Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    La Femme: Fijne vakantie meid, geniet ervan :D

Ft: Ja met 1 oog kun je ook geen diepte zien, en dan grijpt hij wel eens mis. Maar over het algemeen gaat het heel goed met de pleister op. Gelukkig.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lafemme geniet dr van hier gelukkig ook zon :p en die staartjes komen vanzelfhoor

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @lafemme, veel plezier en geniet ervan!

Wat een lekker weer is het vandaag he? We hebben hier op kantoor heerlijk het raam open staan. :D

4. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Caruli; wat een gaaf filmpje! Knap van hem hoor. Altijd fijn om te zien dat je kind een sprong maakt.

La Femme; geniet er van!

Danjo; wat een leuke foto, ze ziet er heerlijk eigenwijs uit in dat spijkerrokje.

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Aaaagggh nu heeft ze weer flinke oorontstekingen. Daardoor ligt ze de halve nacht te hoesten, dus ik ben telkens wakker.
    Ze zit ook heel veel aan haar oortjes, zo zielig.

6. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Joehoe zijn jullie er nog????

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam wat klote zeg , en ja ik ben dr nog hahaha

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi meiden

We hebben gisteren zo'n superdag gehad! Nick is echt enorm verwend en het was echt geweldig. Er waren 4 andere kindjes en we hadden het badje opgezet. Alleen jammer dat Nick het niks vond, hij ging meteen heel hard huilen. Maar hij heeft echt genoten van alle aandacht en heeft het ontzettend goed uitgehouden. Hij was om half 1 al uit bed, maar heeft het toch tot 7 uur uitgehouden. :D

Het enige jammere is dat de glijbaan die hij van ons kreeg niet goed is. :( We hebben twee dezelfde poten erbij ipv een linker en een rechter, dus we kunnen hem niet opzetten. Mijn man heeft al wel meteen gemaild naar de leverancier (we hebben hem via internet besteld.) Volgende keer zal ik dus wel zodra iets bezorgd is eerst kijken of het goed is, want dan hadden we het waarschijnlijk wel nog op tijd om kunnen ruilen. :(

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; nog gefeliciteerd met Nick! Wat knap dat hij het zo goed gedaan heeft. Jullie hadden heerlijk weer zeg. Jammer dat de glijbaan niet goed is, maar dat komt vast nog wel.

We hebben vanmorgen zo moeten lachen! Ze werd wakker en mocht bij ons nog lekker op bed knuffelen. Toen zei ze ineens 'beer uit' (er staat een beer haar luier). Toen ik vroeg of ze wilde plassen op het potje knikte ze en schoof snel het bed af. Eenmaal uit de luier op de badkamer waren we te laat en plaste ze het matje onder. Toch nog op het potje gezet maar helaas kwam er niets meer. Omdat ik onderbroekjes gekocht had wilde ik die meteen even passen (ik had ze in de kookwas gedaan zodat ze wat kleiner werden). Eenmaal zo'n broekje aan wilde ze die niet meer uit. Dus ach laat maar zo rondlopen. Papa en mama lagen nog wat op bed en ons meisje speelde vrolijk rond. Ik had haar wel een keer naar de badkamer horen lopen maar verder niets achter gezocht. Eenmaal bij ons op de kamer zag papa dat ze toch nog geplast had, alles nat natuurlijk. Dus wij op zoek naar waar het plasje lag. Lag het in het potje! :$
    Alleen jammer dat ze haar broekje nog niet naar beneden gedaan had. :D

10. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Liza, wat goed zeg! Behalve dan natuurlijk dat ze haar broekje natgeplast had. Maar de bedoeling is helemaal super! :D Het begin is er iig.

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Danjo, gefeliciteerd meid! (Ik ga er ten minste vanuit dat jij dat berichtje op Hyves hebt gezet, en anders gefeliciteerd met je mannetje. :D)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ft ja ik was jarig thanks 30 alweer :p

lizam ook al zon snelle meid , hier zette ik dr op de wc en ging ze ook plassen. laat het mooie weer maar komen kan ze lekker in een onderbroekje rond lopen en kunnen we flink oefenen:D

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; nog gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?
    Zou wel fijn zijn als ze zindelijk is, maar ik heb nog niet de illusie dat het nu ineens snel gaat. We zien het wel. Maar de broekjes heb ik al wel in huis inderdaad. Ze gaan morgen de kookwas in zodat ze wat krimpen (echt irritant dat ze ze pas hebben vanaf maat 92!)

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik zette Nick laatst in bad en toen ging hij plassen, maar da's vast toeval. hahaha Wel lekker, van die vlotte kindjes. :D

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam ja leuke dag gehad. en ik heb bij de zeeman luierbroekjes gehaalt maatje 80 zit prima :D

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Maar ik bedoel normale onderbroekjes. Dan voelt ze tenmiste dat ze nat is.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zijn katoenen onderbroeken voor over een luier. dus dan voelen ze ook dat ze nat zijn haha. zitten alleen geen hemdjes bij. schoonma gaat kijken of ze in duitsland wel ondergoed hebben vanaf maatje 80/86

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van mijn kant. Mijn laptop had een virus dus kon een tijdje niet op internet. Maar nu ben ik er weer.

Danjo: Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag :D

Liza: Wow wat goed zeg ;)

Hier nog even snel een baalbericht, mijn gyn zei 3 maanden terug dat als ik stopte met de pil mijn eisprong nog max 3 mnd zou zijn en dat daarna mijn pco terug zou komen.
    Nu moest ik dus deze maand bloedprikken voor de eisprong en idd helaas geen eisprong.... Pfff baal er wel van hoor.
    Maar goed manlief wil niet meer in de MMM in dat heeft er na die jaren toch ingehakt. Dus nu hopen we maar op de natuur ooit en anders maar niet meer. We zijn al gezegend met 2 levende kindjes dus...

Vrijdag naar de gyn en dan zullen we het wel gaan melden, en ook even vragen waarom ik steeds tussentijds bloedverlies heb want dat heb ik nog nooit gehad ;)

Nu komen de kids zo thuis en dan ben ik er vanavond weer.

Ps Oma van manlief ligt heel slecht dus we gaan morgenmiddag op en neer om nog een keer langs te zijn geweest.... Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.. Wel echt heel sneu voor dat mensje..

19. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Wij zijn weer terug :D:D:D

Ik dacht heel erg bruin te zijn, maar geloof dat het in Nederland ook goed weer is geweest. Mijn ouders zijn met pensioen en die waren beide bruiner..:D Maar voor mijn doen ben ik best bruin.
    We hebben het echt heerlijk gehad. Geweldig er zo even uit te zijn en je gedachten op nul te zetten. De kids zijn allebei visjes geworden en hebben de hele dag in de zee of in het zwemband gelegen. Mijn dochter lag in het diepe water met haar bandjes om zonder mij vast te houden. Zo grappig dat ze dat al durven, zo jong. Mijn zoon durfde nooit bommetje te maken of onderwater te zwemmen...nu doet hij niet anders :cool:
    Het was ook erg gezellig met z'n allen.

We zijn 29 April weer in Nederland aangekomen rond 07:30. We waren rond 10:00 thuis en hebben de hele dag gehangen. We waren 6 uur kwijt geraakt en voor ons was het nacht. Erg grappig om mee te maken. Ik ben zelf nog steeds moe. Hopelijk keert dat snel weer om.
    Vliegen ging best goed. Voor mijn dochter was het wel moeilijk en ik heb dan ook een marathon gelopen op de heenweg. De terugweg heeft ze in een basisnetje geslapen. Zoonlief heeft alleen maar naar de dvd's gekeken :D

Het echte leven is alweer begonnen en gisteren mocht ik weer werken. Vandaag waren beide kids vrij, dus sinds lange tijd uitgeslapen (zoon kwam rond 08:00 en dochter pas na 08:30) Daarna zijn w elekker gaan zwemmen, want anders verleren we het ;) Zoonlief ook opgegeven voor zwemles en hij begint as dinsdag al..

Even bijlezen nu

@ Danjo: Gefeliciteerd, wat een mooie leeftijd zeg. Mijn dochter zei gisteren tijdens het eten...poe en wees naar haar luier..hahaha waarschijnlijk een toevalstreffer, maar vond het erg grappig om te horen. De po vind ze verder wel interessant om sssssss te zeggen en er mee rond te lopen :D
    @ Lizam: alles weer goed met de oortjes van je dochter?
    En ook al zo'n knappe meid. Ik moest erg lachen om je verhaal over het plassen met de onderbroek nog aan. Ja jammer hè dat die ondergoed pas van zo'n grote maat beginnen.
    @ FT: Fijnd at Nick zijn verjaardag zo leuk was. IS het nog gelukt met de glijbaan? Bij jongentje duurt het volgens mij een stuk langer voordat ze het goed aanvoelen dat ze moeten plassen.
    @ Caruli: Wat vervelend voor je dat je weer geen eisprong hebt. Ik had je al in een topic gespot en wist daardoor dat het bij jou ook weer was gaan kriebelen. Is er totaal nul kans dat er een spontane zwangerschap zou kunnen plaatsvinden? Ik bedoel heb je wel een eisprong maar heel onregelmatig? Snap je het nog?
    Ik hoop in ieder geval dat de natuur jullie nog een wondertje zal gunnen.
    Hier is mijn man ook klaar met al het gerommel eromheen. Ik doe momenteel dus niets, geen ovutesten, geen temp....heb dus ook geen flauw idee waar ik ergens ben. Ja op dag 20 of 21, dus ws net na mijn ei. Alhoewel ik het idee heb dat deze al lang geweest is. Jammer genoeg heeft de vakantie niet geholpen ..qua klussen dan (we sliepen met z'n 4-en op 1 kamer)

Sterkte met oma. Hopelijk wordt het niet een lange lijdensweg. Knuff

Zo ik ben weer bij

Knuff Femme

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Caruli balen zeg maar het is eerder gelukt toch dus je weet t nooit , en heel veel sterkte met je oma

Lafemme zo dat klinkt als een heerlijke vakantie, had gehoopt dat ik mee mocht in de koffer maar helaas je bent me vergeten :D. nu weer het echte leven helaas en ja in nederland is het ook prachtig geweest

Her verder alles goed naomi heeft wat nieuws als ze gepoept heeft knijpt ze dr neus dicht en dan zegt ze tinken :D

Deel Deze Pagina