Dat gaat je wel lukken meid. Ben benieuwd naar de weegschaal morgen. Succes met afvallen! Ik woog voor de bevalling 81kg en nu 90kg, wil na de bevallig terug naar 75kg om te beginnen en zo uiteindeijk naar 70kg.
70 wil ik niet haha, ben nooit echt slank geweest maar al die hormonen kilos zitten er nog op en die moeten eraf, alles was ik bij de zwangerschap was aangekomen bijna 20 waren en zo weer af.
Ik kijk het ook aan bij 75 en beslis dan of 70 nodig is, ben zelf ook nooit slank geweest. Morgen mijn laatste sportdag en hopelijk mag ik dinsdag stoppen met die dieet, dan ga ik lekker fietsen met mijn meid tot de bevalling en erna veel wandelen met de 2.
Sorrie voor de late reactie meiden, wist even niet zo goed waar ik het zoeken moest.. Nu gaat het wel weer. Op de mri was verder niks afwijkends te zien. De hersenafwijking die er nu zit kunnen ze niks mee, en valt later maar te bezien wat MItchell zou kunnen ja of nee. Dat hij er iets aan overhoud is wel, maar in de mate hoe weten ze niet. De grootste zorg zal zijn de spraak enzo. Maar nu krijgen we als het goed is een oproep voor de revalidatiearts en die moet ons verder gaan begeleiden. Misschien een medische creche en later een speciale school enzo. Pfff dat er iets niet goed was met ons ventje dat gevoel had ik al, maar nu we het medisch bevestigd krijgen is toch even hard. Had toch nog een beetje gehoopt op een normaal lui kind, maar helaas. We gaan nog wel naar een ander zh voor een 2nd opinion, maar dat is meer omdat ze geen vervolg behandeling enzo willen doen. En daar zijn wij het niet zo mee eens. Ik heb vroeger ook een cyste in mijn hoofd gehad en de artsen dachten toen ook dat hij niet meer zou groeien en dat deed hij wel, en toen ik niks meer kon en ze erachter kwamen dat hij zo groot als een sinaasappel was moest hij er met spoed uit gehaald worden. En de arts kon nu ook niet met zekerheid zeggen dat de cyste bij Mitchell niet meer zou groeien, maar ze VERWACHT van niet. Tja daar kan ik natuurlijk niks mee he. Als ze nou zou zeggen over een half jaar of jaar kijken we nog een keer, dan zij wij al gerustgesteld maar dat wil ze niet. We krijgen nog 1 afspraak om de mri te komen bekijken enzo en dan zijn hun klaar.... Nu nog even wachten op de brief met de afspraak, ben benieuwd wanneer. Het word dan een hele dag zh, oogarts, kinderarts en neuroloog. En dan in Mei de uitslagen van de dna en chromosomenonderzoek.
Caruli; je hoeft toch helemaal geen sorry te zeggen! Pfff wat een ***-nieuws! Ik was er al een beetje bang voor dat ze niets konden zeggen. Maar waarom willen ze over een tijd nog nog eens kijken naar de cyste? Zo vreemd. Goed dat jullie voor een second opinion gaan!
Idd goed dat je voor een second opinion gaat. Welk zh ben je nu geweest? Waar in Noord Brabant wonen jullie precies? Wellicht kan een academisch ziekenhuis meer betekenen? (Geen idee of dat scheelt, maar dat idee heb ik altijd, dat daar de echte knappe koppen zitten). Het is idd wel ff een harde klap als je het ook echt bevestigd hoort. Je bent er al bang voor, maar dan is er toch altijd nog de hoop dat het wel goed gaat.
Caruli geen sorry zeggen meid, Tis idd wel een klap zeg ik hop dat de toekomst allemaal mee gaat vallen en idd goed dat je voor een so gaat. Hier zijn ze een nieuwe ketel aan het plaatsen brr wat koud hahaha
hey lieve meiden @ Caruli: Geen sorry zeggen hoor. Dat je even wat andere dingen aan je hoofd hebt, is heel normaal. Lekker even jezelf en je gezinnetje op de eerste plaats zetten. Wat fijn dat er verder geen andere afwijkingen zijn op de MRI. Natuurlijk minder fijn dat Mitch toch altijd een achterstand zal houden. Jammer dat ze nu niet kunnen zien hoever die achterstand gaat zijn. Revalidatie en een medische crèche is op zich niet eens zo'n gekke oplossing. Ik heb toevallig een vrienden stel waarbij hun middelste kind ook een achterstand heeft. En nu kan hij al zoveel. Alleen niet meekomen met het "normale" kind. Maar de revalidatie doet hem erg goed. Ik ga duimen dat Mitch het gewoon nog super gaat doen. Ik zou ook zker voor een second opinion gaan. vooral nav je eigen verhaal over die cyste. Jammer dat ze daar geen controle over willen. Zoiets kan groeien en hij is nog zo klein. Al zouden ze maar 1 maal per half jaar/ jaar doen. Succes met het zoeken en laat je niet zomaar afschepen. Ik vind dat jullie het geweldig doen. Mega knuffels voor jou en Mitch @ Danjo: Zijn ze al klaar? Zit je lekker onder je dekentje? Hoe gaat het met jouw revalidatie? Hoe gaat het met minder snaaien? Is meestal een goed begin , alleen dat volhouden hè.... @ Lizam: Nog wat gekregen van de HA? En hoe was het bij de diëtiste? Kan ze wat voor je betekenen? Hopelijk kom je snel wat aan. En ik heb ook nog wat kilo's over hoor @ Hvj: Vaak doet wandelen ook al veel goeds. Ben benieuwd of je dieet mag stoppen. Ik probeer ook steeds mijn doel bij te stellen. Ik wil graag de 65 halen, maar zweef er nog steeds boven Hier alles goed. Mijn meisje net in bed gelegd, want we moeten haar broer zo weer halen, maar geloof dat ze die 5 minuten slapen in de bakfiets genoeg vindt. Ze is nu aan het zingen of iets wat daar op lijkt Mijn schoonzusje is nog steeds niet bevallen. Ondertussen dus geen januari baby meer. As zaterdag is ze 42 weken. Ik ben benieuwd Wanneer ze wordt ingeleid. Mijn ventje weer naar school. Hij moest wel ven wennen hoor. Hij vond het wel leuk om thuis te zijn Liefs Femme
Lafemme met mn bekken gaat het op en neer, zodra het weer wat beter gaat doe ik weer teveel waardoor t slechter gaat. Met het NIET snaaien gaat het super Gisteren 1,7 kilo eraf dus netjes toch. Wat een drukte bij jou haha, en dus druk aan het wachten op je schoonzus ( hier laten ze je als je baby het goed maakt doorlopen tot 43 weken mafkezen). Zo de ketel hangt weer maar brr wat koud vannochtend zeg bah bah
Danjo; geniet van je nieuwe ketel, heerlijk warm weer. Ik ben vandaag naar de dietiste geweest. Ze vond dat ik al best wel goed bezig was. Ik krijg nu twee flesje dieetvoeding per dag. Eigenlijk wilde ze dat ik er drie zou drinken maar dan zou ik teveel vitamine A binnen krijgen, dus dat ging niet. Daarnaast moet ik dieetsuiker gaan gebruiken. Zo hoopt ze dat ik wat meer calorieen binnen krijg waardoor ik weer aan moet gaan komen. Ben benieuwd! Ik ben nu echt op voor vandaag dus ik ga snel mijn bedje opzoeken en duimen dat deze nacht onze kleine meid wel door gaat slapen (nu al 1,5 week niet!)
@Liza, wat vervelend dat ze niet doorslaapt! Da's al zwaar als je gewoon fit bent, maar in jouw toestand helemaal. Sterkte! @Danjo, klinkt heel begrijpelijk dat je te veel doet op het moment dat het weer even lekker gaat. Lijkt me heel moeilijk om je dan in te houden. Hier is het even minder leuk. Vandaag onze kat laten inslapen. Hij was al 14,5 en al heel lang continu aan het overgeven. Het werd door andere dierenartsen eigenlijk altijd afgedaan als stress, maar een paar weken terug maar weer eens naar de dierenarts, toen bleek dat de waardes van zijn alvleesklier helemaal verkeerd waren en hij had op dat moment ernstig tekort van rode en witte bloedcellen. Medicijnen voor zijn alvleesklier meegekregen, een poedertje voor over zijn voer, maar toen at hij gewoonweg niet meer. Weer terug geweest en toen ander voer meegekregen, speciaal voor zwakke maag etc. Maar na nog geen 2 weken was ie nu alweer dagelijks meerdere keren aan het overgeven. De dierenarts wist ook geen andere oplossing en toen hebben we besloten hem te laten inslapen. Ik ben er flink verdrietig van en kan er niet van slapen.
@Caruli, geen sorry zeggen meid en goed dat jullie voor een so gaan! Mooi resultaat meid met afvallen, ga zo door. @Danjo, een nieuwe ketel. Lekker, geniet van de warmte! @Femme, spannend voor je sz. Hier wordt dieet aangescherpt omdat mijn suiker nog steeds niet stabiel is, pff. @Liza, balen dat je meissie niet doorslaapt. Sterkte ermee en met het aankomen meid. @Ft, jeetje meid inslapen is niet leuk. Sterkte ermee! @Hier, gisteren een *** dag gehad. Beroer/misselijk/overgeven/ janken en noem maar op. Ben het zo zat dat heen en weer naar het zh pfff. Moet volgende week weer een dagcurve doen, naar de diëtist en weer op controle bij de gyn. Voel me vandaag ietjes beter gelukkig, kleine slaapt (afgelopen nachten was daar ook een drama mee maar vanacht sliep ze 13 uurtjes heerlijk!) en ik heb ff rust.
@Hvj ik kan me voorstellen dat je het zat bent. Het is ook niks als je continu aan het rennen en vliegen bent en eigenlijk een beetje geleefd wordt. Sterkte iig! Nog even volhouden.
Danjo: Heel veel sterkte! Hvj: Jee snap dat je het beu bent meid, nog even volhouden. FT: Jee is niet leuk zeg om je kat in te laten slapen, heel veel sterkte! Hier gisteren een tattoo van MItchell laten zetten, van de andere kids heb ik er ook een. Dus moet Mitchell ook he Hij moet nog indrogen en genezen, maar ziet er al wel leuk uit. Ben benieuwd hoe hij straks is als hij helemaal genezen enzo is..
@Danjo, sterkte meid! Zal zeker niet makkelijk zijn! @Caruli, hij is idd erg mooi! Mooi lettertype ook. Mijn man wil er ook één met de naam en geboortedatum van Nick. Hij weet alleen nog niet waar.
Danjo; sterkte! Hvj; dat valt inderdaad ook niet mee telkens op en neer. En dan ook nog een strenger dieet. Hopelijk hoef je nu niet lang meer. Ft: Wat vervelend dat je je kat moest in laten slapen. Caruli; Waar heb je hem laten zetten en wat voor iets is het?