LizaM van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En 28/08 is een mooie datum hoor Ben ik zelf geboren
LizaM: Super gefeliciteerd meid Wij hopen ook op een keer goed nieuws maar... de uitslagen van de onderzoeken die nog lopen moeten nog komen, en dat vind ik best eng. Wie weet wat daar weer uit gaat komen. Maar goed nu nog niet bij nadenken en proberen te genieten en wat later komt dat zien we dan wel weer.. ( pff wat is dat makkelijk getypt, maar mijn gevoel zegt wat anders) ps: Onze wasmachine is net overleden, nu net op het moment dat ik een berg was heb voor de kerst enzo.. Balen joh. Nu is manlief gelijk naar de winkel gegaan en hopen dat hij er een gelijk mee kan nemen.. Schoonmoeder is vandaag niet thuis dus die kan ook niet ff wassen. Joh wat ben ik toch verwend met al dat huishoudelijk apparatuur, ben blij dat we niet in vroeger leven om alles met de hand te doen
Caruli dikke knuf voor jullie , en idd zon machine ben je nergens grrrr hoop dat je man er 1 kan scoren en dat ie vandaag bij je thuis staat
Jej de wasmachine staat al weer in de garage, hij is nu een spoelwas aan het doen. Straks even onze was erin doen, echt een super mooi ding. Wat kan een vrouw blij zijn met een wasmachine Heb net de opticien gebeld en de bril voor Mitch is klaar. Ga hem straks als Casey uit school komt maar halen, word weer een hele tocht om naar de stad te gaan maar goed. Kan ik gelijk ook even mijn broeken ophalen enzo
@ Lizam: Yeahhhhhhhhhhhh wat geweldig meid. Ik dacht het al....eigenlijk al bij je bericht dat je op dag 15 licht rosig verlies had...ik weet niet waarom. Super meid. Staat de eerste echo al gepland? Heerlijk zo het oude jaar uit, nieuwe jaar in.... @ Caruli: oh meid wat spannend dat je hem al kan ophalen. Ik hoop dat je snel er aan kan wennen. Weet je al wanneer je voor de uitslagen terug moet komen? Ik snap je gevoel helemaal....Het is ook niet niets. Oh een kapotte wasmachine...en gelukkig ook al een nieuwe. Geniet ervan. Zonder kunnen we echt niet hè...De onze is ook aan vervanging toe, maar dat komt in het nieuwe jaar wel...denk ik. @ Yippie: Nou rustig aan dan oude dame . Fijn dat alles op orde is. Lekker genieten nog even. @ Enise: Wat jammer dat je stuit zo rot voelt. Gelukkig ben je alweer een eind onderweg. Wat een stoere wagen zeg. Erg mooi. Daar zullen jouw dames heerlijk in liggen (of zitten) @ Elif: Oh nog maar 5 weken. Wat spannend meid. Mijn zoon wilde heel graag een kerstboom en wij eigenlijk niet. Maar nou is het zo'n vreselijk lief mannetje die je hart doet smelten. Vandaag bij de ikea voor maar 5.95 een kerstboom gekocht. Klein maar wel mega wijd. Hij heeft hem zelf uitgezocht. Hij is zo in de wolken. Hij heeft een ster uitgekozen als piek en rode en zilverkleurige ballen. Hij straalt en dat geeft ons echt een geweldig gevoel. Verder heeft hij vandaag een kerststukje gemaakt. Eerst naar de Intratuin en daarna lekker knutselen. Oma en mama hebben er 1 gekregen. Mijn kleine meid is naar het CB geweest en weer helemaal goed gekeurd. Ze heeft prikjes gehad, maar ze huilde gewoon niet. Ze werd wel boos, maar dat was het. Ik ben echt super trots op haar. Ze weegt 8690 gram en is 73.4 cm lang. Ik heb mijn zoon ook even gewogen en gemeten. Hij in namelijk niet zo groot (en niet zo zwaar). En hij was 106.5 cm en woog met kleren aan 16.7 kilo. Hij was toch 5 cm gegroeid in vergelijking met zijn 4e jaar meting. Zo genoeg weer. Ik denk niet dat ik nog langs ga komen. Morgen werken en 's avonds wil ik na de kerstnachtdienst gaan. Zaterdag moet ik voorbereidingen treffen voor mijn kerstdiner/ toetje. Dus: Allemaal hele fijne kerstdagen!
La femme jaaaaaaa het gaat zo snel!! Maandag alweer 36 weken ( manlief loopt altijd een week voor en zegt dan jaaaaa maandag, ook al is het die dag maandag ) Ongelooflijk eigenlijk.
Goedemorgen meiden Hier gisteren dus de bril gehaald, hij heeft hem 2 uur opgehad, echt super voor de 1e keer Hij hoeft niet meteen de hele dag op, zodra Mitch aangeeft dat hij hem beu is mag hij af. Zo kan hij eraan wennen. Hier een foto van hem met bril op (jullie kennen hem wel zonder bril he ) Hij zat hier ineens op zijn gemak t.v te kijken
Hier nog eentje, alleen die is wat onduidelijk. Is met mijn foon gemaakt en Mitchell zat niet echt stil.
Caruli; hij is er zo te zien wel vrolijk onder. Hopelijk accepteerd hij de bril snel en heeft het ook het gewenste effect. Hij ziet er zo wel ineens een stuk ouder uit, vinden jullie niet? Hier matig nieuws. Ik ben sinds gisterenavond aan het vloeien. het is niet veel en nog geen helder rood maar behoorlijk rood met slijm (sorry voor de details) Natuurlijk maak me erg veel zorgen maar we moeten wachten tot de echo op 11 jan.
LizaM: Jee meid, hopelijk gaat het goed en heb je 11 januari een goede echo. Ik zal voor jullie duimen
@ Lizam: Oh meid ik hoop dat alles weer rustig is. Ik duim voor een plakkertje. Dikke knuffels @ Caruli: oh ik vind hem heel goed staan. Wat een lief bekkie. Kan je al wat wennen? En wat goed dat hij hem al zo lang heeft opgehouden. Heb je het idee dat hij beter ziet? Zo 1e kerstdag zit erop. Erg druk gisteren. Zo veel kinderen, die zo druk zijn. Geloof dat ik niet mijn beste kersthumeur had. Maar ik was al zo vroeg bezig met voorbereidingen. Vandaag een hele andere dag....relaxen. We gaan vanavond ons eigen kerstdiner maken, maar alles gaat hier op zijn gemak. Ik ben wel kapot, want mijn dochter was er weer rond 07:00...op zich vrij normaal, maar ik heb nog niet lekker kunnen bijtanken. Gelukkig alleen vrijdagochtend werken, dus we gaan van de week lekker rustig aan doen 8) Fijne dag vandaag en Lizam ik denk aan je liefs Femme
Sinds vandaag vloei ik helder rood. Het is nog met een inlegkruisje op te vangen en ik heb nog geen krampen maar ik ben wel heel erg down. Wij hebben gisteren rustig aan kunnen doen, juist vandaag naar familie, koken, drukte...... ik heb er echt geen zin in La Femme, geniet van je rust vandaag en de komende week!
@ Lizam: Oh meid....ik hoop echt zo voor jullie dat jullie wondertje blijft zitten. Ik kan me helemaal voorstellen dat je geen zin hebt in gezelligheid. Dikke knuffels meid en sterkte. liefs Femme
liza sterkte meis.. knuff voor jou.. caruli.. wat staat dat brilletje leuk en idd het lijkt of hij er wel plezier in heeft. ook voor jou een knuffel.. hier woensdag weer voor controle.. ben benieuwd
dames leuke dagen? Caruli hij lijkt idd een stuk ouder zo , en het staat hem wel cute hoor. Lizam oh nee laten we van het beste uitgaan meid, duim voor je anders over een paardagen even een test doen ( als het zo vroeg mis gaat worden de testen vaak ook nega)
@ Lizam: Ik ben benieuwd hoe tweede kerstdag verder is verlopen? Hopelijk is het bloeden gestopt. Ik blijf voor je duimen. @ Yippie: Alvast veel succes as woensdag. Weet je eigenlijk al wat je krijgt? (jongens/meisjes of allebei ) Gaat alles goed met je? @ Danjo: Gisteren heerlijk een relax dag gehad. Mijn zoon te veel films laten kijken, maar was wel erg gezellig zo met z'n viertjes. 's avonds uitgebreid gekookt en spelletjes gespeeld (is mijn zoon erg dol op) Daarna lekker op tijd gaan slapen.... Hoe was het bij jou? Mijn zoon gaat zo bij mijn zus slapen. Zijn neefje is 9 maanden ouder dan hem en op zich gaat het wel goed samen, behalve dat mijn zoon 's nachts wil slapen en hij niet....hopelijk slaapt hij vanavond wel, anders heb ik een gebroken jongetje morgen..... Mijn meisje zit in de box heel hard te rammelen met belletjes. Ze wilde er eigenlijk uit, maar haar grote broer speelt op de grond met klein speelgoed. Gelukkig is ze nu dus vergeten dat ze eruit wilde8) liefs Femme
Hey Danjo, We hebben op de 2e verdieping 2 grote slaapkamers over. Dus ruimte zat! Alleen ik zie het zelf niet zo zitten dat 1 kleintje beneden en eentje boven alleen ligt. Ik wil ze ongeveer een paar jaar samen houden en daarna mogen ze allebei tegelijk naar boven LizaM, gefeliciteerd meid! Blijf positief! Bij mijn eerste heb ik een week lang helder bloedverlies gehad. En het is blijven zitten
@Liza, ik duim voor je meid, dat alles goed blijft gaan. @Caruli, idd een heel ander gezicht, maar wel schattig. @de rest, ik hoop dat jullie net als ik een hele fijne kerst hebben gehad.
Hai dames, @Danjo, wij hebben nog een extra slaapkamer over maar vind het voor de meiden gezelliger om samen op de kamer te doen en als ze wat ouder zijn mogen ze splitsen. @LizaM, ook ik duim hier voor positief nieuws voor je. @Lafemme, geweldig he om die kleintjes zo te zien. @Yippie, succes woensdag! @Hier, een druk weekend gehad (niet door kerst). Mijn dochtertje is een week uitlogeren bij oma zodat ik ff kan bijtanken. Morgen groei echo in het zh, ben benieuwd.
Dank jullie wel voor al jullie berichtjes, nog steeds helder rood verlies, vandaag weer iets minder. Nog geen krampen/pijn. Volgens mij wel wat kleine stolsels. Tis nog steeds erg spannend dus. De ene keer denk ik het is helemaal fout en de andere keer lijkt het misschien toch nog goed te gaan komen. Pfff die onzekerheid mag nu van mij stoppen. Soms ben ik ook zo bang dat als het nu blijft zitten het een gehandicapt kindje gaat worden. Ik werk zelf met gehandicapten kinderen en weet welke strijd ouders en kinderen moeten leveren. Natuurlijk zou ik dat liever niet willen voor ons kindje. Of is dit een wel heel egoistische gedachte? Enise; bij vrienden van ons gaat dat heel goed, ze willen nu zelfs niet meer apart slapen! Dus waarom niet proberen. Lukt het niet dan kun je het nog altijd aanpassen. Dank je voor je berichtje, dat geeft me weer een beetje moed (al durf ik er niet meer zo op te hopen).