Er zijn wat lieve buufjes die al hulp aanboden om het hele huis te soppen, heel lief van ze. Eind deze maand komt ons nieuwe bed en dan gaan we de boel omgooien/schoonmaken, voor nu doe ik wat ik aankan.
Eind deze maand gaan we ermee aan de slag, want er moet ook heel wat geklust worden in huis dus ff een lijst maken zodat iedereen wat kan doen. Bij mijn dochter had ik poetsdrang maar dit keer totaal geen zin in, heel deze zwangerschap is anders. Ben allang blij als ik verlost ben, poetsen kan me gestolen worden.
Goedemiddag meiden. Even snel want Casey komt zo thuis en dan komt ook de fysio. Hier was het feestje leuk, we zijn naar een speelboerderij geweest. www.devossenberg.nl Konden de kids beneden spelen en klimmen en boven was een timmer/knutsel zolder. Ze vonden het geweldig La femme: Toen Casey 5 werd heb ik het thuis gevierd met allerlei spelletjes enzo. Maar een speelland is altijd wel leuk voor de kids. Hvj: Doe het maar rustig aan meid, het zijn de laatste loodjes.
@ Caruli: Bedoel je niet Speelboerderij "de Vossenberg". Ik heb die andere site bezocht, maar kon me niet voorstellen dat de kinderen gezellig tussen de mooie boompjes mochten rennen Lijkt me trouwens een ideale plek om een verjaardag te vieren. Iedereen heeft wel iets wat hij/ zij leuk vindt. Ik wil met mijn zoon ook zijn kinderfeestje thuis houden. En ook niet al te lang, gewoon zo'n woensdagmiddagfeestje. Het is pas in mei...dus kan nog even spelletjes bedenken. Met hoeveel kindjes blijft zoiets een beetje leuk? Wanneer vertrekt je man eigenlijk? @ Hvj: Oh ook nog een nieuw bed. Pff meid ik voel me je mee. Weet je trouwens wat je gaat krijgen of niet? Nogmaals wat extra "voel je wat beter" knuffels Zo ik ga wie is de mol kijken.....nog meer dames die dat volgen? Zo ja..wie verdenken jullie? Laters Femme
Haha ja ik bedoelde de link van jou Toen ik het met Casey thuis vierde heb ik ze 5 kindjes uit laten nodigen. Zodat ze met een even aantal waren. En hier vieren we het idd altijd op wo - vrij middag. Man vertrekt morgen vroeg en komt volgende week zaterdagvroeg weer thuis.
@Caruli, i will! Leuk speelland. @Lafemme, we krijgen een meisje. Dank je meid. @Hier, vandaag nog steeds dizzy/moe. Man is naar zijn ouders vandaag, mijn kleine ligt op bed en ik heb ff mamatime.
caruli ziet er leuk uit. Ja femme nee kijk ik niet nou ja wel stukjes gezien hvj lekker rustig aan doen meid dan maar ff niet soppen
Hey meiden Lekker aan het genieten van jullie weekend? Hier ook. Gisteren kwamen mijn ouders eten. Ik had uitgebreid gekookt. Mijn ouders kregen het etentje als bedankje, vanwege de goede zorgen toen ik laatst 2 weken uitgeschakeld was met rugklachten en sowieso ze staan altijd klaar. Ze vonden het leuker om thuis te eten dan uit eten. Ik dus in de kookboeken en op internet en dit was het resultaat. Het menu: Rauwe bietensalade met mimosa van ei Pompoensoep Witlofblaadjes met geitenkaas/ honig/ pijnboompitten uit oven limoenspoon Varkensvlees gevuld met mozzarella en tomatentapenade gerold in een ham Gevulde paprika's 1 met roomkaas, pesto, tomaatjes, ei 1 met feta, zure room en ei Gebakken aardappels uit oven met rozemarijn en knoflook Toetje: Brie besmeerd met tijnhoning uit oven met druiven en hazelnoten. Best aardig toch? Mijn man heeft het vlees op zich genomen (ik ben namelijk een vegetariër) en ik de rest. Voor mijn zoon had ik als koud voorgerecht een paddenstoel gemaakt (ei met tomatenmuts erop, mayo als stippen en komkommer als gras) en ipv de witlofblaadjes had hij bladerdeeg met een worstje er tussen. En hij heeft echt vreselijk goed gegeten. Bij het hoofdgerecht had hij eigenlijk al geen honger meer We hadden na het hoofdgerecht even pauze ingelast. Even spelletje met kleine man gespeeld en koffie gedronken. Daarna lekker geklaverjast. Ik en mijn moeder hebben 2 keer gewonnen en toen mijn ouders weg waren heb ik nog even gewiid.(hahaha is dat een woord?) Heerlijke avond dus. Vanmorgen ging mijn man de kleine meid doen, dus ben nog soort uitgerust. Net lekker wezen badderen met haar. Zo gaan we op kraamvisite. Zal wel flink gaan kriebelen zo'n kleine baby Oh ja nog maar 1 nachtje en dan is mijn prinsesje 1 jaar! Jee zeg....wat is de tijd voorbij gevlogen. Mijn schoonzusje staat momenteel op springen en ik hoop heel hard dat ze morgen haar benen bij elkaar houdt Nou dat was een heel verhaal. Ik ga snel stoppen. Liefs Femme
La Femme: Jee dat klinkt lekker zeg Alvast gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je dochter Het gaat snel he, voor je het weet zijn ze groot. Hoop voor je dat je schoonzus morgen niet bevalt.
lafemme klinkt goed en alvast van harte met je meisje wat gaat het snel he snif lizam hoest met jou meid? en de rest van de ladies
La femme; gefeliciteerd met je meisje. Wat is het snel gegaan hè! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad. En je menu klinkt echt heerlijk! Caruli; nog gefeliciteerd met Casey! Klink inderdaad leuk zo'n binnen speelplek. Hvj; wat fijn dat je hulp krijgt. Doe het inderdaad echt rustig aan wat vandaag niet lukt lukt misschien morgen wel. Danjo; nou flink beroerd en veel overgeven. Ik ben weer zoveel af gevallen dat ik moeite heb om op mijn benen te kunnen staan. Zelf voor ons meisje zorgen lukt dus ook niet. Wederom geen fijne zwangerschap tot nu toe. Hoe gaat het nu met bekken? Nog vooruitgang?
@Lafemme, heerlijke menu! En heeft je schoonzus haar benen bij elkaar haha. @LizaM, ja ben er ook blij mee. Ik merk ook dat ik het rustiger aan moet doen, want ben heel snel moe de laatste tijd. Balen dat je weer veel bent afgevallen en veel overgeeft, kan de vk er niks aan doen? @Hier, vanochtend naar het zh gegaan. Bloeddruk/hartje waren goed, suiker te hoog waardoor ik ben doorverwezen naar een diëtiste (heb vrijdag afspraak staan bij haar). Als de suiker alsnog niet wil dalen dan zouden ze met 38 weken gaan inleiden maar zover hoeft het denk ik niet te komen, gwn goed aan mijn dieet houden die ik vrijdag krijg. @Caruli, Danjo, Enise, Elif...etc alles goed?
@Lafemme, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je meisje! Lekker dat je zo'n leuke avond hebt gehad. @Liza, wat ontzettened rot dat je je zo beroerd voelt. Afvallen is niet wat je wilt natuurlijk. @Hvj, krijg je echt alleen een dieet of ook evt insuline? Succes iig! Hier zijn zowel de kleine man als ik aan het spugen. Nick is al twee dagen niet lekker en heeft al een paar keer overgegeven. Gaat dit eigenlijk vanzelf over of kan ik hiermee beter naar de ha gaan? Hij drinkt nog wel zijn flessen (niet helemaal leeg, maar er blijft wel wat binnen). Op de opvang vandaag had hij zijn fruit en brood wel goed gegeten maar zijn fles ging niet van harte. Thuis wilde hij niet echt eten. Ik heb er 5 hapjes toch ingekregen maar toen kwam alles er weer uit.
Lizam das niet leuk meid , pfff en nu al helemaal terwijl je er nog 1 hebt rond lopen knuf Ft ook al ziek hier begint naomi ook weer :x en mannetje heeft een flinke oorontsteking. Nu ff mn meisje spammen
Oh wat een heerlijk koppie zeg! Ze is echt heel leuk. Gaat die misselijkheid bij Nick vanzelf over of kan ik beter naar de ha gaan? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Voel me een beetje een overbezorgde moeder hahaha.
Danjo: Wat een scheetje zeg, leuk dat staartje Ft: Hoelang is hij al ziek? Als je het niet vertrouwd altijd naar de huisarts gaan he meid. Beterschap voor je ventje. Hvj: Hier gaat het redelijk goed, ben weer in de weer geweest met het zh van Mitch. De arts zou het allemaal gaan regelen en doen, ik zou dan wel bericht krijgen... Zal mij benieuwen. Tot nu toe heb ik hun steeds achterna moeten zitten omdat ze steeds de afspraken niet nakomen. Hopelijk gaat het met alleen een dieet goed met je suiker. Heel veel succes!. Nog een paar weken te gaan.
Sinds zaterdag. Het is niet zo dat er helemaal niks in blijft gelukkig, maar het is ook niet optimaal. Ik kijk het nog een dagje aan, dan ga ik evt woensdag even langs de ha, dan ben ik toch vrij.
Ft skeetje he , hm doen waar jij je goed bij voelt meid beetje moeilijk als ie nou echt niks binnen krijgt en houd had ik er alwel gestaan , maar als ze gewoon ziek zijn en verder nog wel wat eten en drinken ben ik wat minder snel
Caruli lekker dan dat je overal achteraan moet zitten zeg jee alsof jullie al niet genoeg op jullie bordje hebben/ gehad