@ Lizam: Zo lang er geen krampen zijn, gaat het goed. Maak je niet te veel zorgen meid. Het is geen egoïstische gedachten, want iedereen hoopt op een gezond kindje. Hopelijk stopt het bloeden snel en kan je genieten van een nieuw wonder. *knuff* @ Hvj: Succes met de groei-echo. Was er een reden waarom ze deze wilde maken? En wat fijn dat je even een weekje kan bijtanken. Goed gebruik van maken hè... Hebben jullie nog plannen voor het oud en nieuw? Wij vieren het elk jaar met een grote vriendengroep. Er zijn dan heel wat gezinnetjes en alle kids slapen dan overal. Erg gezellig. Dit jaar wil ik misschien onze grote vent uit bed halen voor het vuurwerk. Hij sliep altijd heerlijk tijdens het vuurwerk. Ik ben benieuwd of onze meid dat ook doet. liefs Femme
LizaM, gelukkig geen krampen. Had ik toen ook geen last van. Doe rustig aan zou ik zeggen. Krijg je wel een echo of niet? Dan kunnen ze kijken of het goed gaat met de kleine en heb je meer rust. Idd, iedereen wil een gezond kindje, dus waarom jullie niet? En is het niet te vroeg om daar nu al aan te denken? Garantie heb je nooit, al zeggen ze tijdens de echo dat alles goed is.. Na de geboorte weet je ook nooit wat er gaat komen.. Hoop dat het goed gaat met samen slapen. We hebben bewust het ledikantje nog niet gekocht. Willen het eerst aankijken. Telkens dus het wiegje naar de kamer slepen en alvast laten wennen.. hoop dat het goedkomt.
De echo waren ze vergeten te plannen dus kreeg alleen maar controle, hartje/bloeddruk waren goed en het hoofdje lag beneden maar nog niet vast. Echo hebben ze nu voor a.s maandag gepland, moet dan ook meteen een suikercurve laten doen en ijzer prikken. Ook moet ik weer terug naar de gyn ivm groei-echo's omdat mijn dochtertje te klein is geboren met 41 weken. Hier geen plannen staan.
Wij blijven thuis met oud en nieuw, misschien dat mijn schoonouders nog langskomen. Normaal doen we het altijd met vrienden vieren, maar dit jaar waren we te laat met plannen hihi. Dan maar met zijn 4en
Ja Lizam ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat. Is het bloeden gestopt? @ Caruli: met z'n vieren klinkt ook heerlijk hoor. Het is soms best wel een beetje te druk, vooral al je kinderen niet willen slapen. Mijn zoon sliep altijd overal doorheen. Ben erg benieuwd hoe mijn dochter het gaat doen. @ Hvj: Hoeveel schatten ze jullie uk nu? Verwachten ze weer een lichtgewichtje? Ik heb ook bij beide kids groeiecho's gehad. Wel leuk om ze extra te bekijken....Succes voor maandag en ik hoop dat alle uitslagen goed zijn. Vandaag een kasteel met mijn zoon geknutseld (van de hema) Erg leuk geworden. Ik voel me niet top fit. Ik hoop niet dat ik ziek ga worden prettige avond liefs femme
Lafemme hoop ik ook niet voor je meid. hier ook niet echt fit bah. Lizam hoe is het nu met je ? Caruli ook lekker toch Hier na fam en vrienden dus word een gezellige boel vorig jaar sliep naomi er doorheen en nu zullen we zien
@Liza, ik denk ook aan je hoor! Ik hoop dat het goed gaat. Wij vieren oud en nieuw bij mijn ouders in Brabant, samen met mijn zus en haar vriend. Het is daar nooit heel erg druk, maar wel gezellig. En ik ben benieuwd of de vrienden van mijn ouders nog komen, dat zijn echt hele leuke mensen. We gaan er morgen al heen en gaan dan morgenavond even lekker met zijn tweetjes uit eten.
Lief dat jullie aan me denken, het gaat eigenlijk wel goed, ik begin er zelfs weer wat vertrouwen in te krijgen. Nog alleen wat oud rose bloedverlies, maar dit is echt een beetje. Geen krampen en ik ben me weer misselijk! Net ook voor het eerst weer overgegeven, dus dat geeft hoop.... FT; wat leuk dat jullie nog even samen uit eten kunnen! La Femme, hoe voel je je vandaag? Hopelijk weer beter. Caruli; wat heerlijk om gewoon lekker thuis te blijven, eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers op je. Wij gaan naar vrienden waar nog andere vrienden komen. Het is best druk want er zijn ook nog redelijk wat kinderen bij. We blijven daar ook slapen. Gisterenavond gingen we kaarten bij vrienden en ons meisje ging gewoon mee. Het was een drama rond 22.00 uur sliep ze dan eindelijk! Hopelijk gaat het morgenavond beter want dit was echt niet tof.
LizaM: Jee wat goed dat het weer wat beter gaat, hoop echt dat jullie 2011 goed beginnen met een mooie echo!
@ Lizam: Geweldig meid. Ik hoop dat het een mooi 2011 gaat worden met een mooi nieuw wondertje @ Caruli: voor jou hoop ik ook op een mooi 2011 met veel duidelijkheid en een gezonde Mitchell. Hier niet fit, erg verkouden, maar zo lang het daar bij blijft komt het wel goed. Allemaal een hele fijne jaarwisseling. Ik spreek jullie volgend jaar wel weer . Maak er iets moois van en geniet van al het moois om jullie heen. Dikke knuffels Femme
Ook ik wens iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en dat 2011 maar een heel mooi jaar mag gaan worden
@LizaM, super dat het weer goed gaat. Op naar een mooi klopend boontje in 2011! @Lafemme, hoop het ook niet voor je en anders beterschap! Ze denken weer dat het een lichtgewichtje gaat worden maar dat weten we maandag voor de zekerheid en ik vind het ook niet erg hoor die extra echo'. @All, fijne weekend!
Na het positieve bericht vanmiddag ben ik zojuist weer ineens helder rood gaan vloeien. Tis nog niet echt veel en nog geen krampen maar hoopvol vind ik het niet. Toch weer erg onzeker.....
Jeetje meid, kan je geen vervroegde echo regelen in het zh? Want deze onzekerheid lijkt me ook niet echt gezond voor je, hoop toch dat het iets onschuldigs is en het alsnog goed gaat. Knuff
Net wat hvj zegt: Ik zou ook proberen een vroege echo te krijgen meid, die onzekerheid schiet ook niet op. Misschien dat je dan met een gerust hart het nieuwe jaar kunt beginnen. Dikke knuffel, en ik blijf voor je duimen!
Lizam hoever ben je? ik denk dat veel vroeger eigenlijk ng geen nut heeft of wel. Ik duim iig. hier ook bloedverlies gehad en behoorlijk maar dat was pas bij 8 weken zo vroeg ken ik het dus niet. en bij mn miskramen nooit geen bloedverlies gehad daar bleek op de echo te zien dat het gestopt was met groeien. All een heel fijn uiteinde en op na een mooi,gezond,liefdevol en vruchtbaar ( voor wie dat wil natuurlijk ) 2011
We hebben net besloten dat ik morgen idd ga bellen en vragen om een eerdere echo. Morgen komen ze alleen een nieuwe diepvries leveren waar we heel de dag voor thuis moeten blijven. En alleen gaan zie ik niet zo zitten.
en lizam ? euhm dan bedrijf even bellen als je weet hoe laat je moet en dan f fzeggen tussen zo en zo laat ben ik niet thuis
Ik heb de kliniek gebeld maar ze willen de echo niet vervroegen. Ik moest nog een test doen, die heb ik zojuist in huis gehaald. Maar ik ben nog super misselijk, dus eigenlijk verwacht ik wel een positieve test. Maar een positieve test wil nog niet zeggen dat alles goed is met het kindje. Baal er wel een beetje van, nu hebben we geen zekerheid voor het nieuwe jaar en moeten we dus nog echt 11 dagen wachten. Iedereen een prettige jaarwisseling en een super 2011 waarin wensen uit mogen komen!