Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    LizaM. Super dat alles goed is met jullie beeb. Jee wat een binnenkomst idd zeg. Gaat het nu weer wat beter?

Lafemme: Moeilijke keuzes allemaal zeg idd genoeg stof om over na te denken. Veel plezier straks in Curaçao.

Wat een kleine kindjes hebben jullie zeg, maar meestal zijn jongens wel wat groter he ;)
    Mitch is nu 82 cm en 10 kilo.

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Caruli; die meid van ons is ook klein! Dat zie ik bij de gastouder ook elke keer. Maar goed papa en mama zijn ook klein (1.70 en 1.60) dus tja.....

Ik vergeet door de blijdschap dat alles goed is met de baby een klein minpuntje te melden. De placenta ligt deels voor de uitgang! Naar alle waarschijnlijkheid groeit het nog wel de juiste kant op maar is de kans groot dat ik meer bloedverlies heb tijdens de bevalling. En laat dat nu net de vorige keer het probleem zijn! Bij de volgende afspraak met de vk maar goed bespreken.

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam mooi en goed nieuws alleen balen van je binnenkomst , ik had bij de 20 weken mn placenta ook voor de uitgang maar die is netjes aan de kant gegaan :D

Caruli ind van lafemme voor jan de lengte wel meevallen hoor. ik denk dat naomi nu ook aan de 78 cm zal zitten zal morgen eens meten in bed :D. maar goed papa en mama beide ook 173

lafemme netjes hoor en ook wel een lichtgewichtje he hahaha, naomi ging toevallig vanmiddag op de weegschaal staan met kleding en al en redde net de 10 kilo haha. en moeilijk idd wel 1 van de redenen dat wij er echt niet meer voor gaan al dat gestress is het mij niet waard wij zijn gezegend met een gezond kindje ( maar goed als je iets graag wil is dat natuurlijk moeilijk)

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Nu we toch met maten aan het smijten zijn, Nick is 75,5 cm en 8,5 kg. :D

Hij is trouwens de 24e jarig. Alles is geregeld, alleen de boodschappen nog. De kadootjes zijn binnen en iedereen is uitgenodigd en heeft ook bevestigd, dus dat is mooi. :D Ik heb slingers, bordjes met 1st birthday, bijpassende servetjes en bekertjes en de taart is gisteren besteld. :D

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Zo je bent al goed voorbereid FT! Zal vast een mooie dag worden. Heb jij nu ook dat je naar de eerste verjaardag toe zoveel moet denken aan de tijd rondom de bevalling?

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ja, vooral als ik zie hoe groot hij al is! Gisteren stond hij langs de tafel en dan is het echt al zo'n ventje! hihi Bovendien vond ik de bevalling echt zo'n mooie ervaring, dat ik er nog regelmatig aan terugdenk. :D

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Hmmm blijft rustig hier zeg!

Ik ben vanmorgen bij de bedrijfsarts geweest en hij ziet mij voor mijn verlof niet meer terugkeren in mijn normale werkzaamheden. Ook voor andere werkzaamheden ben ik te onbetrouwbaar momenteel zei hij. Dus voor het werk ben ik nu niet nuttig. Nou dat is ook leuk om even zo te horen zeg! Hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk maar iets subtieler omschrijven zou wel fijn zijn.

Daarnaast had hij het erover dat ik nu extra rustig aan moet doen met de ligging van de placenta, en dat ik waarschijnlijk onder controle van de gyn moet bevallen. Maar daar zeiden ze bij de 20 weken echo niets over. Danjo jij had toch soort gelijk? Hoe was dat bij jou?

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Dat klinkt idd wel erg cru, maar gelukkig hoef je je er dan niet meer druk over te maken.

Ik weet wel dat mijn schoonzusje hetzelfde had met haar placenta en zij is idd onder begeleiding van de gyn bevallen, maar bij haar was hij wel op tijd verschoven gelukkig.

9. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Hey Meiden

@ Liza: Fijn dat alles goed was. Mijn placenta lag ook voor, maar bij 32 (of 28)weken moest ik weer terug komen en toen was hij mee gegroeid (naar boven). Hopelijk gebeurt dat bij jou ook. Jammer dat de binnenkomst wat minder was. Hebben jullie het briefje wel meegekregen? En wie bewaard het dan? Dat briefje zou bij mij niet veilig zijn, denk ik :D
    @ Caruli: Jouw mannetje is lekker lang hoor (en lekker slank). Mijn zoon was net zo lang als zijn zusje, alleen wat zwaarder. Hij is nog steeds niet heel groot trouwens. Wij zijn 1,72 en 1,86...maar het komt waarschijnlijk nog wel. Mijn man was ook een laat"groeier" :D:D
    @ Ft: Zo jij bent er klaar voor, leuk hoor. Vooral dat terugdenken. Heerlijk he. Zo fijn dat je het hebt mogen meemaken, zo'n enorm wonder. Ik ben er de 24ste niet, maar feest natuurlijk een beetje met je mee vanaf het strand :D.
    En wat is jouw ventje een slanke den zeg, daar is mijn dochter jaloers op ;)
    @ Danjo: En heb je Naomi nog kunnen meten?:p;)
    Ik snap heel goed waarom je niet nog een keer die achtbaan van gevoelens in wil.

Ik denk zelf dat nu ik a heb gezegd ook maar even b moet zeggen. Ik wil het in ieder geval proberen tot een jaar en zie dan wel weer verder. Ik ben wel 35+, dus moet ook rekening houden dat het langer kan duren.
    Ik heb verder geen last van lichamelijke klachten en mijn zwangerschappen waren beide erg goed te doen. Dus we gaan er nog even voor....

Nog maar 6 nachten en dan vliegen we naar Curaçao. Heerlijk!
    We vertrekken om 09:30, dus we mogen om 06:30 in de trein zitten :D Dan vliegen we 9,5 uur om dan om 13:05 daar te landen. Arme kindjes wat zullen die verward zijn :);) Maar we gaan niet stressen, behalve dan voor de vliegreis, want ik vlieg niet zo graag :(.
    We hebben er zin in

Kuzzz Femme

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam ik heb daarvoor nooit rustiger aan moeten doen maar goed ik had met 20 weken ook al een ernstige BI waardoor ik rustiger aan deed kon niet anders.

Ft spannend he, ik keek zo uit na Naomi dr eerstje verjaardag het baby gebeuren afsluiten en op na dreumes ( al was ze na mijn gevoel al eerder dreumes haha).

Lf Naomi zit zoals ik al verwachte tussen de 78 en 79 cm :D. en alvast een hele fijne vakantie ( mogen Naomi en ik niet in de koffer :D)

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Danjo, ik zei idd al tegen mijn man vanavond, nog een week en hij is officieel geen baby meer!

@lafemme, ik zie je al helemaal zitten op het strand met een kleurige cocktail (geen idee hoe je eruit ziet, maar toch ;)). Stiekem ben ik heel jaloers op je hoor! Lijkt me zalig! Is jouw dochtertje zo'n lekker mollig kindje dan? Nick is idd niet heel dik, hij is eigenlijk wel mooi in proportie. :D

12. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden

Leuk weekend gehad?

Wij wel, bij oma op visite geweest, gisteravond uit eten gegaan met vrienden.
    En dit kon ik jullie niet onthouden.
    Ben zo supertrots op ons ventje.
    Eindelijk na ruim 16 maanden kan hij met hulp een klein stukje....

View My Video

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Wat een gaaf filmpje!! :D:D:D Wat zul je trots zijn. :D Heeft ie door zijn pleister moeite met diepte? En hij staat ook al heel soepel op he?

Wat wordt hij trouwens groot zeg!

14. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Caruli: Wow wat super. Kijk Mitch gaan....Alsof hij dat elke dag doet. En dan ook staan, volgens mij gaat hij opeens flinke sprongen maken.
    Wat zal jij glunderen.....(doe ik al en ik ben niet eens zijn mama ;))

Oh ja...nog maar 2 nachtjes :D:D:D:D:D

15. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Caruli super had al gereageerd op hyves stoere bink hoor:D

Lafemme heerlijk hoor meid

kipkip hoe is het met jou??? en met de rest van de meiden

ik ga ff mn meisje showen hoor:p

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Hihi heb jij dat ook al? Ik ook!

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Danjo, wat een heerlijk moppie is het zeg! Wat een superschattig snoetje heeft ze. :D

18. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Danjo: Wow wat een mooi lief meisje zeg :D

La Femme: Optrekken en aan de tafel staan kan hij nu 2 maanden en dat gaat idd steeds vlotter :D

Ft: Ondanks zijn pleister doet hij op zich alles nog, nu maar hopen dat het ook werkt... Al heb ik het idee dat 30min per dag niet veel zullen doen. Maar goed volgens de proffessor wel.

19. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    30 minuten op een hele dag lijkt idd ook niet zo veel, dus ik kan me je gevoel wel voorstellen. Maar ik zag hem met zijn handje een beetje hengelen naar de tafel dus vandaar dat ik diepte dacht. :)

20. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Danjo: Oh wat een dotje. Ze is echt al een hele meid. Mijn meisje kan echt nog geen staartjes in (en mama wil dat zo graag ;))
    @ Ft: Fijne verjaardag. Geniet ervan. Zo bijzonder de eerste verjaardag.

Nou meiden ik ga jullie over een dag of 10 wel weer spreken. Wij gaan heerlijk genieten van...nu het inpakken en huis opruimen, maar vanaf morgen van de zon :D:D

Spreek jullie snel

Kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Femme

Share This Page