Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

We hebben gelukkig de vader gesproken. De bevalling heeft 24 uur geduurd. Moeder en kind doen het geweldig. Maar hij was pas rond 03:00 thuis en was toen te moe. Waarom hij niet direct gebeld heeft, nadat hij zijn ouders gebeld had, weten we niet. Maar we vinden het goed zo. Mijn man gaat er nog weleens naar vragen. Maar ieder zijn eigen ding. Zij moet nog een nachtje blijven, dus we gaan waarschijnlijk as woensdag kijken. Ik kan niet wachten. Wel al een foto gezien en het is een dotje....zucht...zo klein weer :D

@ Lizam: Thanks lizam. Hoe gaat het met jou? Helpt het dieet voer een beetje? Hoe is het met de misselijkheid?
    @ Ft: Heerlijk idee toch...nog maar een jaar ;)
    Ik weet dus alleen dat zij rond 17:00 9 cm had en pas tussen 22:00 en 23:00 is ze bevallen. In totaal blijkt ze 24 uur bezig te zijn geweest. Maar woensdag meer details....mijn man vraagt altijd net het verkeerde ;)

Hier helemaal niets aan het doen. Wat prettig is, want ik heb de hele dag al enorme hoofdpijn. Blehhh!

tot snel

Femme

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Gefeliciteerd met je nichtje! Tja, ieder brengt het nieuws op zijn eigen manier. Bij de eerste van mijn mans zusje ('s nachts geboren) zijn ze eerst gaan slapen en hebben ze toen iedereen gebeld. Zij belde ook vanuit de tram naar haar moeder met de mededeling dat ze oma werd. hihi

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lafemme gefeliciteerd meid.

Rest reageer laten moet ff een pica met jullie delen.niet heel scherp maar heb em met mn foon gemaakt

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Danjo: Leuke foto zeg :D

La Femme: Gefeliciteerd met je nichtje :D

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Femme, van harte met jullie nichtje. Idd verstandig om het een keer te vragen op het juiste moment. Heerlijk he die kleintjes, knuffel ze woensdag.

@Liza, heb wel beter geslapen gelukkig maar toch op moeten staan voor de wc en de druk eronder.

@FT, zo die heeft helemaal een aparte manier hihi.

@Danjo, wat leuk die foto. Ze smulde zo te zien.

@Hier, z'n gangetje allemaal. Gisteren langs mijn moeder geweest, heb ook even mijn meissie gezien en het gaat goed met haar (had ook niks anders verwacht). Vandaag een luierdagje gepland, morgen langs de kapster voor een nieuwe look.

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Vandaag van iemand een heuleboel ebooks gekregen! Heb net een selectie op mijn e-reader gezet, 360 stuks. Ik is heppie! :D

Hoe gaat het met jullie?
    @Danjo, wat een schatje is het toch he? :D
    @Yippie, nog lekker aan het zwangeren?
    @Hvj, alles nog rustig?
    @Liza, voel je je al iets beter?

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft leuk

Yippie hoest met oe meid

hvj nog ffies meid

Ps zwangere ladies gaan jullie t zelf op het forum melden als beeb zich ankondig of hebben jullie een buddy

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; dat duurt nog heeeeeeel lang hoor. Ik heb je nummer nog, klopt dat nog steeds? Dan kan ik jou smssen als je wil.

Ft; wat leuk, jij bent voorlopig wel bezig met lezen!

Hvj; nog steeds alles rustig?

9. hier is het nog steeds rustig hoor..

en ik heb caruli als buddy maar evt ook ja danjo.. dus komt wel goed.. en anders pluk je het maar van hyves!! :p daar zal het ook snel op staan denk ik zo..

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam ja heb nog steeds tzelfde nummer.

Yippie oke we horen of zien t wel haha nog een paar weekjes meid.

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh en liza je zult zien hoe snel de tijd nu gaat , je hebt je handen nu ook vol aan je meisje dus je bent er lang niet zoveel mee bezig

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Nee nog geen babynieuws hier, zit er gwn ff doorheen zodoende.

Ik ben jullie niet vergeten hoor!

Laatste nieuws is dat mijn suiker nog steeds niet goed is en ik strenger moet dieten en weer een dagcurve moet laten doen.

Liefs,

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Hvj; helaas niet het nieuws waarop ik op gehoopt heb. Balen zeg dat je suiker nog steeds niet goed is en dat die kleine nog niet ter wereld wil komen. Ik kan me voorstellen dat je er nu wel doorheen zit. Kom op nog even volhouden hoor!

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Hvj, hoe lang moet je nog? Er staat me bij dat het wel elk moment zou kunnen komen, maar weet niet zeker of ik het goed heb.

15. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Nog even zo laat op de avond een reactie van mij. Ik ben niet zo vreselijk actief. Ik lees wel, maar kom niet toe aan reageren.

@ Danjo: Geweldige foto.
    @ Ft: Wow dat zijn veel boeken. Jij hoeft je voorlopig niet te vervelen. Leest dat nou fijn zo'n e-book? Mis je niet de bladzijde omslaan? Volgens mij was Hvj rond 22-02 uitgerekend...toch..
    @ Yippie: Fijn dat alles nog rustig is. Heb je nog extra controles?
    @ Hvj: Balen dat het even niet mee zit, meid. Nog maar heel even volhouden. De laatste loodjes.....
    Knuff voor jou
    Wanneer komt je meisje weer thuis? Heb je wel een beetje kunnen bijtanken?
    @ Lizam: Alles goed met jou? Herstel je een beetje?
    @ Caruli: Hoe gaat het bij jullie? Ben je al op zoek geweest voor een second opinion? Verder nog zh afspraken staan? Ik denk aan jullie. Knuff

Hier morgen een jarige man. Ik ben nu op wacht voor zijn cadeau. Ik moet zeggen dat ik dit jaar niet zo strak ben qua planning. Ik zei al tegen hem...ik geloof echt dat ik je kinderen voortrek..:D:D
    Morgenavond gaan we met z'n 4tjes uit eten, dus dat is wel gezellig.

Gisteren bij ons nieuwe nichtje wezen kijken. Oh zo klein en lief en....*zucht*. Ik kan niet wachten. Ik hoop zo dat ik het nog een keer mag meemaken....
    En zulke trotse ouders. Zo fijn om te zien. Ze had het wel behoorlijk zwaar gehad tijdens de bevalling....maar het was nog meer dat ze zelf niet had verwacht dat het zo pijnlijk zou zijn. Geloof wel dat ze ook wel weer vergeten was, want ze begon al met de planning dat ze in september voor een tweede wil gaan. Hopelijk is het bij ons voor die tijd raak...

Alvast een fijn weekend.

Liefs Femme

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hvj: Dikke knuffel meid! Balen dat je suikers nog niet goed zijn.

La Femme: Das dan weer zo klein he, een baby. Hopelijk is het bij jullie snel raak!.

Hier al weer wat afspraken staan.
    15 febr: Revalidatiearts
    16 febr: Casey naar de kinderarts.
    7 mrt: Kinderarts
    21 mrt: oogarts, orthoptist, neuroloog.
    22 mrt: Second opinion!

Vandaag ook weer naar het cb geweest, hij is weer 2 prikken rijker.
    Zijn lengte was wel goed maar gewicht was afgezwakt..
    Lengte zit nu tegen de middenlijn aan en gewicht op de onderlijn. Maar goed vind niet dat hij te weinig eten krijgt hoor ;)
    Moest hem wel vitamine D bij gaan geven en proberen zoveel mogelijk het eten te geven wat hij wel kan/mag eten.

11-11-2010 woog hij: 9615gr en 75.5cm
    10-02-2011 weegt hij nu: 9760gr en 78.5cm

We mogen het cb bezoek met 18mnd overslaan en hoeven pas met 2 jaar terug te komen, aangezien Mitchell al zoveel zh bezoekt en artsen vinden ze de 18mnd niet hoog nodig, om ons zo een extra bezoekje uit te sparen ;)

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hvj balen meid nog 2 weekjes toch tot de datum?

Lafemme gefeliciteerd :D

caruli ik vind het wel netjes hoor hier ook een dame die kwa lengte op de middenlijn ligt maar kwa gewocht eronder en zolang ie genoeg eet prima toch.

18. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Caruli, is er een speciale reden dat je met Casey naar de kinderarts moet? Ik ben echt zo benieuwd wat de second opinion zal zijn. Ik hoop zo voor jullie dat zij iig het belang inzien van het in de gaten houden van Michells cyste. Zou ik persoonlijk wel prettig vinden, al is het maar jaarlijks of halfjaarlijks.

@Liza, zo zeg, net bevallen en nu alweer de volgende plannen? hihi ik zou er niet aan moeten denken. Dan zou ik nu alweer zwanger moeten zijn. :D Lijkt me heel zwaar, twee zulke kleine kindjes. Ik hoop ook voor jullie dat het dan al raak is. Is nooit leuk als iemand je 'inhaalt'.

@lafemme, het leest heerlijk. Het beeld spiegelt niet, zo'n scherm met e-ink ziet er heel anders uit als een laptop bijvoorbeeld. Het voelt heel rustig aan je ogen. En nee, ik mis de bladzijde omslaan niet echt, daar wen je heel snel aan. :D

19. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey

Pffff *femme ploft neer* zo lekker gegeten, maar zit behoorlijk vol. Jammer genoeg had ons kleine meisje niet geslapen op de creche. Ondanks dat heeft ze het toch tot 19:00 vol gehouden. We hebben dus behoorlijk doorgegeten. Heerlijk bij de griek. Daar hebben ze allemaal mezethes (soort tapas). Smullen maar. Kleine man was aan het eten en ondertussen aan het tekenen. Daarna naar huis gelopen.
    Meisje sliep meteen toen ze in bed lag. En we moesten natuurlijk nog even ganzenborden met onze kleine man. Hij is echt dol op spelletjes en vooral van die oude spelletjes...ganzenbord, mens erger je niet (we hebben een groot kleed daarvan), maar ook dier op dier etc.

Mijn man was helemaal blij met z'n cadeau vanmorgen. Hij is zo blij als een klein kind en zit nu met z'n auto te spelen (ik had een auto van lego gekocht via via..1 die hij als klein kind altijd al hebben wilde)
    Gisteren had ik samen met mijn zoon een cake gebakken met chocolade erin en die hebben we vanmorgen moeten eten :D:D

Nu even relaxen. Zo komen er wat vrienden van hem pes spelen op ps3 (voetbalspel) en ik denk dat ik lekker vroeg ga slapen....*gaap*

@ Caruli: Jee al weer een heel programma voor de boeg. Ik ben ook erg benieuwd naar de second opinion.
    Fijn dat cb een beetje mee denkt. Ip groeien ze toch altijd wat minder na het jaar....Als hij maar eet en drinkt komt het vast goed.
    Mijn zoon is ook altijd te licht....oh en ook best klein nog :D
    @ Ft: Okay....lijkt me namelijk wel super handig. Lekker alle boeken op 1 schijf. Misschien moet ik er ook eens over nadenken. Maar ben gewoon bang dat ik het omslaan ga missen en de geur en...
    vandaar dat ik waarschijnlijk ook nog steeds lp's luister ipv cd's ;)
    Oh en ik was ook van het verhaal van alweer zwanger worden en hopen dat ik niet ingehaald wordt...hahah liza is al zwanger ;)
    @ alle ander meiden: Knuffels

Ik ga relaxen..

laters Femme

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ft: Casey loopt ook vanaf haar geboorte bij de kinderarts, nu is het een gewoon controle bezoek ;)

Ja zolang Mitchell het goed doet is het goed toch ;). Hij groeit in de lengte nog dus dat is het belangrijkste.
    Hij gebruikt al zijn energie voor dat beetje tijgeren wat hij doet.
    Dus niet gek dat hij dan niet veel aankomt.

Deel Deze Pagina