Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Enise; wat een super snelle bevalling, gefeliciteerd! Was het ook een bevalling die goed te doen was?

Yippie; oh, ik heb nu geen tijd om te kijken maar ben super nieuwsgierig dus ga ik het snel doen!

Zeehondje; dat spannende gevoel zal nog wel even blijven. Ik duim dat het goed blijft gaan. Goed dat je ook vooruit kijkt en daarvan probeert te genieten.

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

@ Enise: Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Fijn dat het lekker vlot is gegaan. Heerlijk genieten nu.
    @ Yippie: Oh wat een prachtige meisjes. Ik vind die foto samen in de wieg zo lief. Dat handje zo omhoog...even voelen of zusje er nog is.
    En wat zie je het goed hè dat Vanja minder zwaar is. Dat trekt waarschijnlijk snel weer bij.
    Geloof graag dat je soms handen te kort komt. Gewoon lekker de tijd nemen. Het gaat vast geweldig. En die tranen horen er gewoon bij...krijg je gratis :D. Lekker laten lopen.
    Knuffels voor jou en je mooie dochters. En we lezen vanzelf wel weer van je...rustig aan maar...wij blijven wel rondhangen ;)
    @ Caruli: Ik herken het zo'n kinderloze dag, en dan eigenlijk drukker zijn dan anders...Wel heerlijk weer eens eruit geweest. Kon je wel weer bijkomen de dag erna? Als ik zo'n avond weg ben geweest, heb ik altijd meer dagen nodig om weer te herstellen :D
    Nog maar een week en dan mogen jullie.
    @ Danjo: Bleh zeg dat je nog steeds zoveel last blijft houden. Jammer dat eigenlijk niemand echt wat kan doen. Hoe gaat het met werken? Heb je al iets anders gevonden of mag je nog niet werken?
    En is manlief uitgerust? ;)
    @ Zeehondje: Kan me goed voorstellen dat het spannend blijft. Ik ga super hard duimen dat het gewoon super blijft gaan. En toch af en toe lekker genieten. Het blijft 40 weken spannend. Gewoon van het positieve uitgaan. Knuffs.

Hier even verslaafd geraakt aan een spelletje waardoor ik gewoon geen tijd had om langs te komen :D:D
    Nu moet ik afkicken van mezelf.

Alles gaat verder zijn gang. Dochterlief leert elke dag iets nieuws en is echt een dotje. Zoonlief is natuurlijk ook een lieverd. As vrijdag heeft hij een ruimte modeshow en ik help met pakken maken.
    Aankomend weekend gaan wij lekker een weekend weg met heel veel andere families en kinderen en allemaal in 1 huisje. Dat wordt weinig slapen :D

Liefs Femme

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lafemme, welk spelletje :D en lekker een weekendje weg , manlief ook haha en ja die is weer bijgekomen op na het weekend weer haha. nee ben nog steeds niet aan het werk, moet woensdag weer na de arbo en dan krijg ik in april een uitnodiging voor het uwv. zoals het er nu voorstaat kan ik echt nog niet aan het werk. heb er erg mee gezeten maar denk nu maar zo mag elke dag van mn meisje genieten. al ben ik het thuis zitten wel erg beu, gelukkig word het weer steeds beter

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    yippie; wat een schatjes!! Je kunt inderdaad wel erg goed zien dat ze een verschillend gewicht hebben. Maar als ze het goed blijven doen komt dat vast goed. Geniet van ze!

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hey meiden, mijn moeder belde net om te vertellen dat mijn nichtje na jaren en diverse ivf pogingen eindelijk zwanger is! :D Ik vind het zo onwijs gaaf!! :D:D:D:D

6. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ FT: Wow wat een geweldig nieuws. Wat een blijdschap bij je nicht en natuurlijk bij jullie. Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan.

Zo en nu ga ik echt naar bed ;)

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; wat een heerlijk nieuws!

Hoe is het met de rest?

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ft: Wow super zeg :D :D

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ft leuk zeg

hier is mn mannetje een weekend weg dus naomi en ik maken er ook een echt mama dochter weekend van :D vanmiddag na de kinderboederij geweest oh wat was Naomi in dr noppies boven op de geiten zitten oeps en maar zeggen heey af , af nu haha en zo lief knuffelen met de konijntjes, en bij de varkens deed ze dr neus dicht haha ik zo stinken he ja zegt ze haha. veel picas gemaakt maar batterij nu leeg dus fotos volgen nog

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Leuk een mama dochter weekend ;)
    Lief he hoe leuk ze dingen kunnen vinden.
    Hier vind Mitchell de dieren nog niet zo intressant.

11. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Sorry dames even een klaagberchtje. We hebben de laatste tijd zo'n moeite om ons meisje op bed te leggen. Vaak heb ik het idee dat ze gewoon niet moe genoeg is. Maar ze slaap echt niet veel. Vanmorgen heb ik haar om 8.00 uur wakker gemaakt (dit komt omdat ze dus ook niet goed doorslaapt sinds het ziekenhuis). Normaal gesproken is ze wakker tussen 6 en 7 uur. En vanmiddag haar om 13.15 uur op bed gelegd. Ze heeft ruim 45 min. liggen krijsen. En ik ben echt even ten einde raad. Zo wil ik haar niet laten slapen. Uiteindelijk is ze wel in slaap gevallen ja, maar als ik 45 min. de longen uit mijn lijf schreeuw ben ik ook wel moe. En 's avonds proberen we haar om 20.00 uur op bed te leggen. Ook dat is regelmatig een drama. Als ze moe genoeg is gaat ze redelijk makkelijk slapen. Moppert ze nog een paar minuten wat maar niet zoals net.
    Wat moet ik hier mee, ik ben er zelf helemaal overstuur van.

12. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Caruli: Succes morgen.

Kom snel langs met meer...

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lizam: Jee wat balen zeg dat je meissie zo van slag is. Maar wel herkenbaar. Na de opname van Mitchell is hij ook een hele tijd uit zijn ritme geweest.. Het is heel moeilijk maar je kunt er niks tegen doen denk ik.. Dikke knuffel!

Lafemme: Thanks, vandaag zijn we de hele middag in het sofia geweest. 12:00u gingen we het zh en kwamen er om 16:45u uit.. Pff we waren alle 3 gaar.
    Nu morgen nog de 2nd opinion en dan hopelijk weer even rust.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam geen ervaring mee maar ik lees het wel meer rond deze leeftijd? en mischien idd van slag van het zh?

Hier even een pica van mn meisje

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Caruli spannend en dan idd ff rust die zh bezoekjes zijn ook slopend

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Leuke foto zeg van Naomi :D

17. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

@ Caruli: Hoe was de second opinion? Zijn jullie wat wijzer geworden?
    Wat hebben jullie maandag in het sofia gedaan? Ook weer onderzoeken?
    Hopelijk krijg je snel antwoorden en zekerheden.
    @ Lizam: Gaat het al beter? Heb je al geprobeerd haar gewoon wat later naar bed te doen? Mijn meisje slaapt ook vaak maar een uurtje overdag. Je hebt best kans dat die ziekenhuis opname niet mee helpt. Succes ermee en dikke knuffel voor jou. Hoe gaat het verder met de misselijkheid en het eten?
    @ Danjo: oh lieve foto....Heb je genoten van je mama-dochter weekend?
    @ Ft: Hoe is het met Nick?
    @ Hvj: Hoe gaat het met je meisjes?
    @ Yippie: Hoe gaat het bij jullie? Doen de meisjes het goed? Kan je al een beetje je draai vinden?

Hier een weekend weg geweest en zoals ik al verwacht had, ben ik nog aan het bijkomen :D
    Het was erg gezellig en iedereen had het goed naar hun zin. We hadden ook heerlijk weer. Elke avond lekker drinken, eten en spelletjes doen. Elke morgen weer vroeg op ;)

Afgelopen maandagnacht is mijn meisje ziek geworden. Ze begon opeens heel had te praten...ik snapte er niets van. Heel wazig, bleek ze 40.3 koorts te hebben. We hebben haar bij ons op de kamer gezet en een uur later begon ze weer. Allemaal schokjes, terwijl ze op schoot zat. Uiteindelijk haar toch weer in slaap ge-aait. Ik was kapot die morgen. Ik heb geen idee wat ze heeft. Dinsdag begon ze met 38.4 en in de loop van de dag was ze koortsvrij. Nu vanmiddag weer 39.3. Wat moet ik hier nu mee? Ha bellen? Ze drinkt, eet. Ze is wel erg huilerig en hangerig en aan het eind van de dag strot ze in, maar verder zie ik niets.....

Moeilijk soms hoor.

Kuzz Femme

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Caruli; weet je al meer? Hoe was het?
    la femme; anders even overleggen met de assistente? die kunnen soms je twijfel al wegnemen of maken de keuze voor jou.
    Danjo; wat een heerlijke foto, zo grappig hoe ze met haar beentjes zit.

Het slapen gaat hier beter. We leggen haar 's middags later op bed en nog maar een uurtje. En dan lijkt ze moe genoeg om in slaap te vallen na alleen wat mopperen.
    Vannacht heeft ze ook weer eens doorgeslapen!! Heerlijk ik voel me meteen een stukkie beter.
    Overgeven blijf ik nog steeds doen helaas. Ik kan ook nog steeds vrij weinig en dat frustreerd enorm! Lig ik op de bank voel ik me heel wat maar wil ik dan wat doen valt het weer zoooo tegen. Ik vraag me steeds meer af of ik voor mijn verlof nog aan het werk kom :(

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Liza, dat klinkt vervelend meid. :( Hoeveel weken ben je nu? (Ik kan dat nooit onthouden zonder banner :)). Wat balen dat jullie meisje zo van slag is! Ik hoop dat het gauw beter wordt.

@Danjo, wat een leuke foto! Op de kinderboerderij genomen?

@Caruli, hoe was je second opinion? Heb je er een goed gevoel bij?

Hier zijn zowel Nick als ik alweer een week snotverkouden. Het zit helemaal vast in mijn longen en mijn ribben doen gewoon helemaal pijn van het hoesten! Ook komt er steeds zoveel druk op mijn blaas te staan dat ik het niet altijd droog hou. :) Hebben meer meiden hier last van na een bevalling? :( Vandaag de huisarts gebeld maar omdat verkoudheid een virus is helpt een antibioticakuur niet en is het dus gewoon uitzieken. :( Kan wel twee weken duren, dus nog een week te gaan. Pfff ben helemaal gaar ervan!

Nick heeft nog steeds een slaapritme wat niet helemaal in mijn ritme past, rond kwart voor 6 wordt hij wakker helaas. :( En dan zit ik dus weer beneden met een bordje pap... :(

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; idd balen zeg dat je je zo beroerd voelt. En helemaal als je er zo weinig aan kunt doen. Wat ik in zo'n periode wel eens deed is van die vitamine bruistabletten extra forte. Je hebt ze van Supradyn maar ook gewoon van het kruidvat merk. Dat gaf me dan nog wel eens de boost die ik nodig had om erover heen te komen. En veel sinasappels wilde bij mij ook nog wel eens helpen.
    Sterkte!

Hier zijn de drama nachten weer begonnen. Vannacht moest ze heel erg hoesten en kwam er niet echt gemakkelijk zelf uit. Daarna was ze echt helemaal overstuur. Niets leek te helpen. Ze krijste en krijste maar en schopte ons weg. We voelden ons zo machteloos. Uiteindelijk werd ze rustig toen mijn vriend met haar op zijn arm de kamer rond liep. Daarna heeft bij ons gelegen maar ze bleef wat onrustig. Weer weinig geslapen dus.

Hoe is het met de andere dames?
    Yippie? met jou en de meiden?

Deel Deze Pagina