@FT, hoop het ook. Idd niet te klein en niet te groot, gwn fijn. @Caruli, jeetje dat DNA zolang duurtj joh. Wat een leuke foto van Mitch. @Danjo, jullie ook al. Beterschap meid, het heerst nu.
Zo te horen is iedereen aan het kwakkelen! Schiet niet echt op. @Caruli, leuke foto. Wat een compleet verschil met de foto van een maand of zo geleden! Die boventanden veranderen ook het hele gezichtje vind ik. Gelijk dan maar even onze tandenman showen: (sorry van het brood! Is lastig om een goede foto te maken!)
Hey meiden Hier nog steeds niet helemaal fit, maar wie is er nou niet verkouden...Mijn meisje heeft soms 's avonds wat koorts en haar neusje zit dicht met snot. Verder blijft ze er vrolijk onder. @ Lizam: Heb je nog bloedverlies gehad? Misselijkheid is gelukkig een goed teken. Laat het maar lekker komen. @ Caruli: Spannend eind Januari, hopelijk kan de MRI dan snel plaatsvinden. Zijn de 3/4 weken dan nu niet voorbij? balen dat de melk nog niet gaat. Ik vind zijn bril echt super staan. Wat een lekker bekkie. @ FT: Oh wat een mooie tanden. Lijkt wel een beetje de mond van mijn dochter Gaat jouw mannetje al in een ander zitje. Ik prop mijn dochter nog in de maxi-cosi 8) Maar we moeten zeker een nieuwe stoel kopen, alleen dan voor broerlief. En hij zegt ook al mama... Mijn meisje zegt voornamelijk tie tie @ Hvj: Fijn dat je uk een goedgekeurd is. Hier beide kids onder de 3000 gram. Klein maar fijn..toch? en beterschap. @ Danjo: Beterschap voor jullie beide. Naomi nog gespaard? liefs Femme
Ft vind het al knap dat je er een foto van heb kunnen maken La femme hier vanmiddag ineens kei duizelig etc dacht wat is dit ff geslapen en ik werd wakker zwaar aan de diaree en lig nu op bed met een emmer naast me want mn maag maakt overuren, mannetje is beneden en heeft hetzelfde. Naomi gelukkig nog nergens geen last van ( behalve verkoudheid maar ja dat is zo vaak zijn we gewend)
he meiden.. gelukkgi is het via het internet niet over te dragen hihi.. Hier gaat het goed ben moe maar mag verder niet mopperen.. de kids zijn vorige week geschat op 1200 en 1500 gram dus dat is mooi.. ik geniet volop van het zwanger zijn.. ben rustig en relaxd. vandaag prefdruk kaartje terug gebracht dus dat is geregeld.. zaterdag komen ze hier een niuwe cv plaatsen jeah eindelijk weer eenenormale warmte inhuis.. nou dikkke knuffels voor iedereen@@ yippie
Yippie fijn dat alles goed gaat meid, tis nu aftellen he jee wat gaat de tijd hard. meiden net tirtil gesproken gaat goed met dr ze zal zich snel en x melden. via haar ook gehoord dat met mounia goed gaat dus das ook mooi , en heb vorige week een mail van hopes gehad en daar gaat het ook goed mee
Goed mee als in gewoon goed mee of ook zwanger? Ik zou het voor mounia geweldig vinden. Hopes ken ik niet. Ik moest laatst nog aan Freewilly denken. We zijn in dezelfde maand gestopt met de pil en zij is nog steeds niet zwanger... @lafemme, hij zit nu idd nog in de mc maar wel klem met zijn schouders hihi. De autostoel is besteld maar ik wil denk ik toch wel tot eind vd maand wachten, dan is ie 9 maanden. @Danjo, dat klinkt flink beroerd! Beterschap! @Yippie, jeetje, 30 weken alweer. Laten ze je doorlopen tot 40 weken als alles goed gaat? Geniet er lekker van en rust lijkt me in jouw geval geen overbodige luxe.
Ft hopes moet je wel kennen , die is ook al heel lang bezig, haar man wou verdernooit geen actie na het zh maken... Mouia nee niet zwanger , ze is druk met dr pleegkindje en heeft de boel even stilgelegt. tirtil ( tegenwoordig mama van batuhan) is wat ik weet ook niet bezig voor een 2e wel gisteren dr rijbewijs ghaalt Autostoel hier al met 7,5 mnd maar goed toen kon ze ook zelfstandig zitten en dan mag het. Ziek nog steeds moest na de fysio en tandarts beide afgebelt naomi wel snel na het kdv gebracht zodat ik f beetje kan uitzieken ( voor zoverhet natuurlijk kan)
freewilly al heel lang niks van vernomen. wel jammer van mij mogen de ook niet zwangere hier meekletsen maar goed dat zal natuurlijk voor hun wel moeilijk zijn
Danjo: Beterschap meid. Yippie: Super dat het allemaal zo goed gaat, en mooie gewichtjes al zeg La Femme: Jij ook beterschap meid. LizaM: Hoe is het met jou? FT: Wat leuk die tandjes Hier even een ego bericht. Gisteren heeft de neuroloog gebeld van Mitchell... De bloeduitslagen waren niet goed Nu krijgt hij een oproep voor een ct scan van zijn spieren en een ruggemergpunctie... En dan nog de mri scan.. Dachten we dat we alles al hadden gehad met hem.. maar nee hoor er blijven steeds dingen bijkomen.. Binnen een paar dagen zou ook de uitslag van het stofwisselingsonderzoek binnen zijn.. En over een paar maanden dan chromosomen en dna. Het zal mij benieuwen wat ze daar weer in vinden. Ik heb het echt even helemaal gehad met het zh enzo, maar helaas zal Mitchell er de komdende jaren of misschien wel levenslang lopen...
@FT, leuke foto! @Zieken, beterschap. Hier ook weer de griep in gegaan. @Yippie, super dat het goed gaat. @Caruli, balen meid. Hele dikke knuff. @Lafemme, idd klein maar fijn! @Tirti, van harte met je rijbewijs! @Niet zwangeren, hoop dat het gauw raak is en jullie hier mee kunnen kletsen. @LizaM, hoe gaat ie nu meid?
hvj jij hebt ook wel vaak griep he? hier net zo en leef gezonder dan gezond word er met gemak wel een beetje moe van
@Danjo, klopt ben er heel snel vatbaar voor en leuk is het idd niet want uitzieken zit er niet in met een kleine. Beterschap meid.
@ Caruli: Oh meid nee dat meen je gewoon niet. Ik hoopte zo voor jullie dat de uitslagen juist goed zouden zijn. Getver nog meer onderzoeken. Ik vind het echt heel verdrietig voor jullie en kleine Mitch. Wanneer kunnen jullie nu eens echt genieten. Heel veel sterkte weer en gooi het er uit hoor. Daar zijn we ook voor. Dikke knuffels voor jullie allemaal. En ik ga toch weer duimen dat de uitslagen die nog gaan komen iets positiefs brengen. @ Yippie: Meid wat goed dat het zo lekker gaat. Je klinkt in ieder geval ook relaxed. Nog maar 10 weken.....wat gaat de tijd toch snel. Hoe gaat het met je buik? En wat een mooie gewichten voor jouw ukkies. Geniet. @ Danjo: Heeft Hopes nog steeds geen stappen naar zh ondernomen? Ik heb haar verhaal weleens gelezen. Heb je een beetje kunnen uitzieken met Naomi op de crèche? Vanmorgen had ik ook opeens diarree, moest gelijk aan jou denken. Maar tot nu toe zet het niet door. Gelukkig! @ FT: Staat ook een gewicht voor toch, als ze over mogen naar de autostoel? Mijn dochter past nog redelijk, maar wij rijden echt vrij weing met de auto. Zo zie je het dus niet zo vaak. We gaan binnenkort voor onze man shoppen. @ Hvj: ook beterschap meid. Nog even goed uitzieken en uitrusten. Knuff Ik heb al 2 dagen pech met mijn bakfiets. Vandaag schoof mijn slot uit zijn schroef en die was ik dus kwijt. Precies vlak voordat ik mijn zoon ging halen van school. Snel mijn vader gebeld (ik was net bij hen weggegaan) Samen met de auto mijn ventje opgehaald en daarna nieuwe schroeven gekocht en nu hangt het slot weer. Wat een gedoe zeg. Gisteren vloog opeens mijn zadel eruit....Hopelijk doet hij het nu weer even. liefs Femme
Lafemme ook al haha nou ja heb in de middag lekker op bed gelegen maar ja toch eind van de dag erweer uit naomi ophalen snel een boodschapje doen je kent het wel. Voel me wel iets beter maar echt fit totaal niet. Hopes ik heb regelmatig contact met dr via pb zal eens ff vragen of ik het 1 en ander mag vertellen hier
@Caruli, dat meen je niet. Het houdt idd maar niet op. Ik vind het zo ontzettend rot voor jullie! Je krijgt toch elke keer weer iets nieuws wat je moet verwerken. Ik vind het ook zo sneu voor Mitchell. @Danjo, ik zag je sint-foto's op hyves, wat wordt Naomi groot he? Ze lijkt al zoveel veranderd sinds de verjaardagsfoto's. Wat goed van Tirtil dat ze het heeft gehaald! Was de eerste keer toch?
Ft wel leuk dat je dat zeg want mannetje en ik zeiden vanmiddag jee wat is ze sinds begin dec tot nu ineens groot geworden . Ik zal van de week even weer watfotos plaatsen mn camera heeft kuren. ja tirtil heeft het in 1 x gehaalt
hier gaat het goed hoor.. althans ben nu mega moe bijna niet geslapen vannacht.. en vandaag de mannen voor de cv over de vloer die was stuk.. dus nu weer een nieuwe er aan gehangen.. moest maar he.. verder erg benauwd maar dat is de weersomslag en de 2draken die hoog liggen... verder ben ik inmiddels van binnen blauw dus mishandeld door de kids.. hih is wat nu zijn ze mama al aan het plagen.. verder gaat het hier echt goed hoor... hoef niet meer te werken.. dus kan uit zien naar een heerlijke rustige tijd.. en dan.... hoppa.. ik heb zo vermoeden dat saffie mooi richting de keizerlijke wijze gaat.. iedereen een goed weekend