Langer dan een jaar bezig geweest ( deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Jan 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    lizam ligt eraan wat je doet die dag
    Naomi is op een maandag jarig en wij doen het dus wel de zondag ervoor ( ze word 1 en die dag verschil heft ze dan toch niet door) en die maandag moet iedereen werken dus dan zal dr niet veel visite zijn.

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Liza, nog weinig verandering. Vanmiddag wel weer een knoertharde buik, maar verder weinig. Mijn broer had gezegd dat ie dacht dat het dit weekend zou komen. ;) Maar goed, het weekend is natuurlijk nog niet over. :D

Is het niet zo dat jullie, omdat het eerder ook niet lukte, gelijk met behandelingen kunnen beginnen? Of is dat alleen bij IVF/ICSI?

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam trouwens hier wel gezegt als wij nog een kindje wouden dat we na een jaar na de geboorte ons weer mogen melden.
    dus hoefde niet zelf aan de slag ( jaar houden ze aan omdat ze hier in het zh vinden dat je lichaam gewoon minimaal een jaar rust nodig heeft)

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft het kan idd zo gebeuren , ik had ook veel voorwerk en de nacht dat mn vliezen braken nergens geen last van , al had ik de hele avond wel het idee mn vliezen gaan breken vannacht

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ik heb het hier nagevraagd in het ziekenhuis waar ik onder controle stond (is niet de kliniek die IUI bij mij gedaan heeft) zij zeiden omdat er bij ons geen reden gevonden is waarom het niet spontaan zou gebeuren we gewoon weer twee jaar moesten proberen. Het zou waarschijnlijk zelfs zo zijn dat we alle onderzoeken weer opnieuw zouden krijgen. Fijn vooruitzicht dus!

De verjaardag is voor ons op een donderdag. Ik had er nog niet echt over nagedacht wanneer we het echt gaan vieren met vrienden en familie. Maar voor mij gevoel is het die donderdag toch echt de dag.

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Voor mijn gevoel ook maar ja niet alle mnsen vragen zo maar even vrij , en ik wil de verjaardag wel overdag houden. en ik denk ook maar zo ze word 1 dus ze snapt dan toch niet dat het een dag eerder is.
    Ze doen hier idd wel weer alle onderzoeken , wel vremd want bij ons is ook alles goed maar mogen dus zo weer terug komen.. en wat jij zegt idd zucht

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Hoi meiden.

Het gaat voor mijn gevoel iets serieuzer rommelen nu. Ik had toen ik naar bed ging wat krampen in mijn rug en onderbuik.

Maar nu het volgende waarvan ik niet zo goed weet wat ik ermee aanmoet (wel een beetje smerig verhaal, sorry):

Om half 1 vannacht (ik sliep nog niet maar had weer vreselijk last van maagzuur) moest ik overgeven. Terwijl ik gehurkt boven de pot hing, pieste ik op het ritme van het overgeven een klein beetje in mijn broek. Maar het voelde eigenlijk meer alsof het uit mijn vagina kwam en mijn pyamabroek ruikt ook niet naar urine maar een beetje weeëig, zoetig. (Tja, ik was toch wel een beetje benieuwd...) Er is verder niks meer uitgekomen, ook niet als ik op mijn hand blaas (ik heb wel eens heb gelezen dat je zo kan testen of je vliezen gebroken zijn). Toen ik daarna weer naar bed ging, had ik ook die krampen, maar die zijn nu wel weer weg. Ik heb daarna ook gewoon nog wel kunnen slapen.

Wat moet ik hiermee? Moet ik morgen de vlos maar even bellen?

8. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    je kunt altijd voor de zekerheid even de vk bellen
    spannend meid
    misschien ben je nu al aan het bevallen of ben je al bevallen ;)

9. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft spannend meid, ja vruchtwater kwa reuk je herkent het meteen laat ik het zo zeggen. Als je het niet vertrouwt gewoon even bellen hun kunnen even kijken.
    Hier braken mn vliezen en daar twijvelde ik niet aan dat het iets anders was kwam me een plens uit ( sorry zon heerlijk gevoel was dat)

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Caruli hoe is het met jou en je mannetje en natuurlijk zn grote zus

11. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    danjo: hier gaat het goed :D
    eergisteren met mitch naar de kinderarts geweest
    hij heeft 6 mnd verlenging gekregen van zijn voeding
    mag over 2 maanden proberen wat banaan te geven
    en verder voorlopig niks
    geen brood, groenten enzo
    over 3 maanden moeten we terug komen en dan gaan we waarschijnlijk een provocatietest doen
    maar voorlopig wilde ze hem met rust laten ;)
    wel is er 1 fles weer vanaf en mag nu in de laatste rijstebloem
    gisteravond voor het eerst geprobeerd en hij heeft van 09:30 - 07:30 geslapen, moest hem zelfs nog wakker maken
    nu heeft hij alleen vanmorgen heel zijn fles weer uitgespuugd en ligt nu te slapen
    hij heeft ook wat verhoging, zal wel met zijn inentingen van gisteren te maken hebben denk ik
    dus ben benieuwd of hij het vandaag red met zijn flessen

casey gaat het ook goed, ze heeft een super rapport :D
    zit sinds een aantal weken op zwemles en doet het ook goed
    verder begint ze wel jaloers te worden op mitchell
    de nieuwigheid is er nu wel vanaf
    flesjes geven enzo is er niet meer bij ;)
    vorige week hebben we een mama casey dag gehouden, ze vind het toch wel moeilijk om minder aandacht te krijgen.
    dus dan doen we af en toe zo'n dagje tussendoor

hoe is het met jou en je meissie?
    groeit ze goed enzo?

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Helaas, nog geen baby, en ook geen vocht meer verloren. Ik denk dat het toch niks is geweest. Maar goed, het blijft (vooral 's avonds en begin van de nacht) toch wel rommelen. :D

Als ik nu op de bank zit, zit de kleine echt helemaal klem tussen mijn ribben en bekken. Althans, zo voelt het zeker. Ik hoop dus niet dat het nog heel veel langer gaat duren.

@Caruli, ik kan me voorstellen dat Casey er wel wat moeite mee heeft. Het is ook wel wennen, als je eerst alle aandacht voor jezelf hebt gehad. Heeft ze erg genoten van jullie moeder-dochter dag?

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Caruli heerlijk dat het zo lekker gaat. dus over 2 maandjes beginnen met met fruit bijvoeden nou ja beter langzaam opbouwen dan dat het helemaal verkeerd gaat ( al hoor je bij reflux kindjes dat bijvoeding vaak beter gaat) en ook al zon lekkere langslaper wees er maar trots op :D

F het blijft spannend die laatste loodjes tje en het rommelen het kan beide kanten uit hoop niet dat je zoals als mij hebt ik had al heel snel dat het rommelde week 37 werd het echt erger maar ja pas bevallen 41,2

Hier gaat het super meisje eet en drinkt goed en slapen doet ze uitstekend savonds tegen 7 uur de laatste fles half 8 8 uur erin en maak dr sochtends om 8 uur wakker.
    Echt het is alsof ze al jaren bij me is , wist niet dat je zoveel van iets kon houden

14. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    fijn zeg dat alles zo goed gaat met jullie meisje

ft: laatste loodjes meid, wie weet komt jullie beebje nu snel..

ik ben benieuwd hoe straks het bijvoeden gaat
    het is niet zo zeer om zijn reflux maar ook voor zijn KMA
    beter om zijn darmen nog wat met rust te laten volgens de kinderarts.
    aan de ene kant vind ik het wel best, en aan de andere kant vind ik het ook een heel klein beetje jammer
    bij casey was het heel anders
    4 maanden fruit en 5 maanden groenten enzo
    maar goed tis niet anders ;)

mama casey dag was heel leuk, we hebben een snoephuisje gemaakt en spelletjes gespeeld en een filmpje gekeken
    zonder steeds te moeten onderbreken voor een fles of aandacht ;)
    ze vond het echt geweldig, ze zei steeds, mama fijn he, mama leuk he
    ze miste mitchell niet eens zei ze

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Caruli het is ook jammer maar goed het is gewoon niet anders. Heerlijk ff een dagje met je dochter, en zo te lezen hebben jullie er beide van genoten.

Ik zal eens even mn meisje spammen :D

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Wat een schatje!! :D

Hier nog steeds niks. Het rommelt ook niet echt meer...

17. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    danjo: jee wat een mooi schatje zeg :D

ft: jee meid, nog 1 dag tot D day
    ben benieuwd meid
    hopelijk ga je niet te veel overtijd
    je beebje mag nu komen ;)

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    ft jou beeb is ook al een beetje eigenwijs hahaha, maar mischien ben je alwel bezig :D

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    hier hebben we alle 3 buikgriep

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Nope, helaas niet! hihi En dat eigenwijze heeft hij/zij van mijn man. Die had het op de kleuterschool al op zijn rapport staan!

Share This Page