Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Danjo: Hier alles goed. Lekker aan het genieten van het weekend. Morgen een verjaardag. Verder weinig plannen. Net lekker gekwartet met mijn zoon. Erg lachen. Best moeilijk, maar hij vond het geweldig (wel een groot Nijntje kwartet) Vooral de kaarten vasthouden :D
    @ Yippie: Heerlijk verlof al. Kleine voetballers dus. Hopelijk liggen ze snel weer een beetje lager. Denk je een kz? Je hoort het wel vaak bij een tweeling. Spannend allemaal hoor meid. Ik ben so wie so benieuwd hoe lang je ze gaat dragen. Lekker rustig aan doen en genieten van al dat druk getrappel.

Hier dus een rustig weekend.
    Ga zo lekker tv hangen.

liefs Femme

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Yippie hm das minder cv kapot lekker duur geintje bah

lafemme heerlijk een rustig weekendje:D

Hier morgen na het cb ben benieuwd

3. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Danjo: Krijgt ze haar prikken zeker? Dat zijn altijd vervelende prikken met 14 maanden. Succes!
    Jij ook een lekker weekend gehad?
    Mijn ventje is alleen het hele weekend erg vroeg wakker. Ik snap niet dat een kind dat zo vroeg wakker is 's avonds dan niet instort ;)
    Mama in ieder geval wel, dus hopelijk zie ik vanavond op tijd mijn bedje.
    @ Lizam: Meid ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat. Maak me zorgen. Heb je deze week je echo? Ik duim voor je.
    @ Elif: zie net dat je bent bevallen. Nog van harte meid. Hopelijk is alles goed gegaan en ben je heerlijk aan het genieten van je mooie mannetje.

Liefs Femme

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Elif van harte meid

Lf heerlijk rustig weekend ook gehad gisteren middag even visite lekkerhoor. ja voor dr prikkies ik hoor hele wisselende verhalen maar we zien het wel van de prikjes zelf laat ze zich nooit horen

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden.

Hier gezellig weekend gehad, zaterdag feestje van Casey en zondag heeft ze van ons een lekker ontbijtje gekregen met kado's.
    Vandaag is ze nog 1 dagje vrij en morgen kan ze weer naar school. Woensdag vieren we haar kinderfeestje, mogen er 6 kindjes komen en gaan we naar een speelpaleis.

Deze week is manlief elke avond weg... en zaterdag vertrekt hij voor 1 week naar Hong Kong. Zal wel even wennen worden zo lang alleen in bed liggen ;)
    Maar goed Casey gaat dan toch naar school enzo dus blijf gewoon in het dagelijks ritme zitten.

6. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Caruli: Gefeliciteerd met je dochter. Klinkt lekker zo'n ontbijtje op bed. Lekker drukke dag dus woensdag. Wel gezellig, heeft ze allen meiden uitgenodigd?
    Man lekker de deur uit..en dan ook nog een week helemaal weg. Zal een drukke week worden. Wat gaat hij in Hong Kong doen? Soms ook best lekker om effe alleen te zijn...;)
    @ Danjo: Deze prikken zijn vooral pas na een aantal dagen dat ze wat koortsig kunnen worden. Vaak valt het wel mee, maar je hoort wel veel wisselende verhalen. Mijn zoon had wel verhoging maar was verder niet anders. Hoe is het gegaan? Vond ze het weer okee? Was ze goed gegroeid?

Vandaag gewerkt. Weer erg druk. Heb alweer beginnende hoofdpijn en ben super moe. Ga zo heerlijk in mijn bed tv kijken en in slaap vallen 8)

Liefs Femme

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    La Femme: Ze heeft 2 jongens en 4 meiden uitgenodigd.
    Zo druk zal ik het niet krijgen, zie manlief alleen savonds laat dus moet de kids enzo toch altijd al alleen doen ;)
    Hij heeft een conventie daar met alle eigenaren van het soort bedrijf wat hij heeft ;)

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Caruli, Hong Kong, klinkt gaaf zeg! Mijn vader is daar eens op zakenreis geweest en die vond het geweldig! Gefeliciteerd met de verjaardag van Casey. Lijkt me zo leuk, zo'n kinderpartijtje. :D

@Danjo, bah ik vind die prikjes altijd zo naar! Nick kijkt bij de eerste heel verschrikt, echt zo van, wat flik jij nou?!? En dan gaat ie gillen tot ie geen adem meer over heeft. Maar voor we de kamer uit zijn, is ie alweer stil. Gelukkig hoef ik in maart pas weer!

@Elif, gefeliciteerd met de geboorte!

9. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Caruli: oh jij ook zo'n man. Ik doe hier ook het grootste deel zelf. Hij werkt wat verder weg en is meestal pas na 19:00 thuis. Mijn dochter ligt dan in bed en ik ben dan meestal bezig met mijn zoon in bed doen.
    Veel plezier alvast voor morgen.
    @ FT: Alles goed met Nick?

Vandaag komt mijn zoon zijn beste vriendje voor de laatste keer spelen. Hij is morgen voor het laatst op school en gaat dan verhuizen naar Australië. Ze zijn echt dikke maatjes, dus het zal wel even wennen zijn voor mijn mannetje. Hij heeft een kaart gemaakt met daarin een verhaaltje dat hij hem gaat missen. Zo lief, wordt er gewoon bijna emo van :)

Liefs Femme

10. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh wat jammer zeg dat zijn vriendje weggaat.. wel lief dat hij een kaart heeft gemaakt.

Hier ook beste vriendinnetje van Casey gaat na dit schooljaar weg.. en haar oude vriendinnetje ging ook al van school. Steeds heeft ze een nieuwe beste vriendin en die gaat dan weg.
    Ben benieuwd met wie ze nu dikke maatjes word als deze straks weg is ;)

11. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Sorry dames even een snel egoberichtje want ik voel me zo beroerd:
    We hebben vanavond de echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien! Ik ben super blij maar ook super misselijk. Deze week heb ik niet meer gewerkt en de gyn vond dat ik dat voorlopig ook niet moest gaan doen. Mijn gewicht is weer een drama en hij vond me erg verzwakt.
    Maar wel een super mooie echo!!!

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam super gefeliciteerd meid, nu lekker rustig aan gaan doen hoor en laat je maar lekker verwennen en prober toch wat te eten

Prikkies naomi was 76,5 cm en 9650 en de prikkies madame was weer en bikkeltje

13. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Lizam: Oh meid wat geweldig. Ik heb zo aan je gedacht. Een kloppend hartje....genieten joh. Balen van je misselijkheid, maar rustig aan doen. Knuff
    @ Danjo: wow mooie score voor jouw dame zeg. En zich ook weer zo goed gedragen..wat een kanjer!

Nou het vriendje is geweest. Hij vond zijn kaart mooi. Raar idee hoor dat ik hem niet meer ga zien.
    Net wezen squashen...ahum...ik ben in 21 maanden niet meer zo actief geweest. Het werd hoog tijd 8)
    Even al die kilo's kwijt raken voor de zomer ;)

Liefs Femme

14. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    LizaM: Fijn dat de echo goed was meid, doe het maar rustig aan!

Danjo: Wat een bikkel is die meid van jou ;), maar wat een fijn poppetje zeg. Ben ook heel benieuwd wat Mitchell nu weegt.
    De laatste keer was in november 9600gr en 77cm
    Nu moeten we eind jan weer naar de kinderarts.

Morgen kinderfeestje van Casey, zal wel lekker druk worden.

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Caruli naomi is idd een fijn poppetje :D lengte wel goed gewicht eronder maar maakt niks uit , komt ook wel dat ze erg snel was met alles dus ze heeft nooit spekkies opgebouwd. veel plezier morgen.

Lafemme zo zo niet te actief doen he , hing je tong niet op je schoenen :D

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Caruli, veel plezier vandaag en van harte met Casey.

@Liza, gefeliciteerd met de goede echo. Hopelijk kun je gauw volop genieten van je zwangerschap.

@Danjo, al een grote meid die Naomi!

@LaFemme, fanatiek bezig geweest gisteren.

@Elif, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Geniet ervan!

@Hier, moe/uitgeput. Gisteren met tranen gaan slapen van de pijn, mijn bekken/rug waren geblokkeerd. Gelukkig sliep mijn dochter wel door tot 9u. Mijn huis heeft een grote schoonmaak nodig maar heb er gwn geen puf voor, alles doet pijn.

17. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Hvj: Balen van die pijn meid. Zo kan je niet echt genieten. Hopelijk schieten die laatste weekjes een beetje op voor je. Heb je wel extra fysio ofzo? Ik heb nooit pijn gehad, gelukkig, maar mijn huis was ook een puinhoop hoor. Ik had gewoon geen zin. Dikke knuffels voor jou.
    @ Caruli: Hoe was het feestje? Lijkt me erg leuk zo'n feestje, maar ook best vermoeiend. Wat deed jij toen Casey 5 werd?
    @ Danjo: hahaha daar hangt mijn tong nog steeds. Al mijn spieren beginnen al aardig te protesteren. Maar volgende week weer 8)

Net lekker door de regen gefietst, heen en weer. Pfff nu even uitrusten. Zoon is bij de buurjongen aan het spelen, dochter op de crèche. Hopelijk krijg ik mijn vent zo gek dat hij dochterlief zo met de auto gaat halen. Ik wil niet nog een keer door die regen.
    Mijn zoon moest net pasfoto's laten maken voor een beschrijving in mijn man zijn nieuwe paspoort. En ik zei je mag niet lachen...nou dat kon hij erg goed. Ik moest mijn lach echt inhouden...zo serieus zat hij daar. Wat een droppie.
    Wij gaan in april een week naar curaçao...dus dan moeten we toch echt een paspoort hebben. Volgend jaar wordt identiteitskaart natuurlijk verplicht, maar ik vind een paspoort voor een kind erg duur. We nemen dan gewoon een identiteitskaart van 9 euro. Uit ons zelf gaan we niet naar Curaçao, maar nu nemen mijn schoonouders ons mee omdat schoonpapa met de fut gaat :D:D8)

Nog maar 5 nachtjes en dan is mijn kleine meid een jaar :$. Wat vliegt de tijd zeg *zucht*

Liefs Femme

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik hoop het ook meid, dank je voor de knuffels. Loop bij een c-therapeut waar ik niks aan heb. Een onopgeruims huis bezorgt me nog meer hoofdpijn maar kan het gwn niet helaas.

Het regent hier ook constant, lijkt me niet prettig om in te fietsen dus hopelijk is je man zo gek te krijgen dat ie dochterlief ophaalt. Ja kleine meisjes worden groot, nog 5 daagjes. Gaat het een groot feest worden?

Lekker hoor naar Curaçao, zou ik ook wel willen haha. Mijn dochter had toen ze 3 maanden was een pp gemaakt omdat we toen op reis gingen en om te voorkomen dat ze met de een wel of met de ander niet alleen kon gaan hebben we die gemaakt en ook omdat per september 2011 dacht ik het bijschrijven bij de ouders niet meer kan. Dure krengen zijn het zeker.

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Is een paspoort voor kinderen zo duur dan? Ik was voor Nick zijn ID kaart 8,45 kwijt! Stond er zelf van te kijken! Lekker trouwens hoor, Curacao!

@Liza wat een supernieuws dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Nu weet je zeker dat het goed is. Balen dat je je zo rot voelt, ik hoop dat het gauw beter gaat!

@Hvj, wat balen dat je zoveel pijn hebt zeg! Is er niet iemand die je kan helpen met de schoonmaak? Toen ik hoogzwanger was waren mijn moeder en schoonmoeder gekomen en die hebben samen het hele huis gesopt!

20. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    De bijschrijving van kinderen vervalt per juni 2012. De kosten van een bijschrijving zijn 9 euro en een paspoort zo rond de 50 euro. Omdat we waarschijnlijk na onze trip nar Curaçao niet zo snel zo ver weg zullen gaan, gaan we dan een identiteitskaart kopen. Verder heb je misschien wel kans dat het tegen die tijd misschien goedkoper of wie weet gratis aangeboden gaat worden. Vandaar nu toch maar weer een bijschrijving.
    Misschien als we ooit heel rijk worden, gaan we verre reizen maken :D8)

@ Hvj: Oh get meid. Ja goed idee van Ft...Hier heeft mijn moeder ook een dagje gesopt, maar dat was volgens mij meer uit eigen belang. Zij vond het hier een troep ;)
    Ik had bij mijn dochter echt vluchtdrang en bij mijn zoon was ik de hele dag aan het poetsen...
    Ik hoop echt dat je minder pijn krijgt. Het is zo jammer als je niet kan genieten van die laatste weken.....succes meid.
    En ik heb mijn man zo ver gekregen ;)
    @ Ft: Leuk hè die foto's laten maken als ze zo klein zijn.

Zo ik ga zo naar mijn ouders....weer door de regen...
    Ik ga eens kijken wat voorn traktatie ik voor mijn kleine grote meid ga maken 8)

Laters Femme

Share This Page