Liza: Jee meid wat een verhaal zeg, hoop voor je dat je snel aan je herstel kunt gaan beginnen. En ook kunt gaan genieten van je kids.
@ Lizam: meid wat een toestand weer. Hopelijk houdt het nu op en kan je eindelijk echt gaan genieten van je 2 wondertjes. Dikke knuffels voor jullie allemaal. @ FT: wat een heerlijke foto. Lekker ventje hoor. @ Danjo: Fijn dat je nieuwe banen goed bevallen. Lekker om weer wat om handen te hebben, denk ik. Is Naomi weer opgeknapt? @ Caruli: Fijn dat de GUO goed was en wat krijg je er nog veel zeg. Maar ja lekker naar je baby kijken is altijd leuk. Ik mag waarschijnlijk ook weer voor groei-echo's gaan, maar dan pas vanaf week 28 of zo. Maar wie weet, het is nu een reusje misschien blijft dat wel zo. (al lijkt me bevallen van een kindje zwaarder dan 6 pond wel heftig ) Leuk dat je weet wat het wordt.....ik ben benieuwd. @ Yippie: Hey leuk je te zien voorbij komen. Hoe is het met jou en je meisjes? Knuffel Femme
Hoi meiden hoe is het met jullie? Liza: hoe gaat het met jou en de kids? La femme: hoe voel je je? Begint je buikkie al te groeien?
Hier is alles prima. We hebben er alweer een werkweek opzitten sinds de vakantie, is ook wel weer lekker. En nu hebben we boven twee logeetjes liggen. De nichtjes van Nick slapen vannacht bij ons. We gaan dus morgenochtend ervaren hoe het is om drie kindjes te hebben hihi. Zijn ene nichtje is 5, dus die is al redelijk zelfstandig, maar de andere is 3 maandjes ouder dan Nick. Wel gezellig, volle bak!
Met zijn tweeën is het prima te doen, maar ik geloof toch dat ik er zelf geen drie zou willen. Uiteraard is dit mijn persoonlijke mening en vind ik grote gezinnen wel erg leuk. 's middags kwam mijn zus ook nog langs met haar stiefzoontje van 7, dus toen was het helemaal drukke boel! Zeker toen mijn schoonzus en zwager kwamen om de kids op te halen en wij allen dus even lekker wilden kletsen, maar Kirsten van 5 dat eigenlijk niet zo leuk vond omdat zij ineens geen aandacht meer kreeg. En dat dus ruimschoots ging compenseren met speelgoed dat heul veul kabaal kan maken! lol Was trouwens ook wel jammer dat de meiden om half 7 al wakker waren en Nick lekker doorsliep tot kwart over 8.
Ft lijk mij ook wel heel druk,maar kinderen van anderen is sowieso alwel anders. jullie ook een uitslapertje dus. hier moet ik Naomi echt wekken anders slaapt ze om 10 uur nog. Hier een heerlijk midweekje weggeweest was heerlijk, Naomi gaat zo snel met alles pff waar is dat kleine meisje gebleven ( mis soms echt de baby tijd hoor) al is deze leeftijd echt super, nog een maandje word mn meisje alweer 2
Danjo: Gaat snel he, 2jaar alweer zeg. Wel fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Lafemme: Hoe gaat het met jou? Vandaag weer op controle geweest, bloeddruk 103/67 gewicht +1.2kilo in de afgelopen 5 weken Urine was ook goed. Nu moet ik nog even bloedprikken, maar was veel te druk in het zh dus doe ik het morgen bij de huisarts wel. En over 3 weken terugkomen. Verder ligt er al een plan klaar voor de ks en wat als het evt zelf begint enzo.. Ook al staat vast dat ik gesterriliseerd ga worden.. Pff vind het wel moeilijk maar heb helaas geen andere keus. Ook denkt de gyn dat mijn pijn van een zenuwbeknelling komt. Dat littekenweefsel een zenuw in mijn buik bekneld en ik daar zo'n last van heb.. Pff hij hoopt dat het na deze ks losgaat en de klachten over zijn. Ben benieuwd
Sterilisatie is idd wel gelijk definitief idd. Maar ze raden het vast niet voor niks aan. Zou wel lekker zijn als je pijn na de ks weg is, ik hoop het voor je. @danjo, lekker, een midweekje weg. Wij moeten nog een paar weken werken voor we nog een weekje weggaan.
Caruli fijn dat alles goed gaat, en betreft stersatie das wel heel definitief maar goed net wat ft zegt t zal niet voor niks zijn. Ft lekker wij willen over een paar weken ook weer een midweekje weg
Hier alles lekker rustig. Ik zag op Hyves een foto van Naomi, wat wordt ze groot! Wat een dametje he?
Ja niet normaal he? Ik vind de ontwikkelingen die Nick doormaakt echt helemaal super, maar het gaat wel erg hard! lol
Gaat het ook , voor een paar weken geleden was ze echt 2 wkn oer vervelend en ineens afgelopen en ze klets je de oren van de kop af en is een stuk gegoeid zo leuk. Hier lekker vrij , heb beneden alles goed gepoetst ( lees al t speelgoed uitgezocht, alles van de kant gehaald). Van het weekend gaat Naomi over in een meegroeibed ben heel benieuwd. Ben alleen bang dat dr kledingskast er aan moet geloven dus even op zoek na klemmetjes of zo ( weet niet of het bestaat)
@Caruli, gefeliciteerd met jullie jubileum! @Danjo, waar hebben jullie haar bed gekocht? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met klemmetjes voor haar kast, maar er is veel mogelijk.
Caruli; volgens mij mis ik effe iets, waarom een sterilisatie? Lijkt me ook wel heftig inderdaad. Heeft dat ook gevolgen voor je hormoonhuishouding ofzo? Danjo; heerlijk die weekendjes weg. Het gaat idd snel met onze dames (morgen wordt die van ons al 2!) En wat zijn het kletskousen hè, soms hebben ze van die heerlijke uitspraken! Hier gaat het erg wisselend. Onze kleine meid heeft een flinke reflux en is daardoor veel aan het huilen. We zitten nu op een heel zakje nexium per dag en hopen dat dat aan gaat slaan. Ook heeft ze ws kma. Dus aan de nutramigen (oef wat is dat smerig spul!) Het is allemaal even zoeken dus. Daarnaast gaat mijn herstel erg traag. Ben wel sinds een 5 dagen gestopt met vloeiden dus alles is schoon! Geen vervelend vervolgtraject dus, wat een opluchting! Mijn hb stijgt alleen niet zo snel als ze gehoopt hadden en dat merk ik goed. Ook is gewoon mijn conditie erg slecht. Bv loopt ook super slecht helaas. Mijn herstel heeft veel tijd nodig, en ik heb daar geen geduld meer voor