Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ze denken nog steeds aan een viraal virus.. En dat moet het lichaam zelf uitzieken, krijgt er niks voor ook niet voor zijn koorts.
    En als dat voorbij is.. Dan hopen ze dat hij zelf weer helemaal gaat eten.
    Vind het al wel lang duren hoor, thuis at hij al 2 weken niet en nu de tijd erbij duurd het dus al langer dan 4 weken:(
    Maar goed zij zeggen het.

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

@ Caruli: Oh meid wat lees ik nu voorn verdrietig nieuws. Het gaat helemaal niet goed met Mitch. Oh wat schrikken zeg. Ik lees dat hij sondevoeding krijgt. Jeetje wat een toestand. Er wordt jullie ook niets gespaard. Ik denk aan jullie en duim dat Mitch snel opknapt. HEt zal voor Mitch een behoorlijke terugslag worden. Zo ziekenhuisopname zal hem niet veel goeds doen, denk ik.Redden jullie het allemaal nog een beetje? Voel je je wel oke zo met je zwangerschap? Mega knuffels voor jullie en natuurlijk een extra knuffel voor Mitch.
    @ Lizam: Jee jij ook een behoorlijke heftige tijd achter de rug. Gelukkig nog met BIB. Maar wat zullen jullie geschrokken zijn. Ik kan me voorstellen dat je zelf graag wilt dat de kleine komt, maar alle weken dat ze nog blijft zitten is mooi meegenomen.
    @ Yippie: Leuk om je weer eens voorbij te zien komen. JE meiden groeien goed en wat een dotjes.
    @ Ft: Ook jouw kereltje is zo lief. Wat slaapt hij heerlijk daar.
    Mijn dochter is deze vakantie verliefd geworden op bobo. Deze was op het park aanwezig. En nu slaapt ze dus met een boboknuffel ;)
    @ Danjo: Alles goed met jou en je meisje?

Nou hier een fijne vakantie gehad. Met gisteren een geweldige afsluiter. Namelijk een positieve test.....Zo onwerkelijk weer, zo geweldig weer. Ik ben wel wat nerveus, omdat ik toch wat ouder ben, maar probeer er ook weer echt van te gaan genieten. Ik zit op een enorme wolk.

Liefs van een happy Femme

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    La Femme: Jeeej :D :D Wat een leuke afsluiter van de vakantie zeg. Super gefeliciteerd!!!

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @LaFemme, wat super!!! En ik heb wel oudere vrouwen meegemaakt die een topzwangerschap hebben gehad. Wat ontzettend leuk dat het toch gelukt is. :D

Ons manneke heeft vanmorgen op het dagverblijf met zijn vingertjes tussen de deur gezeten. :( Ze zitten sinds vandaag in een nieuwbouw pand en om half 9 was het al prijs. Zijn ene nageltje zit een beetje los, maar dat is op zich goed omdat dan het bloed eruit kan en het andere vingertje heeft een rood/paarse streep erop. :( We zijn even bij de huisarts geweest, maar er is gelukkig niks gebroken. Gewoon een pleister erop en een beetje ontzien. Hij was in de wachtkamer ook alweer aan het spelen gelukkig.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Caruli heel veel sterkte meid het duurt idd erg lang zo,knuf

Lafemme wat lees ik jeuhhhhhhh super mijn duimpies draaien hoor

Ft auwie , Naomi vorige maand ook gehad nu nog steeds en nageltje paars.

Hier gaat alles zn gangetje, met Naomi gaat het super meisje zegt hele zinnen echt genieten deze leeftijd.

6. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. We zijn nog steeds behoorlijk in de wolken.....

@ Caruli: Hoe gaat het met Mitch? Knapt hij al wat op? Weten z eal wat meer? Ik denk aan je.
    @ Ft: Auwwww. Het is maar goed dat kinderen alles snel weer vergeten. Wel slordig dat het kdv nog geen voorzorgsmaatregelen heeft genomen met de deuren. Dat horen ze als eerste te doen...vind ik tenminste. Hebben ze nu wel actie ondernomen?
    Knapt het weer wat op?
    @ Danjo: Fijn dat alles goed gaat en wat knap dat Naomi al zo goed kan praten. Mijn dochter is ook flink bezig, maar het grotdeel is nog 1 a 2 woorden...

10-08 mag ik voor eerste intake bij de vk. En as donderdag komt mvm. Spannend allemaal weer.

Kuzz Femme

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Er zaten al wel strips op de deur, maar je hebt nog altijd een deel wat je gewoon niet af kunt schermen neem ik aan. Het ziet er nu trouwens al wat beter uit.

Hij loopt sinds vandaag trouwens! Hij liep al stukjes, maar sinds vandaag heeft hij waarschijnlijk door dat hij het best kan! We gingen hem ophalen bij de opvang en zagen hem daar door het lokaal lopen! En thuis liep hij ook zomaar van de achterdeur tot aan de keuken! We zijn dus helemaal trots. :D

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meiden hoe is het hier?

9. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames, eindelijk weer gevonden!

Hoe gaat ie hier?

Wat lees ik nou LaFemme zwanger, van harte gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van en hopelijk zul je niet al teveel last hebben van de kwaaltjes.

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    FT; wat naar dat hij met zijn vinger klem zat. Hopelijk zie je er snel niets meer van.
    Wat heerlijk dat hij losloopt!
    La Femme; wat fijn dat je weer met dit soort dingen bezig kunt zijn.
    Caruli; hoe is het met jou en Mitchell?

Ik heb even moeilijke dagen gehad. Mijn maag doet zo'n verschrikkelijk pijn dat ik na het eten en als het kindje beweegt dat ik echt lig te jammeren van de pijn.
    Van mijn vriend moest ik vandaag bellen. Ik heb nu medicatie gekregen want ik begon gewoon minder te eten en drinken om maar geen pijn te hebben. Ook het overgeven werd weer meer.
    Morgen heb ik mijn normale controle. Dan wil ik toch ook gaan vragen hoe lang ze me nog door willen laten lopen want ik heb het echt zwaar en kan zo verschrikkelijk weinig door de pijn en harde buiken. Soms ben ik het echt even beu.

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Liza: Jee meid, wat naar dat je zoveel pijn en last hebt zeg, ik zou idd ook vragen wat de bedoeling is. Zo kan het toch niet lang doorgaan.... Dikke knuffel.

Hier gaat het kwa eten beter, hij eet nog lang niet alles maar gelukkig wel weer wat. Alleen het drinken wil hij nu niet meer. Dus we gaan van het een naar het ander he.
    Nu morgenmiddag een gesprek met de arts en kijken wat die voor plannen heeft. Ik wil zo echt nog niet naar huis met hem hoor. Hij drinkt 55 cc nu per dag :$ En met deze leeftijd is een liter aanbevolen. Nou hoeft hij dat niet perse te drinken maar zeker toch wel 750cc.
    Maar goed kan niet meer doen dan afwachten tot morgen.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam wat vervelend meid, mischien welfijn als ze je proberen in te leiden dit is ook niks zo.

Caruli feli met je prijs :D. Fijn dat mitch nu wel eet maar idd hij drinkt wel heel weinig, en als jij je er niet goed bij voelt om mee te nemen na huis zeker niet doen hoor.

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Liza, ik zou toch ook denken dat het nu wel genoeg geweest moet zijn toch? Ik hoop dat ze je gauw gaan inleiden.

@Caruli, Nick drinkt ook bij lange na geen liter, maar dat is wel heel weinig. :( Het zou zo lekker zijn als het beter met hem gaat en hij naar huis zou kunnen.

Ik ben met Nick vandaag nog maar weer even teruggegaan naar de ha omdat zijn vingertje ging ontsteken. Nu hebben we een antibiotica kuurtje gekregen. Hij heeft er geen last van, maar het ziet er gewoon niet mooi uit en een sodabadje heeft niet echt geholpen. Hij spettert wel een beetje met het water, maar dat helpt niet echt.

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Meiden even een vraagje. Weet een van jullie misschien waarom L4Ever (dat meisje wat haar kindje met 31 weken verloor) weg is van het forum? Ik zag dat ze laatst (al wel even geleden, juni denk ik) meeschreef in een topic in het vlindergedeelte over voorzichtig opnieuw proberen en een korte tijd later was haar account niet meer actief. Er zal toch niet weer iets naars gebeurd zijn?

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Morgen gaan ze de sonde eruit halen en moet hij zelf alles gaan eten en hopen ze dat hij het drinken weer oppakt omdat hij nu savonds dan geen aanvulling meer krijgt. Als dat gebeurd mogen we maandag naar huis en zo niet dan krijgt hij maandag weer de sonde...
    Pfff hoop echt dat we maandag naar huis kunnen dan zitten we hier al 4 weken, heb het echt gezien.
    En dan krijgen we videohometrainig via het cb.. bleh geen zin in hoor, maar goed wat moet dat moet he.
    En poliklinisch zullen ze zijn gewicht enzo goed in de gaten blijven houden en dan maar hopen dat hij het oude ritme thuis weer gaat oppakken. Maar dat zien we dan wel, eerst maar eens naar huis als het weekend goed gaat.
    Kan ik toch nog een paar weken van de zomervakantie van mijn dochter meegenieten.

Ft: Ik zie ineens meer leden op nonactief staan, terwijl die een paar dagen geleden nog in een topic gereageerd hebben
    Geen idee wat er is gebeurd.

16. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Caruli; oh, hopelijk pikt hij het drinken dan ook echt op. Vind hij toetjes niet lekker? Dat telt ook als vocht! Ik duim dat je de laatste weken van de vakantie lekker thuis bent!

Ft; wat balen van zijn vingertje. Hopelijk is het snel weer beter. Wel fijn dat hij er geen pijn aan heeft.

Hier gaat het erg matig. De pijn blijft ondanks de medicatie. Eten gaat erg matig. Met de gyn over eerder halen gehad en voor de 37 weken heb ik daar geen stem in (morgen ben ik 36 weken). Daarna moet ik het aangeven als ik het niet meer trek. Kindje ligt nog steeds in stuit. Komende donderdag weer controle eventueel krijg ik dan een afspraak om te draaien. Iemand daar ervaring mee?
    Zoals de gyn het vertelde is het echt pijnlijk, ik moest er rekening mee houden dat mijn buik daarna bont en blauw ziet. De kans van slagen is ook niet zo groot omdat mijn buik erg strak is. Kindje ligt trouwens keurig op schema wat betreft groei! Ik begin zelfs een beetje bang te worden dat het een groot kindje gaat worden. Mijn buik is echt mega in vergelijking met de vorige keer!

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Liza: Hopelijk houd je het tot 37 weken nog vol. Ps buik wil niks zeggen over de inhoud. Heb je wel eens mijn buiken gezien van mijn zwangerschap van Mitchell (3ekind)?

Draaien wil idd niet altijd lukken, meer niet dan wel. Zeker als je al een strakke buik hebt. Hopelijk lukt het bij jullie wel. En anders word het een ks waarschijnlijk.
    Heel veel sterkte nog met de laatste loodjes.

18. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Goedemorgen meiden

Hier wil dochterlief tegenwoordig zo vroeg mogelijk opstaan....ze voelt volgens mij dat mama eigenlijk nog wilt slapen ;)

@ Caruli: spannend weekend dus. Ik hoop echt dat Mitch het goed doet zonder de sonde. Net wat je zegt...het heeft nu wel weer lang genoeg geduurd. Maar het is zeker ook spannend of hij weer zijn oude ritme zal oppakken. Voor jou en Casey is het wel fijn als je nog ook even thuis kan zijn. Nogmaals mega knuffels voor jullie allemaal.
    En gefeliciteerd met de aquadraagdoek. Lijkt me super. Ik ben benieuwd hoe jij dat gaat ervaren over een maand of 5.
    @ Lizam: Meid wat een ellende toch. Ik hoop dat deze laatste week voorbij vliegt en dat ze je dan snel helpen met de geboorte van jullie nieuwe kindje. Hopelijk kan je dan eindelijk een beetje gaan genieten. Sterkte deze week. Ook met eventuele draaipogingen.
    @ Danjo: Hoe is alles bij jou? Heb je nog vakantie plannen?
    Andere meiden trouwens nog vakantie plannen?
    @ Ft: Zo Nick ook aan de wandel. Leuk hè. In het begin lopen ze zo grappig en dan zie je ze opeens vooruit gaan...
    En met zijn vingertje gaat het dus nog niet super. Hopelijk slaat de AB een beetje aan. Gelukkig ervaart hij er zelf niet te veel last van.
    @ Moedertjuh: Ik herken je naam niet, maar ik heb wel een vermoeden dat je eerst onder een andere naam schreef? Als ik het goed heb...hoe gaat het dan met je 2 dochters? En anders welkom.

Hier voel ik me nog redelijk goed. Vandaag 7 weken (ongeveer). Volgende week woensdag mijn intake. Hopelijk met echo, want nu lijkt het soms alsof het niet waar is. Ik ben al een week aan het sparen voor MvM.
    Gisteren mijn grote knul opgehaald. Hij was een hele week aan het logeren bij opa en oma. Hij had het geweldig gehad, maar ik ben blij dat hij er weer lekker is. Alleen nu moet ik wel de potten gaan verstoppen, want ik denk dat hij ze nog herkend van mijn vorige zwangerschap.

Fijne zondag allemaal.

Liefs Femme

19. he meiden L4ever gaat het naar omstandigheden goed..
    ze heeft haar reden dat ze weg is ik weet het vind het niet aan mij om deze te delen..
    Wat ik wel wil zeggen is dat ze samen met haar man proberen het leven weer een beetje op te pakken.. maar het is nog moeilijk..
    Een half jaar geleden was het voor haar de moeilijkste tijd van haar leven..

Ik heb nog steeds contact met haar..

Liefs Yippie

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Caruli; hoe is het dit weekend gegaan met Mitchell?

La Femme; wat balen dat ze zo vroeg wakker is. Is het misschien een idee om haar wat later 's avonds te laten slapen?
    Spannend volgende week een intake, en idd hopelijk met echo, geeft toch bevestiging. Geniet van je grote knul.

Deel Deze Pagina