Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Liza, wat goed dat je weer thuis bent! En nog wel met de beeb in je buik. :D Het is nu denk ik gewoon uitzitten en niks doen tot het begint?

@Caruli, ik was ook al nieuwsgierig! :D

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Oh, even schaamteloos pronken trouwens:

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Liza: Wow wat goed dat je weer thuis bent met BIB :D
    Hopelijk blijft de beeb nog even zitten.

Ft: Ach wat lief ''smelt''

Hier even snel een ego bericht..

Hier een heel verhaal vanmiddag, ik zal proberen zoveel mogelijk (al ga ik de helft vergeten ben ik bang :)) in het kort op te schrijven.

Algemeen onderzoek heeft geen afwijkingen weer gegeven, maar uitgebreid onderzoek hebben ze niet kunnen doen omdat ze niet weten waar ze moeten zoeken...
    Nu zijn ze er achter gekomen dat ik meer overeenkomsten heb met de afwijkingen die Mitch ook heeft, dus willen ze nu mijn dossier van vroeger op vragen en nakijken, en ik moet naar een Neuroloog voor onderzoek en spierfunctie onderzoek. En dan hopen ze aanknopingspunten te gaan vinden waarnaar ze precies moeten gaan zoeken in heel zijn dna..

Toch heel maf hoor om te weten dat we toch meer gemeen hebben als dat we zelf dachten.

Dus eigenlijk weten we alleen dat hij ernstige aandoeningen niet heeft.
    En wat hij wel heeft en of dat erfelijk is weten ze dus nog niet.
    Het dandywalker dat hij heeft, heeft hij en is al bekend dat de fout nog niet te vinden is in het dna, er is helaas nog te weinig onderzoek naar gedaan.. Maar wie weet als er in de toekomst nog meer kindjes die aandoening krijgen dat ze dan wel onderzoek naar het dna gaan doen en de fout gaan ontdekken.

Morgen word Mitch besproken in het grote overleg en woensdag belt de genetica mij op om te melden hoe dat gegaan is en of ze nog meer bloed nodig hebben van Mitch en of ze nog meer ideeen hebben om te gaan onderzoeken. Tijdens dat overleg zitten meerdere genetica bij elkaar en met meerdere weet je meer als alleen he.

Dus ben benieuwd.

Zo meiden, sorrie voor mijn ego bericht wat wat warrig is, maar ga nu zo mijn bedje opzoeken. Morgen weer vroeg op en naar het zh... zal ook wel weer even duren voordat we terug zijn.

Truste en tot morgen!

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Vind je het geen raar idee dat ze nu ook in jouw dossier gaan kijken? Maar goed, als Mitchell daarmee geholpen is, is het natuurlijk alleen maar goed. Wel fijn dat ze belangrijke aandoeningen hebben kunnen uitsluiten. Toch blijft het altijd raar dat ze gewoon niet weten wat er is he?

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    FT; oooohhh, het zou net onze dochter kunnen zijn alleen ligt er dan een Elmo in haar armen. Echt hoe heet het ook is dat ding ligt in direct contact met haar.

Caruli; aan de ene kan zou ik zeggen fijn dat er niets ernstigs gevonden is, aan de andere kant nu heb je geen duidelijkheid. En idd gek idee dat jou dossier onderzocht wordt. Hopelijk halen ze daar wat uit (want bij jou is het toch ook allemaal wel goed gekomen nietwaar?).

Hier nog alles rustig. Het gaat nu idd echt uitzitten worden. Je zou zeggen saai maar met het vele slapen dat ik doe heb ik het verder nog druk genoeg gelukkig. Maar dat saaie zal nog wel gaan komen.

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mitchell heeft dandywalker, dat is al bekend. Alleen genetisch is daar niks over bekend.
    Maar omdat ik ook lichamelijke afwijkingen heb die Mitchell ook heeft willen ze eens verder nog gaan kijken.
    Dus ik vind het wel goed, en dan kom ik straks ook te weten wat er met mij allemaal vroeger is gebeurd.
    Ik heb 2 flinke hoofdoperaties gehad in mijn babytijd en weet niet precies waarom enzo, dus dat zal ik dan straks ook te horen krijgen.

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Het lijkt me idd wel een prettig idee als je dan ook wat meer te weten komt over je eigen verleden. Al met al nog wel spannende tijden dus!

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Caruli fijn dat er iig niks ernstigs uit is gekomen meid en weer een spannende tijd voor de boeg, wordfrummel nu ook op het geen wat mitch heeft gecontroleerd?

Lizam fijn dat je weer thuis bent , en frummel nog ff paar weekjes blijven zitten hoor. je hebt het niet fijn he 2 beroerde zwangerschappen bah

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Goede vraag Danjo, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Mijn zwangerschappen zijn idd niet echt tof. Gisterenavond zei ik nog maar eens dat ik dit echt niet nog een keer door wil maken dus dat het nu aan mijn vriend is om ervoor te zorgen dat ik niet nog een keer zwanger wordt, ik heb genoeg gedaan dacht ik zo :p

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft wat een skeetje

Lizam groot gelijk heb je meid.

11. Lieve Allemaal, even een mededeling namens Caruli: Vandaag is Mitchell opgenomen in het ziekenhuis! Hij at al sinds 2 weken niet meer, en is nu ook maar gestopt met drinken! Hij had van de week een onder temperatuur, en ziet steeds behoorlijk grauw van kleur....! Als hij morgen nog niet wil eten, word er een sonde ingebracht... Ik probeer even voor Caruli haar hyves bij te houden, en ik houd jullie op de hoogte!

staat op haar hyves!!

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Wou t net hierneer zeten yippie

Hoe is het met jou en je 2 meiden?

Caruli hoop dat je kleine man gauw weer gaat eten en dat ie snel beter word

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Hé dames,

Ik kwam opeens dit topic tegen; wist eigenlijk niet dat er nog geschreven werd.

Slecht bericht van Caruli lees ik. Heel veel sterkte, ik hoop dat hij snel weer gaat eten. Maar ook een goed bericht, je bent weer zwanger! (overigens had ik je al gefeliciteerd in een ander topic)

LizaM; ook weer zwanger! Gefeliciteerd! Maar wel weer een lastige zwangerschap zo te lezen.

Danjo; hoe is het met jouw kleine meid? Die inmiddels ook al bijna een peuter is.

Grappig he, iedereen zegt altijd dat kinderen zo snel groot worden en dan denk je; jaja. Maar het is dus echt zo, ons dochtertje is alweer dik 2 en de kleine man alweer bijna 10 weken en ik moet volgende week alweer aan het werk.

14. hey danjo..

hier gaat het goed hoor de meidne doen het ook super.. het is gezellig genieten hier..
    ze slapen al heerlijk door van 19/20 tot 6/7 dus nee ons hoor je niet mopperen..
    het werken bevalt ook weer prima.. dus gewoon genieten..

effe een foto voor de spam!!

15. laatste nieuws mitchel

Update Over Mitchell: Vandaag te horen gekregen dat Mitchell aan de sonde gelegt word. Hij eet nog steeds niet en is helemaal uitgeput! Waarschijnlijk ligt hij nog wel even in het ziekenhuis, omdat hij door middel van de Sonde aan moet gaan sterken, en zodra dat gebeurd is moet hij nog aan gaan komen, en moet hij weer normaal kunnen eten! Ze gaan ook EEG's bij hem doen in rust en wakkere toestand. Omdat hij ook wel eens weg dreigd te raken. Al met al een hoop zorgen! Ik houd jullie weer op de hoogte,

16. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Kipkip gefeliciteerd met jullie zoon leuk ,ook leuk dat jeons weer hebt gevonden:d
    Hier alles goed ,en met Naomi gaat het super

Yippie super dusook 2makkelijke meiden :D. Geniet er maar lekker van als ze kunnen lopen is het gedaan met de rust. Poeh naomi is echt een kleine draak hih maar wel heel leuk.

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Caruli jeetje meid, wat een zorgen! Klinkt echt ontzettend heftig!

@Yippie, wat zijn ze al groot! Wat een scheetjes zeg. :)

@Kipkip, jee, de tweede ook al 10 weken? Dat gaat hard.

@Danjo, ik wilde je nog vragen, waarom was je nu laatst zo blij? Ik geloof dat het op Hyves niet gezegd is toch? (Ben een beetje nieuwsgierig aangelegd. ;))

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ft mannetje had 1000 dollar gewonnen met een pokertoernooi :D
    hij had woensdags een gratis toernooitje gespeelt en 1,40 mee gewonnen en daar donderdag een toernooi mee gespeelt en 1e geworden :D.

meiden idee dat ik mitch een kaartje stuur van ons meiden langer dan een jaar bezig?

19. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden

Even snel vanuit de ouderkamer in het zh.
    Heb heel weinig tijd voor de pc. En ben blij dat er hier updates geschreven worden voor mij.

Pfff tis me een toestand geweest de afgelopen weken, maar ben blij dat ze nu eindelijk iets gaan doen. Tis niet leuk en zal zeker straks ook echt niet tof zijn voor Mitch zo'n sonde, maar het moet.

Jullie horen snel meer, ga weer naar hem toe.

Denk aan jullie hoor!

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Caruli; wat een nare berichten zeg! Het is niet leuk om je manneke zo ziek te zien. Idd fijn dat ze nu actie ondernemen. Die sonde daar wende ons meisje vrij snel aan, dus hopelijk valt het voor Mitchell ook mee. Sterkte met alles.

Danjo; goed idee om een kaartje van ons te sturen als je haar adres hebt!

Kipkip; wat leuk dat bij jullie ook de tweede er is! En het gaat idd super snel (behalve mijn zwangerschap dan want die is idd niet heel tof).

yippie; wat leuk dat je weer langs komt. En wat een mooie meiden zeg! Ze zijn best groot voor hun leeftijd nietwaar? Of lijkt dat maar op de foto? Fijn dat ze zo gemakkelijk zijn en dat je zo van ze kunt genieten.

Hier alles zijn gangetje, ik slaap nog veel overdag. Vanmiddag naar de gyn dan horen we hopelijk het vervolg en wat ik wel en niet mag. Want ik wordt hier nu wel heeel kort gehouden! Ik mag niet eens alleen naar de supermarkt van mijn ouders en mijn vriend is het daar nog mee eens ook! Nu moet ik er wel bijzeggen dat mijn buik woensdagavond en donderdag overdag flink onrustig is geweest. Vandaag gaat het weer beter.

Share This Page