Hoi meiden, Ik had al een topic op het forum geopend maar zag dat ik het hier vergeten was te melden. Heb een tijdje een ander account gehad hier op het forum ivm meelezers, maar nu kan ik me niet meer inhouden. Wij zijn zwanger van ons 4e wonder. Geheel onverwachts eigenlijk, liepen al wel een tijdje bij de gyn voor cycluscontrole om te kijken hoe dat zou gaan, 6 mei nog geweest en daar kwam uit dat ik geen eisprong had. Maar niks is minder waar want 3 dagen erna testte ik positief Hebben al 1 echo gehad en daar was een vruchtzak op te zien, dus het was nog pril. Maar het zit in ieder geval op de goede plek. Nu hopen dat de volgende echo een kloppend hartje laat zien
Caruli van harte meid, heerlijk hoor , maar wel een drukke tijd voor jullie Hier een meisje met de waterpokken ze is er goed ziek van helaas
Caruli; Wat geweldig! Gefeliciteerd, ergens had ik al een beetje een vermoeden. Mss dat ik er even overheen lees (ben nogal moe) maar hoe ver ben je nu dan? Ik duim dat het goed blijft gaan! Danjo; had het dus ook geen effect? Wat balen van die waterpokken. Hopelijk knapt ze snel weer op en heeft ze niet al te veel last van de pokjes. Vandaag was ik geschrokken, ik had helder rood bloedverlies. Dus vk gebeld. Die kwam al snel. Hartje was goed maar ze moest toch contact met de gyn opnemen. Die wilde me toch even zien. Ze doen dan dus een inwendige echo, kijken met de eendebek en een uitwendig echo en een CTG. Dus helemaal door de molen gehaald. Ze kon verder niets vinden wat niet goed was dus ze wijten het aan de laagliggende placenta. Daar heb je dan meer kans op. Waarschijnlijk gaat dit vaker gebeuren en dan moet ik gewoon opnieuw bellen en dan gaan ze alles weer bekijken. Ze maakte trouwens ook weer een groeiecho en het kindje is niet echt groot. Nog geen probleem maar moet wel effe gaan groeien zeg maar. Zo nu slapen ben echt helemaal op!
Hey meiden @ Caruli: Ik wist het (vandaar ook mijn pb)....tof hoor, gefeliciteerd. Ik ga hard voor jullie duimen dat alles goed verloopt. Wanneer mag je weer voor een echo? Wat een wonder hè.... @ Lizam: Jouw meisje was toch ook wat klein? Spannend allemaal, maar gelukkig met goede afloop. Hopelijk ga je niet meer bloed verliezen. Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden. @ Danjo: Hoe gaat het met je meisje? Zielig als z ezo ziek zijn. Knuffel voor haar Mijn meisje is ook sinds vrijdag ziek. Ze heeft voornamelijk koorts. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Sinds vandaag is ze ook heel snotterig, dus misschien komt het er nu een beetje uit. Vandaag heeft ze ook wat nieuws...ze wil niet slapen. En dat is best lastig, want we moeten zo haar broer gaan halen en daarna gaan zwemmen. Morgen kinderfeestje, ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen..... Liefs Femme
La Femme, en hoe is het met je meisje? En hoe is het kinderfeestje geweest? Ze dachten dat ons meisje klein zou zijn maar bleek precies 3 kilo te zijn. Maar het was wel een gedoe met telkens naar het ziekenhuis, op gegeven moment zelfs om de dag, ook in het weekend. Dus hoop niet dat we dat weer krijgen. Danjo; hoe is het met jouw zieke?
Lafemme hoe was t feestje en het gesnotter al minder? Met naomi gaat het weer super ze ziet er nog niet echt uit maar voelt zoch wel weer helemaal beter
Hoi meiden. Wat een ziekenboeg hier zeg. Hopelijk knappen jullie kids snel weer op. Danjo: Thanks, word een hele spannende tijd en daarna een drukke
Zo, ik heb heel wat gemist de afgelopen tijd! Allereerst, Caruli, ontzettend gefeliciteerd meid! Wat een ontzettend mooie verrassing! kan me voorstellen dat het wel weer een spannende tijd wordt idd. @Liza, schrikken zeg, bloedverlies. Gelukkig hebben ze niks ernstigs kunnen vinden. Ik heb idd begrepen dat met een laagliggende placenta je door wrijving weleens bloedingen kan hebben. En over de groei, rust houden doe je al, dus ik neem aan dat je er verder niks aan kan doen? Idd wel vervelend als je om de dag naar het ziekenhuis zou moeten. @Lafemme, hoe gaat het met je meisje? Is het feestje nog goed gegaan? Zielig he, als ze ziek zijn. Hier verder eigenlijk weinig te melden.
Wat is het weer stil hier....... Nou mijn nachten niet. Pfff doe geen oog dicht vanwege rustenloze benen. Maar we zijn wel lekker een weekje weg geweest in een huisje op zo'n park. Ons meisje heeft zich enorm goed vermaakt. Vooral het zwembad was top voor haar. Iedere slaapje was gemakkelijk. Komen thuis en meteen weer moeite om in te slapen.... zucht. Hoe is het met de rest??
Hey meiden Sorry dat ik even niet geweest ben. Ik lees zo af en toe wel op mijn iphone, maar had gewoon even geen zin om te schrijven. Deze ronde is ook weer voorbij zonder resultaat en ondanks dat ik prima kan plaatsen, baal ik gewoon wel. (Misschien had ik stiekem meer hoop dan ik wil toegeven) Ik vraag me elke dag af of het nou wel zo nodig is een derde kindje. Niet dat ik het niet wil...ik wil niets liever, maar ik word wel steeds ouder. Is het wel verstandig om nog een kindje te krijgen op deze leeftijd...weet je, niemand kan die vraag beantwoorden. Volgens mij ga ik nooit zwanger worden, zolang die twijfels bestaan. Dat zou betekenen dat we over een paar maanden stoppen met proberen. Zucht waarom moet het zo moeilijk gaan, waarom was ik niet direct zwanger, zodat we nu een bevalling tegemoet waren gegaan en ik me niet te oud had gevoelt....ach zo is het leven Sorry van mijn ego bericht. knuffel voor jullie allemaal...kom snel weer echt buurten.
La Femme; wat ontzettend moeilijk zeg! Als eerste even een dikke knuffel. Mag ik vragen hoe oud je nu bent? (waarschijnlijk heb je het al wel eens gezegd). Het is ook niet eerlijk waarom het ene stel elkaar maar aan hoeven te kijken en zwanger zijn en het andere stel veel moeite moeten doen. Hebben jullie samen een periode afgesproken tot wanneer jullie willen proberen? Misschien een gekke opmerking hoor, maar zou een andere vorm van ouderschap iets voor jullie kunnen zijn (mocht dit niet gaan lukken?) ik denk dan aan pleegouders? Ik zeg dit omdat ik zelf het altijd fijn gevonden heb om een 'second-best' idee achter de hand te hebben.
Lizam erg vervelend dat je zo slecht slaapt bah ik herken het wel vanuit mn zwangerschap. hoe lang moet je nog? La femme je mag al je gal hier spugen hoor het leven is ook zo oneerlijk verdeeld.ik moet eeerlijk zijn dit is echt 1 van de hoofdzaken dat wij niet aan een 2e willen beginen elke maand die onzekerheid zo F*****G moeilijk. ik heb heel veel respecht voor jullie hoor. Ik wil je een hele dikke knufel geven en volg je gevoel meid
Hoi meiden. liza: Balen dat je zo slecht slaapt meid... Was ook idd benieuwd naar hoever je nu bent. La femme: Ik wou dat ik je kon helpen meid.. Ik kan me je frustraties indenken.. Hoop echt dat er nog een 3e wondertje voor jullie komt. Dikke knuffel. Hier vandaag de crematie van de oma van mijn man gehad... was een lange dag. Mitchell uit zijn doen. Maar goed die ligt nu lekker te slapen. Morgen weer het normale ritme op proberen te pakken. En dan weer aftellen naar vrijdag.
caruli super lees dat het hartje klopte vorige week en vrijdag alweer een echo heerlijk hoor. Hier alles zn gangetje, maar eens kijken wat we vandaag gaan doen met het sobere weer
Caruli; wat leuk dat jullie vrijdag weer mogen kijken. Heb je er zelf vertrouwen in nu je de vorige keer een hartje hebt gezien? Danjo; tis idd maar grauw. Wilde net naar het centrum gaan maar het werd zo donker. Nu klaart het weer wat op dus ik denk dat ik zo maar even op de fiets stap. Ik ben vandaag 28 weken en 3 dagen. Als ik het zo neerzet moet ik nog zooooo lang! Afgelopen nacht trouwens wel goed geslapen gelukkig, maar nu komt de vermoeidheid eruit volgens mij. Heb echt een duffe dag.
@Caruli, nog gecondoleerd met de oma van je man. Wat fijn dat de echo's iig goed zijn. @Liza, idd nog 11 weken te gaan, ik kan me voorstellen dat het heel lang lijkt als je je niet goed voelt. Ik hoop voor je dat het iig toch nog snel gaat. Vrijdag is mijn zusje getrouwd. Wat was ze mooi zeg! Ik ben zo trots op haar. hihi Het was echt een superdag. Ik ben meegeweest met de fotoshoot. Daarna zijn ze getrouwd. Alleen bij het verlaten van het stadhuis regende het, maar de auto stond pal voor de ingang, dus met een pluutje boven hun hoofd kwamen ze droog over. Daarna was er taart, aansluitend een heerlijk diner en daarna het feest. Wat een knalfeest zeg, was zo onwijs leuk! Ze hebben echt enorm genoten en nu zijn ze lekker onderweg naar Italië.
FT zag fotos op jou hves mooi hoor. hoe is het verder Caruli hoe was de echo? lizam nog ff meid, ik hoop voor jou dat je bi na de bevaling wel weg is pff het is zo vermoeiend bah. Lf hoe is het met jou meis? rest meiden hoe is het met jullie. hier alles zn gangetje, de aannemer komt zo want we hebben voor de zoveelste x lekkage. naomi slaapt nog lekker die zal zo wel wakker worden van die lui.