Langer dan een jaar bezig geweest ( deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    het lijkt er nu op dat Mitchell KMA heeft en hij heeft Reflux, daar krijgt hij nu ook medicatie voor en het lijkt nu te werken
    hij is nu echt pas zich zelf denk ik ;)
    hij kan nu eindelijk slapen enzo
    en dat zie je, meneer is afgelopen 2 weken bijna 1 kilo en 3cm gegroeid :D

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Caruli hier eigenlijk vanaf dag 1 een heel tevrden meisje. ze slaapt tegenwoordig van 8 tot 8 en dan moet ik dr dus wekken om 8 uur anders slaapt ze zo door en tussendoor slaapt ze ook nog erg veel. verder krijgt ze al tandjes etc tis gewoon een vlotte dame. kwa gewicht zit ze nu op de 6200 en 62 cm ze was de laatste x niet bijzonder aangekomen maar dit omdat ze dus wel slecht drinkt ( madame vind de melk en de fles niet zo bijzonder)

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Caruli, dat had mijn neefje inderdaad ook en vanaf het moment dat ie op speciale voeding is overgegaan, was het ook verschil van dag en nacht. Wel fijn dat jullie erachter zijn en dat hij zich zo lekker voelt.

@Danjo, van 8 tot 8? Wat een luxe zeg, heerlijk! Lekker dat bij jullie ook alles goed gaat. En van die fles dat kan ik me voorstellen, ik zou dat ook niet lekker vinden! hihi Moet je wachten tot 6 maanden voor ze ook wat anders mag hebben of begin je daar eerder mee?

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft we zitten al vanaf 3 maand op fruit en groenten hap :D, maar goed de flessen blijven gewoon tot een half jaar heel belangrijk, en tot 1 jaar zal ze die nog nodig hebben.
    Ja het is een echte slaapkop hoor we hebben dr vorig weekend laten liggen om te kijken hoe laat ze wakker zou worden om 10 uur was ze nog niet wakker dus toen zelf maar wakker gemaakt..
    Nu gewoon 8 uur de fles en dan gaat ze daarna weer slapen tot 12 uur dus we hebben echt niets te klagen

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ff een teken van leven (heb nog niks teruggelezen), ik heb het onwijs druk gehad (bezoek, afspraakjes...etc). Deze week ook een drukke planning staan, ik zal zo nu en dan ff zwaaien tussendoor. Ik hoop iig dat het goed gaat met iedereen.

Ik ga nu m'n huis aan kant zetten en dan pitten, want ben moeeeeeeeeeeeeeeeee en moet morgen alweer om 7u de deur uit!

Liefs knuff SR

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Roosje al net zo gek als mij haha ga ook rustig savonds laat aan de poets hihihi

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Misschien een virusje dat in de lucht hangt haha. Tjah s'avonds als mijn kleine slaapt heb ik dan ook pas echt tijd voor schoonmaken.

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi meiden

Ik heb vanmorgen een groeiecho gehad. Ze hadden het idee dat ons kind wel aan de flinke kant was en wilden dat checken. Hij heeft het hoofdje, het buikje en het bovenbeentje gemeten en het wordt geen heel klein kindje, maar gelukkig ook geen reus. Het is nu 2670 gram en als je uitgaat van een gemiddelde groei (normaal tussen 100 en 200 gram per week) van 150 gram per week zou daar nog zo'n 900 bijkomen in de komende 6 weken. Ik zit dus wel boven in de curve, maar wel nog binnen de bovenste lijn.

Het is dus nog wel de vraag of het pakje maatje 50 dat ik van mijn schoonmoeder heb gekregen, gaat passen. hihi (Ik heb natuurlijk nog geen verstand van gewicht in relatie tot kledingmaat!)

Nog maar 6 weekjes te gaan, en nog maar 8 werkdagen tot mijn verlof. :D:D:D

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft ik heb nooit maat 50 gehaald ben gewoon begonnen bij 56 en Naomi was 3366 bij de geboorte en trouwens naomi was met precies 35 weken 2810 en ze zeiden ook in de laatste weken groeien ze niet meer zo heel hard heb tot 41,5 gelopen dus dat blijkt dan wel....Oh heerlijk meid bijna verlof

10. ;);););););););)

kom even een knuffel brengen voor jullie...

tja had er wat te veel dacht hier zijn er vast wel wat die het kunnen gebruiken..

ego: up date: hier gaat het goed.. tuurljik is er verdriet.. maar we kijken vooruit.. ben nu aan het genieten van alle stappen die we gezet hebben en gaan zetten...

Dagdag zei Yippie.. die geniet van ALLES

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ah dacht al waar heb ik die knuffel op msn aan te danken :D
    Fijn dat het goed gaat meid en tuurlijk heb je verdriet is ook normaal he. Maar niet de moed opgeven he dikke knuf voor jou en alles komt goed schatje

12. hahahahahaha

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik heb 2 foto's van de fotoshoot in mijn album staan. :D:D:D

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft super mooie fotos zeg en een heel mooi buikje hoor. wel apart elke keer als ik zie dat je wat geplaatst hebt denk ik zou het haha maar je moet nog even , laat t iig nog 3 weekjes zitten :D

15. stiekem ik ook even gespiekt.. mooie fotos hoor.. hihi

groetjes Yippie

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Mooie foto's FT! En een mooie buik heb je. Voel je je nog goed?

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

FT, mooie foto's en ook een mooie buik!

LizaM, hoe gaat het met jou en je meissie?

Enise, lang niet gelezen hier hopelijk gaat het goed met jou en je kleine.

Danjo, je kleine nog ziek?

Caruli, hoest met je kids?

All, knuff!!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Roosje nee Naomi is niet meer ziek alwel heel lang aan de snotter maar goed dat is normaal als ze na het kdv gaan.

Ft hoe is het

Caruli,enise,lizam hoe is het met jullie ?
    en de nieuwere meiden die zich hebben aangemeld?

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    hier gaat het goed :D :D
    sinds we de nieuwe voeding hebben en de medicijnen gaat het echt super met mitchell
    hij is nu heel tevreden, lacht veel, is een stuk actiever
    rolt om enzo
    echt geweldig
    ineens hebben we een heel ander kind zeg :D
    nu moeten we 7 april weer terug naar de kinderarts en dan kijke hoe het verder gaat
    aangezien hij dan evt bijvoeding mag, maar dan zullen we eerst de provocatietest moeten doen denk ik...
    dus er gaat nog heel wat gebeuren voordat we erachter zijn wat hij wel en niet kan eten enzo
    maar goed nu eerst maar even genieten van de rust ;)

20. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    wat een geweldige foto caruli:D lekker lachebekkie is het ook!

Deel Deze Pagina