Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden ;)

Wat gaat zo'n kinderlozedag toch snel voorbij...
    Heb eerst het halve huis gepoetst (net niet alles gehad).
    Toen boodschappen gedaan, en smiddags visite gehad.
    Daarna lekker gegeten, dvdtje gekeken (al 2jr geleden)
    En toen savonds manlief in de kroeg afgezet en ben ik bij een vriendin langs geweest.
    Daarna nog even met manlief wat kroegen afgegaan, maar was niet veel. Eenmaal thuis en in bed om 03:30u.
    Pfff dus zal wel een zware dag vandaag worden. Mitchell word rond half 10 thuis gebracht en Casey morgenvroeg.
    Ze gaat vanavond naar de lampionnenoptocht met oma en haar nichtjes enzo, en wilde nog 1 nachtje bij oma slapen.

Ik heb geen idee wat ik vandaag alleen met Mitchell ga doen.

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Het is iig mooi weer, ik zou best graag lekker met Nick naar de kinderboerderij willen. ;) Maar ja, ik ben aan het werk vandaag, dus dat blijft bij dromen. haha Oma zal wel met Nick naar de diertjes gaan denk ik.

3. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey Meiden

Ik ben jammer genoeg weer ongesteld geworden.
    We gaan op weg naar de 6e ronde. Jammer maar tja wat doe je eraan ;)

Kuzzz Femme

4. He lieve meiden..

Pff je heb geen tijd om te internetten menn..

maar effe snel...

thx voor de felicitaties..

We zijn sinds maandag met zijn allen thuis..

het gaat goed.. maar de kleine vanja heeft nog wat moeite met warm blijven en met de voeding.. we moeten haar nu stipt om de 3 uur voeding..
    Zus lief eva doet het goed..

Vandaag heeft moeders een verlate kraamtranen dag.. of nu komt het besef..

de bevalling was super heftig.. ik wil het nog uitschrijven maar nog geen tijd voor gehad,

eva is via de natuurlijke weg geboren en vanja via de keizersnee zijn lag in spagaat..

liefs Yippie!!

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Femme, balen meid. Idd je kan er niks aan doen, maar je baalt toch.

@Yippie, kan me voorstellen dat je het onwijs druk hebt! Ik neem aan twee keer zo druk als een moeder met 1 kindje. hihi Als haar temperatuur zakt kun je haar wel heerlijk bij je nemen. Heerlijk op je buik en dan samen onder de deken. Die kraamtranen zijn vreselijk!! Ik weet nog dat Nick begon te huilen toen mijn man net even zijn moeder naar huis bracht en ik was nog te zwak om wat te doen, luier verschonen kon ik niet zonder flauw te vallen en alleen voeden had ik nog niet onder de knie haha. En daar ging ik, de sluizen gingen open.

Het is voor jezelf wel prettig om het hele verhaal op papier zetten als je de tijd kan vinden. Er zijn toch nog wel wat details die je anders vergeet lijkt me. En idd, dan kun je het ook van je afschrijven.

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    La Femme: Jee balen dat je ongi bent geworden, hopelijk brengt deze ronde meer geluk!.
    Ps nieuwe banner en avatar, leuk ;)

Yippie: Snap dat je het druk hebt, en kleine Vanja komt er ook wel ;)
    Geniet van ze, en we lezen je verhaal wel een keer als je er tijd voor hebt.

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Yippie fijn weer lekker thuis, kraamtranen niet echt gehad dus kan ik je niet mee helpen. Hier is een dinnetje bij de bevalling geweest en die heeft tijdens de bevalling een heel verslag gemaakt dus wel heel erg leuk.

Lafemme dikke knuf meid.

Hier alles zn gangetje , Naomi is lekker na het kdv papa ligt nog in bed ( heeft 5 dgn carnaval gevierd dus is op haha). Met mn bekken gaat het nog steeds hetzelfde helaas ik word er soms flauw van maar ja.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Danjo: Jee balen zeg dat je nog steeds last hebt van je bekken. Dus jij hebt een rustig dagje dan vandaag? Kind weg en man op bed ;)

Yippie: Fijn dat jullie thuis zijn en ook super dat Vanja mee mocht.
    Kraamtranen, laat ze lekker gaan meid. Hoort erbij ;)
    Geniet van je meiden.

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Yippie; die tranen horen er gewoon bij, hopelijk gaat het nu weer wat beter. En tja, kan me voorstellen dat het nu erg druk is. Ben erg benieuwd naar je verhaal maar dat komt wel een keer.

La femme; balen meid, ik duim voor de volgende ronde.

Caruli; kindervrije dagen gaan veeeeelste snel. Maar wel fijn veel kunnen doen zo te lezen.

Danjo; wat balen dat je bekken maar niet beter wil worden. Ik hoorde laatst dat de osteopaat er misschien iets mee kan. Wellicht een idee om eens te proberen.

Ik merkt ook steeds meer klachten bij het lopen, soms schuifel ik meer dan dat ik echt mijn voeten op til. Na mij vorige bevalling heb ik een verzakking overgehouden en nu heb ik steeds meer stekende pijnen rond mijn stuitje. Ook mijn billen gaan er soms in mee. Kan dit bekkeninstabiliteit zijn?

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Sorry heb heel lang niks van me laten horen. Ben zelfs tijdens mijn verlif erg druk niet normaal. De laatste loodjes zorgen ervoor dat ik alles slow motion doe hahaha. Maar wij zijn er helemaal klaar voor. Maar hoop dat ze nog een weekje blijft zitten hihi...

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
    Hou jullie op de hoogte!!

11. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Enise; wat leuk om iets van je te horen. Het kan ieder moment komen zie ik, wat spannend hoe is het met je meisje?

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam dat kan zeker bi zijn , en een ostheophaat ook al geweest waar niet eigenlijk haha

enise wow je bent er gewoon al bijna spannend

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Enise: Jee spannend meid, heel veel succes met de laatste loodjes. Op naar een voorspoedige bevalling :D

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dames, ben vannacht bevallen van een gezonde dochter. Bevallimg heeft totaal 2.5 uur geduurd. We maken het allebei goed.

15. hy enise

van harte gefelicteerd..

met de geboorte van jullie dochter!!

effe mezelf..

staan foto's in mijn album!!

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Enise, ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een snelle bevalling!

@Yippie, ik ga gelijk even kijken. :D

Edit: Wat een poppetjes! Heerlijk, vooral die foto van het wiegje. :D

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Schrijf hier niet vaak mee, maar...
    Enise; gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Yippie; oh wat een schatten zeg, en zoveel verschil in haardos, wat leuk, haha!

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Enise: Wow das even onverwachts leuk nieuws :D
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, supersnelle bevalling zeg. Geniet van je kraamtijd en je gezinnetje.

Zeehondje: Hoe gaat het met jou?

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    enise gefeliciteerd meid nu lekker genieten wel erg snel gegaan zeg

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Met mij gaat 't heel goed. Blijf onzeker, maar daar kan ik toch niks aan doen. Sinds gister gaat het qua eten ook weer helemmal goed en dan denk ik gelijk 'oh het zal wel mis zijn'. dit wil ik niet denken en gewoon 100% genieten, maar ja. Zijn wel lekker naar babykamers wezen kijken, dus kijk ook vooruit hoor!
    Over drie weken de volgende echo pas weer en dat vind ik wel erg lang duren hoor, haha. Hebben tot nu toe elke week een echo gehad, vandaar! Zijn verwend.

Deel Deze Pagina