Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    nog 1 spammen bij opa en oma met kerst :D

2. danjo ze lijkt gelukkig niet op mama of zo hoor!!!!

jij aan het spammen zal ik het ook effe doen :p

mijn buik met 32 weken..

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik vind je buikkie nog best meevallen voor een 2ling van 32weken.

4. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Hey Meiden

Bedankt voor de felicitaties. Het was echt bijzonder, mijn meisje 1.
    's morgens met z'n drietjes haar kamer, al zingend, binnen gekomen en samen hoera gezongen. En dan gaan die kleine armpjes mee de lucht in:D Daarna stonden beneden de cadeautjes klaar. Ze vond vooral de slingers en de ballonnen erg mooi. Haar broertje heeft de cadeautjes uitgepakt. Jammer genoeg moesten we gisteren gewoon werken en ging ze naar de crèche. Daar heeft ze het met de juf en de kindjes gevierd. Na het werk heb ik toch nog een slagroomgebak gekocht. En die heeft ze smakelijk na het eten opgegeten. Tenminste er zat ook wat in haar mond :D

Jammer genoeg was haar broer niet lekker en die heb ik met 39 graden in bed gelegd. Vandaag zijn we dus allemaal thuis. Mijn vader komt zo even langs, zodat ik boodschappen kan doen.

@ Danjo: wow wat een mooie meid heb je. En wat heeft ze al veel haar. Ik kan echt nog geen staartje bij mijn dochter in haar haar doen. Erg leuke foto's
    @ Ft: Arme Nick. Gaat het al wat beter? Ik denk als hij nog wel eet en drinkt, dat het niet zo'n haast heeft om naar de HA te gaan. maar wat de andere ook zeggen, als je het niet vertrouwd, gewoon naar je mama gevoelens luisteren.
    @ Lizam: Ach meid, wat jammer dat je weer zo misselijk bent. Heb je dat alleen de eerste 12 weken gehad de vorige keer? Kunnen ze er niets voor geven? Probeer wel een beetje te eten hoor. Sterkte!
    @ Hvj: Oh get suiker. Hopelijk gaat het menu werken En hoef je verder niet te spuiten ofzo. Sterkte!
    @ Yippie: Wow wat een pracht buik. Wat caruli zegt, voor 32 weken van en tweeling is hij nog zeer bescheiden. Gaat het verder goed met je? Aan het genieten van je verlof?
    @ Caruli: Ik ben ook benieuwd of de artsen nu zelf contact opnemen. Je moet altijd alles in de gaten houden. Best wel vervelend. Wanneer zou de eerst volgend bezoek gepland staan? Binnenkort zou je toch meer horen over de MRI?
    Hoe is het zo zonder man? Wanneer is hij weer thuis? Gelukkig zijn je twee lieve kids lekker bij je.

Zaterdag vieren wij de verjaardag van ons meisje. Vanaf een uur of 10:00 voor familie en vanaf 14:00 hebben we vrienden uitgenodigd. Dit keer alleen de vrienden die net als wij een kindje hebben van rond de 1. Dat zijn er dus maar 5 :D:D:D:D Misschien volgend jaar wat groter, maar nu konden we het mooi op 1 dag doen (familie en vriendenkring is nog al groot en ons huisje is klein ;))

Liefs Femme

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Leuk is dat he als ze zo blij worden van ballonnen en slingers :D
    Veel plezier zaterdag. Zal een leuk feestje worden denk ik ;)

Hier gaat het goed, gisteren heeft de arts uiteindelijk terug gebeld. De mri is geannuleerd maar nu ging de arts er zelf achteraan, ze snapte er niks meer van... Nu zou ik wel bericht krijgen als ze wist hoe of wat wanneer.. Nou als ik maandag nog niks heb gehoord ga ik zelf bellen!.

Ja zonder man gaat het goed hoor, hij is niet zo super lang weg he, voor ik hem kan missen is hij er weer ;)
    Zaterdagmorgen komt hij weer thuis.

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Yippie ben je 1 van de weinige iedereen zegt papa :p
    En idd een bescheiden buikie bij 32 weken voor een 2 ling maar ach wees blij haha.

Lafemme leuk he de eerste verjaardag haha, en wat vervelend dat de grote man ziekjes werd zeg. en haar ja dat ging ineens heel snel tis nu alweer een heel stuk langer.

Caruli hoe is het al aan het aftellen:D

Hier allemaal in de lappenmand ben het wel niet zo beu
    ik nog steeds veel duizelig ??? heb een bloeddruk meter mee na huis maar dat is helemal prima mn bloeddruk, mannetje heeft een zware oorontsteking en naomi heeft de griep te pakken ( mischien van de prikkies).

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Aan het aftellen?

Balen dat er bij jullie een ziekenboeg is.. Hopelijk knappen jullie snel weer op.

Meiden wilde deze foto toch echt even spammen :D

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Leuke foto's dames!

@Lafemme, dank je ik hoop het ook. Veel plezier zaterdag.

@FT, voorlopig alleen een dieet en als dat niet helpt kijken we verder.

@Caruli, zo hatelijk is dat als je er steeds achteraan moet gaan terwijl het hun taak is om de mensen op de hoogte te stellen.

@Zieken, beterschap allemaal.

9. hah die caruli wat een gave foto..

ja het gaat hier goed.. idd nog niet officieel verlof maar hoef niet meer te werken voelt wel lekker..

nou liefs yippie

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Caruli tot je mannetje er weer is:D

11. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Caruli: Wat een leuk ventje is Mitchell toch. Dat brilletje maakt hem zo wijs. Heb je het idee dat mensen hem nu ouder schatten?
    Ik neem aan dat die MRI gewoon moest doorgaan toch? Wat verwarrend dat deze dan is afgezegd. Hopelijk is dit een arts die het wel regelt voor je, anders kan je er weer zelf achteraan.
    Oh zaterdag alweer terug...dan heb je niet eens de tijd om hem te missen....behalve 's nachts in het koude bed ;)
    @ Danjo: Wat raar dat je zo duizelig blijft. Ben je al eens gecontroleerd op bloedarmoede? Erg vervelend. En nog meer zieke. Allemaal maar snel beter worden. Ik weet dat mijn zoon ook bij die laatste prikken koorts heeft gekregen. Beterschap voor jullie 3

Hier ook nog steeds een ziek jongen op de bank. Houdt hoge koorts, maar blijft volhouden dat hij niet ziek is...;) droppie...
    Ga even een spelletje met hem spelen.

Laters Femme

12. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Hier een drukke dag gehad.
    Maandag het zh gebeld en een klacht ingediend ivm de mri scan en de samenwerking met mijn arts, die haar afspraken enzo niet nakomt.
    En nu vandaag kreeg ik telefoon dat we vanmiddag meteen naar Rotterdam moesten komen voor de Anesthesie.. Maandag is de mri scan en ruggemergpunctie!

Nu ineens kan het in een keer? en zo snel. Had eerder een klacht moeten indienen.

Vrijdag middag kan ik bellen hoe laat we maandag binnen moeten zijn.
    De Anesthesist heeft aangevraagd Mitchell vroeg te laten komen ivf nuchter zijn en zover uit de buurt komen. Ook heeft hij al een plek op de High Care afdeling gereserveerd ivm groot risico dat Mitchell niet goed uit de narcose gaat komen..
    Dus ben benieuwd, neem voor de zekerheid spullen mee voor een nachtje te blijven.

Pff eindelijk gaat er iets gebeuren, nu nog de ct scan alleen die kon maandag waarschijnlijk niet en zal een keer poliklinisch gedaan moeten worden.

Heb vandaag 2 uur met hem in het zh gezeten en waren uiteindelijk om 18:00u thuis. Maar goed nu op naar maandag :D

13. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Oh Caruli wat ontzettend fijn dat ze eindelijk actie gaan ondernemen. Jammer dat het alleen gebeurd als je gaat klagen. Wel heel goed dat je een klacht hebt ingediend. Je moet niet over je heen laten lopen.
    Was natuurlijk wel te gek voor woorden dat die MRI zomaar afgezegd was.
    Wat een spannende dag zal dat worden maandag. Wat een eng idee hè dat zo'n ingreep zoveel effect op je mannetje kan hebben. Hopelijk gaat alles voorspoedig en hebben jullie dat plekje niet nodig. Maar wel fijn dat het gereserveerd is.

Fijn dat je man dan ook weer thuis is. Samen is toch fijner dan alleen.

Hoe ben je er zelf onder? Ik kan me voorstellen dat dit een mix van gevoelens met zich meebrengt.

Dikke knuffels voor jullie.
    Ik ga maandag mega hard aan jullie denken en duimen.

Liefs Femme

14. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Thanks meid.

Tja dubbele gevoelens, aan de ene kant fijn dat er nu eindelijk na al die maanden de mri scan komt. Maar aan de andere kant stom dat het nu ineens kan sinds ik een klacht heb in gediend.

Vind het ook wel eng hoor, heb ook een heel goed gesprek gehad met de Anesthesist, die heeft ook uitgelegd waarom er bij Mitch risico's zijn en hij die niet wil nemen enzo.

Ik heb ook verteld dat Casey vroeger tijdens een narcose een hartstilstand heeft gehad, en daar schrok hij ook wel van.
    En snapt natuurlijk dat ik nu dus wel huiverig ben. Maar hij heeft me verzekerd dat er goed op hem gelet gaat worden.
    Maar goed, nu maar hopen dat het goed gaat en Mitch er goed uit komt.
    Maar moest me wel evt erop voorbereiden dat het dus niet zo zal gaan.. Maar ja hoe doe je dat he.

Zal spannend gaan worden maandag.

Jullie horen het als we weer thuis zijn enzo.

15. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Oh Caruli schrik ervan van Casey. Wat erg. Gelukkig is het goed gekomen, maar dan staat je moederhart toch wel even mee stil. Was het een ernstige ingreep waarbij dat gebeurde? Als je daar niets over wil zeggen snap ik dat ook hoor.

Ja daar kan je je toch niet op voorbereiden.....
    Ik ga echt mega hard duimen, kaarsjes branden etc....Het moet gewoon goed gaan. Een meevaller hebben jullie nu weleens verdiend.

Neem je tijd, we horen snel weer van je. Mitchell en jij gaan nu voor. Geen haast.

Knuffels Femme

16. he caruli..

sterkte.. en idd spannend hoor..
    hopen dat de ct ook snel gemaakt kan worden..

liefs yippie

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Caruli, super dat er actie komt. Ik wens je maandag veel succes meid! Dikke knuff

@Hier, ziek op de bank (hoofdpijn, griep, ontstoken amandelen).

18. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kreeg net een brief van het zh binnen, 1 febr is de ct scan.
    Dus dat worden weer een hoop zh bezoekjes de komende maand.

24 jan: mri / lp
    26 jan: kinderarts
    1 febr: ct scan
    10 febr: Consultatieburo
    16 febr: kinderarts
    7 mrt: kinderarts
    21 mrt: oogarts

En misschien nog tussendoor naar de neuroloog voor de uitslagen van de mri, lp en ct scan...

Yippie: Thanks meid.

Hvj: Jee beterschap!

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    caruli wat fijn dat het nu wel ssnel kan maar beetje jammer dat het zo moet. je hebt een druk programma en jee idd schikken van casey zeg.

hvj beterchap al bekomen van de schik?

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Caruli, druk schema zo te zien maar iig fijn dat het allemaal zo snel kan des te sneller ze er wat aan kunnen doen.
    Dank je.

@Danjo, dank je. Ja gelukkig wel, lang leve de slaapzak!

Share This Page