Langer dan een jaar bezig geweest ( deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    thanks meid
    hij kan ook fronzen hihi
    af en toe die bekkies die hij trekt
    en dan schiet ik in de lach
    nou dan moet je zijn gezicht eens zien :D:D

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ps ik zal binnenkort de nieuwe foto's op de pc zetten

vinden jullie kindjes het trouwens ook fijn om te douchen?
    ik krijg mitchell echt niet meer in het babybadje hoor
    als hij zich uitstrekt stoot hij steeds zijn hoofd
    hoe doen jullie je kindjes in bad?

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Danjo, je kan er idd niet omheen als ze naar de kdv gaan.

Caruli, mooie foto's en wat een heerlijk ventje is het. Nu zit mijn kleine in haar badje maar voorheen lag zo op zo'n zitje en dat ging goed zonder stoten.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Caruli heerlijke fotos zeg
    Hier doe ik naomi weinig meer in het badje vaak of onder de douche of mee in het grote bad

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    In het kleine badje in zon zitje past ze al bijna niet ( ligt voor geen meter) maar ze stoot dr hoofdje niet maar dit ook omdat zodra ze in het water ligt helemaal ontspannen is

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Caruli, wat een prachtknul hebben jullie (en Casey ook natuurlijk!) Hele leuke foto's!

@Danjo, met mij is alles prima. Ik heb nog steeds alleen wat kleine kwaaltjes, dus mag echt niet klagen! Vrijdag is mijn verlof lekker ingegaan dus ik kan het nu gelukkig rustiger aan gaan doen. De kleine beweegt lekker en volgens mij heeft hij/zij het nog wel naar zijn/haar zin in mijn buik. Ik moet ook nog 4 weken dus het mag ook nog wel even blijven zitten. Alhoewel ik het niet erg zou vinden als het een weekje eerder besluit dat het geboren wil worden! Ik ben die skippybal wel een beetje zat nu (maar dat getrappel niet hoor!).

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft heerlijk aan het genieten dus, Fijn he dat getrappel de laatste weken auwie haha maar ook weer zo fijn en bijzonder. suc6 met de laatste loodjes

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi meiden, wat is het rustig hier!!

Ik kan haast niet geloven dat de eerste week van mijn verlof er al op zit! De tijd gaat zo hard! Ik had het er gisteren nog met mijn man over. We zijn zo benieuwd wanneer onze uk besluit te komen! Mijn vluchtkoffertje is bijna klaar en de rest ook wel. Ik moet nog het een en ander wassen, maar da's ook zo gebeurd. Vandaag heb ik een echte luierdag, heb nergens zin in en heb ook nog niks gedaan! hihi

Ik krijg de laatste dagen trouwens wel sneller pijn in mijn buik (vooral onder) als ik (te) veel doe. Is dat normaal? Ook langere stukken lopen gaat al gauw zeer doen. En mijn bekken gaat nu iets vaker zeer doen. (Ff klagen mag wel he?)

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    tuurlijk mag je even klagen ,dat je wat meer last van je buik en bekken krijgt kan heel goed hoor tis natuurlijk ingedaald of aan het indalen en dat kan soms even wat zeer doen en vervelend zijn

Tis idd rustig hier meiden word echt tijd dat er weer wat meiden overkomen , maar daar draaien nog steeds mijn duimpjes voor

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Ft; wat heerlijk dat je verlof hebt. Tja, het gaat zeker snel het verlof. Veel te snel achteraf gezien. Dus ondanks de klachten toch proberen te genieten hoor!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam hoe is het bij jou meid?

Lafemme hoe is het met jou meid lange tijd niks gehoord?

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Hier gaat het goed! Ons meisje komt goed aan sinds ze nexium krijg. Volgens mij zet dat spul goed aan, dus babyvet heeft ze ondertussen ook. Ze lacht super veel, hoewel ze soms ineens moet huilen van mensen. Heel gek, soms zit ze al een kwartier bij iemand op schoot en vind alles goed. En dan ineens moet ze huilen terwijl ik gewoon naast haar zit.Herkenbaar voor jullie? Meestal lacht ze gelukkig alleen maar naar mensen.
    Vandaag wel effe een mindere dag met haar gehad want we moesten telkens in haar blikveld blijven en slapen ho maar, ze heeft nog geen uur geslapen van 6.30 uur tot 20.30 uur! Volgens mij zit haar iets dwars, maar daar zullen we komende dagen wel achter komen.

Hoe is het met jullie Danjo?
    En de rest?

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Zou het één van die "regeldagen" zijn? Dan kunnen ze ook helemaal uit hun hum zijn.

Hier gaat alles lekker, ik geniet volop van mijn verlof. Maar ik ben er nu wel klaar voor om eindelijk kennis te maken met de kleine.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam fijn dat het goed bij jullie gaat , het kunnen idd regeldagen zijn al heb ik daar hier nog nooit wat van gemerkt haha.

FairyTaile ik kan me voorstellen dat je kennis wil maken met je kleintje nog eventjes geduld meid.

Hier gaat alles goed , naomi doet het gewoon nog steeds super ze huilt weinig slaapt nog redelijk veel , tis gewoon een schatje.
    we gaan zo na het cb om dr ff te wegen en over voeding hebben omdat ze niet zon grote fles drinker is. Met mijn bekken gaat het wat minder werk momenteel 4x 2 uur per dag maar ja tis niet anders

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; wat fijn dat Naomi het zo goed doet! Wat balen van je bekken. Merk je dat je de zorg voor haar overdag dan wel kunt doen? Of gaat ze gewoon naar de opvang?

FT; tja, ik kan me je nieuwsgierigheid wel voorstellen, zeker met al die verhalen hier. Ik hoop voor je dat je snel kennis mag maken. Hoe is het met de klachten? (je mag best klagen hoor!)

Volgens mij hebben ze met name regeldagen als ze borstvoeding krijgen. Die dagen zijn om de productie te verhogen.
    Of het echt een regeldagje was is niet helemaal duidelijk. Ze slaapt gewoon steeds minder over dag.
    Ik ben nog helemaal vergeten te vertellen dat ons meisje ongeveer twee weken geleden voor het eerst omdraaide. Een paar dagen later kon ze beide kanten op draaien. En sinds gisteren kan ze in zit zichzelf naar voren laten vallen en dan haar benen er onderuit trekken en zo op haar buik komen. Tis zo'n slimmerik, we moeten nu dus voortaan echt heeeeel goed uitkijken.

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Liza, geweldig he, als ze weer wat nieuws leren!! Dat maakt het allemaal zo spannend en leuk! Mijn collega had het destijds trouwens over "sprongetjes". Als ze dan realiseren dat ze wat nieuws kunnen, kunnen ze daar ook van slag van zijn. Komt geloof ik uit Oei, ik groei.

@Danjo, wanneer gaan jullie met vast voedsel beginnen, of krijgt ze dat al? Ik kan me voorstellen dat ze dan de fles minder interessant vinden, dat spul is zo smerig. hihihi Mijn broer zijn zoontje kreeg hypo allergene voeding, dat was echt zo smerig dat het me verbaasde dat Lenn het zo lekker vond!

Ik word op het moment echt helemaal gek van maagzuur. Ik kan bijna niks eten zonder er last van te hebben. En ik hoef maar iets te doen en ben dan gelijk bekaf, maar goed, ook dat hoort erbij. Verder heb ik eigenlijk nergens last van, dus het valt allemaal wel mee. Ik ben nu alleen heel nieuwsgierig, je zit gewoon te wachten tot het gaat gebeuren. hihi Mijn man zei gisteren nog, je bent zo gewend dat je alles zelf kan plannen en bepalen, en hier heb je echt niks over te zeggen. Dit heb je niet in de hand. hihi Da's wel frusterend. (Maar daar weten jullie natuurlijk alles van!)

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Naomi krijgt al vanaf 3 mnd vastvoedsel omdat ze dus zo slecht drinkt
    Maar ze was 6800 gram en 66 cm dus ze groeit goed.

Lizam leuk he dat rollen en doen geweldig ja je moet nu gaan opletten maar wel leuk .

Ft beker melk ff 15 min in de vriezer zetten tegen maagzuur ik heb het mn hele zwangerschap gehad heel vervelend.
    Beebje van FT moet je eens ff luisteren na moeke kom nou maar gauw want jou mama en papa zijn zo nieuwgierig na jou , en willen je nu wel lekker in hun armen sluiten...wees niet zo eigenwijs als Naomi :D

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam Naomi is gelukkig heel makkelijk en de dagen dat ze na het kdv gaat breng ik dr ook gewoon. heb soms wel moeite om dr te tillen maar goed het lukt allemaal wel

19. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    He, esser! Zie ik het goed dat je er bent? HOe is het met je?

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; maar goed dat je die die kleine van FT eens aanspreekt, ook wij zijn nieuwsgierig!
    Fijn dat je Naomi gewoon weg kunt brengen. Maar moeilijk zeg dat je haar soms niet kunt tillen.

FT; vervelend al die klachten, kun je nog wel goed slapen? Tja, wij mochten wel zelf de datum plannen maar dat raad ik niet aan want dat was om een reden. Dus toch maar gewoon wachten.

Deel Deze Pagina