Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lafemme schattig he , kleine meisjes worden groot :D en je zoon nu al vervelen hmz word tijd voor mooi weer

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    La Femme: Wat goed dat je meissie nu loopt zeg, voor je het weet rent ze het hele huis door ;)
    Jee jullie nu al vakantie? Hier hebben ze pas 7mrt vakantie maar 1 week geloof ik.
    Balen van het weer dan he, zit je thuis met ze, dat verveelt dan idd snel.

3. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Caruli: Officieel hebben ze maar 1 week, maar zijn school heeft voor de groepen 1 en 2 deze week extra gepland. Ze hebben dan minder dagen tussendoor vrij en hebben op woensdag tot 12:30 les ipv 12:00
    Ik zit in de midden-Nederland vakanties. Wat vind jij ervan dat ze alle vakanties weer tegelijk willen laten vallen?
    @ Danjo: ja zo schattig...en ze wordt zeker groot. Het gaat zo hard, soms ben ik weleens bang dat ik te weinig geniet van ze...omdat je het altijd maar druk hebt met van alles en dan opeens gaan ze lopen etc....zucht..Je kent het wel!
    @ Hvj: Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat?

Mijn zoon en ik zijn net naar Alpha en Omega geweest. We zaten met z'n 2-en in de bioscoop...:D:D:D. Hij vond het best griezelig en vroeg telkens wanneer de rest van de kindjes kwamen.

Laters Femme

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    la femme ikken het haham ene kant kijk je ze wat groter andere kant mogen ze baby bluhven haha

yippie,zeehondje,lizm hoest met jullie?

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    *egoberichtje sorry*
    We zijn ons gisteren rot geschrokken. Ik heb het hier volgens mij niet zo laten vallen maar ons meisje is al een hele tijd niet helemaal fit en sinds een week weer flink aan het kwakkelen, koorts, snotneus, lijkbleek en heel lusteloos. Eerste keer bij de ha werd ik naar huis gestuurd met weer een neusspray (vrijdag), dinsdag terug en kuur gekregen. Donderdag belde ze om te horen of er verbetering was (volgens mij zat het haar ook niet helemaal lekker want dat doet ze normaal niet) maar zeer weinig verbetering dus bloedprikken. Blijkt ze een hb van 2,3 te hebben!! We konden dus meteen met haar naar de spoedeisende hulpt toe. Daar zijn we sinds donderdag laat in de middag. Er zijn ondertussen allerlei onderzoeken gedaan maar de oorzaak is nog onduidelijk. Leukemie is wel vrijwel uitgesloten gelukkig. Vandaag heeft ze bloed bij gehad maar ze moet nog het hele weekend blijven om haar te volgen en de oorzaak te achterhalen. Daarnaast zijn we erachter gekomen dat ze in 4 maanden tijd 5 cm gegroeit is maar maar 0,8 kilo is aangekomen. Dat is ook niet goed natuurlijk. Ze is nu natuurlijk weer verder afgevallen en oogt zo mager. Maar gelukkig ziet ze er wel weer wat minder bleek uit na het bloed en is ze wat levendiger.
    Ik weet zelf niet goed dat dit allemaal als oorzaak zou kunnen hebben en wellicht wil ik het ook niet weten want dit weekend verwachten ze geen belangrijke uitslagen meer. Maar toch maak ik me er natuurlijk erg veel zorgen over. Dat wilde ik jullie even laten weten.
    Ik ga lekker in mijn eigen bedje vannacht slapen, papa is nu bij haar, ik ben echt helemaal op!

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ach meid, wat vreselijk zeg. En dan ook nog zo in onzekerheid zitten. Hoop dat ze snel de oorzaak hebben achterhaalt en ze haar kunnen helpen. Heel veel sterkte met z'n allen.
    Hoop (waarschijnlijk wel) kan je even Gied slapen vannacht en dan morgen al je aandacht weer kan richten op je kleine meid!

7. Liza wat een zorgen!! pff sterkte en een dikke knuffel van hier...

Meiden hier alles nog steeds goed.. dinsdag weer controle..

ik ga nog effe wat rommel op ruimen hier.. samen met manlief..
    allemaal til dingen dus moet effe assiteren waar het moet staan haha..

nou goed weekend en tot horens!!

8. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Liza: Oh meid wat schrikken zeg. Ik wist wel dat het even niet lekker met haar ging, maar dacht dat ze weer was opgeknapt. En wat een onzekerheid.....Gelukkig geen leukemie, maar hoe komt ze aan zo'n laag hb. Mega veel sterkte meid voor jullie en je kleine meisje. Ik denk aan jullie. Hopelijk komt er niets verontrustend uit de onderzoeken.
    Heel veel knuffels voor jullie. Hopelijk heeft het nachtje rust je weer wat energie gegeven. Sterkte!
    @ Yippie: Nog steeds geen baby's. Ze hebben het echt heerlijk bij jou. En goed zo assisteren, maar niet tillen hè. Succes dinsdag.

Hier weinig in de planning, maar dat is maar goed ook. Wat een rot weer :p

Fijn weekend meiden

Liefs Femme

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
  10. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Liza jeetje zeg, dat is idd schrikken! Ik hoop voor je dat het niks ernstigs is, ik zou er vooralsnog niet vanuit gaan. En denk goed om jezelf, je hebt het zelf ook al zo zwaar zonder extra problemen. Ik denk iig aan je!

@Danjo, ik zal ook even klikken. :)

@Yippie, voel je ook nog geen voortekenen?

Even compleet off-topic, ik zit Cold Case te kijken (een Amerikaanse misdaadserie) en daar draaien ze Heaven van onze eigen Hollandse Do!

11. FT: hier rommelt het al 3 weken.. dus dat is geen nieuws onder de zon hahah. nee hoor gaan gewoon lekker door meiden hebben het goed bij mams hihi..

liefs yippie die gaat douchen en gaat slapen!!

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Even een snel berichtje; geheel onverwacht mochten we vandaag naar huis toe! Hier mag ze verder aansterken en kunnen we de uitslagen van alle onderzoeken afwachten.
    Voor komende donderdag moeten we een afspraak maken en hopelijk krijgen we dan goed nieuws!

Bedankt voor alle lieve reacties!
    Ik lees een andere keer even bij want deze mama is nu even een beetje ingestort....

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat jullie thuis zijn met z'n allen! In een bekende omgeving is het veel beter opknappen.

14. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Liza: Oh wat een onverwachts super nieuws. Geen betere plek dan thuis bij mama aansterken. Rustig aan en ik ga duimen voor goede uitslagen voor as donderdag.

Ik ga zo met een vriendin wat drinken. Maar zo op zondagavond vind ik dat eigenlijk maar niks....ben al moe van de gedachten :D:D
    Vriendin zonder kinderen......dus zij voelt dat niet;)

Laters Femme

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam fijn nieuws meid, en jij ff lekker rustig aan doen meid. knuffel

Lafemme gezellie al heb ik dat al ook wel zondag avonden zijn hier luie avondjes :p

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    LizaM: Jee meid wat een toestand zeg.
    Fijn dat ze nu toch weer thuis is, hopelijk sterkt ze snel aan.
    Hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt.
    Dikke knuffel!

Lafemme. Heel herkenbaar, moeders hebben het maar druk ermee.
    Maar toch veel plezier meid.

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Liza, wat heerlijk dat ze weer mee mocht! Thuis kun je haar toch het best vertroetelen. Ik hoop dat het wachten op de uitslagen een beetje meevalt en dat de tijd snel gaat.

@Caruli, hoe gaat het bij jullie? Is het nu al iets rustiger in jullie leven (met afspraken en zo?)

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ft: Ja we hebben nu 3 weken rust, 18mrt begint het allemaal weer.
    De fysio gaat dan wel elke week gewoon door maar die komt thuis dus dat scheelt weer.

19. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Pfff net aan de telefoon even een huibui gehad. Ik merk dat de spanning me toch wel veel wordt allemaal. Ik heb ontzettende last van mijn buik dus net de vk gebeld. Ik moet eerst naar de HA een blaasontsteking uitsluiten.

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Je krijgt ook alles tegelijk op je bordje zeg! :( Ik hoop dat je vk je iig gerust kan stellen en dat je geen blaasontsteking hebt.

Heb je wel iemand bij wie je lekker "uit kunt huilen" als je daar behoefte aan hebt?

Deel Deze Pagina