Langer dan een jaar bezig geweest ( deel 2)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Jan 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Danjo; wat een schatje! Balen zeg van die buikgriep, hopelijk zijn jullie snel weer beter.

FT; verdorie zeg, nog alles rustig, ik had gehoopt op goed nieuws. Ik duim dat het snel gaat beginnen.

Caruli; heerlijk zo'n moeder-dochter dag. En fijn dat het nu met jullie mannetje allemaal wat beter gaat. Hopelijk heeft het lange wachten het gewenste effect.

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female

:D:D word er net zo 1 als naomi :D:D

pff het is gewoon echt zwaar beide zijn we zo ziek en naomi ook nog eens valt echt niet mee, bij elke stap ben ik zo duizelig hoop dat het morgen iig met mij of mannetje beter gaat

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ff klagen hoor, kan wel janken.

Gisteravond (half 10!) had ik ineens zo'n trek in pizza dat ik me toch heb laten verleiden. Het was de eerste keer dat ik heb toegegeven aan zoiets. Ik eet al maanden geen pizza meer omdat ik daar maagzuur van kreeg, maar tegenwoordig krijg ik zelfs van een droge boterham nog maagzuur, dus ik dacht, f*ck it, ik wil pizza.

Hij was ook echt ONWIJS lekker, maar nu heb ik echt het gevoel dat ik derdegraads brandwonden aan mijn slokdarm heb!!! Er is dus verschil tussen maagzuur en MAAGZUUR... :x

Bovendien hadden we gisteren zoiets van: iedereen heeft het erover dat je de bevalling kan opwekken met seks, dus wie weet, het is het proberen waard. Sindsdien heb ik (buiten pijn in mijn bekken omdat het gewoon echt niet meer gaat...) een hele pijnlijke knoertharde buik, maar dan constant, dus lijkt het nog helemaal nog niet eens op weeën. Daarnaast vindt die kleine het blijkbaar noodzakelijk om continu maar in mijn ribben (en waarschijnlijk tegen mijn maag, lekker met dat zuur...) te trappen en dan een tijdje de druk erop houden. Ik snap wel dat hij zijn benen wil strekken maar kom er dan potverdorie gewoon uit!!!

Al met al ben ik het nu even zo verschrikkelijk spuugzat! Heeft er iemand een blikopener, dan haal ik het kind er zelf wel uit..... :(

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft dat zijn de laatste loodjes en laat je niet gek maken met alle verhalen ik heb toen bij de okt mamas verscheinende van alles zien proberen zonder suc6 je beebje komt wanneer hij of zei wilt.
    Probeer elke keer een beker melk in de vriezer te zetten zon 15 min dat werkt echt ( hier althans). ik heb nl mn hele zwangerschap maagzuur gehad dus weet hoe vreselijk het is pfff.

Heb je trouwens een buddy die je smst hoe en wat of kom je het nieuws zelf vertellen?

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Geen idee. Daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht!! hihi Als je me je mobiele nummer pb't, kan ik je toevoegen in de sms bom die eruit gaat. :D Dan weet je het meteen en kun je hier iig melding maken. Want ik weet idd niet wanneer ik dan weer online ben.

Oh, toen ik vannacht weer terugging naar bed kreeg ik trouwens last van voorweeën! :$ Mijn onderrug en mijn buik ging krampen en dan zakte het weer weg en kwam het weer etc. Rond een uur of half 7 had deden ze redelijk zeer (niet heel erg, maar wel een redelijke kramp.) Maar ik kreeg weer rusteloze benen en toen ik uit bed ging, was het ook weer over. :( Ik had echt even het idee dat het misschien wel eens zou gaan gebeuren. hihi Maar helaas.

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Oh zo vervelend al dat voorwerk
    ik ga het nog 1 x doen

Beeb van FT zou jij je aub willen melden VOOR het weekend
    het is hier op de wereld veeeeeel mooier dan in mamas buikje

Ik zal je zo ff nummer pben

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    je hebt idd een heel eigenwijs beebje meid
    nog even volhouden hoor!
    succes met de laatste loodjes
    en op naar een voorspoedige bevalling
    ik zal voor je duimen ;)

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    FT; meid wat kl*te allemaal, hopelijk komt het echt heel snel. Misschien is het toch allemaal wel wat voorwerk geweest.

Danjo; alledrie tegelijkertijd ziek is niet heel handig nee. Is er iemand die een beetje jullie kan helpen?

pff ik verslikte me toch net in een stukkie koek! Zo erg heb ik het nog zelden mee gemaakt (bij mezelf dan) Hmmm misschien een teken dat ik dat vierde koekje toch echt niet meer had moeten nemen ;)
    En de worteltjes zijn hier echt goed ontvangen! Die gingen er wel in. Super leuk om zo met hapjes bezig te zijn :D

9. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam gelukkig is het weer goed gekomen en ja mischien idd een teken haha, het gaat inmiddels wel wat beter en het leven van een vrouw gaat eigenlijk gewoon door he maar ja komt wel goed

Ik heb ft mail gedaan dus als het zover is horen jullie het

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    willen jullie ook stemmen op dylan van jaja baby van de maand

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
  12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Hoi meiden

Ik heb in mijn album nog een foto geplaatst van mijn buik met 40 weken. :D

@Danjo, mijn stem is ingediend.

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Mooie buik hoor een streep te bekennen :schock: ik heb hele plattengrond van deventer erop staan was wel dikker dan jou maar jij puilt ook best uit haha

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ja idd, ik bof wat dat betreft enorm! Maar de zus van mijn schoonzus kreeg ze pas na de geboorte dus ik ben nog niet uit de gevarenzone.

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Nee oke maar je kan het nooit meer zo erg krijgen je hoort idd vaak tijdens de bevalling dat het nog kan scheuren

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ja idd. Maar ik moet zeggen dat mijn huid niet echt strakgespannen aanvoelt, nog redelijk soepel eigenlijk, dus ik ga er niet vanuit. Maar ik heb idd geboft ja!

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Nog geen sms dus ook nog geen beeb , ik zei nog zo voor het weekend je hebt nog 3 uurtjes :D

18. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spannend hoor
    ben ook heel benieuwd wanneer ft gaat bevallen
    net of ik zelf weer moet hihi

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    spannend he , maar goed nog steeds geen nieuws

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Hoi meiden

Ik kom me weer even melden. Idd nog steeds geen baby... Gisteravond al om 10 uur naar bed gegaan, ik was doodop. Toen had ik nog wel even zo'n voorgevoel dat het deze nacht zou kunnen gaan beginnen, maar tot nu toe nog weer niks. Net wel weer even de laatste restanten van het avondeten in de toiletpot gedeponeerd. Pfff wat vind ik kotsen vervelend! Je banden gaan er zo'n zeer van doen! Maar goed, nog maar even volhouden.

Share This Page