Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Caruli, balen meid. Als je man niet wil, is het idd hopen op een wondertje. En de wonderen willen soms nog wel eens gebeuren. En ik hoop dat je schoon-oma niet lang hoeft te lijden. :(

@Lafemme, klinkt heerlijk! Wij zijn ook wel toe aan vakantie, maar dat duurt nog even. Gisteren wel via vakantieveilingen een hotelbon voor 3 overnachtingen op de kop getikt. :D Kunnen we er toch even tussenuit (als de drukte over is. Het is onwijs leuk dat mijn zus gaat trouwen, maar ook wel heel druk). En we hebben nog geen bericht van de glijbaan, we moeten de pakbon inscannen en mailen, maar dat ben ik vandaag met mijn suffe hoofd vergeten op mijn werk! En ben de komende twee dagen vrij... :x

@Danjo, wat schattig, Tinken. :D

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi meiden, hoe was jullie moederdag?

We hebben bij Nick zijn zevende tandje voor het eerst gezien vandaag. Je weet wel, zo'n smal wit streepje door zijn tandvlees heen. :D Verder heb ik vandaag twee mooie tekeningen en een knutselwerkje gekregen. :D En een prachtige canvas met Nick zijn foto.

3. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

@ FT: mijn Moederdag was rustig. We hadden een feest op zaterdag waardoor mijn kids bij oma en opa aan het slapen waren. Geen kindjes dus die mij wakker maakte. Wat maar goed was ook, want het was goed laat geworden.
    We hebben ergens gelunched met z'n viertjes en toen we thuis kwamen heeft mijn zoon zijn versje opgezegd en knutselwerkje gegeven (spiegel versierd met van alles). Deze wist hij nog en hij had toch ruim 2 weken niet meer geoefend. Later die dag heeft hij hem ook nog gezongen (bleek een liedje te zijn) Heerlijk dat geknutsel van die kids. We hebben bij mijn moeder ge-bbq. Al met al een fijne dag :D
    @ Caruli: hoe is het met de oma van manlief?
    @ Alle ander dames: Waar zijn jullie?

*echo echo*

Mijn zoon heeft afgelopen dinsdag zijn 1e zwemles gehad. Echt super stoer. Hij vond het ook erg leuk. Aanstaande zaterdag wordt hij 5 jaar. Ik ben er erg van onder de indruk. Ik ben gewoon al 5 jaar mama. Ik ben zo gezegend met mijn twee wondertjes.
    Waarschijnlijk heeft al dit emo-gebabbel ook te maken met mijn ongesteldheid die vandaag zich weer melde. Kortere cyclus deze keer. Op naar de volgende ronde.

Liefs Femme

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Niet normaal hoe hard de tijd gaat he? Het is voor ons alweer vijf jaar geleden dat we besloten dat we een kindje wilden. :D Toen wilden we eerst trouwen wat nog 11 maanden duurde voor we ervoor gingen. Komende maand alweer 4 jaar getrouwd. :D

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van mij.
    Hier gaat het goed :D
    Moederdag was ook heel leuk.
    Met de oma van manlief gaat het op zich nog redelijk, aankomende zondag gaan we waarschijnlijk weer even langs.

Lafemme> Leuk he als ze opgroeien, kids zijn zo snel groot.
    Balen dat je ongi bent geworden meid :(

FT> Wow 7 tandjes al, leuk zeg.
    Lijkt me ook gaaf zeg een mooie foto op canvas.

6. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    La Femme; klinkt als een heerlijke vakantie (lijkt al weer ver weg waarschijnlijk). Balen dat je man niet meer zo veel bezig wil zijn met zwanger worden. Ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk. Balen van je ongi.

Danjo; Ah, je bedoelt die aan te doen zonder luier! Ik kan me niet voorstellen bij ons klein ding dat dat gaat passen ;)
    Grappig dat ze aangeeft als ze gepoept heeft. Ook een goed teken natuurlijk.

Caruli; wat balen van je cyclus. Wat zei de gyn?

Ft; het begint al een heel gebit te worden dus! Wat heerlijk je zoontje al 5 wordt! Gaat inderdaad zo hard. Maar mijn moeder zegt altijd, iedere leeftijd heeft zijn leuke en minder leuke kanten.

Hier ook een leuke moederdag gehad. Niets bijzonders want ik wil graag een nieuw geurtje en ik ben mijn horloge kwijt geraakt (muts die ik ben!) en dat zijn twee dingen die je toch zelf uit moeten zoeken. Maar wel genoten van mijn gezinnetje!
    De oortjes zijn weer goed maar van dinsdag op woensdag werd ze wel wakker met koort en overgeven. Gisteren ochtend nog koorts maar in de loop van de middag niet meer. Vandaag ook geen koorts of verhoging. Ze is wel wat prikkelbaar merk ik maar daar heeft de gastouder nu even last van, haha! Ben met tussenpozen de keuken aan het poetsen.
    Mijn bekken zijn steeds slechter aan het worden, overgeven gaat helaas nog steeds door en wordt natuurlijk steeds pijnlijker. Maar kindje is wel goed aan het groeien en schopt regelmatig. Ook ons meisje krijgt er steeds meer interesse in. Dan zegt ze baby en wijst naar mijn buik en wil aaien en kusjes geven. Lief hè!

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Zover zijn we nog niet hoor, het is vijf jaar geleden dat we besloten dat we dolgraag een kindje wilden. En zoals de meesten hier, liep dat iets vertraging op. ;)

Wat balen dat je nog steeds misselijk bent zeg! Ik hoop voor je dat het nog wel een keer stopt. En nu je bekken ook al, het zit je niet mee. :(

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    LizaM: De gyn denkt dat ik toch tussen de 2 bloedafnames een ei heb gehad. Na je eisprong gaat de progesteron waarde weer naar beneden, dus het zou kunnen.

Nog even en dan meer info van mij ;)

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Oh spannend. :D

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Caruli spannend meid.

naomi plast steeds vaker op de wc zo leuk :D verder was ze 80 cm lang en 10,5 kilo bij het cb van de week en deed eigenlijk alles al wat een 2jarige zou moeten kunnen dus mama is mega trots.

Hoe is het met de rest van de meiden?

11. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Caruli; wat spannend zeg!

Danjo; groeit goed dus en ook de ontwikkeling is niets mis mee. Daar kun je zeker trots op zijn.

FT; oh, ja natuurlijk sorry!

Hier is het allemaal effe wat minder. Ik begin een beetje depri te worden van het thuiszitten en zo beperkt zijn. Dat heeft ook zijn weerslag op onze relatie natuurlijk. Dus het loopt hier echt niet lekker. Het resultaat daar doe je het voor maar zwanger zijn op zich is echt niet mijn ding :(

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Liza, het lijkt me ook zeker niet makkelijk. :( Hoe lang 'moet' je nog?

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Ik ben 25 weken nu. Dus het duurt nog wel even voor dat ik uitgeteld ben.
    We hebben lekker een weekje weggeboekt. Ik moet nog toestemming vragen maar ik wilde zo graag even in een andere omgeving zijn. Heb er echt zin in!

14. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Hier een geweldige verjaardag gehad. Kleine vent nu 5 jaar. Ik mag hem al bijna geen kleine vent meer noemen. Volgende week zijn feestje.
    Mijn meisje is ondeugend en loopt regelmatig met een blauwe lip rond. Ze begrijpt nog steeds niet dat als je ergens opklimt dat je er dan ook heel hard van af kan vallen. Ze kan ook vreselijk hard lachen en heel veel knuffelen. Zucht wat zijn kinderen toch geweldig.

@ Danjo: Wat een kanjer die meid van jullie. Mijn dochter zegt wel als ze gepoept heeft of het gaat doen. En ik probeer haar af en toe op d epo te zetten en doe dan psssssss. En dat doet ze nu ook.,..psss zeggen dan :D:D:D
    Knap hoor van Naomi. Gelukkig is ze nog lang geen 2....tijd gaat al snel genoeg.
    @ Caruli: Ik ben benieuwd...Heb jij nog tips voor een leuk kinderfeestje?
    @ Liza: Knuffel meid. Ik kan me heel goed voorstellen dat je wereldje momenteel wel heel klein is. Sterkte.

kuzz Femme

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam krijg je fysio voor je bekken? zo niet zou ik daar toch mee gaan beginnen ( ook voor na die tijd). knuffel meid. Hoe lang en zwaar was jou meisje afgelopen x dan met 18 mnd?

lafemme haha ik ga meestal eerst plassen en dan naomi en dat gaat super :D

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    La femme; ah, die van jou is 5 geworden. Ik had het bij Ft gezet. Sorry merkt dat ik jullie wel vaker door elkaar haal, ik heb ook geen beeld erbij natuurlijk.
    Wat grappig dat die kleine meid overal op probeert te klimmen. Hier ook zo'n klauterkabouter.

Danjo; ja heb al een tijdje fysio. Maar zij zegt ook dat we het niet helemaal kunnen voorkomen aangezien ik zo beperkt ben ik wat ik kan doen. Ik oefen ook regelmatig maar merk dat het echt lastiger wordt. Ook begin ik wat urine te verliezen. Echt zo ontzettend balen!
    Hier met 18 mnd: 76,8 en precies 9 kilo.

Caruli; hoe is het??

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    voorkomen kan je ook echt niet kijk mij bijna 2 jaar verder. maar doe het echt rustig aan he

18. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Danjo, ik vind het zo stoer dat ze al op de wc plast! Wat snel joh! :D

@Liza, voor je beeldvorming:

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Danjo: Wow dat is goed van je meissie zeg, en idd snel.

Liza: Fijn even er tussen uit.

La Femme: Jee je mannetje alweer 5 jaar zeg, dat gaat snel op he.

Hier: Gaat goed, Mitchell gaat ook weer met wat kleine stapjes vooruit. Morgen gaat manlief naar zijn oma toe (die ligt slecht) En zondag hebben we een communie van nichtje van Casey en Mitch.
    De komende week verder ook niet zoveel plannen. De week erna wel..
    Maar goed, we gaan gewoon van dag naar dag ;)

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Ft; wat leuk dat je een foto plaatst! En nog wel met je mannetje erbij, wat een mooi mannetje! Nu heb ik idd een beeld (ben nogal een beelddenker.... vandaar)

Danjo; ben je ooit naar de ostheopaat geweest? Vandaag zei een collega van mij dat dat bij haar heel goed geholpen heeft. Ik zit er ook aan te denken.

Deel Deze Pagina