Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Yippie, dank je voor je uitleg. Ik hoef er idd niet het fijne van te weten, maar ik las toen dat ze voorzichtig weer gingen proberen voor een kindje, dus ik was heel bang dat ze misschien een miskraam had gehad of zoiets. Ik kan me voorstellen dat dat bij haar extra hard aankomt. Ik kan me ook echt niet voorstellen hoe het moet zijn wat zij doormaken.

@Caruli, zijn jullie al thuis? Ik zag al op Hyves dat jullie groen licht hebben? Het zal voor Casey idd ook niet leuk zijn dat jullie niet thuis zijn. Alles goed met de kleine beeb in je buik?

@Liza, 36+1, nog heel even! Ik hoop dat de draaipoging succesvol is en meevalt. Heb idd gehoord dat het geen pretje is, maar dat is denk ik voor iedereen anders toch?

@Lafemme, geniet lekker van je zwangerschap. :D En idd, volgens mij wil je echt niet dat hij die potten vindt! hihi

Met Nick zijn vingertje gaat het sinds de ab een stuk beter! Van zijn middelvingertje is de nagel eraf (eng joh, hij stond vrijdag recht overeind! Nick was een uurtje bij mijn ouders toen wij naar een bruiloft waren en toen is ie er gelukkig af gegaan. Ik kon er niet naar kijken! hihi)

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Caruli; ik zie in je onderschrift dat jullie thuis zijn. Wat heerlijk. Hopelijk lukt het aansterken daar goed.

FT; brrr ik zou ook niet fijn vinden om zo'n vingertje zonder nagel te zien, zeker van je eigen kindje. Fijn dat het wel nu beter gaat met de AB.
    En het klopt dat het voor iedereen anders is of de draaipoging pijn gaat doen. De gyn zijn de laatste keer echter dat ik er rekening mee moet houden dat het bij mij erg pijnlijk kan zijn omdat ik een strakke buik heb. Daarnaast is er gewoon niet veel ruimte dus draaien is lastig.

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ik hoop iig voor je dat het lukt. Al dat getrek en geduw, dan is het wel fijn als het niet voor niks is. :)

4. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Caruli: Wat fijn dat Mitch weer mee naar huis is. Ik hoop dat alles snel beter gaat. Lukt het eten en drinken een beetje?
    Hoe voel je je verder...zo met je zwangerschap enzo? Hoe vindt Casey het dat ze nog een keer grote zus wordt?
    @ FT: Fijn dat het nageltje er af is. Dat moest toch gebeuren. Hopelijk knapt het nu snel op.
    @ Lizam: Wanneer moet je voor de draaipoging? Nog maar een paar weken meid.
    Dochter later naar bed doen heeft niet zo heel veel zin, behalve dat ze de volgende dag eerder haar middag slaapje moet doen :D

Hier alles goed. Kwaaltjes vallen mee, al is deze week de vermoeidheid wel echt toegeslagen. Rond een uur of 2 stort ik in. Ik slaap slecht en 's morgens weer vroeg wakker....
    Verder zo'n weeïg gevoel waardoor ik de hele dag kan blijven eten :D
    Nog een kleine week voordat ik naar de vk mag. Ik vind het super spannend. In de maart topic zijn er zoveel meiden afgevallen met slecht nieuws. Ik word er nerveus van.

Liefs femme

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    La Femme: dat maakt het dan extra spannend he, als je zo om je heen leest dat het fout gaat.
    Ik hoop voor jullie dat het goed zit meid, ga duimen ;)

Hier gaat het stukken beter, eten is weer als vanouds en drinken lijkt ook steeds per dag beter te gaan. Ben zo blij ons ventje weer terug te hebben, hoe blij kun je zijn als je kind weer normaal eet en drinkt..

Casey vind het wel leuk hoor nog een keer grote zus worden, ze hoopt wel heel erg op een zusje, ben benieuwd of haar wens uit gaat komen :D

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Caruli, ik zag op Hyves je WWW. 4 jaar alweer. Hebben jullie nog iets speciaals gedaan vandaag? Lijkt me toch een beetje een beladen dag. :( Raar dat vreugde en verdriet zo samenkomen he?

Wat goed van Mitchell dat hij weer zo lekker eet en drinkt! Hij zag er weer blij uit op de foto die je had gepost. :)

7. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Caruli super dat je ventje weer thuis is en dat het eten en drinken weer goed gaat.

Lafemme hier duim ik ook hoor altijd spannend die eerste weken bah

Ft auwie zielig hoor

Lizam, je kan de dagen wel tellen zeker. ik duim dat het draaien wil lukken.

Hier een weekje op vakantie geweest heerlijk genoten en Naomi ook. verders gaat alles goed eigenlijk :D

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Oh Caruli dikke knuffel voor jullie

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Caruli; oh, een moeilijke dag dus. 4 jaar alweer, wat gaat de tijd snel zeg.

Danjo; wat heerlijk dat jullie op vakantie zijn geweest.
    Ik tel de dagen zeker af, het lijkt steeds zwaarder en pijnlijk er te worden. En ons meisje reageert er nu ook enorm op door echt tegendraads te zijn.
    Ik was afgelopen donderdag bij de gyn geweest. Met het kindje is alles goed. Maar ze zag heel goed aan mij dat het mij niet goed gaat. Ik was ook wat afgevallen helaas. Komende maandag gaan ze proberen het kindje te draaien want het ligt nog steeds in stuit. Afhankelijk van het succes daarvan krijg ik een afspraak voor een inleiding waarbij ik meteen verdoving krijg om zo energie te sparen omdat ze anders bang is dat ik geen energie meer heb voor de uitdrijving. Mocht het draaien niet lukken dan krijg ik een afspraak voor een keizersnee. Ze wilde niet dat ik een stuitbevalling zou gaan proberen.
    Super spannend dus allemaal!

10. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Caruli: Ook nog dikke knuffels van mij. Blijft altijd een moeilijke datum.
    Fijn te lezen dat het met Mitch zoveel beter gaat. En ik zal met Casey mee hopen...;)
    @ Danjo: lekker zo'n weekje weg. En heerlijk dat gewoon alles goed gaat.
    @ Lizam: Spannend as maandag. Ik zal aan je denken. Hopelijk doen ze het niet voor niets en mag je snel een datum krijgen voor de verlossing ;)

Zoon en papa zijn lekker naar de film: Cars2. En de meiden zijn lekker thuis :D
    Rare dag...dan weer zon, dan opeens weer regen.
    Nog maar 3 nachten slapen en dan mag ik eindelijk naar de vk.....

Fijne zondag

Femme

11. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    La femme, nog maar twee nachtjes slapen ondertussen. Hoe voel je je?

Hier is het draaien gelukt! Het viel ontzettend mee en was eigenlijk helemaal niet pijnlijk. Het kindje werkte op zich wel redelijk mee dat scheelt natuurlijk ook.
    Helaas reageerde ik wel op de weeenremmers en heb nog een tijd moeten blijven. Ook nu nog voel ik me helemaal niet lekker. Dat spul moet nog even mijn lichaam uit (en ik had al maar een halve dossering gekregen).
    Helaas nog geen afspraak voor een inleiding gekregen maar een controle afspraak voor maandag.

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Wat goed dat het gelukt is zeg! Als het nu maar niet weer terug gaat draaien! Maar dat lijkt me niet, als je al een strakke buik hebt. :)

Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt over het inleiden. Het lijkt me dat het dragelijker zou zijn als je weet wanneer je "lijden" over is.

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Nou daar ben ik dus eigenlijk wel bang voor! Het kindje was vanmiddag zo druk en ik voel nu de hik en de voetjes weer op dezelfde plek als voorheen. Het hoofdje kan ik niet goed voelen want het verschil met de billen is lastig. Maar ik vraag het me even af hoe het nu ligt.
    Zou het echt zo'n eigenwijsje zijn? Maandag weet ik pas meer dat is dus lang in spanning zitten :cool:

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Oh ik hoop het echt niet voor je! Ben trouwens inmiddels wel echt benieuwd wanneer ze je gaan inleiden of een keizersnee plannen.

15. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Liza: Super dat het draaien mee viel, hopelijk blijft het kindje zo liggen.
    Spannend hoor of ze je gaan inleiden of ee ks.
    Heel veel succes met de laatste loodjes, nog even volhouden meid.

16. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Hey meiden

Echo was super. ik ben zelfs vooruit gezet. Wat mij nog steeds onmogelijk lijkt, want dan zou ik op dag 12 mijn ei hebben gehad.....zeer onwaarschijnlijk.Maar wie weet, misschien wordt het nu een groot kindje ;)
    We gaan wel voor de prenatale screening, dus mag 23-08 voor een termijnecho en bloedprikken dan met 12 weken voor de np-meting. Allemaal nog erg spannend. Vooral met mijn verjaardag in het zicht en dus 37 worden, maakt het voor momenteel zeer spannend en soms wat emotioneel....
    Mijn nieuwe datum is 16 maart geworden.

@ Lizam: Fijn dat het draaien goed is gegaan. Hopelijk blijft de kleine liggen. Ik ben benieuwd naar een datum.
    @ Caruli: Alles goed met Mitch? Wil je trouwens het geslacht van jullie uk weten?
    @ FT: Vingertje weer helemaal genezen? Gaat het lopen goed?

Fijn weekend allemaal

Liefs Femme op haar wolkje (blauw wolkje denkt ze ;))

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    16 maart, da's een lekkere periode. Ik ging in maart met verlof en toen had ik heerlijk weer. Als je ukje er is, kun je vast nog lekker genieten!

Met Nick zijn vingertjes gaat het prima. De nageltjes zijn eraf en het ziet er nu heel mooi uit. Er komt een nieuw nageltje maar dat duurt nog wel even. Het is iig weer mooi rose en niet meer rood.

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    La Femme; wat fijn dat je een mooie echo had. Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen, maar het gaat ook nog steeds vaak goed hoor! Hebben jullie er al over nagedacht wat jullie zouden doen als er iets gevonden wordt?

Caruli; hoe is het bij jullie? En met jouw zwangerschap? Voel je je goed?

FT; wat fijn dat het goed gaat met zijn nageltje. Hopelijk zie je er snel niets meer van.

Hier nog steeds veel pijn en het eten en drinken wordt weer minder. Vannacht is er wel het een en ander aan het rommelen geweest maar helaas vanmorgen weer alles rustig. Ik had al meteen weer hoop. Ik ben ook benieuwd naar een datum voor een inleiding (en of die eigenwijze baby nog goed ligt) Maandag weer een afspraak.

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lafemme super meid :D.

Lizam Ik zal je uk ff toespreken, ukkie kom nou maar eens heel gauw. Hoop dat de kleine snel komt meid dit is niet meer te doen zo.

Hier alles goed, Naomi word echt een kleine boef maar ohh zo leuk

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Danjo; Kun je die kleine uk ook een beetje anders toespreken? Zo van goed meewerken morgen? Dan word ik namelijk ingeleid! Het is echt een opluchting voor me!
    Ik sms je als er nieuws is, oke?

Share This Page