Meiden weer een nieuw topic. Hoe is het met jullie ff tijdje niet geweest dus berichten die afgelopen week zijn gepost niet gelezen.
he danjo.. gaat hier goed hoor.. ga vandaag in overleg met mijn leidinggevende.. hoe we verder gaan.. ze weet alleen nog niet dat ik dat wil hihi.. ze komt vandaag terug van vakantie.. verder deze week voor het eerst een klop draakje gehad hih was echt leuk.. lag op bed.. en nock nock hihi.. nog even en dan hebben we hier de 20 weken echo.. liefs van yippie en de twins
@Yippie, wat ga je bespreken dan? Hoe je het wilt indelen na je bevalling bedoel je? Ik hoop dat ze flexibel zijn. @Danjo, hier is alles lekker. Nick gaat steeds meer zelf ontdekken. Gisteren lag hij in zijn box en pakte hij het ene speeltje na het andere. Als hij er dan één te pakken had, bekeek hij het van alle kanten en rammelde ermee en zat overal aan te plukken. En dan pakte hij weer de volgende. Ik heb er zo van zitten genieten! hihi Ik kan ook niet wachten tot ik hem straks weer op kan halen. Ben altijd wel weer blij als ik thuis ben.
Hier zijn jullie gebleven! Het was even zoeken. Ook ik heb de laatste dagen niets gelezen dus ook niet meer bij kunnen lezen. Ons meisje is gisteren al 1 jaar geworden! Zo gek dat ze al een jaar is. Ik vond het toch weer een bijzonder moment. Zondag gaan we het vieren maar nu heeft ze helaas flinke koorts. Waarschijnlijk een tandje weer, maar ik hoop dat ze zondag weer opgeknapt is Hoe is het gesprek gegaan Yippie? Danjo; is het met je bekken? En met je dame?
Lizam nog van harte met je meisje Ft heerlijk he zo genieten Yippie og dat was zo fijn altijd het gevoel in je buik heerlijk. lizam hm mn bekken nog steeds drama helaas
he meiden ik zal me even verder uitleggen hih. ik werk in de kind en jeugd psychiatrie.. dit is een pittige job.. ik merk aan mijn lijf dat ik de 20 uur die ik in een weekend moet werken gewoon niet meer trek.. daarnaast is het zo dat ik geen kinderen mag begeleiden die uit hun bolletje gaan.. (agressief geweld bedoel ik hiermee) dit is ivm me zwangerschap.. Goed natuurlijk maar wel lastig voor me zelf en colllega's.. De moeheid en het werken van 8 a9 uurs diensten vallen me zwaar.. Gelukkig een goed gesprek gehad.. ik ga voor 40% de ziektewet in.. dit houd in dat ik op zaterdag een dag draai en op zondag de late die is maar 5 uur. ik ben er erg blij mee. ook heb ik tijdelijk geruild van weekend.. dit omdat ik dan minder agressie heb,, na het overleg met mijn leidinggevende hadden we teamoverleg iedereen weer op de hoogte en collega's vonden het ook een goede oplossing.. zo even weer bij gepraat ga even genieten van kleine klopdraakjes in mijn buik
Yippie; wat fijn dat je leidinggevende zo goed mee gedacht heeft! Hopelijk trek je het zo wat gemakkelijker. Geniet maar lekker van het gevoel in je buik (dat mis ik soms nog steeds een beetje) Danjo; wat balen zeg dat je bekken nog steeds niet mee willen werken. Zit er nog wel (langzaam) vooruitgang in? Had ik jullie eigenlijk al verteld dat ik maandag as. mijn eerste meting weer heb? Hopelijk dinsdag of woensdag dus weer een eerste IUI! Best spannend allemaal weer.
@Yippie, idd wel fijn dat ze zo goed met je meewerken. Ik was zaterdag met mijn zus en Nick naar Ikea gegaan. We gaan dan altijd om 9 uur daarheen en gaan dan eerst lekker ontbijten en dan shoppen. Zaten we net aan een tafeltje, ik zet net mijn mes in mijn broodje, gaat het alarm af en moeten we vanwege een technische storing het pand verlaten. Iedereen moest eruit. Bleek het een oefening te zijn. (We kregen wel de ontbijtjes vergoed ). En nu hebben we vandaag Nick opgehaald van de opvang, staat er het volgende in zijn schriftje: We hadden vanochtend brand-oefening en jij was 1 van de weinigen die het helemaal te gek vond! Misschien een mooi beroep voor je later, brandweerman! Mijn kleine mannetje heeft dus in 3 dagen, tweemaal een ontruimingsoefening gehad! hihi Nogal logisch dat ie het vandaag wel grappig vond, hij was het gewend.
Yippie wat een goeie oplossing zo. Lizam het gaat wel steeds iets beter maar gewoon heel langzaam dat is wel balen. Ft haha wel balen als je net wil gaan eten haha en dat mannetje van je geweldig. Hier gaat alles goed verder , nog iets minder dan 2 weken en dan word Naomi alweer 1 heb dr helemaal zin in. Alles is al klaar alleen nog de boodschapjes.
Hey meiden, LizaM, gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine! Gaat zeker hard.. die van mij is ook over een maandje 1.. Danjo, voor jou ook spannend!! Leuk he al die voorbereidingen.. Fairy Tale, nou vanavond gaan wij lekker naar Ikea, ben benieuwd of wij het ook gaan meemaken haha.. hoop van niet natuurlijk Jippie, leuk he al die bewegingen, geniet er lekker van
Psssst.... ik heb vanmiddag mijn eerste IUI weer. Gelukkig geen complicaties van de curetages. Duimen jullie weer mee?
Hey meiden Fijn dat we de topic wel weer gestart hebben. Ik kwam vorige week maar niet online en nu begrijp ik waarom. @ Yippie: Wat fijn dat je leidinggevende met je meedenkt. En ik snap helemaal dat je een beetje bij de agressie weg wilt. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Bijna de 20 weken echo, spannend hoor. @ Lizam: Allereerst nog gefeliciteerd met je dochter (dat had ik ook in het berichtje voor de crash gedaan) Was het gezellig? Is ze erg verwend? Ohh wat lees ik nu. Je eerste IUI al. Ik dacht dat je in oktober eerst voor intake ging. Spannend. Ik ga hard voor je duimen. Is het gelukt om de bv af te bouwen? Waarom ben je eigenlijk gecuretteerd? @ Danjo: Nog maar 2 weken. Wat goed dat je alles al gepland heb. Wat ga je als cadeau geven? Wat vervelend dat je nog steeds last heb van je bekken. @ FT: Zo kleine brandweerman Nick. Wel erg toevallig 2 oefeningen binnen 3 dagen. @ Enise: Hoe gaat alles met je zwangerschap? Gaat vaak sneller (voor je idee dan) dan je eerste zwangerschap he....En ook nog maar een maandje voor je dochter haar verjaardag. Wat vliegt de tijd toch voorbij. Hier alles goed. Mijn dochter kruipt ook vooruit (sinds een week) en gaat nu echt als een speer. Niets is meer veilig op de grond, dus haar grote broer moet alles netjes opruimen. Ze hangt ook telkens aan van alles om omhoog te komen. Staan vindt ze wel leuk, maar kan ze totaal nog niet (en dat laten we maar even zo, want het gaat veel te snel...) Verder is het echt een lachebek. Ze heeft nu al humeur. Ze is alleen niet zo'n grote slaapster. Op de crèche slaapt ze maar 2 keer een uurtje. Thuis gaat het soms beter. Gelukkig wordt ze er niet chagrijnig van..en ik kan haar toch niet dwingen. Mijn zoon heeft vorige weekend geleerd te fietsen zonder zijwielen dus ook die is super trots. Vandaag heeft hij bij een vriendje gespeeld. Best wennen dat "spelen bij" gedoe.... liefs Femme
Danjo; tjee, blijft balen van je bekken zeg. Werk je nu wel weer of lukt dat nog niet? Fijn dat je alles al klaar hebt voor het feestje. Enise; wat fijn dat je zwangerschap voorspoedig gaat. Binnenkort al de 20 weken echo, het gaat echt snel. Hoeveel leeftijdsverschil zit er nu straks tussen? Yippie; je piek heb je al gehad hoor, maar alle beetjes helpen! Heb jij ook in een potje geplast? Misschien heb ik dan je HCG al! La Femme; Wat leuk dat ze ook vooruit kan kruipen. Wat gaat het toch allemaal snel he! dank je voor je felicitatie. Het was leuk alleen was ze ziek, dus dat was jammer. Het afbouwen van de bv ging erg gemakkelijk. Ik heb niet een keer hoeven te kolven. De eerste keer was wel erg lastig om het niet te geven maar nu is het ook wel eens lekker. De curetages heb ik gehad omdat ik placentaresten had. Tja, eerst wilde het er niet in en daarna wilde het er niet meer uit! Vanmiddag inderdaad de IUI gehad, het zit er weer in, die 28,6 mlj zaadjes. Nu nog elkaar weten te vinden.
Lafemme wat goed van je meisje en van je grote mannetje haha naomi werd vandaag op het kdv al uitgenodigd voor een verjaardags feestje toen dacht ik echt neeeeeeeeeeee begint dat nu al hahaha. gelukkig zeiden de leidsters naomi is daar nog wel iets te klein voor he. Lizam mis ik wat curretage? en ik duim voor je hoor
Na mijn bevalling heb ik twee curretages gehad omdat mijn placenta maar bleef zitten. Misschien heb je dat gemist om dat je toen zelf hoogzwanger liep te hopen op een bevalling. Pfff ons meisje slaap sinds een week niet meer goed door, ik ben echt gesloopt Hebben jullie trouwens al de vervolgstoel in de auto staan? Ons meisje is nu 8 kilo dus zijn we aan het rondkijken. Iemand ervaring met een stoel waarbij het kind een gedeelte voor zich krijgt?
@Liza, spannend, nu is het weer aftellen! Ik duim voor je. @lafemme, hoe ging het fietsen? De eerste keer dat ik zonder zijwieltjes fietste (hmmm, inmiddels zo'n 30 jaar geleden denk ik...?) reed ik zo de heg in terwijl iedereen stond toe te kijken. hahaha En je meisje al aan het kruipen, dan is het idd gedaan met de rust.
Hey meiden @ Danjo: Zo Naomi is er vroeg bij...nu al feestjes. Gelukkig ligt ze dus goed in de groep Nog maar een weekje voor het grote feestje...de hoeveelste is ze precies jarig? Heb je er zin in? Krijgt ze een driewieler? En wat vliegt de tijd hè...vorig jaar liepen we allemaal (hoog)zwanger rond en nu worden onze kids al weer een jaar (en zijn sommige al zwanger van het volgende wondertje) Ik hoop dat jullie een super dag krijgen. @ Lizam: Ah ik herinner me je verhaal weer (van je placenta die niet wilde) Wel weer ontzettend spannend zo die wachtweken....de hoeveelste zou je mogen testen? Hoeveel IUI heb je de vorige keer gehad? Ik duim hard voor je. Wij gaan onze zoon verhuizen naar een grotere stoel en mijn dochter krijgt zijn stoel. We hebben een Romer (king vlgs mij). Geen ervaring met iets voor de stoel. Hopelijk slaapt je meisje snel weer lekker door. @ FT: Hij fietst geweldig. Hij vraagt nu elke dag wanneer hij naar school mag rijden. Jammer genoeg is dat eigenlijk net een beetje te ver en zo vaak heeft hij nog niet geoefend...nou dat vindt hij helemaal niet leuk..hij wil fietsen 8) Hoe gaat het met Nick? Nog brandoefeningen gehad de laatste tijd? @ Caruli: Hoe gaat het met Mitchell? Tijd niets van je gelezen. Gisteren zijn mijn kids uit logeren geweest bij mijn zusje. Ik en mijn vent gingen uiteten met mijn ouders (op hun kosten) Het was heerlijk. Vooral vanmorgen......gewoon uitslapen. Mijn dochter is toch altijd wel vroeg wakker en nu....heerlijk hoor zo voor een keer. Maar was ook weer blij dat ze lekker terug waren. Ik ben vrijdagavond soort door mijn rug gegaan en heb nu erg veel last van mijn onderrug. Ga maar snel weer naar de bank....fijne week allemaal en tot snel Liefs Femme