He, ik had op leuk nieuws gehoopt. Ft, overgeven is nooit leuk inderdaad. Misschien luisterd die kleine beter naar mij?... kleintje, je moet nu echt even gaan luisteren, want mama wil je leren kennen!
Ja helaas, er is nog steeds helemaal niks!! Nog geen rommeltje ook! Ik geloof dat ik me nu maar ga richten op de 42 weken, dan valt het altijd mee als het eerder komt! hihi Maar ik moet zeggen, op dagen als gisteren vind ik het zwanger zijn nog wel uit te houden. Ik heb heerlijk in de tuin gezeten de halve dag en verder lekker op de bank liggen slapen en geluierd.
ft weet zo hoe je je voelt wanner moet je weer na de vk neem aan dat hun nu toch ook een datum gaan vaststellen tot inleiden
Ik moet donderdag weer naar de vk en dan gaat ze me strippen. Ik neem aan dat er dan ook wel over evt inleiden gepraat gaat worden. Het is dus maar gewoon afwachten, meer kunnen we niet doen. Gelukkig heb ik het de laatste dagen niet zo heel zwaar, het gaat eigenlijk wel weer best lekker. Op het maagzuur na dan. hihi
Ja dan zullen ze idd een plan gaan maken , verwacht niet teveel van het strippen ( als het lukt) ik had echt na alle poingen tot inleiden gehoopt dat het strippen wat zou doen nou niet dus. Maar goed je weet het nooit ik kroop zaterdags mn bedje in en zei nog tegen mn man mn vuchtwater gaat vannacht breken en gelof het of niet werd wakker en hoppa ( zie mn man nog zo met een handdoek me achterna gaan hahaha)
Ach, ik wacht het allemaal wel af. Ik hoop alleen niet dat het strippen erg pijnlijk is. Vind het wel een beetje een raar idee dat iemand met zijn hand in mijn doos gaat zitten wroeten.
Strippen is niet pijnlijk hooguit een beetje een naar gevoel op je blaas maar goed dat ken je wel van de beeb als die daarop ligt te beuken
Dat klinkt idd niet zo erg! hihi Ik heb wel een beetje zeurderig gevoel in mijn rug en buik nu, maar ik weet niet of dat komt doordat ik teveel heb gedaan vandaag (nou ja, boodschapjes gedaan en ik heb gekookt, mijn moeder heeft zelfs nog de vaatwasser gedaan en de was opgehangen!) of dat er iets gaande is...
Ft; ik hoop het laatste! Fijn dat je je dagen nog wel door weet te komen. En nog een voordeel, je verlof wordt zo alsmaar langer Danjo; hoe is het met de ziekenboeg bij jou?? En met je bekken?
@Liza, ik heb vier weken voor de uitgerekende datum verlof genomen dus ik geloof niet dat ik er extra bijkrijg. Volgens mij was het trouwens weer vals alarm. Ik ga nu echt overal wat achter zoeken. hahahah
Balen zeg dat het weer niets was.... Maar het is toch zo dat de weken die je over je datum heen gaat je erbij krijgt? Dus als je bevallen bent gaat je bevallingsverlof pas in. je krijgt het er helaas niet achteraan, dat zou helemaal super zijn. Wist je trouwens dat ze aan het onderzoeken zijn of ze het verlof niet langer moeten laten duren? Ze hebben het dan over twee weken erbij.
Lizam met mn bekken gaat het slecht maar ja het is niet anders, gelkkig zijn we weer opgeknapt aleen naomi nog aan de diaree die is in 3 weken tijd ook maar 15 gram aangekomen dus die zit nu op dikmakend eten hahaha Ft het blijft spannend , hier had ik van alles maar de nacht dat mn vliezen braken nergens geen last van dus t zegt allemaal niets, we gaan gewoon weer even door met duimen en hopen dat ik morgen sms heb
@Liza, er zijn er meerdere die dat zeggen en mijn vriendin heeft het bij haar werkgever ook voor elkaar gekregen, maar op de site van het UWV staat specifiek dat je minimaal 10 weken na je bevalling moet hebben. Dat houdt in dat als je 6 weken voor je uitgerekende datum met verlof gaat en je bevalt later, je dus idd meer verlof krijgt. Maar ik had gehoopt op 12 weken na mijn bevalling. hihi Helaas pindakaas dus! PS, het rommelt nog steeds wel een beetje. Maar toch weer iets minder als toen ik in bed lag. Ik ga maar weer mijn mandje in, kijken of het door gaat zetten!
Update, weer een nacht zonder bevalling. Het gerommel is weer weggegaan, dus het blijft wachten. Morgen naar de vk, nu maar hopen dat dat effect heeft.
FT; Ik ben benieuwd of je morgen een datum gaat krijgen! Ach eigenlijk hoop ik gewoon dat dat niet meer nodig is. Danjo; balen zeg dat je nog steeds zo met je bekken zit. Je werkt nog steeds maar 2 uur per dag/week (dat weet ik even niet meer). Lijkt me zo vervelend want dan blijft je wereldje vaak toch wat klein. Grappig dat Naomi nu op dikmakend eten zit. Hoe lang moet ze dat (of tot welk gewicht?) Hoe zwaar is ze nu trouwens? Met ons meisje gaat het prima. Ze is inmiddels de 6 kilo gepasseerd en ontwikkeld zich prima. Het eten vind ze interessant maar een grote eter is het nog niet.
Lizam ik werk idd nog maar 2 uurtjes 4x vanaf volgende week 4x 2,5. naomi is nu 68 cm en 7 kilo . maar ze is ook erg aan de diaree geweest bijna 2 weken en sinds vandaag lijkt het beter te gaan. Ft we duimen weer hoor
@Danjo, bedankt, maar helaas heeft het weinig effect. Die eigenwijze drol wil er echt niet uit!! Ik wil nu verdorie wel eens bevallen! Maar goed, vandaag strippen, wie weet heeft dat wel effect. Ik word wel helemaal gestoord van het feit dat het kind zo op je blaas drukt. Ik begin nu echt incontinent te worden! Ik moest net naar de wc en de badkamer ligt naast de slaapkamer, maar dat redde ik al niet! Gaan zitten vanuit ligstand ging goed, maar gaan staan niet... Niet alles laten gaan, maar genoeg om alles redelijk nat te krijgen. Ik moet er nu echt aan gaan denken om gewoon constant inlegkruisjes te gaan gebruiken. Ik moest weer urine opvangen voor de vk en in dat potje drijft wel een vlokje slijm met een veegje bloed erdoorheen. Volgens mij ben ik dus wel mijn slijmprop aan het verliezen! (Al vind ik er verder eigenlijk niks ervan terug.) Toen ik vannacht omdraaide voelde ik wel een hele erge steek in mijn buik, maar ik was ervan uitgegaan dat dat mijn banden waren. Nu ga ik eigenlijk weer twijfelen of dat wel zo was, gezien het feit dat ik vocht verloor. Maar dat was wel het enige vocht wat eruit kwam. Ik heb ook weer op mijn hand geblazen (ze zeggen toch dat je dan ook vruchtwater moet verliezen als je vliezen gebroken zijn?), en toen gebeurde er weer niks. Al met al wordt het tijd dat de kleine gewoon komt.....
ft wat een onzekerheid , ik ben 2x mn prop verloren maar eigenwijsje wou dr niet uit grrr. ik hoop dat de vk je gaat strippe en dat het net het ene zetje is , laat je nog even weten. en hoever ben je nu ?
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. We moeten er vanmiddag om kwart voor 5 zijn. Ik zit nu op 41wk, 2 dg. Ik neem aan dat we ook het evt inleiden gaan bespreken vandaag. Maar ik heb wel mijn hoop gevestigd op het strippen vandaag.
jee ik ben benieuwd hoor het kan soms behoorlijk lang duren voordat de natuur beslist dat je kindje eruit komt Casey is met 42.2 geboren heel veel succes straks meid hopelijk wil het stippen aanslaan en beval je nog voor het weekend