Ft: leuke foto Liza: fijn dat t begin er is. Hopelijk komt t met behulp van de therapie enzo weer helemaal goed!
Vorige week at hij niks meer, 40gr koorts. Had ie weer oorontsteking, heb weer een ab kuur gekregen en nu begint ie langzaam weer wat fruit te pakken. Maar hij is nog snotverkouden dus veel pakt hij nog niet. Deze week hebben ze 2x een nieuwe sonde moeten plaatsen omdat ie er snachts uitgevallen was. Arm ventje... Hoe is het met jullie?
Met ons gaat alles lekker, wel alledrie aan het hoesten, maar verder gaat alles lekker. Nog twee nachtjes en dan vieren we sinterklaas.
Hoi meiden. Hoe is het met jullie? La femme: hoe gaat t met de zwangerschap? Liza; gaat t al wat beter tussen jullie? Danjo: hoe is het met jou en je meissie? Vandaag is ons ventje jarig, alweer 2jaar zeg. Vanmorgen onze kados gegeven en vanavond komen mijn schoonouders een bakkie doen en dan morgen mag hij een feestje vieren op t revacentrum. Zaterdag vieren we hier thuis zijn feest
Caruli hier ook alsnog van harte meid. lizam hoe is het bij jullie? en de rest vd meiden? hier gaat alles goed. druk met werken etc maar wel leuk. naomi is uit logeren en ik ga straks weer werken. wel saai zo hoor haha
@Caruli, wat zie ik daar voor een mooi bericht in je onderschrift! Lijkt me een hele geruststelling, is toch wel spannend. Nog gefeliciteerd met Mitch, hij is flink verwend las ik op Hyves? @Danjo, hier is alles prima. Nick gaat echt zoveel kletsen, hij eet nu grotendeels zelf (nog niet helemaal netjes, maar dat geeft niet. ), kortom hij blijft ontwikkelen. Heel erg leuk! Ik vind een nachtje zonder Nick altijd heel tegenstrijdig. Aan de ene kant vind ik het heerlijk dat ik even niet hoef te zorgen en tijd voor mezelf en voor ons tweeën heb, maar ik mis hem ook altijd wel. Het is trouwens behoorlijk rustig geworden in ons topic! PS, ik heb een heel leuk filmpje op Hyves gezet.
Hey meiden Sorry...ik ben gewoon wat minder actief. Ook bij de maartmama's kan ik het niet bijhouden. Ik heb gewoon geen tijd of geen puf... @ caruli: Nog gefeliciteerd met Mitch...sorry helemaal vergeten. Hopelijk was hij niet ziek op zijn verjaardag dit jaar. Vorig jaar lag hij in het zh. Ik lees dat hij ook nog een oorontsteking heeft gehad. Balen joh. Gaat het eten wat beter? Hoe gaat het met je zwangerschap? Lekker aan het genieten. Je laatste maandje alweer. Wanneer ben je precies uitgerekend? Ik weet dat je een kz krijgt, maar dan weet ik ongeveer welke tijden ik hier in de gaten moet houden Ik lees dat alles goed is met je kindje, wat een super nieuws. @ FT: Wat leuk dat Nick zo lekker gaat babbelen. Onze dame wil ook alles zelf doen. Maar dan ook echt alles. Ze is echt aan het peuter puberen....ik ben bijna 2 en zeg lekker nee. Jammer he dat het topic een beetje leeg bloedt. Ik ga zeker proberen wat actiever te worden. Vanaf 11 februari heb ik verlof en dan ik in ieder geval vaak langskomen. @ Danjo: He ben je weer aan het werk? Of was je dat alweer even? Sorry hormonen hoor. Gaat het goed het werken i.c.m. je bekken? Wel lekekr weer denk ik of niet? Lekker als ze eens een nachtje gaan logeren, maar de volgende morgen maak ik toch altijd haast om ze zo snel mogelijk op te halen... Hier alles goed. Dochter is echt aan het puberen en zegt voornamelijk nee. Wil alles zelf doen. Wat was mijn zoontje een engel zeg. Ze is gestopt met slapen 's middags, nu sinds een maand en dat breekt haar soms gewoon op...maar naar bed gaan oh nee. Een aantal weken ook met naar bed gaan problemen gehad, dat gaat nu weer goed. En 's morgens zo tussen 05 en 05;30 wakker...wat toch net wat te vroeg is, volgens mijn klokje. Ik ben dus vaak niet te genieten en vindt mezelf ook een behoorlijk nare moeder. Hopelijk knapt het allemaal weer een beetje op en gaan mijn hormonen weer wat liggen Dinsdag bij vk geweest. Ik krijg wederom groeiecho's met 28, 32 en 36 weken. De vk denkt op dit moment niet dat het kindje klein gaat zijn (eerder groot) maar met de voorgeschiedenis van vorige kids moet het wel...Ach het is ook weer niet zo'n ramp. Als het maat=r goed blijft en ik niet constant voor ctg's moet etc. 29 december de eerste staan (dan al bijna 29 weken) maar er was natuurlijk bijna geen plek meer. Nou ik ga zo maar lekker slapen. Kus Femme
Lafemme: ja hier gaat het redelijk, we zijn sinds vrijdag weer begonnen met bijvoeden dmv sondevoeding bij mitch. Hij was weer afgevallen. Hij heeft nu 4x oorontsteking gehad in ruim 6wk tijd, dus nu 9 jan naar de kno arts. Ik ben 15jan uitgerekend We hebben 2 wk geleden de laatste guo gehad en de beeb heeft niet de hersenafwijking die mitch heeft! Super dat alles goed met je gaat, wat gaat het eigenlijk toch snel he. Jij alweer 27 weken.. Goed dat je nu goed in de gaten gehouden word. En een echo is niet erg toch hihi
@lafemme, petje af hoor, tussen 5 en half 6 opstaan is echt killing, zeker als ze niet meer wil slapen tussen de middag! Anders kon je zelf ook nog even, maar dat zit er dus niet in. Daar wordt ieder mens chagerijnig van, dat ligt echt niet aan jou. OP zich wel leuk dat je nog regelmatig echo's krijgt, maar het vreet ook altijd wel tijd. Voel je je lichamelijk nog goed, behalve het slaapgebrek?
@ Caruli: Wat vervelend dat Mitch weer bijvoeding krijgt. Heeft hij nu een sonde voor tijdelijk en eet hij er ook gewoon naast? Het zou zo fijn zijn als jouw ventje een beetje goed gaat aansterken. Merk je nu ook dat zijn ontwikkeling langzamer gaat, als hij zo verzwakt is? Echt super bericht dat deze baby niet he tgene heeft wat Mitch heeft. Hele geruststelling. Ah dus voor 15 Januari hier vaak langskomen Geniet nog even meid. Wat dit is toch ook jouw laatste zwangerschap? Gek idee hè....nooit meer dit moois meemaken. Maar wat zijn we gezegend met het moois wat we hebben rondlopen. @ FT: Ja baal soms best dat z ejuist nu gestopt is met slapen, want ik keek echt uit naar dat uurtje rust (ze sliep al nooit zo lang). Soms gaan we nu samen op d ebank liggen, maar meestal lig ik gewoon vroeg in bed. Mijn man vindt dat wel erg vervelend. Hij zegt ook "ik mis je". Maar hij snapt wel dat ik anders niet staande blijf Net wat je schrijft. Die echo's hartstikke leuk, maar het is toch ook wel weer zonde van de tijd. Vooral als het dan niet goed is en ik moet weer ctg's gaan krijgen. Maar volgens mij groeit deze baby prima en zal dat mij, hopelijk bespaard blijven. Maar weer even gluren naar hem, vind ik wel weer leuk Zo het hele huis gedaan, nu even uitrusten, dan zoon halen en om 17:00 naar zwemles. Altijd een drukke dag die dinsdag. Wat gaan jullie met kerst doen? Liefs Femme
Wij gaan kerstavond naar mijn ouders, 1e kerstdag naar mijn schoonmoeder en 2e kerstdag met schoonmoeder en Nick naar de pannenkoekenbakker. Ik vind het altijd erg gezellig.
Hey meiden Hopelijk hebben jullie een fijne kerst gehad. Hier lekker druk en lekker veel in de auto gezeten. Jammer dat mijn schoonouders 300 km vanaf ons wonen. Helemaal fijn dat we morgen weer terug mogen, omdat mijn schoonvader overmorgen 65 wordt en dan de 31ste weer terug om thuis oud en nieuw te vieren. Lang leven de auto Mijn zoon zit ook nog eens voorin, omdat hij achterin constant zo ziek wordt. Ik zit gezellig bij mijn dochter op de achterbank, terwijl ik altijd riep dat ik dat nooit zou doen. Maar ja alles voor mijn kleine man Wij vieren oud en nieuw weer met een grote groep vrienden. is altijd erg gezellig, alleen als zwangere is het altijd wat meer toekijken Ik zal niet zoveel meer online zijn, dus ik wens jullie alvast allemaal een geweldige 2012. Dat al jullie dromen maar mogen uitkomen. Kussss Femme
Meiden ff snel hier alles goed maar druk druk druk maandag ga ik met naomi en tante en nichtje een midweek na kijkduin heb er zin aan
Danjo: oh das leuk, geniet ervan Meiden ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling en dat 2012 maar een heel mooi jaar mag worden voor ons allemaal!
Hoi meiden, Iedereen ongeschonden het Oud en Nieuw doorgekomen? Voor jullie allemaal een fantastisch 2012 toegewenst. Hier hebben we het rustig gevierd met mijn ouders en broer, schoonzus en neefje. Was heel erg leuk, de kinderen hebben heerlijk gespeeld en wij hebben weer lekker bijgekletst.
Hey meiden De allerbeste wensen voor 2012 en dat al jullie dromen maar uit mogen komen. Het gaat vast een bijzonder jaar worden. De laatste keer zwanger zijn, laatste keer bevallen, de laatste keer een kleine baby omhelzen....Bijzonder en emotioneel. Hier een leuke jaarwisseling gehad. Ik lag gelukkig rond 02:00 weer in mijn bed en de hele volgende dag ben ik kotsend doorgekomen...alsof ik een kater had... Gelukkig gaat het nu weer beter. @ Caruli: Jij alvast heel veel sterkte en succes met de binnenkort geplande kz. Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen. Ik denk aan je en probeer deze site in de gaten te houden. Hoe gaat het met de rest van de meiden? Liefst Femme
Caruli, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Ziva!!!! Geniet lekker van jullie kleine meisje!