Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Liza, balen dat jullie nog 11 dagen moeten wachten in onzekerheid. Hoop dat het toch vals alarm is en het goed gaat met beeb! Knuff

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Iedereen alle goeds toegewenst voor 2011. Dat alle wensen uit mogen komen. :D

@Liza, ik hoop voor je dat de echo snel komt. Die onzekerheid lijkt me idd killing!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey ladies allemaal de beste wensen voor 2011.

Lizam hoever ben je dan want als je bvb 6 weken bent of iets minder snap ik de kliniek eigenlijk kan zijn dat je dan nog geen zekerheid hebt. dikke knuf

Hier een super avond/nacht gehad om 5 uur pas thuis dus echtbrak nu haha, naomi heeft heerlijk doorgeslapen

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Iedereen de best we wensen! En dat dromen maar uit mogen komen!!

Danjo; volgens internet ben ik vandaag precies 6 weken. Natuurlijk hoeft er nog geen hartactiviteit te zijn. Maar bij een collega van mij konden ze wel zeggen dat het vruchtje erg klein was voor het aantal weken. Dit geeft idd geen zekerheid maar dan weet je in ieder geval iets. 3 mensen in mijn omgeving hebben ondertussen een miskraam gehad. Ik hoop gewoon echt dat het daar bij blijft, want drie in een week tijd is toch wel veel.

Wij hebben ook een leuk oud en nieuw gehad. Ons meisje sliep er ook doorheen gelukkig (was het enige kindje dat niet wakker geworden was).

5. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey lieve meiden

Allemaal de beste wensen voor een spetterend, vruchtbaar en gezond 2011.

Hier een gezellige avond gehad. Mijn meisje is overal doorheen geslapen. Mijn zoon heb ik uit bed gehaald. Hij is mee naar buiten gegaan en wat knalerwten neergegooid en toen vroeg hij aan mij of hij weer naar binnen mocht :D. Eenmaal binnen vroeg hij of hij weer naar bed mocht. En zo lag ons ventje binnen het uur van opstaan weer te slapen 8).
    Doordat de kamergenoot van mijn meisje wakker werd en zij dus ook, zijn we rond 02:30 lekker naar huis gegaan. Mijn dochter kwam al om 05:30 (ze was waarschijnlijk nog wat van slag) Ik heb haar toen een fles gegeven en toen sliep ze nog tot 09:00. Mama ook weer een beetje uitgerust.;)

@ Lizam: Oh meid wat een onzekerheid. Mijn duimen maken overuren voor jullie.

Morgen begint het echte leven weer. Werken en naar school :D Zal wel even wennen zijn na deze 2 rustige weken.

Tot snel

Liefs femme

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maar Lizam vaak kunnen ze bij 6 weken ook niet zeggen of het klein is etc. Tis moeilijk maar ze hadden wel je afspraak bvb eind aankomende week kunnen doen. Heb je nog wel een test gedaan? Ja das veel maar wel herkenbaar , maar we gaan bij jou van het positoeve uit ik weet het is moeilijk meid knuffel

lafemme ook een leuke avond nacht gehad dus :D en heerlijk morgen weer het gewone leven

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden.

Ook van ons de beste wensen!

LizaM: jee das wel veel zeg 3 mk.. hoop dat het bij jullie nog goed zit.

LaFemme: Moeten ze bij jullie alweer naar school? Hier heeft Casey nog 1 week vakantie, ze hoeft pas na volgende week dinsdag weer..

Hier oud en nieuw bij mijn schoonouders gevierd, schoonvader mocht gelukkig weer uit het zh. Dus wilde hij het graag toch thuis vieren.
    Mitchell heeft een paar uur gehuild van de krampen.. En uiteindelijk is hij om 02.00u in slaap gevallen.

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Pff idd. Ik heb ook helemaal geen zin om te gaan werken morgen. Blegh.

@Liza, 3 in een week? Da's idd wel veel zeg en meer dan genoeg.

We hebben trouwens een vervolgstoel voor de auto gekocht voor Nick! Dat wilden we komende maand gaan doen, maar ze hadden bij Prenatal 15% korting. Dat scheelde toch weer 40 euro. :D We hebben de Tobi gekocht. Maar een paar maanden geleden was ik aan het kijken op internet en toen hadden ze bij Babydump nog het model 2010 voor 169,-. Model 2011 was 239,-!!! Niet normaal he? 70 euro duurder! Gelukkig ging daar dus nog de korting vanaf.

9. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Nou een paar uur later en ik ben net ongesteld geworden en mijn dochter is ziek....

Liefs Femme

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee balen meid, hopelijk is het snel raak..

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    FT scheelt idd alleen als je dus na babydump was gegaan had babydump hem je nog goedkoper moeten geven :D

Lfemme das balen meid grrr, en je dochtertje ziek beterschap het heerst wel erg bah.

Caruli vervelend zeg maar ondanks dat wel een leuke avond gehad?

Ik ga mn bedje opzoeken trusten allemaal

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    La Femme; balen zeg, hopelijk is het voor jullie snel raak.

Caruli; balen dat Mitchell zo onrustig was, altijd zielig als ze krampen hebben. Wanneer weten jullie ook al weer meer? Dat duurde nog even nietwaar?

Danjo; lekker geslapen?

Ik ben echt super misselijk. Natuurlijk hoop ik zo ontzettend dat alles goed is met het kindje maar dat misselijk zijn ben ik nu al weer zat!

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Liza, ik hoop met je mee!

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    LizaM: jee meid nu al zat? hopelijk mag je nog dik 7mnd misselijk zijn ;)

De uitslag van de stofwisseling zal ongeveer 4 weken nog duren, chromosomen 5a6 mnd en dna geen idee dat kan jaren duren.
    Eind januari als het goed is krijgen we ook te horen of de mri door kan gaan, ben benieuwd.

We moesten van de kinderarts ook nu weer koemelk gaan proberen, maar helaas kan hij er nog steeds niet tegen... ben benieuwd wat de arts ervan gaat zeggen als we er weer naar toe moeten.

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam heerlijk hahaha, duim nog steeds voor je hoor

Caruli ja dna kan heel lang duren hoop voor jullie niet meid

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

*zwaai* dames.
    Hier een uitziekdag samen met mijn dochter. Gisteren groeiech gehad, kleintje maakt het goed en wordt met 3kg geschat bij de geboorte. Verder bloed/urine onderzoek moeten doen ivm eventuele zwangerschapsvergiftiging maar dat blijk ik niet te hebben gelukkig. Nu verder lopen bij de gyn, had vandaag laatste afspraak bij de vlos maar heb die afgezegd omdat ik me te beroerd voelde vanochtend.

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Hvj, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, ik hoop dat je snel opknapt. 3 kg is trouwens een heel mooi geboortegewicht. Dan heb je iig nog echt een baby'tje. :D Het is klein, maar niet te klein.

@Liza, klinkt wel hoopvol, zo misselijk. Maar het is wel heel vervelend lijkt me idd.

@Danjo, daar had ik nog niet aan gedacht! Vraag me alleen af hoeveel goedkoper ze dan zouden zijn. ;)

@Caruli, DNA een jaar?!?!?! jeetje, waarom moet dat zo lang duren? Bij CSI hebben ze het in een paar minuten gefixt. ;) Balen dat ie nog zo op koemelk reageert. Krijgt hij nu soja? Mijn schoonzusje is ook lactose intolerant en drinkt van Alpro de 'melk' met smaakjes. Vooral de banaan is errug lekker, mierzoet. :D

Hier trouwens een hele trotse mama, ik word tegenwoordig (af en toe) 's morgens begroet met 'mama' en hij heeft inmiddels 5 tandjes. :D

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    FT: Leuk om zo smorgens ontvangen te worden.
    Dna kan idd heel lang duren, nichtje van ons had ook dna onderzoek gehad en na 6 mnd kreeg ze te horen dat er niks was gevonden en 3 jaar later werden ze alsnog gebeld dat ze nu met nieuwere testen wel wat hadden gevonden. Dus uitslagen kunnen jaren later nog komen.

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier gisteren een foto gemaakt van Mitch in de kinderwagen met zijn brilletje op.. Wat een aandacht kreeg hij zeg ;)

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft weet niet hoeveel goedkoper maar ze garanderen de goedkoopste te zijn. leuk he dat mama hihi

Caruli had al op zn hyves gereageerd echt lief hoor.

hvj fijn dat alles goed was meid. ook al ziekjes , ik en mn man ook al niet fit bah

Deel Deze Pagina