Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam ik hoop dat uk mee gaat werken morgen en niet zo eigenwijs is als Naomi 3x inleiden en 3x niks of heb je al 2 cm ontsluiting? dan kunnen ze nl de vliezen breken, wacht met spanning af :D

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ukkie van lizam , Morgen MOET je gewoon komen je papa ,mama en zusje zijn zoooooo benieuwd na je en je mama kan weer aansterken als je er bent.
    Dus kom maar gauw ( mag nu ook spontaan beginnen hoor)

3. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Danjo; goed gesproken! Nu maar hopen dat hij/zij wil luisteren. En ik heb al 2 cm ontsluiting dus laat maar komen dat vruchtwater!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Liza: Spannend meid, hopelijk komt alles snel op gang en heb je snel je beebje en je armen. Succes!

5. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Lizam: Spannend meid...succes en hopelijk valt het allemaal mee. Ik denk aan je.

Knuff Femme

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Danjo, is er al nieuws? Spannend hoor! Ik hoop dat ze inmiddels haar beebje heeft!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Neeeeee nog geen nieuws,hoop dat die kleine uk er al wel is en dat ze het gewoon te druk heeft om me te smsen

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hmmmm, nou ja, dan wachten we het maar af he? Inleiden kan natuurlijk heel snel gaan of heeeeel lang duren.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nog steeds geen nieuws

10. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ohhh nou ik hoop dat het toch voorspoedig gaat met Lizam en baby.
    Ik denk nog steeds aan jullie.

liefs Femme

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    :( Nog steeds niks? Ik hoop maar dat ze lekker ligt te genieten van haar kindje.

Hier nog een paar daagjes voor de vakantie. :)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden lizam is bevallen van een gezonde meid. Wel een laag hb fluxus en iets met de placemta. Morgen tik ik sms ff oveq. Nu via mob

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    @Liza, Gefeliciteerd meid. Wat leuk, een dochter! Jammer van die fluxus, daar moet je echt een tijd van bijkomen helaas! Goed aan de Floradix tabletten.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    dit stuurde lizam gisteren.

Hoi,gisteren bevallen van een gezond meisje 3445 gr. vlot gegaan, kleine knip geen verdoving. problemen met placenta+ fluxus. hb van 2,6dus onderzoek. gr lizam

Lizam hier nogmaals van harte en fluxus meis das wel erg zeg vannacht even gelezen wat het precies inhoud brrr. probeer ondanks alles te genieten meid. dikke knuf

15. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Lizam: Gefeliciteerd, een dochter!
    Wat een toestand meid. Hopelijk kan je nu snel aansterken.

Hier wat minder nieuws

Sinds gisteravond wat bloedverlies, helder rood. Sinds gisteravond buikpijn en nu vandaag loop ik rond alsof ik zwaar ongesteld moet worden. Pijn in liezen, buik en rug.
    Ik mag rond 17:20 naar de vk, maar ws kan ze niets betekenen, behalve uitleg geven over wat er ws gaat komen.
    En dan ben ik ook nog jarig vandaag. Ik voel me zo belabberd.

Sorry voor mijn depri berichtje

Liefs Femme

16. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Gelukkig geen slecht nieuws hier:

Dit schreef ik bij de maart mama's

De echo was gewoon goed. Het hartje klopte nog en de baby was ivm vorige week gegroeid. Hij had nu zelfs handjes en voetjes die hij heen en weer bewoog.
    Omdat ik wel vreselijk veel buikpijn had is ze verder gaan zoeken en ze vond een soort afscheiding waar nog een holte is. Dit is ws een holte met bloed. Opzich ligt het voor het kindje niet ongunstig. Ze weet niet wat het precies is. Het zou een extra vruchtje geweest kunnen zijn of ik kan last hebben van maandelijkse ongesteldheid en dan zal dit dus vaker gaan voorkomen, vooral omdat de klachten zo op ongesteldheid lijken.
    We zijn helemaal in love en voel me zo gelukkig. Wat kan een ellendige dag opeens veranderen.
    we liepen samen stil in de regen richting de praktijk en toen we eruit liepen scheen zelfs een beetje de zon.

Sorry voor mijn verontrustend berichtje, maar op dat moment zat ik er zo doorheen.

Liefs Femme

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    super meid , hier ook vanaf week 8 tot week 15 bloedingen gehad gepaard met buik pijn maar helemaal goed gekomen, terwijl bij mn ma juist geen bloedingen had en dat was niet goed

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    La femme: Jee wat schrikken bloedverlies. Maar gelukkig is alles goed. Hoever ben je nu?

Liza: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :D. Balen van de fluxus. Kan even duren voordat je weer helemaal op krachten bent. Geniet van je meid en doe het maar rustig aan.

19. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    hallo dames, dank jullie voor jullie felicitaties. We zijn ondertussen weer thuis. Ik voel me iets beter na de bloedtransfusie maar mijn hb is nog veel te laag dus ik zie ontzettend bleek en kan echt weinig. Het is ook de vraag waarom mijn hb zo ontzettend laag was (2,6 schijnt meer een waarde te zijn die ze zien op een ic-afdeling, je kunt dan namelijk echt buiten bewust zijn raken). Zelfs met het teveel bloedverlies is het niet te verklaren. Dus ik krijg nog een afspraak met de internist.
    Onze mooie meid doet het goed, hoewel ze vanavond last heeft van darmkrampjes. Ik moet weer gaan voeden dus hou het verder een kort.

La femme, wat schrikken zeg. Gelukkig is alles goed met jullie kindje en hopelijk valt het voor jou ook mee. Gaan ze nog verder onderzoek doen?

20. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Caruli: Ik ben nu 10 weken zwanger.
    @ Lizam: oh leuk dat je al voorbij komt, maar nu snel weer je bed in als je nog zo slap bent. Was je hb na de transfusie wel omhoog gegaan? Fijn dat ze wel verder onderzoek gaan doen. Lekker genieten van dit nieuwe wonder. Heerlijk hoor.
    @ Danjo: Je geeft me weer wat moed.
    Ik heb nog steeds oud bruin verlies op mijn maandverband en buikpijn. Ondanks die enorm mooie echo van gisteren, blijf ik een klein beetje ongerust, maar probeer dat niet te zijn...het liefst zou ik even binnenin willen kijken.

Fijn weekend allemaal

Liefs Femme

Deel Deze Pagina