Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden

ff update van hopes ( voor diegene die dr kennen)
    haar man wou toen niet de mmm in en daarom had zei afscheid van ons clubje toen genomen, Inmiddels zijn ze dus wel de mmm in :D. Hopes blijkt dus geen goeie eisprong te hebben en dar krijgt ze nu clomid voor. Bij haar mannetje is alles goed dus dat is mooi. Nu met zn alle duimen dat ze snel zwanger is van een mooi brusje

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hello

@ Danjo: Oh ik dacht altijd dat Hopes nog helemaal geen kindjes had. Jammer dat haar man niet eerder de stap richting de MMM wilde nemen. Dan had ze al veel langer gelden geholpen kunnen worden. Ik zal voor haar duimen.
    @ Caruli: Je hebt het maar druk met je kids.
    Succes met alle bezoeken weer.

Hier een ziek meisje (alweer :() Gistermiddag met koorts begonnen. Gisteravond wilde ze niet eten, dus dacht ik laat ik haar een fles geven. Die krijgt ze niet meer sinds haar 1e verjaardag. Heerlijk op schoot gedronken...ze was zo zielig. Nou ze heeft er 5 minuten van genoten, toen kwam alles er weer uit. Naar bed gebracht met 39 graden. Vanmorgen 38,5 en nu net 38,2. Ik weet niet was ik ervan moet denken. Als ze morgen koorts blijft houden gaan we maar weer naar de HA. Ik ben toch een beetje bang dat de longontsteking zo niet over is....:(

Morgen werken. Vent blijft thuis om op haar te passen.
    Tot snel

Liefs Femme

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik breek even in;
    Danjo...jij ook bedankt voor de felicitatie!!!!:) Was ook even twijfel omdat je NOOIT exact weet of het nou nog van de Pregnyl komt of.....toch een prille zwangerschap. Is best onwerkelijk allemaal hoor aangezien we bij Emma 3,5 jaar in de molen hebben gezeten. Letterijk een schot in de roos:D
    Vanochtend heb ik bloed laten prikken en vanmiddag hoor ik of het goed is.

Ik had je filmpje op je hyves gezien van het opruimen van de blokjes....LEUK joh!!!! Emma helpt mij ook weleens met het uitruimen van de vaatwasser haha...laten we hopen dat ze dit later ook nog willen doen :D

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    waterlelie super lees veel suc6 verhalen :D. haha hier ook met de wasmachine etc vind ze zo leuk. Ik lees vanmiddag nog wel even in jullie topic:D

la femme hopes heeft ook nog geen kindjes hoor. beterschap met je meisje.

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Dank jullie wel voor alle knuffels. Ik heb nog max 2 weken te gaan, alhoewel het ieder moment kan gebeuren idd.

@Caruli, succes met al die afspraken meid. Ben benieuwd naar de second opinion.

@Femme, beterschap met je meissie.

@Lelie, jij ook hier :D.

@Hopes, hier draaien de duimen ook voor je meid. Hopelijk is het gauw raak.

@Hier, gaat alles z'n gangetje. Na een *** week ben ik naar mijn moeder gegaan voor een weekendje, het heeft me goed gedaan en ik voel me nu ook beter gelukkig. Mijn dochtertje is ook weer thuis dus beter kan het niet gaan. Het rommelt nog steeds hier maar echt doorzetten ho maar. Ik heb iig max 2 weken te gaan dus het einde is bijna in zicht.

6. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Danjo: Oh dat dacht ik omdat je voor een brusje schreef

Nu met zn alle duimen dat ze snel zwanger is van een mooi brusje

Vandaar...
    Ik hoop zeker voor haar dat snel zwanger mag worden. Ze is al zo lang bezig.
    @ Caruli: Succes bij de reva-arts en morgen met Casey.
    Hoe gaat het nu met jullie? Kunnen jullie het allemaal een plaats geven wat er verteld is?
    @ Hvj: De laatste 2 weekjes. Spannende hoor. Fijn dat je lekker hebt kunnen bijtanken afgelopen weekend. Succes nog even....
    @ Waterlelie: *breek even bij jou in* Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk zijn de uitslagen goed.

Mijn meisje heeft geen koorts meer. Gisteren is mijn man toch even bij HA geweest (toen nog 38) Maar zij dacht meer dat we voor controle kwamen....en mijn man is ook niet echt duidelijk geweest....mannen :D Maar ja nu lijkt het toch weer rustig te worden, Ze klonk ook niet vol. Ze eet slecht, drink redelijk.

Net op bed gelegd...nee 30 minuten geleden op bed gelegd, maar ze blijft een beetje meuten. Dom van haar, want zo moeten we haar broer weer gaan halen ;)

Liefs Femme

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Femme, fijn dat je meissie weer aan het opknappen is. Hier idd de laatste 2 weekjes, spannend. Dank je meid.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Waterlelie: Gefeliciteerd :D, Fijn dat het zo snel raak is.

Hopes: Jee dat is lang geleden ja, hoop echt dat het snel raak is voor haar.

Lafemme: Fijn dat je meissie geen koorts meer heeft, hopelijk gaat ze snel weer wat beter eten.

Hvj: Aftellen is begonnen lees ik, spannend hoor. Werd tijd dat er weer een beebje bij komt.

Hier: Vanmorgen naar de revalidatiearts geweest, nu over 3 maanden terug komen.
    Dinsdag gaan we alvast het dossier van Mitch ophalen en alvast afgooien in het andere zh. Zo kan de arts het alvast inkijken en hopelijk krijgen we 22 maart alvast wat antwoorden.
    Ben benieuwd.

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Hopes; Dat is echt lang geleden zeg! Wat fijn dat er nu wat duidelijkheid is! Hopelijk kun je je hier heeeeel snel officieel aanmelden. Ik duim voor je!

La femme; fijn dat het beter gaat. En tja, mannen!!

Hvj; echt aftellen nu, hopelijk hoef je geen twee weken meer, maar stel je er maar alvast op in.

Caruli; een druk schema inderdaad, hopelijk schieten jullie er ook iets mee op!

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Caruli, wordt idd tijd voor babynieuws. Je hebt het maar drukjes met de afspraken maar allemaal voor het goede doel!

@Liza, ik hoop het ook niet maar ga er wel vanuit dan valt hhet achteraf alleen maar mee.

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden hoe is het

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    In het kort samengevat; beroerd, zelfs de ha vond dat ik er slecht uitzag en wilde het daar over hebben terwijl ik voor ons meisje kwam. Ons meisje knapt maar niet op en nu begint het weer erger te worden. Vannacht weer op de kamer bij haar geslapen. Ze heeft zo'n behoefte aan fysiek contact als ze niet fit is. En nu mama ook niet fit is.........

En met de rest? En met name met de zwangeren (bijna uitgetelde) onder ons?

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam das mooi balen dan zeg bah bah , en balen dat je meisje ook ziekkies is. gelukkig slaapt naomi altijd heerlijk als ze ziekjes is. Maar meid beetje meer aan jezelf denken tis wel heftig zelf zo ziek je meisje ook nog eens en dan alle zorg eromheen

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

*Klaagmodus aan*
    Hier niet in een lekkere bui, maar dacht me even melden aangezien ik dat gisteren niet had gedaan (was bij so op bezoek). Vandaag potdichte neus, hoofdpijn, misselijk, 10x uitgeweest vanacht, pijn dat niet doorzet al weken, niezen..etc kortom voel me ***. Lig op de bank uit te zieken voor zover de baby dat toelaat door de bokspartij in mijn buik, en met namen tegen mijn ribben aan.

*Klaagmodus uit*

@Danjo, het gaat...

@Liza, balen dat jullie beiden niet fit zijn. Beterschap ermee!

15. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Liza: Meid klinkt niet goed zeg. Ga je nog steeds naar de diëtiste? Ik hoop echt dat je snel wat aansterkt weer. En je meisje ook zo ziek. Hopelijk gaat de lente snel komen en knappen jullie snel op.
    @ Hvj: Ook bij jou gaat het niet super...Ik blijf het zeggen: maar nog heel even....Ik denk aan je.

Hier rustig weekend. Gisteravond was de verjaardag van mijn moeder en rond 23:30 zijn we met de kids naar huis gegaan. Vanmorgen om 09:30 waren pas de eerste geluiden hoorbaar :$:cool: Dat even wakker worden om 23:00 had dus toch impact. Was tijden gelden dat we zo lang in bed konden liggen. Mijn man en ik waren ook beide wakker, helemaal verbaasd :D

Nu vandaag niets meer gepland en morgen ook niet. Heeeeeerlijk!

Fijn weekend allemaal.

Liefs Femme

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Femme, dank je meid. Lekker uitgeslapen dus, en een rustige weekend. Hier ook geen plannen behalve dochterlief morgen ophalen, die is weekendje bij opa en oma gaan logeren (mijn so).

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik heb een cake in de oven staan. :D Ruikt heerlijk en we hebben zojuist heerlijk de kloppers van de mixer schoongelikt.

@Liza, wat vervelend dat het nog steeds niet beter gaat zeg! En nu ook je kleine meid ziek, da's wel balen!

@Hvj, oh meid ik kan me zo goed voorstellen dat je klaagt! Ik was het op het eind ook echt zat, die megabuik die in de weg zat etc etc etc. En alles ging zoooo traag, alsof je alles op half vermogen doet!

Het wordt hier trouwens wel weer tijd voor geboortenieuws! :D Het zou me van Yippie ook niet verbazen, die zit ook al over de 36 weken, en dat met een tweeling. Dat doet ze goed. :)

We zijn afgelopen dinsdag trouwens op kraamvisite geweest bij vrienden. Wat een klein manneke! Hij was bij geboorte 2640 en op zijn laagste gewicht 2420. Nu al 3400 dus hij groeit goed, maar het is net of je niks in je handen hebt! hihi Nick weegt inmiddels al ruim 8 kilo, dus dat verschil merk je heel goed. :D

18. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Hvj: Geniet even van de rust. Fijn dat je zoveel hulp krijgt.
    @ FT: Ok lekker cake...hmmmm. Mijn zoon likt ook altijd de kloppers af :D:D...daarom komt hij helpen;)
    Wat klein weer...*zucht*....gaan die kriebels ooit over?

En ik kom ook regelmatig met spanning kijken of er nieuws is.
    Het wordt tijd voor nieuwe baby's....of nieuwe zwangere ;)

Kusss Femme

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Haha ja, een nieuwe zwangere zou mooi zijn. ;)

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoi hoi, zag dat jullie op ziek waren naar een nieuwe zwangere! Nou, hier is ze hoor, haha.
    Vele namen in dit topic komen me bekend voor.
    Ik morgen de eerste echo (6 weken) afwachten en dan kom ik misschien wel meekletsen, gezellig.
    Ben nu heel bang en onzeker en hopelijk wordt een deel daarvan morgen weggenomen.
    Voor een samenvattende geschiedenis zie handtekening.

Deel Deze Pagina