Hier ook allemaal aan het snotteren. Vooral Nick is erg aan het rochelen. Vanavond moest hij zo hoesten dat hij zijn hele avondeten eruit gespuugd heeft. Zo zielig! Maar toen was hij wel flink wat slijm kwijt gelukkig. Ik moet morgen naar het CB en dan ga ik wel even vragen of ze naar zijn longetjes willen luisteren en of ik hiermee naar de ha moet gaan. Hij rochelt al een week en ik ben als de dood voor een longontsteking. Oh, en hij krijgt tandje nr 6.
he meiden hier gaat alles goed.. morgen weer voor controle.. maar we hobbelen rustig door naar de 34 weken.. groetjes yippie
ft ik weet niet beter of naomi is verkouden en roggelt, maar goed ben hier al zo vaak mee na de ha geweest dat ik nu wel zoiets heb dan moet ze er wel jengelig etc om zijn ga ik weer , maar doen wat jou gevoel zegt en ff laten luisteren is nooit mis Yippie suc6 morgen en euh leuk hoor dat bord
@Danjo, z'n gangetje allemaal. Ben aan het aftellen... @FT, beterschap met je zoontje en de 6e tand alweer wat gaat het hard. @Yippie, succes morgen! @Enise, hoe gaat het met jou zw meid? @Rest, zwaai. Verder alles goed met jullie?
@ Caruli: Meid wat moet ik zeggen. Ik ben er stil van. Ik vind het heel erg. Ik hoop heel hard dat de uitslagen verder goed gaan zijn. En ik hoop dat vanavond het gesprek ook nog positieve kanten gaat laten zien. Ik zou willen dat ik het kon veranderen voor jullie. En zo zie je zeker dat moedergevoelens het nooit mis hebben. @ Danjo: Leuke nieuwe banner...wat een dotje die Naomi @ Ft: Succes met Nick en als je het niet vertrouwd, gewoon de ha bellen. Gaat het al wat beter met hem? @ Yippie: Het wordt al best spannend bij jou....Ik ben benieuwd hoe lang jouw ukjes willen blijven. En rustig door hobbelen. @ Hvj: jij ook nog even door hobbelen... Hier wel weer hersteld. Alleen nog veel snot. Van mijn zoon merk ik weinig, behalve af en toe gehoest. Hij is actief genoeg Ga snel maar een spelletje spelen, want hij staat te zuchten naast me... liefs Femme
Ik moest vandaag bij het cb zijn en zij adviseerde ook om er even mee naar de ha te gaan. Die zei dat hij wrsch het rs-virus heeft, Nick was de 3e baby al vandaag! We hebben ventolin meegekregen. Hij is trouwens 8090 gram en 73 cm. Oh, en na 4 weken is de vervolg autostoel eindelijk binnen! Geen gesleep meer dus met de maxi cosi.
@ Ft: Wat fijn dat je klachten serieus genomen werden. Lukt dat een beetje met de ventolin? Mijn meisje hoest ook al een tijdje, maar vandaag is het echt extreem. Waren dat ook de klachten van Nick? Dinsdagavond had ze opeens 39,5 en daarna totaal geen verhoging. Ik zit ook gelijk te twijfelen of ze niet ook wat onder d eleden heeft. ga zo maar eens even de ha vragen. Ik moet toch bellen voor een herhaalrecept voor mijn zoon. Beterschap voor Nick. En mooie maten hoor. @ Caruli: Hoe is je gesprek gegaan gisteravond? Ik denk aan je. Hier nog erg verkouden, maar wel weer op de been. Ik heb alleen een erg slecht eetlust. Het kost me allemaal wat moeite. We gaan zo naar mijn ouders. Even daar lunchen. Is ook even goed dat mijn zoontje eruit is, want die is bijna getrouwd met de wii Femme
Goedemorgen meiden, De arts heeft gisteren niet gebeld! Ik heb vanmorgen gelijk het zh gebeld en gezegt dat dit niet kon, maandag eerst A zeggen en dan ons laten wachten en dan afspreken woensdagavond te bellen en dan gewoon niet doen. Dat vind ik echt onmenselijk :x Het kan wel zijn dat ze het druk heeft, maar dan nog. Vandaag had ze geen polidienst maar ze was wel in huis, ze had een studiedag. Ik heb de assistente toch vriendelijk maar dringend gevraagd of ze onze arts toch even wil vragen om vandaag te bellen. Ben benieuwd.... Zo maar even het huis poetsen, eind van de middag komt de fysio weer. Ps. Gisteren met Mitch naar de kinderarts geweest voor controle. Hij was niet veel aangekomen. Woog nu: 9800gr en 79cm Nu is alles stabiel met hem kwa medicatie enzo. We hebben nog een verlenging van zijn voeding meegekregen en moeten nu als alles goed blijft gaan over 6mnd terug komen. Medicatie mag ik zelf proberen te gaan minderen enzo, gaat het niet dan hoeft het niet perse en kijken we over 6mnd nog een keer.
Caruli wat is dat voor een achterlijk zh zeg jeetje, alsof jullie al niet genoeg op jullie boterham krijgen. Ik zou wel een klacht doen hoor na de doktoren die hun afspraken etc niet nakomen. iig een hele dikke knuffel
He meiden.. ik weet effen iet meer wat iedereen gezegd heeft.. ben super moe. dus effe snel verslag van het ziekenhuis.. Moest als eerst naar de echoscopist ivm met de meeting van de doorbloeding van de navelstreng etc.. kind je A (deze ligt beneden) deed het goed.. de druk in de navelstreng was goed en ook in de hersentjes.. ook goed beweging en hartactie.. ook had dit kindje voldoen.. ruim voldoen vruchtwater.. Kind je B (deze ligt boven) liet vandaag zien dat ze een meisje is yeah hihih.. haar druk n de navelstreng is te hoog.. maar in de hersentjes nog goed. wel heeft ze voldoende beweging en hart actie.. verder is haar vruchtwater minder als kind A. Maar nog wel net voldoende.. Ik moet nu volgende week weer komen.. verwacht dat ik wekelijkse controles ga krijgen.. Ook mijn hb was 6.7 dus mag ook aan de staal tabletten.. Ben eerlijk gezegd vrij rustig onder het feit dat de bovenste iets minder luxe voorzieningen heeft zeg maar.. ik verwacht ook geen problemen.. ben al zover in de zwangerschap vanaf maandag ben ik 34 weken.. zouden ze het toch al niet meer tegen houden ... verder heb ik vannacht erge ongi krampen gehad.. vandaag gevraagd wat dat kon zijn.. want nu en ook vanmorgen was het weer weg.. ze zeggen dat het in mijn geval een reactie van de baarmoeder kan zijn op de groei van de kinderen.. en als het aan blijft houden dan kunnen het idd ween zijn.. nou ja we zullen wel zien.
@Lafemme, idd door hobbelen maar we komen er wel. Beterschap meid. @FT, hopelijk slaat die Ventolin gauw aan. En je zoontje is even lang als mijn dochter haha alleen net niet even zwaar. @Caruli, wat een stelletje ****** die artsen zeg. Afspraken niet na komen is niet professioneel, ik zou een klacht indienen meid want dit hoort niet. Fijn dat jullie verder pas over 6 maanden terug hoeven te komen en je de medicatie mag verminderen, hopelijk gaat dat goed. Hoe was de fysio en heeft die arts nog gebeld vandaag? @Yippie, fijn dat het over het algemeen goed gaat met je kids. En dat je zo goed in de gaten gehouden wordt is alleen maar goed. Hou die pijn in de gaten en als je het niet vertrouwd gwn bellen, beter te vaak dan te laat! @Hier, vandaag een dagcurve gehad. Beiden keren was mijn suiker 7 dus op zich goed. Dinsdag krijg ik te horen hoe verder van de gyn. Verder vanmiddag hevige ongiekrampen, denk flinke indalingsweeen. Heb ff gelegen en nu gaat het weer. @LizaM, hoe gaat het nu met jou meid? Nog een echo/controle gehad?
@lafemme, Nick was idd heel erg aan het hoesten, flink benauwd en af en toe koorts. De ventolin werkt goed, dat verwijdt zijn luchtwegen. Verder is het uitzieken. @hvj, maar jouw dochtertje is bijna een jaar ouder toch? Hij is inmiddels bijna een kilo zwaarder en 3 cm groter dan zijn nichtje van ruim een jaar. @Caruli, wat onwijs slordig dat ze niet gebeld heeft! Ze moet toch beseffen wat dit met jullie doet? Het is geen simpel verkoudheidje! @Yippie, hoe groot is je buik nu? Ik zie echt een gigantische buik voor me hihihi.
Hey dames @ Caruli: Dat meen je niet. Wat een stelletje eikels zeg. Ik snap niet dat artsen soms niet nadenken over wat ze de patiënten aandoen. Ik werk in het ziekenhuis en krijg te vaak mensen aan de lijn...de arts zou bellen...Ze vergeten het gewoon.....schandalig! Ik zou zeker een klacht indienen. Ik ga er een beetje vanuit dat ze je nu wel heeft terug gebeld.... Fijn dat bij de KA alles goed was. Een fijn gevoel dat je gewoon een half jaar mag wegblijven. Hopelijk blijft alles goed gaan. Hoe was het met de fysio? @ Yippie: Twee meisjes dus....geweldig Fijn dat baby A het goed doet. baby B heeft het wat moeilijker zo te lezen. Wat kan een te hoge druk in de navelstreng veroorzaken? Hoort dit bij tweelingen? Was dit ook het kindje met het lichte gewicht? Ik hoop dat alles goed blijft gaan. En dus al wat voorwerk. Het wordt met de week spannender bij jou. Succes alvast met die laatste loodjes.... (je weet het nooit ) En bedankt voor de update. Leuk om iets van je te lezen. @ Hvj: Aha bij jou begint het voorwerk ook. Heb je al veel last gehad van voorweeen. Ik weet dat ik daar echt veel last van had. Soms zelfs tot 7 minuten tussen de weeën toe....alleen ze voelde over het algemeen gewoon minder heftig/ sterk. Wat fijn dat je dagcurve er mooi uit zag. Is het makkelijk om je aan je dieet te houden? @ Ft: Mijn dochter heeft vandaag echt veel gehoest. Nu slaapt ze en is ze rustig. Net wel wat koorts. Meestal 's avonds. Alleen ze is niet benauwd. Hoe zag jij dat bij Nick? Ik vind dat erg lastig om te observeren. Maar even in de gaten blijven houden. Vooral om dat mijn zoon een longontsteking heeft, zou het kunnen dat zij dat ook heeft....Pfff moeilijk soms. Ik heb vanmiddag mijn ha gebeld en natuurlijk krijg je dan de assistente. Niet erg, meestal zijn ze erg vriendelijk, maar vanmiddag had ik zo'n vreselijk onmenselijk persoon aan de lijn...echt iemand zonder gevoel. En ik wilde alleen alvast een herhaalrecept voor de AB. Nou dat was niet mogelijk en Ab kon je niet herhalen en bla bla. Ik uitgelegd dat ik daar dinsdag overleg over gehad heb....nah ze liet me niet uitpraten niets...Toen het gesprek klaar was, was ik echt helemaal van slag. Ik ben nog nooit zo behandeld. Raar dat je dan, op dat moment zo dicht slaat...en ook niets ervan zegt. Ik denk er wel serieus over na om een klacht in te dienen. Zo hoort iemand aan een balie een patiënt niet te behandelen. Nou ik ga lekker relaxen. Morgen werken..blehhhh8) Fijn weekend alvast. Liefs Femme
@lafemme, wat een trut zeg! Zo ga je toch niet met mensen om?? Ik heb met Nick in het logeerbed geslapen toen hij zo aan het hoesten was en dan hoor je dat hij heel kortademig is en oppervlakkig ademhaalt. Dus vandaar. Die Ventolin zorgt ervoor dat zijn luchtwegen verwijdt worden zodat hij beter kan ademen.
la femme. idd is het de dame met het minste gewicht en dat kan daar door komen.. we moeten ons niet echt zorgen maken.. maar ze gaan wel volgen hoe het verder gaat.. tja hier gaat het idd ook mooi richting het einde.. vandaag een rustige dag dus dat scheelt weer.. mijn buik is niet super dik hoori.. zal effe showen.. straks.. zal manlief even vragen een nieuwe foto te maken zo.. liefs yippie
Hey meiden Nou ik weet niet wat er hier heerst, maar vanmiddag met mijn meisje naar de HA geweest, vanwege de koorts en het vele hoesten. Nu ook soep-oogjes en snel ademen. En ze heeft dus ook een longontsteking. Nu heb ik 2 kindjes aan de AB. Ik ben trouwens helemaal vergeten om wat van die assistent te zeggen....was zo met mijn meisje bezig. Achteraf hebben we wel, samen met de apotheek, besloten om alleen dit flesje op te maken. Dus hij moet nog tot maandag en zij nog een hele week. Gelukkig vond ze het smaakje wel lekker. Ze likte het lepeltje af @ Caruli: en hebben ze al terug gebeld? @ Yippie: Nou fijn dat ze jullie extra in d egaten houden. Ik ben benieuwd naar je mooie buik. @ Ft: Ja ik hoorde het gisteravond ook en vanmorgen had ze zo gehoest dat ze gewoon tijdens het ademhalen piepte. Erg zielig. Hier dus een rustig weekend, want wil niet de deur uit met mijn meisje. Morgen komt e reen vriend bij ons langs. Die woont nogal ver weg, dus hij blijft gezellig slapen. Zondag komt een vriendin van mij lunchen...hmmmm...klinkt best als een druk weekend zo.. Liefs Femme
Ladies ff geen puf om te reageren vandaag vreselijk nieuw gehad. de vrouw van mn mans neefje 26 jaar is vannacht overleden http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/253940-condoleance-register-voor-jelisa.html
@ Danjo: Oh meid wat vreselijk. Gecondoleerd..... Jee, ik ben er stil van. Heel veel sterkte! Knuffels Femme