Oh heerlijk, uit eten! Da's alweer een tijdje geleden voor ons! Voordat Nick er was gingen we toch wel regelmatig, maar nu komt het er gewoon niet van! hihi Ach, thuis zijn met hem is ook heerlijk, dat liever dan regelmatig uit eten. Maar toch, ik ben er altijd erg gek op.
Lizam hier al een autostoel vanaf 8 mnd haha toen kon ze al super goed zelf zitten en idd dat heb ik gemist . en wat balen dat je meisje aan het spoken is zeg bah , mischien kiesjes? Lafemme de 25e idd zon 3 wieler vanaf 10 mnd kun je ombouwen erg leuk. de tijd gaat soms veelste snel. Oh heerlijk even eruit. geweest doet eens mens soms goed Hier vroeg wakker gisteren om 9 uur na bed gegaan en vannochtend dus al om 6 uur wakker is ook niet wat hahaha. Nog 6 dagen tot de big day spannend allemaal hoor. Verder gaat alles goed hier naomi heeft inmiddels al 8 tandjes en 3 kiesjes
Lizam hier trouwens de proiri als je dat zo schrijft van mc. vond de meeste stoelen ook wel erg duur moet ik zeggen. heb dr gewoon in allerlei stoelen neergezet en gekeken waar ze goed in zat
he meiden waren we weer!!! haha wat is dat gaaf zeg de 20 weken echo.. en jeeetje wat liggen ze al hoog hier zo... maar met nummer 1 was alles goed.. ik weet geen getallen maar de gyn was erg te vreden.. ik denk ook dat je bij een tweeling niet echt getallen krijgt.. mdat ze gemiddeld genomen wat kleiner zijn.. Hartje was ook goed.. gaaf om de klepjes en zo allemaal te zien.. Nummer 2 ik heb een dwars ligger deze ligt echt onder het middenrif.. de gyn moest best zijn best doen het ruggegraat er op te krijgen.. maar ook nummer 2 heeft prima alles voor elkaar.. tja en de twins hebben allebei hersens hihi.. verder was het geslacht bij de een goed te zien.. en de ander gaf zich minder goed bloot.. maar dat horen jullie nog.. en toen kwam de verrassing... nummer 3.. Onee dat was net de reklame op de tv .. ( sorry hoevaak ik dat wel niet gehoord heb de afgelopen weken.)
Hahaha yippie, je liet me wel even schrikken hoor! Tot ik verder las uiteraard. Wel fijn dat alles goed is. @Danjo, leuk he, aftellen? Wordt het een groot feestje?
hey meiden, leuk jullie weer eventjes te volgen, zo te zien is iedereen lekker druk bezig met van alles.. met mij gaat het voorlopig nog goed, op werk alleen veel last van stuit, maar probeer veel te lopen en niet te lang te zitten. Dan kom ik de dag nog net door.. kijken hoe lang we dit zo gaan volhouden.. lizam, spannend meid. Hoop dat het snel raak is, ben er er snel van af hhi Wanneer mag je testen? jippie, gefeliciteerd met je 20 weken echo, ik mag volgende week donderdag ben echt super benieuwd..
Yippe fijn dat alles er goed uit zag op de echo. Nu op na de 32 weken was bij mij het volgende mijlpaaltje Ft we krijgen veel visite tussen de 40 e 50 man. Enise dus weer last van je stuitje ja heftig hoor mijn lichaam zou een zwangerschap gewoon echt niet aankunnen zou ik in een rolstoel terrecht komen. Maar voor jou gaat het ook alweer snel bijna op de helft
@Danjo, domme vraag, maar hoezo 32 weken? En da's een behoorlijk feestje! @Enise, balen zeg, dat je last hebt van je stuitje! Veel bewegen is sowieso prettig, bij mij ging lang in dezelfde houding ook vervelend worden. Ik heb gisteren weer een kookdag gehad voor Nick. Ik heb mango en meloen voor hem gepureerd en snijboontjes gekookt. Hij vindt vooral de mango erg lekker!
Ft vanaf 32 weken heeft je kindje het meeste overlevingskans vandaar. en heerlijk aan de kook deed ik ook altijd nu eet ze vanaf 6 mnd met de pot mee en wat ze niet mocht hebben deed ik van een andere dag wat invriezen Ik ga aan het werk nog 3 dagen en 2 tot het grote feest
hey meiden Hier gaat het niet zo lekker. Ik schreef de vorige keer al dat ik last van mijn rug had. Nou afgelopen dinsdag kon ik niet meer lopen, zoveel pijn. Mijn ouders hebben me met moeite uit huis gekregen en hebben voor mij en mijn kids gezorgd. Momenteel lijkt het allemaal op te knappen, behalve dat het zitten en het lopen nog veel pijn met zich meebrengt. Ik kom dan ook voornamelijk online om Danjo te feliciteren @ Naomi: Gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Een hele fijne dag met veel cadeautjes, taart en ander lekkers. Danjo en Danjoman ook gefeliciteerd @ Yippie: gefeliciteerd met je 3...oh nee 2 kleine goedgekeurde wondertjes Wat een hherlijk gevoel meid. Zo ga snel weer van mijn stoel af.... liefs Femme
Hallo meiden, Beetje laat maar zou ik me nog bij jullie mogen voegen. Ik ben Elif , 28 jaar en na 4,5 jaar, een miskraam van een tweeling afgelopen januari, nu zwanger van ons zoontje. We zijn helemaal in de wolken Komende Donderdag hebben we de 3D echo , en we zijn zoooooo benieuwd hoe hij eruitziet Yippieajee wat goed dat de echo goed was Geweldig om te zien heh, we zaten in tranen beiden. Ben benieuwd welk geslacht ze beiden hebben Enise hoe is het met jou lieve meid en je zwangerschap. Weten jullie al wat het word?? Je bannerbaby heeft wat roze aan ,maar hij was al roze in het begin dus ik vraag me af of jullie het weten En ben weer benieuwd welke naam jullie zullen kiezen xxx
Hoi Elif, Ik heb je naam regelmatig voorbij zien komen in het MMM gedeelte van zp. Wat geweldig da thet na zo'n lange tijd toch gelukt is!
Dank je wel Fairy Tale Het is wat anders gegaan als we hoopten ( kid) maar we zijn er zeker niet minder blij door!!
Thanks lafemme Hier gisteren en eergisteren een super verjaardag gehad was echt zo leuk en ons meisje is goed verwend. Elif tuurlijk ben je welkom leuk en ook alweer 27 weken wat gaat de tijd hard zeg
Danjo we hadden het bij verlengde wachtbankje nog over jou. Een meid is afgelopen 25e bevallen en toen dachten ze direct aan jou
Danjo; gefeliciteerd met je Naomi! Fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben. Elif; wat fijn na zo'n lange tijd zwanger, gefeliciteerd! En welkom hier. Ik moet het even kort houden want ik zit op mijn werk maar ik wilde jullie even laten weten dan ik gisteren helaas ongi ben geworden. Dus we gaan weer voor poging twee. Hopelijk lukt het deze keer ook in twee keer!
Lizam wat balen dat je ongi bent geworden Ik duim hard voor je mee dat het de volgende keer raak is!!
@LizaM, balen meid! Nu vol goede moed op naar poging 2. @Elif, mag ik iets vragen? Volgens mij heb ik in één van de vruchtbaarheidstopcis eens iets gelezen over vruchtbaarheidsbehandelingen en het geloof. Is dit bij jullie een issue geweest? Dit soort dingen maken mij toch altijd nieuwsgierig. Ik had zelf het idee dat ik er echt alles aan zou willen doen wat mogelijk is om een kindje te krijgen (al zou mijn man nooit KID gewild hebben, hij had zoiets van: als het niet van mij kan, dan maar niet) en het lijkt mij heel moeilijk als je dan vanuit je geloofsovertuiging een 'beperking opgelegd krijgt'. (Dit klinkt waarschijnlijk heftiger/zwaarder dan ik het bedoel).