Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik spreek haaar nog wel eens..

ze is pas een week weg geweest!!

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Lizam: Oh meid..ik ben er helemaal stil van. Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte, vooral met het opvangen van jullie vrienden en het verwerken voor jullie allemaal. Wat vreselijk moeilijk.
    @ Danjo: wat een leuke foto's. En wat een schattig meisje heb je. Ze zier er echt happy uit.
    @ Enise: Wat leuk nog een dochter en wat fijn dat alles helemaal goed was. Nog even en dan wordt je meisie 1. Ga je het groots vieren?
    @ FT: Ik heb geen hyves. En wat leuk zijn eerste tand. Mijn dochter heeft er nog een tand bij zonder dat ik het door had. Nu heeft ze 3 ondertanden op een rij. Zo cute
    @ Elif: Welkom en nog gefeliciteerd met deze zwangerschap. Verloopt alles goed?

Hier weer opgeknapt. Ik heb echt 2 weken lang mijn dochter niet kunnen tillen. Gelukkig gaat het stukken beter met mijn rug en ben ik deze week weer rustig aan met werken begonnen.

Wij hebben trouwens de knoop doorgehakt en gaan toch voor een derde kindje. Afgelopen week ben ik dus in mijn eerste ronde ongesteld geworden. Het rare was dat ik al maanden 30 dagen cyclus heb en precies nu 34. Zo stom als ik ben, heb ik de laatste dagen gedacht dat het misschien weleens raak kon zijn....en ik voelde me nadien zo belachelijk en naïef dat ik me zo had laten meeslepen. Ik zou toch beter moeten weten. Deze derde wens is geen must. We proberen het voor een jaartje en anders is het zo ook goed. Juist daarom vond ik het zo stom dat ik me zo liet meeslepen. Het is gewoon zo'n gevoelskwestie.....

Mijn dochter is zich overal aan het optrekken en laat dan ook direct 1 handje los (alsof ze dat al kan). Ze staat dan echt heel stoer rond te kijken...zo van kijk mij eens. Van de week is ze op de crèche in haar arm gebeten. Ik was er verdrietig van. Zo'n klein wijfie door een bruut van een jongetje.....zijn gebit staat nog steeds op haar arm.

Allemaal prettig weekend

liefs Femme

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    la femme wat spannend en gelukkig gaat het alweer beter met je rug , weet helaas wel een beetje wat je meemaakt hier mn bekken en soms is het zo lastig grr, gelukkig is naomi echt mega makkelijk anders had ik het veel zwaarder gehad.

yippie miste haar al en zag dr ook niet veel ergens anders voorbij komen :D zeg maar dat ze meld plicht heeft haha

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lafemme dank je wel!
    Ja het gaat gelukkig heel goed met deze zwangerschap:)
    Heb niks te klagen.

En wat spannend jullie voor een 3e:D
    Je schrijft dat je je naïef voelde maar zeg dat aub niet, zelfs al is de kans bij ons onmogelijk toch zou ik ook zoiets hebben van...misschien toch???
    Heel normaal hoor.
    Ik hoop dat jullie niet te lang hoeven te wachten.
    xxx

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @lafemme, wat leuk, een derde. :D Spannend hoor, en ik zou precies hetzelfde hebben als jij als je over tijd bent.

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    LizaM: Jee wat erg zeg, wiegendood is toch maar tot 1 jaar?
    Heel veel sterkte! :(:(

La Femme: Leuk joh een 3e kindje, hopelijk is het snel raak.

Danjo: Hierbij mijn meldplicht :D
    Laatste tijd druk geweest en ik had geen abbo meer van dit topic door de crash. Maar ik ben er weer ;)

Hier is er weer een hoop spanning en onduidelijkheid rondom Mitchell.
    22 november moeten we weer naar de neuroloog in skz en dan eens kijken of er onderzoeken gedaan worden ja of nee.
    Ik ben echt even geestelijk op door alles, ons ventje heeft al zoveel gehad de afgelopen 11 maanden en er komt maar geen eind aan.

Maar goed nu maar weer afwachten tot de 22ste en dan weten we hopelijk iets meer.

7. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Danjo: Nou respect voor jou hoor. Ik vond deze pijn vooral die eerste week vreselijk. Ik moet er niet aandenken dat ik die pijn constant heb of heel vaak. Mijn onderrug is door mijn werk, wel echt een zwakke schakel. Gelukkig heb ik juist tijdens zwangerschappen daar vrijwel geen last van. Kunnen ze niets doen aan je bekken? Fysio of oefeningen? Gelukkig maar dat Naomi haar mama zo goed begrijpt 8)
    @ Lizam: Hoe gaat het bij jullie? Zal een emotionele tijd zijn. Nogmaals heel veel knuffels en sterkte.
    @ Caruli: Hey, fijn weer wat van je te horen. We misten je al :D
    Oh wat een narigheid. Die kleine Mitchell treft het ook niet. Wat gaan ze nu onderzoeken? Gaat dit dan om zijn hoofdje of zijn er andere dingen bijgekomen? Ik vind het echt super rot voor jullie. Ik duim dat alles goed is. En hoop dat deze onzekere tijden snel voorbij zijn. Echt genieten schiet er dan weleens bij in. Dikke knuffels voor jullie.
    @ Elif: Dank je...Ik wil gewoon niet weer die vreselijke verlangens hebben elke maand. Dit derde kindje moet een cadeautje zijn en als het niet gebeurt dan zijn we al zo gezegend met 2 heerlijke kids.
    Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap. Het schiet al lekker op. Heb je alles al een beetje op orde?

Ik ben mijn huis aan het soppen. Mijn schoonouders komen aanstaande vrijdag op zaterdag een nachtje logeren....dus stress (ben niet zo'n goed huisvrouw;)) Ga snel verder...

liefs Femme

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaaa daar is ze weer. Meid wat vervelend zeg hoop dat jullie de 22e duidelijkheid krijgen knuf.

lf sta op en ga na bedmet pijn en als ik druk ben word het erger en erger grr. Ik duim dat er een 3e wondertje komt meid.

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    La Femme: Mitchell ontwikkeld veel te langzaam volgens de curve en nu is de fysio ook gaan twijfelen of er misschien een oorzaak is.
    Ze denken aan een spieraandoening ofzo.
    Hij zit nu op de lijn van de traagste kinderen van 8 maanden. Dus hij loopt nu zo'n 3 maanden achter...
    Ons ventje wil zo graag maar hij kan het niet en dat merk je.
    Zijn wereldje blijft dan ook zo klein.
    Dus de huisarts heeft met de neuroloog gebeld en die wil Mitchell nu zelf zien en beoordelen. En dan beslissen of er verder onderzoek nodig is enzo.

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; wat een mooie meid zeg, nog gefeliciteerd want dat had ik volgens mij nog niet gedaan. Wij hebben ook zo'n fietsje gehad voor ons meisje alleen dan een andere. Zijn erg leuk he!
    Volgens mij had ik het al gevraagd maar ik weet het niet meer; ben jij nu weer gewoon aan het werk?

Caruli; wat balen dat er zoveel omtrent Mitchell blijft spelen. Zo kom je inderdaad niet aan genieten toe. Ik heb volgens mij ook even gemist wat ze nu gaan onderzoeken. En krijg je de 22ste ook al meteen uitslag?

La Femme; wat leuk dat jullie voor een derde gaan. Ik begrijp dat je als een cadeautje wil, maar dan nog heb je volgens mij iedere maand hoop. Balen zeg die rugpijn.

Yippie; hoe gaat het met je? Al en mooi buikje?

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Het is inderdaad een moeilijke en emotionele tijd. Maar ik geniet nu nog 3x zo veel van mijn meisje, dat ga je doen als je met de neus op de feiten gedrukt wordt.
    Caruli; wiegendood kan tot rond de 2 jaar optreden. Wist ik ook niet maar van internet word je wijzer. We hebben de dag erna alsnog een aerosleeptoplaag gekocht. Ik wil achteraf geen spijt krijgen van dit soort dingen.

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    LizaM: Een bericht boven jou bericht staat waarom Mitchell onderzoeken krijgt.

Maar tot 2 jaar zeg.. pfff.
    Ik vind wiegendood altijd al eng, bij Casey controleerde ik ook steeds als ze niet op haar tijd wakker werd enzo.
    Nu staat de babyfoon vlakbij het bed en hoor ik Mitch ademen.
    Puur omdat hij ook al sinds hij 2 maanden was op zijn buik slaapt. Vanwege de pijn, en nu wil hij natuurlijk niks anders meer en draaid hij zelf om.
    Wij hebben ook gedacht aan de aerosleeper. Het neemt het risico in ieder geval wat af.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lizam nee nog steeds niet volledig e ziet er ook niet na uit dat dat snel gebeurd.

caruli hoezo langzaam ieder kind ontwikkelt zich toch op zn eigen manier? Ik hoop dat t allemaal meevalt meid

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lizam snap goed dat je nu echt beseft hoe en wat, daarom is bij ons de keus we hebben een kindje en het is goed zo. Geen zin in al het verdriet etc pff wat een tijd was dat zeg. En ja dat fietsje is idd super ze staat er elke keer bij en dan zeg ze die die haha zo lief. Haal van de week die band eromheen maar af kan ze er zelf opstappen

14. hier gaat het geod hoor meiden..

heb weinig energie maar dag geeft niet...

verder mag ik niet mooppppperen.. doeik ook niet

dinsdag weer naar zh

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja ieder kind ontwikkeld zich ook op zijn eigen tempo. Maar bij Mitchell hadden ze met 6 maanden al een vermoeden (blijkbaar) en nu zit hij flink achter op de ontwikkeling.
    Vandaar dat ze toch onderzoek willen doen. Het is maar om dingen uit te sluiten.

Dus we zullen het wel zien over 11 dagen.

Yippie: Doe het maar rustig aan meid ;) op naar dinsdag

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Caruli, wat een zorgen er weer bij meid! Heel veel sterkte toegewenst! Wij hebben trouwens ook al vanaf het begin de aerosleep met bijbehorende hoeslakentjes. Geeft idd een veilig(er) gevoel. Zeker nu Nick idd ook het liefst op zijn buikje slaapt.

Wij zijn net terug van een midweekje Landal. Ondanks het matige weer hebben we een heerlijke week gehad. Vandaag zijn we bij mijn nicht geweest die in Limburg woont en heb ik voor het eerst in 17 jaar (!) weer op een paard gezeten. Was wel weer heel erg leuk. :D

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    FT: Landal leuk hoor, wij zijn 2 weken geleden een weekje geweest.
    Zijn jullie ook toevallig bij Lommerbergen in Reuver geweest?

18. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Nee wij zaten in Posterholt, vlak bij Roermond. Een heel klein park, maar wij geven niet zo om dat massale zoals bijv Vaals.

19. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Caruli: oh meid wat vervelend allemaal. Ik hoop echt dat Mitchell gewoon een laatbloeier is en dat er niets ergs aan de hand is. Ik ga de 22ste voor jullie duimen. Sterkte alvast.
    @ Lizam: De begrafenis zal wel een enorme gebeurtenis geweest zijn. Krijg er nog kippenvel van.
    Ik kijk tegenwoordig nog vaker bij mijn dochter dan ik al deed. Wordt er gewoon onzeker van. Ik heb trouwens op de site van wiegendood gelezen dat er niet bewezen is dat de aerosleep "beter" is. Ik heb daarom dus ons gewone matras niet vervangen. En mijn dochter draait geregeld naar haar buik, maar mama draait haar gewoon weer terug.
    @ Danjo: Wat vervelend dat je nog steeds niet volledig hersteld bent. Krijg je geen fysio of zo....Loopt Naomi nu al los? En hoe is het afgelopen met je bloeddruk?
    @ Yippie: Succes dinsdag en lekker uitrusten hoor.
    @ FT: Oh lekker een weekje weg geweest. Heerlijk. Vooral met dit stormachtige weer. en ga je weer vaker paard rijden. Ik durf het niet te zeggen, maar ik ben nog al bang voor paarden.

Hier een mega druk weekend. Gisteren kwamen opa en oma "ver weg" op bezoek, aten mee, sliepen in een b&b en kwamen vanmorgen nog even wat gezelligs doen.
    Daarna even snel de stad in gereden want Sint is er, dus schoentjes zetten.
    En om 16:30 kwam mijn zusje haar 2 kids brengen. Ik ben momenteel dan ook in het bezit van 4 kinderen. Mijn zoon van 4, haar dochter van bijna 3, haar zoon van 11 maanden en mijn dochter van 10 maanden. Nou ik had mijn handen vol......:D
    Gelukkig ligt nu alles heerlijk te slapen en kunnen wij even relaxen.
    Morgen worden ze rond 12-en gehaald en dan hebben we nog een kinderfeestje. En dan is het weekend voorbij......zucht

Geloof dat ik nu nog maar even ga bank hangen 8)

liefs Femme

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Femme, ik heb idd ook gehoord dat de werking niet bewezen is, maar voor mijn gevoel helpt het iig een beetje. De aerosleep is trouwens een soort zeiltje wat je over je matrasje kan doen. Je zou dus niet je hele matras hoeven te vervangen. Je kunt in de aerosleep echt met je neus 'in' het matras nog ademen.

Deel Deze Pagina