@ Hvj: Beterschap. Het zit je de laatste weken niet mee. @ Caruli: Wow wat een schema. Maar wel fijn dat er nu echt iets gaat gebeuren. Des te sneller weten jullie waar jullie aan toe zijn en kunnen ze Mitchell gaan helpen. @ Danjo: Voel je je al wat minder duizelig? Naomi nog ziek? Mijn zoon is gisteravond weer met 39,3 naar bed gegaan. Ik had dus al besloten om hem niet naar school te brengen. Vanmorgen opgestaan met 37.1. Heel de dag koortsvrij geweest en hij eet weer wat. Morgen maar weer lekker naar school, want hij vindt de bank, de tv en de wii te leuk worden Jammer genoeg is door al dit ziek zijn mijn boodschappenplanning door de war. Morgenavond na mijn werk dan maar. Ik wil morgenavond toch wel al het een en ander klaarmaken. Kan ik zelf zaterdag ook nog een beetje genieten. Nu snel naar de bank, want wie is de mol begint..... Laters Femme
Lafemme dat ziek zijn is wat gelukkig gaat het beter, en mwah ene dag ben ik veel duizelig vooral overdag andere dag is er niks aan de hand??? Ik gooi het maar op stress toch klote jaren achter de rug en nu met mn werk etc? Maar goed gelukkig voel ik me verder niet slecht of zo ( ja als ik zo dizzy ben). we gaan vrolijk door.
danjo: Dikke knuffel! La Femme: Fijn dat je zoon geen koorts meer heeft! Hvj: Trek je het nog? Hier word Casey straks door opa uit school gehaald en dan komen ze Mitchell halen. En mij halen ze om 17:00u op en blijven we daar eten. Kan ik vanmiddag even met de stofzuiger door het huis heen gaan en de boel opruimen voordat manlief morgen terug komt. Al is het de hele week al netjes in huis sinds hij weg is haha. Hij is niet veel thuis maar hij kan toch wel een rommel maken Om 15:00u ook even het zh bellen om te vragen hoelaat we maandag aanwezig moeten zijn. En dan mag van mij het weekend heel snel voorbij gaan. Fijn weekend allemaal en tot volgende week ergens.
Caruli lekker ff boenen , doe ik op de donderdag en vrijdag als naomi op t kdv zit en begrijp dat jou weekend heeeeeeeel snel mag gaan
Ja das toch altijd wel even fijn handen vrij hebben. Dan gaat het poetsen enzo ook allemaal wat sneller. Nu moet ik steeds rekening houden met slaaptijden enzo van Mitchell. Die slaapt zooo licht..
@Lafemme, dank je. @Caruli, ik heb geen keus. Poets ze en jij ook een fijn weekend! @Hier, vanochtend naar het zh gegaan (afspraak bij de diëtist). Moet wat dingen aan mijn eetpatroon aanpassen, hopelijk zakt daar de suiker mee en zo niet dan moet ik aan de insuline (waar ik niet op hoop).
He meiden zo even een berichtje vanaf hier.. Kindje A ligt onder en met het hoofdje naar beneden en is nu geschat op 2300 gram. Kindje B ligt dwars er boven.. hoofd naar rechts en dus de billen naar rechts deze is geschat op 1800 gram.. Ondanks een pond verschil.. doen ze het goed.. de een op de onder lijn en de ander boven de middellijn.. Zoals het er nu uit mag ik gewoon bevallen in het ziekenhuis bevallen via de natuurlijke weg. Ik mag gewoon door lopen tot 37 weken en dan gaan we kijken of ze dan gaan inleiden of nog aanzien.. Dus we zullen zien hoe het gaat lopen.. mijn bloeddruk was super 110/75 dus dat is mooi.. Verder konden ze het geslacht weer niet zien hih.. dus we weten het niet zeker van 1.. in ieder geval 1 meid.. Verder moet ik donderdag weer komen dan gaan ze de placenta bekijken en de navelstreng hoe dat eruit ziet.. en het vruchtwater.. dus we zullen zien wat daar weer uit komt.. Verder heb k aangegeven dat ik moeite had met de laatste controle. dat ze aangaf misschien moet de gyn wel komen en dat uit eindelijk niet deed.. en vervolgens is pas 3 weken later moest terug komen.. dit begreep de gyn wel.. Dus hij nam nu alle tijd om het even uit te leggen waardevol zat bij mij in het topic!! had redelijk kontact met haar via miail en zo ja echt heffie, maar idd geen grens en geen zekerheid.. liefs yippie
Ja wat heftig idd van Waardevol. Ik heb niet het verhaal gelezen maar ik begreep dat ze met 33 weken bevallen is en dat haar dochtertje het niet overleefd heeft toch? Mijn nichtje van mans kant is ook geboren met 33 weken... Waren er complicaties?
Yippie fijn dat alles er goed uit ziet. Ft nee woensdag was ze nog bij de gyn geweest en was alles goed ctg ook etc en vanaf woensdag avond voelde ze beeb niet meer of ze is do bij de gyn geweest ff terzijde, dus volgende nog niks en gebelt en daar bleek uit dat thartje gestopt was, dus ze hebben gisteren met 34,4 weken de bevalling ingeleid
@Yippie, super dat alles goed was met de tween. @Waardevol, wie was dat? En jeetje zeg met 34.4 weken bevallen en kind verloren, dat lijkt me dus echt moeilijk. @All, *zwaai*. Hier niks te melden behalve geklaag maar die bespaar ik jullie.
Goedemorgen dames Even snel hier vanaf de ziekenboeg. @ Caruli: Hopelijk is gisteren alles goed gegaan. Ik heb aan je gedacht. @ Yippie: Wat fijn dat alles er zo goed uitziet. En in ieder geval 1 meid. Spannend hoor. Hopelijk blijft het zo voorspoedig verlopen @ Hvj: Nog even meid... Wat een vreselijk verhaal van waardevol. Echt heel erg. Hier dus een ziekenboeg. Ik ben sinds zondag ziek, koorts en snotverkouden. Mijn zoon was vorige week de hele week ziek met koorts en dan weer niet. Vrijdag weer naar school en 's avond na NSO weer 39,3. Dit weekend ging het aardig. En hebben we mijn dochter haar verjaardag gevierd. Gisteren weer naar school en toen kregen we om 15:45 telefoon van de NSO. Hij was niet te troosten. Gelukkig was mijn man thuis gebleven. Huilen toen hij thuis was met pijn rond zijn navel. Wij naar de ha, heeft mijn kleine man gewoon een longontsteking . Hij heeft een ABkuur en moet de hele week thuis blijven. Ik ga snel weer naar de bank meiden. liefs Femme
Hoi meiden, La Femme: Beterschap meid. Meiden ik heb even geen puf om heel het verhaal weer overnieuw te schrijven, heb een topic over Mitchell waar het staat. http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/231816-fysiotherapeut-vertrouwd-niet-17.html
Poeh caruli wat heftig meid, ik hoop voor jullie dat de yste te behandelen is en dat zn afwijking prima mee te leven is. dikke knuffel meid
@Lafemme, beterschap meid. Knuff! @Caruli, jeetje meid. Ik hoop voor jullie dat er wat aan gedaan kan worden. Dikke knuff