mijn meiden zijn v 59 cm en 5415 e 63 cm en 6430 bericht van caruli Ik heb net CARULI gesproken. Mitchell ligt nu aan de sonde voeding. Het is gewoon baby voeding, omdat daar heel veel vitaminen en dergelijke inzitten die hij nu hard nodig heeft. Ze blijven hem ook gewoon prikkelen om te blijven eten, en hij heeft vanmiddag een paar kriel aardappeltjes op..!! De EEG was weer goed. Waarschijnlijk horen de weg rakingen bij zijn hersen afwijking...! Want van epelepsie is dus voor alsnog geen sprake. Verder slaapt hij nog heel veel, omdat hij natuurlijk geen energie meer heeft, Dit moet nu langzaam aan beter worden omdat hij nu sonde krijgt. Verder weegt hij nu nog maar 10 kilo, dus hij is echt enorm afgevallen. Met Linda gaat het naar omstandigheden goed. Gelukkig gaat het met het kleine ukkie in haar buik ook goed. Want daarvoor zijn ze afgelopen maandag nog bij de Gyneacoloog geweest. Het kleine ukkie lag zelfs te duimen.. Nou zodra er weer veranderingen of nieuwe dingen zijn, horen jullie ze gelijk weer. Hartelijk bedankt voor al het medeleven!
@Yippie, weet je of het voor Mitchell echt niet kunnen eten was, of niet willen? Nooit geweten trouwens dat Caruli ook Linda heet! lol Pff, spannende tijden voor haar hoor! @Danjo, da's zeker een reden om blij van te worden! hihi En een kaartje vind ik idd een leuk idee.
Caruli; even nog een dikke knuffel voor jullie. Hopelijk gaat het ondertussen al wat beter met Mitchell.
Hoi meiden. Op dit moment is er nog geen verbetering met Mitch. Hij heeft sinds vandaag sterkere voeding dus ben benieuwd wat het morgen doet. Ook heeft hij een nieuwe sonde gekregen vandaag, hij had hem eruit getrokken in bed. Pff ze kreeg hem er haast niet in, hij was zo aan het vechten, spugen enzo. Maar gelukkig is het na een tijd toch gelukt! Liza: Doe je wel rustig aan meid.
Pffffffff caruli wat heftig Wat erg dat jullie dit allemaal moeten meemaken. Dikke knuffel! Hoop dat het snel beter met Mitch gaat!
Pff Caruli, wat onwijs heftig zeg! was je erbij? Toen ze Nick een hoofdinfuus gingen geven zeiden ze dat ik beter even weg kon gaan. Dit lijkt me minstens zo erg om te zien.
Hoi meiden, Nee ik was er zelf niet bij, ook de 1e keer niet. Had van een vriendin al gehoord dat het niet leuk is om te zien zeker bij je eigen kind niet. Dus de 1e keer 2 extra zusters erbij en gisteren mijn man. Vreselijk hoe hij te keer ging en als ik daar dan bij had gestaan had ik denk staan te janken. Dus dat schiet dan niet op he.
vannacht heeft hij redelijk geslapen en vanmorgen was hij wat actiever en mondiger.. nu ligt hij weer in bed. Zijn temp is weer omhoog gegaan en is toch weer wat uit zijn doen. Maar hij is 2uur wakker geweest De afgelopen 4 dagen sliep hij na 1 uur wakker weer anderhalf uur. Dus het viel me nog mee. Maar goed we juichen niet te vroeg, eerst maar eens zien hoe het verder gaat en of het een stijgende lijn is. Morgen weer artsbespreking. Ben benieuwd hoe ze het verder willen gaan doen. De sondevoeding hebben ze naar het maximale verhoogd en op den duur zal dat ook weer afgebouwd moeten worden, mits hij zelf mee eet neem ik aan. Vanmorgen een lange vinger en ranja geprobeerd maar hij wilde niet. Nu straks om 12u warm eten ben benieuwd.
Tjee, wat heftig zeg! Ik ben er wel bij geweest toen ze ons meisje een sonde gaven en het is idd geen prettig gezicht. Balen dat hij hem eruit getrokken heeft zeg! Ook ik ben benieuwd hoe de artsen verder willen. Vergeet hen niet te vermelden dat je bij een pre logopedist bent geweest met hem (oh ik herinner me nu ineens je pb, sorry helemaal vergeten maar ik denk dat je daar nu toch even niet mee bezig wil/kunt zijn). Afgelopen vrijdag naar de gyn geweest trouwens. Ontsluiting is nog stabiel. Groei van het kindje loopt wel weer achter, zijn schatting ongeveer 2 weken. Mag veel minder dan ik zelf bedacht had zelfs niet teveel lopen. Dus ik geef nu maar toe aan de vermoeidheid en slaap echt veel overdag. Vanaf nu ben ik een broedmachine, meer niet
Caruli; ik ben ook erg benieuwd hoe het bij jullie is! Hier gaat het erg op en af. Gisteren weer heel veel harde buiken gehad, echt van die pijnlijke. Ook mijn rug en bekken zijn er nu helemaal klaar ermee, maar wat wil je als je zo weinig nog mag doen. Donderdag weer controle....
Hier gaat het redelijk, zijn energie begint weer te komen maar eten nog niet. Gisteren had hij wel ineens een boterham op maar kreeg daarna heel veel pijn.... Dus de rest van de dag weigerde hij weer. Vanmiddag een paar frietjes geprobeerd en toen daarna nog sondevoeding maar gelijk alles uitgespuugd. Zijn lichaam moet nog wennen aan vaste voeding denk ik. Het zal nog een tijd duren denken de artsen voordat Mitch echt weer alles wil en kan eten. Nu krijgt hij gewoon nog sondevoeding. Ga hem zo wakker maken voor zijn tussendoortje, en krijgt hij nog wat extra sondevoeding omdat hij vanmiddag alles uitgespuugd had. Morgen weer gesprek met de arts, bloeduitslagen en verloop denk ik. Dan zullen we het wel weer horen.
@Liza, kun je nog wel redelijk comfortabel liggen of is ook dat pijnlijk? Nog even volhouden meid, het eind is nu wel in zicht toch? @Caruli, klinkt alsof hij iig wel een beetje gewend is aan de sonde en er niet meer tegen vecht? Dat is iig positief. Jammer dat hij zo'n last had van het vaste eten wat hij had. Ik vind het zo sneu voor hem, zo'n klein mannetje. Is hij wel vrolijk?
Fijn dat hij weer wat energie krijgt maar want ontzettend rot dat hij zijn eten er weer uit gooit. Ben best benieuwd wat ze daarvan zeggen. Soms is liggen ook pijnlijk ivm mijn rug, morgen gelukkig naar de fysio hopelijk kan hij het wat los krijgen. Ik ben vandaag 33w 5d. Dus moet toch nog wel even alhoewel ik me afvraag hoe lang ze me zo door laten lopen. Vanmiddag weer naar de gyn. Ben ik wel blij om want vannacht ben ik een klein stolseltje verloren. Echt heel klein maar toch maak ik me er wel wat druk over. Hoe is het met de rest??
@Liza, wat zei de gyn. Vraag me idd af hoe lang ze je laten lopen, gezien de klachten die je hebt. Tuurlijk is het het best voor je baby om zo lang mogelijk te blijven zitten, maar het is zo aan het rommelen. PS, zou het niet een stukje van je slijmprop kunnen zijn of was het echt een bloedstolseltje?
De gyn was tevreden. Zolang ik niets doe (dus ontsluiten) op de harde buiken is het alleen erg vervelend voor mij. Hij had het er zelfs over om het kindje proberen te draaien bij 37 weken. Dus hij denkt nu dat het er nog wel even in blijft. Na zondag (dan ben ik 34 weken) doen ze ook echt niets meer om het tegen te houden. Nog even volhouden dus....
Liza: Nog even volhouden dan.. Lastig hoor. Idd na 34wk doen ze niks meer. Maar balen dat je last hebt van harde buiken en dan niet ontsluit. Dan kan het nog idd wel even duren.. Hier gaat en nog steeds op en neer.. Volgende week weer een gesprek met de arts, ik denk dat ze dan gaan afbouwen met de sondevoeding en dan kijken of hij zelf meer gaat eten van de honger. Ben benieuwd.
Caruli; Zeiden ze nog iets waardoor dit nu komt? Hebben ze een vermoeden ofzo, doen ze nog onderzoek?