wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana1990

diana1990 Lid

16 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

volgens mij was er nog geen nieuw topic voor de mense die uitgerekend zijn in oktober 2012

wie komt er gezellig mee kletsen ?

2. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Hoi,

Ik ben eigenlijk eind september uitgerekend.... maar bij de septembermama's is het al zo druk: mag ik toch meekletsen? Waarschijnlijk beval ik toch in oktober hahaha.

Groetjes Linda

3. diana1990

diana1990 Lid

16 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey linda

natuurlijk hoe meer mense hoe gezellig !
    hoe voel je je ?

ben je nu zwanger van je eerste kindje ?

groetjes

4. Linda1984

Pfew gelukkig haha.

Ja dit is ons eerste kindje! Ik voel me goed, eigenlijk fitter dan normaal terwijl ik slechter slaap. Heel raar.... Verder eigenlijk nog geen kwaaltjes, ruik alleen beter en heb een nieuwe obsessie voor gebakken eieren haha. Vind het wel vreemd, zo weinig klachten, beetje eng nog allemaal....

En hoe voel jij je? Je 2e kindje zo te lezen aan je banner?

5. diana1990

diana1990 Lid

16 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dit is ons 2e kindje

voel me afentoe misselijk maar verder gelukkig prima en wat buikpijn maar dat had ik bij de 1e in het begin ook

die eiere had ik bij me eerste zwangerschap stuurde vriendlief regelmatig op pad voor een eitje haha

nu verder nog niet echt iets moet nog een beetje doordringen

heb jij het al aan je ouders of anderen verteld ?

6. isamama

isamama Niet meer actief

Hoi!

Mag ik er ook bij? Ik heb donderdag 19 januari positief getest, en het zal hopelijk voor eind september (reken maar begin oktober ;)) zijn. Ik zeg hopelijk, want na 2 MA's zit de schrik er wel in... We zijn erg blij, maar...het is toch allemaal een beetje onder voorbehoud :(.
    We hebben al wel een dochtertje van bijna 2.

@Linda: "fitter dan normaal", waaw, geniet ervan ;)! Ik voel me ook nog wel behoorlijk goed, dus ik klaag zeker niet. Af en toe een beetje een zwaar gevoel in m'n maag en droge ogen, maar dat is het zowat.

Ik heb het al wel aan een paar mensen verteld (zus en goede vriendinnen); mensen leven wel mee als je zo al wat meegemaakt hebt. Trouwens, ik kan toch gewoon niet zwijgen :p.

Meiden, hopelijk kunnen we mekaar hier een beetje met raad en daad bijstaan...tot in oktober!

Groetjes,

Isamama

7. Sabine1982

23 jan 2012
    24
    0
    0
    Hallo,

Hopelijk mag ik ook nog meeschrijven? Ook al ben ik in september uitgerekend. Inderdaad was het bij de september mama's erg druk, dus vandaar dat ik hier uit kwam. Ook leuk om meteen vanaf het begin mee te kunnen schrijven!

Nu ben ik zwanger van ons 2e kindje. We hebben een zoontje van 13 maanden. In oktober heb ik een vroege miskraam gehad, dus het is nu toch spannender dan mijn eerste zwangerschap. Hopelijk blijft het bij jou ook goed gaan Isamama.

Kwaaltjes heb ik nog niet echt. Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant is het ook wel fijn om een bevestiging te hebben dat je zwanger bent! op 7 februari hebben we de eerste echo. Gelukkig konden we eerder terecht ivm eerdere miskraam.

Spannend allemaal. Het lijkt me leuk om de komende maanden hier met elkaar mee te kunnen leven!

Gr Sabine.

8. diana1990

diana1990 Lid

16 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom isamama en sabine

gezellig dat jullie mee komen kletsen

en voor jullie een extra spannende tijd hopelijk blijft het allemaal

wel fijn sabine dat je al snel een echo hebt dan ben je vast wast geruster

het is voor ons het 2e kindje maar vind het net zo spannend als de eerste haha

9. Linda1984

He wat leuk nog een paar meiden erbij! Gezellig!

Hier hebben we het alleen mijn ouders verteld, en alleen omdat ik in hun bedrijf werk en ze wisten dat we voor de kinderwens in het ziekenhuis lopen. Voor de rest willen we het nog even geheim houden. Net gebeld naar de poli: 13 februari heb ik de eerste echo met 7 weken en een paar dagen :) Hopelijk is alles dan goed en mag ik naar de verloskundige i.p.v. ziekenhuiscontroles.... Heb alleen een kleine kans dat het er 2 zijn; 2 eitjes bij 12-dagenecho;) Maar die kans is zo klein en er zitten geen tweelingen in de familie; ik geloof er niet in haha.

Vind het ook doodeng hoor, vind het nog steeds zo raar dat het opeens de eerste ronde met hulp raak is... En zo weinig klachten dat ik me echt afvraag: zit alles wel goed? Hoe wisten jullie dat het niet goed ging? Ben toch ook zo'n zenuwenlijer he haha, moet me schamen!

Groetjes Linda

10. Sabine1982

23 jan 2012
    24
    0
    0
    Linda wat spannend jullie eerste kindje! Bijzonder dat het de eerste keer raak was in het ziekenhuis. Hebben jullie het lang zelf geprobeerd daarvoor? Fijn dat jullie een lang traject bespaard is gebleven, dat lijkt me heel zwaar namelijk.

En die onzekerheid... heel herkenbaar :) Bij mijn miskraam had ik een bloeding, dus toen was snel duidelijk dat de kans er in zat dat het mis ging. Zelf voel ik nu ook nog weinig. Vraag me dan ook wel eens af of het wel goed zit. Ik heb zelfs afgelopen zaterdag zo'n clear blue test met zwangerschapsindicator gedaan om te zien of de termijn wel kloppend is, haha! En gelukkig gaf hij 5 weken aan..... pfieuw.....

Leuk Diana dat jullie een dochtertje hebben van bijna 2. Is ze al in de "twee is nee" fase beland, of nog helemaal niet?

Wij hebben het aan een paar mensen verteld. Ik kan zo slecht mijn mond houden.... Nog lang niet aan alle vrienden en familie, daar wachten we nog mee. Waarschijnlijk zullen we het wel al aan iedereen vertellen na de echo van 7 februari, als deze natuurlijk goed is :) Spannende weken voor ons allemaal!

11. diana1990

diana1990 Lid

16 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sabine1982 het valt nog mee het is nog niet de hele dag nee gelukkig

zag dat je ook een kindje hebt van 13 maanden ook lekker dicht op elkaar gepland dus en is het een jongetje of een meisje?

groetjes

12. Sabine1982

23 jan 2012
    24
    0
    0
    We hebben een zoontje. Een klein leeftijdsverschil heeft me altijd leuk geleken. Bij jullie is dat natuurlijk ook!

13. diana1990

diana1990 Lid

16 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    sabine 1982

nee gelukkig valt de nee fase nog wel mee

zag dat je ook al een kleintje hebt van 13 maande ook lekker dicht op elkaar dus is het jonge meisje?

14. diana1990

diana1990 Lid

16 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    aha sorrie een dubbel berichtje

jaa ik vind te veel leeftijd ook niet zo heel leuk we hebben er bewust voor gekozen om weer betijds probere zwanger te worde al heeft het wel wat langer geduurd dat we eingelijk wilde maar achteraf moge we nog niet klage mar doordat de eerst door de pil heen was viel het wel een beetje tege

en een zoontje wat leuk en hebbe jullie eenvoorkeur voor jonge meisje ?

15. Sabine1982

23 jan 2012
    24
    0
    0
    Begrijpelijk dat het dan voor je gevoel lang duurt als je in eerste instantie zo snel zwanger raakte. Hoe lang hebben jullie er nu over gedaan?
    Van ons zoontje was ik ook al binnen een paar maanden zwanger. Nu ben ik na de bevalling niet meer aan de pil gegaan. Na 5 maanden werd ik weer ongesteld, en toen ons zoontje 1 jaar was raakte ik zwanger. Nu was het ook iets langer dus. Maar goed, ik heb wel goed kunnen ontzwangeren van de eerste, dat is ook belangrijk.

16. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik kom er ook bij :D. Ik heb gister de eerste positieve test gehad, en vanmorgen alweer een donkerder. De uitgerekende datum zou 5 oktober zijn. Deze zwangerschap is voor ons een complete verrassing. Het wordt ons 5e kindje. Ik heb inmiddels al 3 jongens en een meid.

Ik had trouwens al een topic geopend bij Zwanger zijn - Bevallingslijst forums, omdat dat er is voor meiden in de zelfde maand. En dit is toch meer voor clubs en meiden in een bepaalde zelfde situatie? Zal ik die andere dan laten sluiten?

17. Sabine1982

23 jan 2012
    24
    0
    0
    BellaSwan gefeliciteerd! Wat leuk... jullie vijfde! Knap hoor, mij lijkt 2 kindjes nu al heel druk. Ik ben benieuwd hoe jij zo'n groot gezin ervaart. Wel speciaal dat er zich dan toch nog een verrassing aandient :) Hoe reageerde je man toen hij het hoorde? En gaan jullie het al aan jullie andere kinderen vertellen?

Zelf was ik ook gaan zoeken op welke plek ik mee zou kunnen schrijven. Ik kwam hier uit, maar je hebt natuurlijk ook bij de bevallingslijst zelfde topics. Kijk maar wat je zelf leuk vindt! Het zou natuurlijk gezellig zijn als je hier mee blijft schrijven ;)

18. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    @Sabine1982: Ik blijf gewoon lekker hier hoor :D:D. Mochten er bij dat andere topic reacties komen, kan ik daar altijd terug reageren.

Ik heb van mezelf uit altijd al gezegt dat ik graag een groot gezin wilde. Maar eigenlijk altijd met het idee van 4 kinderen. Enfin, na de geboorte van de 4e wilde ik toch nog een 5e. Maar we zijn er eigenlijk nooit heel aktief mee aan de slag gegaan. Inmiddels had ik er sinds een paar maanden vrede mee dat we er 4 hadden. Iedereen zit inmiddels bijna allemaal op school en psz, ik kreeg weer wat meer tijd voor mezelf.

En toen maakte m'n dochter afgelopen weekend de opmerking: mam, ben je misschien zwanger omdat je zo vergeetachtig bent :$. En dat idee liet me niet meer los. En daardoor heb ik maandag een test gedaan. En die was dus niet te ontkennen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik best in shock ben nog hoor. Maar het is niet anders, en waar er 4 kunnen, kunnen er ook 5. En ik wilde graag een groot gezin, nou dat heb ik dan:D. En beetje bij beetje begin ik al aan het idee te wennen hoor. Bovendien heeft m'n dochter altijd gezegd dat ze graag nog een zusje zou willen (na 3 broers;)) dus wie weet komt haar wens nu wel uit?

M'n man vind het heel leuk, en had er gelijk vrede mee. We hebben wel besloten dat we het pas na de 1e echo (dus ong. na 3 maanden) pas aan de kinderen en de andere familie gaan vertellen. Ik hoop dat ik het ook zolang volhou, de vorige keer wisten ze het al gelijk dezelfde dag :).

19. diana1990

diana1990 Lid

16 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sabine 1982

ik ben begin mei gestopt met de pil en heb 1 maand menstuatie overgeslagen door lange cyclus ene 1 maand veilig gedaan omdat ik anders op dezelfde dag uitgerekend zou zijn als me andere dochter toen dus het zou dicht bij elkaar zitte dus dat vonden we niks dus in totaal 8 a 9 maande over gedaan dus valt nog reuze mee en moge niet klage

wel fijn dat je nog hebt kunnen ontzwangeren

@ bellaswan gezellig dat je mee komt kletsen 4 kinderen en nu een vijfde op komst wel gezellig zn druk gezien en zal wel leuk zijn voor je dochter een zusje erbij en heb jij al last van kwaaltjes?

ik vroeg me af of julie ook mee doen aan moeders voor moeders?
    en wanneer bellen julie voor je eerste afspraak bij de verloskundige?

20. isamama

isamama Niet meer actief

@BellaSwan: gefeliciteerd hoor! En inderdaad, wat knap dat je dat allemaal georganiseerd krijgt :p! En dan nog tijd vinden voor Zwangerschapspagina, haha!

Ik heb sinds gisteren m'n eerste echo gepland staan, morgen over twee weekjes is het zover...spannnnneeeund! Vooral omdat ik daar al twee keer gelegen heb en de gyn zweeg. Dan staat je hart wel even stil. Deze keer MOET het gewoon goed zijn!

Deel Deze Pagina