Langer dan een jaar bezig geweest ( deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    danjo: balen joh dat je nog zo'n last hebt van je bekken..

ft: jee maagzuur.. bléh
    maar hopelijk komt je kleintje snel ;)
    tis nu echt aftellen

hypo is idd vies spul, krijgt mitch ook echt stinken hihi maar goed hij zal toch iets moeten drinken
    hij heeft er wel aan moeten wennen hoor ;)

lisam: leuk he nu ze echt dingen gaan doen is het opletten geblazen ;)

Mitchell heeft wel last gehad van regeldagen nou ja sprongetjes dan
    dat merkte ik heel goed
    hij krijgt de fles ;)

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Danjo, ik hoop dat hij/zij luistert! Maar voorlopig heb ik nog niet het gevoel dat het gaat komen. Er rommelt echt nog helemaal niks! hihi

Pff ik moet nog even naar de supermarkt, maar kan me er niet toe zetten! Ik heb de hele dag nog niks gedaan (behalve pannenkoeken bakken voor de lunch ;))

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Voor het eerst heb ik het gevoel dat er iets rommelt :$! Ik voel "iets" in mijn buik bewegen, maar volgens mij is dat niet het kindje! Mijn buik is knoerthard en ik voel me erg onrustig (maar dat kan heeeeel goed tussen mijn oren zitten). Ik lag net nog in bed en had heel erg last van rusteloze benen, dus ben ik er maar weer uitgegaan.

Er doet verder nog helemaal niks zeer, zelfs niet een klein beetje, dus ik verwacht niet dat het gaat beginnen, maar een beetje gerommel vind ik al wel spannend. hihi

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hmm het is weer voorbij. Ik ga maar weer naar bed.

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoe is het nu?
    hoop dat je snel gaat bevallen meid ;)

6. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    ooh, toch wel spannend als ik het zo lees. Je weet maar nooit dat het toch echt het begin was! Ik duim voor je dat je op dit moment bezig (of beter nog)/klaar bent!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Spannend FT!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft spannend meid maar kan ook het voorwerk zijn.

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Helaas, het is daarbij gebleven! hihi Ik verwacht ook verder nog weinig, maar je weet idd maar nooit! Ik vond het wel spannend hahaha.

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Kwam ook weer even spieken. Ik lees de laatste loodjes voor fairytale. Spannend!

Hier bijna de 1e verjaardag alweer. Time flies...zo lang als die zwangerschap duurde, zo snel vliegt de tijd nu. We hebben besloten voor een 2e te gaan, even in aanmerking nemende dat het wel weer een tijdje kan duren. Zo raar, een maand geleden dacht ik er nog niet aan en nu ze 1 wordt, ben ik er weer aan toe!

Nog meer dames bezig???

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kipkip, hier al sinds de dag dat ik bevallen ben bezig haha. Idd ervan uitgaand dat het weer zo lang gaat duren als bij de eerst, tot nu toe geen resultaat. Ik ga over 2 maanden stoppen met bv (als ik het over mijn hart krijg uberhaupt) aangezien ik niet veel melk meer heb en ik voor een 2e wil gaan (moet weer aan de clomid en dat mag niet icm bv). Leuk dat jullie ook voor een 2e gaan, spannend. Heb je wel een regelmatige cyclus?

12. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hé Roosje,

Ook al weer bezig, haha. Nog steeds borstvoeding, wat goed zeg. Voor de zwangerschap had ik een hele regelmatige cyclus, altijd 28 dagen maar altijd een late eisprong waardoor de fase daarna altijd maar heel kort was. Nu weet ik het eigenlijk niet want ik heb een spiraaltje genomen en ben eigenlijk niet meer ongi geweest. 12 april (2 dagen voor haar 1e verjaardag!) gaat het spiraaltje eruit! Ik ben wel weer heel erg benieuwd en vind het ook wel weer spannend hoe het zal gaan.

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Kipkip, dan zit ik precies in dezelfde periode als jij vorig jaar! Ik ben 13 april uitgerekend en jouw dochter is van 14 april? Wat leuk. :D

Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan. Mijn schoonzusje was bij de eerste anderhalf jaar bezig voor ze zwanger werd en had dat bij de tweede ook verwacht. Toen was het echter in de tweede ronde al raak! Zij zijn bij de eerste nooit naar de huisarts geweest dus ze weet niet waarom het zo lang duurde, maar ik hoop voor jullie dat je lichaam er ook van geleerd heeft. ;)

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Een hele mooie maand om te bevallen en de maanden erna om verlof te hebben! Ik was 8 april uitgerekend. Weten jullie al wat het wordt?

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Yep wij ook. Ja nog steeds bv, nog een maandje of 2 nog.
    Spannend meid, ik hoop voor jullie dat het niet lang hoeft te duren dit keer! Ik duim voor je!

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Kipkip spannende tijd dus weer , en je meisje al bijna 1 het gaat zo snel he. Hier niet bezig en gaan we ook niet meer doen zoals het er nu voor staat
    ik heb nog steeds gruwelijk veel last van mn bekken en mn zwangerschap wil ik niet meer aan terug denken, al zou ik nog wel 10 kinderen willen zoals naomi :D

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Kipkip, nee we hebben geen idee. Ik heb heel lang gedacht dat het een meisje zou worden, maar daar ben ik niet meer zo zeker van. Mijn man denk dat we een knul krijgen en er zijn steeds meer mensen die dat denken. :D We wachten het dus rustig af.

@Danjo, ik kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt op die manier. En helaas moet je zwanger zijn om een kindje te krijgen (tenzij je wilt adopteren natuurlijk). Maar Naomi is ook pas 5 maanden. Wie weet denk je er over paar jaar anders over?

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Haha, Danjo, ik zei tot een maand geleden ook dat we het er bij eentje lieten...en dat terwijl ik met de zwangerschap en de bevalling en de periode erna niks te klagen had. Dus wie weet... Maar 1 is uiteraard ook prima, ik denk dat wij ons allemaal realiseren wat voor een wondertjes we hebben.

Spannend hoor Fairy Tale. Volgend jaar heb jij ook paasontbijt met die kleine aan tafel! Gek idee hè?! Ik vind het al zo raar dat ze er vorig jaar nog niet was, het is net alsof ze altijd al is geweest...

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    kipkip 9mnd pijn en nu 5 mnd na de bevalling nog gen kant op kunnen gaat je wel aan het denken zetten , en na het zh wil ik sowieso niet meer. en dan te bedenken al die jaren van ellende neee dan heb ik zoiets van ik geniet van wat ik heb

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Kipkip; wat leuk dat jullie voor een tweede gaan. Wat kan je gevoel snel omslaan he. Super leuk dat de eerste verjaardag eraan zit te komen. Een leuk feestje in petto?

Nou ik zou ook wel weer willen hoor! Ik denk dat het bij ons weer een lang traject gaat worden. Natuurlijk kan het nu ineens wel snel gaan maar met alle gedoe ook achteraf verwacht ik dat we weer twee jaar moeten wachten voordat we kunnen starten met IUI.
    Ons meissie is komende woensdag een half jaar en dan zit ik dus met het dilemma bv afbouwen voor een cyclus en verder of langer bv geven. Vind het zelf een redelijk egoistische keuze om voor cyclus te gaan maar ben bang dat als het allemaal te lang gaat duren ik geen leuke mama meer kan zijn. Daarnaast moet mijn lichaam hoog nodig aan gaan sterken. Mijn gewicht wil nog steeds niet. Zelfs nu ik aan de dieet voeding zit ben ik nog maar 0,2 kilo aangekomen :(

Oh, wat zouden jullie trouwens met dit doen? Op mijn werk krijgen we in incompany cursus die erg interessant is voor mijn werk. Maar nu is de tweede cursusdag op ons meisjes eerste verjaardag gepland. Toch doen, of lekker thuis blijven?

FT; hoe is het nu??

Deel Deze Pagina