Liza, wat vervelend dat je je zo rot voelt. Heb je nog staaltabletten? Wat raar dat het niet zo snel wil stijgen. Da's idd vervelend dat je dan zo slap bent. Maar is Nutramigen geen voeding dan? Omdat je aangeeft dat je bv slecht loopt. Mijn neefje kreeg destijds Friso Allergycare en dat spul was ook zo smerig idd! Van harte gefeliciteerd met jullie grote kleine meid!
Liza: balen dat je herstel moeizaam gaat. Sneu voor je meissie dat ze ws kma heeft, os vaak icm reflux. Mitch had ook veel baat bij nutramigen en maagzuurremmers. merk je al wat verschil?
Lizam van harte meid. jee wat een toestand zeg. dikke knufvoor jullie Ft meegroei bed hebben wij bij de ikea gekocht. en met klemmetjes bedoel ik die je op de kast kan plakken (bevestigen) zodat ze dr kast met kleding niet zelf open krijgt. Caruli hoe is het bij jullie en met buikbeeb
Ah, die klemmetjes! Die heb ik destijds bij Hema gekocht, maar daar waar wij ze op wilden hebben, pasten ze niet... Volgens mij had ik ze gekocht voor het dressoir. Prenatal heeft ze geloof ik ook wel.
Danjo: met ons gaat het goed. We tellen weer af naar dinsdag dan is de hersenscreening weer. Blijft toch wel spannend.
Hey meiden Zo ben ik ook weer eens. Ik ben de laatste tijd niet vreselijk actief en meestal schrijf ik dan alleen even iets kort bij de maart mama's. Sorry voor mijn verwaarlozing. Voor mijn idee, krijg ik momenteel toch eindelijk wat energie terug en kan ik 's avonds dus weer wat lager dingen doen. @ Lizam: gefeliciteerd met je dochter. Hopelijk was het een leuke dag, ondanks je lage energie level. Vervelend hoor dat het herstel zo langzaam gaat. Wat zielig dat je kleine meid last heeft van KMA en reflux. Hopelijk vindt ze snel haar draai en werken alle nieuwe voedingstoffen voor haar. Knuffel voor jullie @ Danjo: Jouw kleine meid ook al bijna 2. Wanneer is ze ook al weer precies jarig? Ga je het weer groots vieren? Weet je al wat je haar gaat geven. Ik zit te denken aan een keukentje.... En wat spannend dat ze al over gaat naar een peuterbed. @ Caruli: Spannend weer as dinsdag. Ik duim dat alles er weer goed uitziet. Hoe gaat het met Mitch? Ontwikkelt hij zich goed? En eet hij ook weer goed, sinds de ziekenhuisopname? Hoe groeit jouw buik? @ FT: Nick ook al bijna 1,5. Toch ook weer een mijlpaal. Lekker aan het babbelen ook? Als ik mijn zoon en dochter vergelijk, praat mijn dochter en beduidend meer dan mijn zoon deed met deze leeftijd. Echt al heel zinnen enzo. Hier gaat alles goed. Ik ben vandaag al weer 17 weken zwanger. Momenteel een beetje onzeker. Ik voel de kleine nog niet en dat voor een derde zwangerschap. Veel meiden bij de maart mama's voelen hun kindje al. Een paar dagen gelden is een maart mama bevallen van haar zoon. Veel te vroeg en zulke berichten maken je gelijk zo onzeker. Het lijkt wel of ik dat deze zwangerschap echt meer ervaar dan de vorige 2. Gelukkig mag ik dinsdag weer naar de vk. Ik kan niet wachten. Mijn buikje lijkt meer te groeien dan bij de vorige 2 keer en d ekilo's vliegen er weer aan Ik vind het super om nog een keer zwanger te zijn, maar merk echt dat ik meer onzeker ben. Hopelijk gaat dit over zodra de kleine zich laat voelen. Ik kom zeker weer wat vaker buurten meiden Liefs Femme
Lafemme schaam je hahaha (grapje hoor) 25 Oktober word ze 2 en ja we geven weer een groot feest. ze is helemaal gek van hellokitty dus de taart en mepper zijn van kitty. er komen weer 50 man op drverjaardag. kado ahum hoezo drama ik weet het gewoon niet. Ga volgende week t weekend ff na bart en intertoys. En niet zo onzeker zijn meis, komt helemaal goed heb je geen angelsound? alweer 17 weken alweer bijna op de helft leuk leuk.
@ Danjo: Nee hier geen angelsound. Wordt je alleen nog nerveuzer van en ik bergreep dat de baby's dat helemaal niet zo leuk vinden Oh en bijna en dan is je meisje alweer 2. Heb je nog een cadeautje gevonden voor haar? Het wordt, zo te lezen, weer een geweldig fuifje. Veel plezier alvast met de voorbereidingen. @ Caruli: Hoe was je echo? Hier alles verder prima. Deze week is het hier herfstvakantie. Zoonlief mag maandag en vrijdag naar de NSO en de rest van de week lekker bij zijn mama thuis hangen liefs Femme
Lafemme: jij gaat ook hard zeg. Nog even en je hebt de 20wk echo. Wil je weten wat het word? Danjo: nog een weekje en dan je meissie alweer 2jr zeg wat gaat t snel. Met mitch gaat t redelijk. Hij is nu ziek dus 2dgn niet gegeten... Even aankijken dus De echo was goed, beebke mooi op schema 26wk 900gr Nu woensdag controle gyn.
We zijn eind van de middag met Mitch naar t zh geweest. Hij is sinds het weekend niet lekker en eet nu sinds bijna 1wk niks meer.. En aangezien we bang zijn voor hetgeen wat 3mnd geleden gebeurd is wilde de arts mitch zien. Mitch zijn vel is al wat losser maar nog niet uitgedroogd. Wel is hij nu 700gram afgevallen. Hij heeft een middenoorontsteking en een luchtweginfectie. Hij blijft koorts houden ondanks zetpillen. Nu heeft ie een flinke AB kuur gekregen en hopelijk voelt ie zich snel wat beter en gaat hij weer eten... Anders kan t weer een zh opname worden... Vrijdagmiddag moet ik de arts weer bellen om te overleggen hoe het dan gaat met Mitch...
@ Caruli: Oh arme Mitch. Het zit hem ook niet mee zeg. Hopelijk slaat de Ab-kuur snel aan en hoeft hij niet naar het ziekenhuis. Wel fijn dat het zh hem goed observeert. En natuurlijk ook dat jullie op tijd aan de bel trekken. Arm ventje. Dikke knuffel voor jullie mannetje en ook voor jullie zelf natuurlijk. 1 november hebben we de 20 weken echo en we willen het deze keer wel weten. Lijkt me ook wel een keer spannend om het wel te weten. Hoe gaat het verder hier met iedereen? Liefs Femme
Caruli ik duim dat Mitch weer wat gaat eten want al die toestanden zit je niet op te wachten pff knuf. Lafemme spannend ,voel je je verder ook goed? Hier alles goed druk druk met werken en met het huis. 2 weken geleden de hele buitenkant gedaan en nu afgelopen weekend beneden alles, moet nu alleen nog een deel vd keuken,wc en halletje en dan gaan we door na boven maar volgende week weer. Met Naomi gaat het ook goed nog een paar dagen en dan is ze jarig
Danjo, wat gaat Naomi voor haar verjaardag krijgen? Ik ben aan het bedenken wat we Nick voor Sinterklaas willen geven, maar ik vind deze leeftijd heel moeilijk. Hij is voor veel dingen te groot en voor veel dingen nog te klein... Caruli, hoe gaat het met Mitchell? Slaat de AB aan?
Hier lig ik met Mitch weer in het zh.. De arts wilde hem toch weer gaan opnemen en sondevoeding gaan geven. Hij zal waarschijnlijk deze keer sneller opgeknapt zijn omdat hij nu niet zo ver afgetakeld is als de vorige keer... Pfff tis weer vakantie hoor, er rust echt een vloek erop bij ons. De vorige keer ook al net voor de vakantie en nu dus weer.. Maar goed, wel fijn dat ze nu optijd ingrijpen en dan slaat de behandeling ook sneller aan. Heb nu trouwens wel een echt zh bed gekregen ipv een stretcher.. Dat scheelt hopelijk wel iets Ik ga weer even bij hem kijken, hopelijk tot snel weer meiden.
Ft we hebben een trein van hellokitty gekocht en dan halen we na dr verjaardag nog een keukentje van Ikea. Ik vind het zooo moeilijk ze heeft al zoveel. sinterklaas doen wij dit jr nog niet aan. Caruli jee wat balen zeg dikke knuf voor jullie Hier slaapt Naomi in een meegroeibed en ze doet het super
@Caruli ik had het op Hyves gelezen idd. Balen zeg! Maar gelukkig voorkomt dit wel erger idd. En een echt bed ligt idd veel lekkerder. De eerste keer dat Nick in het zh lag, hadden we een grote kamer waar idd voor mij een ziekenhuisbed stond. De tweede keer zou ik een stretcher krijgen maar dat paste niet. Toen hebben we het matras op de grond gelegd en lag ik met mijn voeten onder de commode/werkbank. Maar dat was maar voor een nachtje, de eerste keer was ruim een week. Nu ik erover nadenk denk ik dat misschien een matras op de grond nog wel lekkerder ligt... @Danjo, dat keukentje is leuk idd! En Hello Kitty is ook zo schattig! Ik weet nog wel dat ik een jaar of 10 was dat ik een Hello Kitty pop kreeg. Kun je nagaan hoelang ze al meegaat. Leuk bed trouwens zeg! Echt een meisjesbed.
Naomi is helemaal van de kitty, als je dr vraagt wat wil je hebben voor je verjaardag is het kitty( zelfs zo erg dat ze itoys en bart boekje pakt en bladerd na de kitty pagina en alles aanwijst haha, dvds van kitty worden scheel gedraaid pff.
Danjo: Alvast super gefeliciteerd met de 2e verjaardag van jullie meid Lafemme: Nog 1 weekje meid en dan is de 20wk echo, spannend hoor. Hopelijk is gewoon alles goed
@ Danjo: Gefeliciteerd met je meisje. Lekker genieten van vandaag. Vier je dit weekend haar verjaardag? Alvast veel plezier. En hoe vindt ze haar trein? Ik zit ook te denken aan een keuken. Die van de ikea is erg leuk, maar vind hem ook wel duur @ Caruli: Hoe gaat het met Mitch? Ligt hij nog in het zh? En weer tijdens de vakantie. Dat is toch wat... Sterkte in ieder geval. Ja ben wel gespannen voor volgende week. Merk meer dan bij de andere 2. Waarschijnlijk toch door de np-meting en hier actief meepraten bij de maartmama's. Paar lady's hebben niet zulk goed bericht gekregen... @ Ft: Alles goed met Nick? Moeilijk hè goede cadeautjes bedenken. Ik vind het bij jongens vaak ook nog moeilijker dan bij meisjes. In de winkels lijkt het vaak wel of het allemaal roze is. Dat valt mijn zoon altijd op Ga even bank hangen, heb een beetje een off-day Liefs Femme