Lafemme ze vind dr kitty trein super. en betreft ikea keuken idd duur daarom haal ik die na zondag ( ze krijgt nl ook van veel geld) dus dan is het nog leuk. Wij hebben ook zoiets 50 euro is leuk genoeg voor een verjaardag. Naomi is gisteren door de visite al goed verwend. Van man zn tante en neef en nichtje een poppenhuis van de intertos echt heel gaaf, van oma een zooi kleding en een klok en puzzel van kitty, van vriendin geld en hello kitty boek met geluid, en van zwager en schoonzus ook een puzzel van kitty en die komen zondag weer en dan krijgt ze een stepvan hello kitty. zondag komen er nog zon 50 man dus zal nog wel heel veel bij komen
Dag dames, Sorry dat ik een tijdje afwezig ben geweest het was hier wat hectisch en ik voel me nog steeds erg matig dus rust veel. Caruli; wat balen dat Mitchell weer in het ziekenhuis ligt. Hopelijk gaat het snel beter. Kunnen ze niets preventies doen om dit te voorkomen? Balen van je vakantie zeg, zo kom je nooit bij. Danjo; nog gefeliciteerd met je grote meid! Zo te horen is ze al flink verwend en dit weekend nog meer. Is ze ook al in de 'nee-fase?'. La femme; tjee al 20 weken, wat gaat het snel! Je hoort vaker dat mensen bij een tweede of derde zwangerschap zich meer zorgen maken. Probeer te genieten van zo'n uitgebreide echo. Ft; hoe is het met Nick? Wat ik een leuk cadeautje vond voor onze dame was een kinder-fauteuil en een loopfietsje, daarnaast kunnen ze vaak wel iets met kleurboeken en kleurtjes, vingerverf en een veiligheidsschaartje en plak of Duplo.
Caruli Wat fijn dat Mitchell weer thuis is. Wel balen dat hij nog sondevoeding nodig heeft. Eet hij wel weer wat? Ben je eigenlijk nog bij de logopedist met hem geweest?
Liza: hij eet weer zelf een deel van wat hij moet eten. Vrijdag weer op controle, hopelijk mag de sonde er dan weer uit. Logopediste hebben we nooit iets meer van gehoord. Maar mitch zit sinds een aantal weken op t revalidatiecentrum in een peutergroep en krijgt hij straks de nodige begeleiding. Eind nov hebben we de bespreking van de observatie dus ben benieuwd wat ze van mitch vinden en ermee willen gaan doen. Hoe gaat t met jou en de meiden?
@ Caruli: Wat fijn dat Mitch weer thuis is. Is het zhbezoek meegevallen of was het zwaar? Fijn dat hij tegenoordig op een reva-peutergroep zit. Dat is vaak zoveel beter en zoveel meer aandacht. Vrienden van mij hebben echt een verschil bij de ontwikkeling van hun kind gezien. Ik duim dat vrijdag de sonde eruit mag. @ Liza: Jammer dat je nog niet zoveel energie hebt. Gaat alles wel goed met je kleine meisje? En natuurlijk ook met je grote meid. Goed uitrusten maar. @ Danjo: Nog meer cadeaus gekregen? Was het gezellig zondag? Vandaag 20 weken echo gehad en helemaal opgelucht. Alles zag er goed uit en de kleine is helemaal goed gekeurd. Ik zit weer helemaal te zweven op mijn wolkje. Ook voor het eerst gezien hoe het is om het geslacht van een baby te bekijken. En gelukkig was het goed zichtbaar We krijgen nog een jongen. Helemaal geweldig. We raar om het al te weten en het ook te vertellen Nu snel slapen Liefs Femme
La Femme, fijn dat alles goed was en wat leuk dat jullie een jongetje krijgen. Lijkt mij ook gek om het te weten en helemaal om het te vertellen idd. Caruli; oh sorry ik heb even gemist dat hij op een peuterrevalidatie groep zit. Hoe bevalt dat? Ook ik ben idd erg benieuwd wat ze van hem vinden. Hopelijk maakt hij dezelfde vooruitgang daar als waar La Femme het over heeft. En krijg je vrijdag goed nieuws! Met onze kleine meid gaat het goed maar ze heeft echt enorme last van reflux. Gisteren weer uren met haar bezig geweest voeden....spugen.....voeden.....spugen en zo maar door. En maar huilen! Op een gegeven moment is ze zo oververmoeid en wij ook. Ze heeft nu 6x wat bloed bij haar spuug gehad. Erg sneu. Gisteren met de ha besproken dat we naar de ka gaan. gelukkig kunnen we maandag as al terecht! Onze oudste is erg pittig op het moment. Alles is nee en gillen dat ze kan! Komt vast goed....
Lafemme: wat fijn dat alles goed is met jullie knul Geniet ervan meid, de tijd gaat zo snel.. Liza: ja het gaat goed op het groepje.. Balen dat je meisje zo'n last van de reflux heeft, welke medicatie gebruik je er voor? Bij mitch duurde t ook een tijd voordat medicatie werkte.. En dan nog kwam hij er niet helemaal vanaf. Echt sneu voor die kleintjes als ze er zo'n last van hebben.
Caruli wat fijn dat het weer beter gaat. Lizam balen dat je kleine meid last heeft van reflux zeg, en de oudste dus midden in de peuterpuberteit ja dat maakt het er ook niet makkelijker op. Lafemme super dat alles er goed uit zag en leuk een jongen Naomi is super verwend weer zondag echt een geslaagde dag
Hoi meiden, wij zijn weer terug van een heerlijke week vakantie. @Caruli, wat een zorgen weer zeg! Ik heb het topic in de Lounge gelezen. Hebben ze nog gebeld vandaag? Jullie arme manneke. Vreselijk om te lezen dat ie meteen al overstuur raakte toen je man het zh binnenkwam. @lafemme, wat leuk zeg, een jongen! 20 weken alweer, dat gaat hard! @Liza, balen dat je je nog zo rot voelt! Duurt wel lang he? Een fauteuiltje heeft Nick inmiddels en een loopfietsje heeft ie voor zijn verjaardag van opa en oma gehad. Maar ik zag in de Kruidvat folder een leuke autobaan van Fisherprice. Verder denk ik een nieuw voorleesboek en nog wat kleine dingetjes. @Danjo,wat is jullie dame verwend zeg! Leuk hoor. Onze vakantie was heerlijk. We hebben prachtig weer gehad en we zaten in een pension waar ze koeien, kippen en schapen hebben! Dus Nick had de tijd van zijn leven! Zelfs van heel dichtbij vond ie de koeien geweldig. En bij de broodjes 's ochtends had ze op de derde dag een grote veer van een kip gedaan, daar heeft ie de hele tijd mee rondgelopen. lol Opa en oma waren ook mee, dus dat was helemaal geweldig. Binnenkort wat foto's.
Ft heerlijk ff vakantie jullie hebben idd super weer gehad zeg. Ben benieuwd na de fotos. Hier alles goed morgen gaat Naomi bij mn zus en zwager en 2 nichtjes slapen.
Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie en de kids? Lafemme: Bijna 23weken alweer zeg, jij gaat ook hard Hoe voel je je? Hier gaat het redelijk, gisteren nog met de kinderarts een telefonisch gesprek gehad en nu moeten we toch afwachten tot 29nov en mocht hij weer een keer bloedspugen moeten we bellen en schrijft hij Nexium voor, zodat de maag wat rustiger word. Ben benieuwd. Nu heeft hij het 2x gehad in 1 week tijd dus ben benieuwd of het nog een keer gaat gebeuren..
Ik had idd in je topic gelezen dat het nog een keer gebeurd was. Ik moest toen idd ook denken aan een geïrriteerde maag. Balen dat het zo tegenzit! Eet ie inmiddels wel weer een beetje zelf? Arm ventje.
Ja hij gaat gelukkig sinds gisteren weer wat meer dingen eten, hopelijk gaat het nu de goede kant op en mag snel de sonde er weer uit. Ben het echt zat nu en voor hem is het ook niet leuk.. Maar goed eerst even zien of het eten in stijgende lijn is en blijft goed gaan. En anders 29nov een gesprek over hoe dan weer verder.
Hoe blijft Mitchell er zelf onder? Is hij de sonde al zat of accepteert hij het? Hopelijk spuugt hij nu verder geen bloed meer en komt er rust bij jullie in huis. Lijkt me ook voor jou niet onnodig! Hier is het alles behalve rustig. Mijn vriend en ik zitten midden in een relatie-crises. Hij slaapt vannacht ergens anders zodat ik even wat lucht krijg want ik trek het op deze manier niet meer. Ben er echt kapot van. Je zet niet, met zoveel moeite, twee kinderen op de wereld om er niet samen van te genieten en de kinderen er de dupe van te laten worden
Lizam wat vervelend meid, komt het door de kids en dat Alles moeizaam verloopt? Dikke knuf. En als jr wilt praten Je weet ons te vinden. Je mag ook altijd smsen knuf
Het gaat wat beter. Ik merk nu dat ik eindelijk doorgedrongen ben dat het zo niet langer gaat. Komende maandag hebben we het eerste gesprek voor relatietherapie. Nu hij het eindelijk inziet heb ik wel vertrouwen dat het goed gaat komen, maar we zijn er nog niet. Hoe is het met jullie?
Wel fijn dat je er iig vertrouwen in hebt dat het wel goed komt. En het sluipt er over lange tijd in, dat kun je idd ook niet in een week oplossen. Dat heeft ook tijd nodig. Hier gisteren bij mijn mans werk naar de Sint geweest. Nick vond het in het begin heel spannend, niet alleen de Sint en Pieten, maar ook zoveel vreemde mensen. Maar na een tijdje deed hij wel mee, al was ik in de buurt. Zo suf dat je daar zooooo trots op kan zijn! Ik vond hem zo dapper toen hij hand in hand met twee meisjes stond en het rijtje ging lopen. Hij keek niet eens waar ik was! Lol vandaag was hij niet helemaal lekker, heeft de hele middag bij ons op schoot gehangen. We hebben dus lekker een pyama dag gehad.