Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh meiden, zie nu dat ik hier nog niet geweest ben..

Ik ben idd vrijdag 6 jan bevallen van een meisje genaamd Ziva 2920gram en 46cm. Het is een lief klien fijn poppetje.
    Ze heeft opstartproblemen gehad en nu nog moeite met haar temp, maar het komt vast allemaal goed.
    Straks weer wegen enzo, ben benieuwd of ze nu gestopt is met afvallen.
    Zal snel fotos in een album zetten.

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Als eerste sorry voor mijn lange afwezigheid. Het zijn 'tropentijden' hier.

Caruli; gefeliciteerd met jullie meisje! Hopelijk komt ze weer wat aan. Hoe reageren de andere kinderen op hun nieuwe zusje?

Danjo; hoe gaat het met jou bekken en het werken?

La Femme; het is idd raar om te weten dat je dit nooit meer mee gaat maken maar er komen vast veel mooie andere dingen voor in de plaats. Probeer er van te genieten en uit te kijken naar alle mooie dingen die gaan komen.
    En heel herkenbaar dat het slapen eraf aan het gaan is 's middags en ook dat mama dan niet meer kan liggen en dat nog heeeeeel hard nodig heeft. ;)

Mijn hb is nog net niet wat het moet zijn en dus schiet mijn herstel nog steeds niet zo goed op. Tussen ons gaat het beter maar heeft ook nog zo zijn dipjes (zoals nu, ik zit boos achter de laptop). Helaas kost dat dus erg veel energie wat ik niet heb. Met de dames gaat het prima. Onze jongste groei kei goed, zo goed zijn we niet gewend!
    Helaas mopper ik ontzettend veel tegen onze oudste omdat ik gewoon te moe en gefrustreerd ben. Laatst riep ik zelfs in een gefrustreerde bui: 'je bent toch geen kleuter!' Nee, zijn mijn vriend een peuter. Achteraf schaam je je dood natuurlijk als je zoiets zegt. Ik weet niet wat het is na deze bevalling, ik ben gewoon echt niet mezelf, zo ontzettend opvliegerig, maak me veelste druk om vanaf, twijfel aan vanalles. :(Herkend iemand dit?

3. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Yeah Caruli... van harte meid met de geboorte van jullie dochter.

Wat een mooie naam.
    Is alles goed gegaan?
    Ik herinner mij van mijn kids dat de temperatuur altijd het lastigst is als ze zo klein zijn. Zoveel schommeling en ze kunne zich gewoon moeilijker warm houden. Komt vast snel goed. Gewoon lekker veel knuffelen ;)
    Hoe vinden je kinderen haar?
    Geniet meid.

@ Lizam: Misschien toch nog hormonen icm lage hb gehalte. Hopelijk knap je snel op. Ik ben momenteel ook niet altijd een vreselijk aardige mama. En daar schaam ik me ook erg voor. Probeer het wel altijd weer goed te maken met mijn kleuter.
    Knuff.

Ik vlieg weer voorbij. Dochter heeft kuren ;):D

4. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Zo wat een rust hier zeg. Gisteren is mijn dochter 2 geworden. Wat blijft zoiets bijzonder. Ze zong, elke keer las ze de huiskamer binnenliep, in de gloria, vanwege de versiering.:D:D

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Lafemme, gefeliciteerd! Twee alweer, gaat hard he? Voor ons duurt het nog 3 maanden voor het zover is.

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lafemme: nog gefeliciteerd met je meissie.
    Wat gaat het snel he ;)

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ps, ik ga even eten enzo. Probeer snel een update van ons hier te komen doen.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hee meiden hier alles goed erg drukjes maar wel leuk druk. met mn bekken gaat het redelijk en met Naomi perfect. kom gauw weer mee kletsen

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik bedacht me ineens dat ik hier al een tijdje niet geweest was, maar blijkbaar ben ik niet de enige. ;)

Hier gaat alles lekker, we genieten zo veel van Nick. Hij kletst echt de oren van je hoofd. Alleen het sleeen doet hem niet veel, da's jammer. Na een paar meter wil hij er alweer af!

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ft: oh das idd wel jammer dat hij het sleeen niet zo leuk vind.

Hier heeft casey echte schaatsen gekregen en ze kon het gelijk best goed.
    Mitch is ook gaan sleeen met papa en dat vond ie wel leuk, alleen was het die dag echt koud brrr.

Van mij hoeft die kou niet hoor ;)

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoe gaat het met Mitch? En nu weer dokteren met Ziva, het zit jullie niet mee!

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hi,

Met Mitch gaat het goed, alleen het eten wil weer niet...
    Maar goed hij eet nog wel iets dus dan vind ik het goed.
    Wil niet weer terug op de sondevoeding..
    En idd met Ziva beginnen de zh bezoekjes ook alweer..

Verder met jullie alles goed?

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Met ons gaat het prima. Ik ben met Nick gisteren weer op controle geweest bij de cardioloog en we hoeven niet meer terug te komen (zolang er niks meer gebeurt uiteraard). En nog een paar weekjes en dan gaan we lekker op wintersport. Ben wel toe aan een weekje rust en ontspanning.

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh fijn dat het goed gaat met Nick en hij niet meer terug hoeft te komen.
    Oh lekker vakantie.. Ga er maar van genieten meid ;)

15. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Pfff vandaag tevhoren gekregen dat mijn oude buurmeisje (overbuurmeisje bii mijn ouders thuis) is overleden. Ze had kanker en had daardoor allerlei complicaties. Ze is vorige week geopereerd maar had ook daar weer complicaties van. Nu heeft ze vanmorgen tijdens het verzorgen een hartstilstand gehad. Ze hebben haar wel gereanimeerd, maar ze heeft wel een zuurstof tekort gehad en daardoor hersenschade opgelopen. Toen heeft de familie besloten dat ze genoeg heeft geleden en zijn de machines stopgezet. Ze was pas 24. :(

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh jee wat heftig meid... :(
    En ook nog zo jong pfff
    Sterkte meid!

17. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Pfff een heel verhaal getypt maar de laptop viel uit.....grrrr.
    Dus effe in t kort;

Ft, wat een naar bericht zeg! Veeeeeeelste jong.
    Fijn dat jullie niet meer terug hoeven bij de cardioloog.

Caruli, heb ik het weer gemist? Waarom moet ziva naar t zkh? Het eten Blijft lastig met Mitchell dus. Fijn dat t voor de rest wel goed gaat.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ziva is doorgestuurd naar het skz omdat haar voorhoofdsnaad dicht gegroeid is..
    Mitchell had dat toen ook alleen hijnwas 6 mnd en dat vonden ze net kunnen en was een operatie niet nodig..
    Pff nu maar hopen dat het bij Ziva ook niet nodig is, maar zij is ermee geboren..
    Dus ik weet het niet.
    Nu maar aftellen tot 9mrt

19. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Hier al weer in week 38 belandt.

@ Caruli: Wat een toeval dat Ziva ook dicht groeiende naden heeft. Bij Mitch viel het achteraf toch mee? Ja lees ik nu.
    Ik duim dat 9 maart de uitslag niet tegenvalt. Gaan ze het dan opereren als het wel dicht is gegroeid? Bij welke leeftijd doen ze dat dan? Spannend hoor.
    Wil Mitch al weer wat beter eten?
    Je treft het ook niet qua ziekenhuisbezoekjes bleehhh. Knuffel voor jou.

@ FT: Wat een heftig verhaal. Getsie veels te jong.
    Fijn dat Nick niet meer terug hoeft naar de cardioloog. Goed nieuws.
    En al op vakantie geweest? Lekker gehad?

@ Lizam: Gaat alles goed daar met je 2 meiden? En ben je zelf weer goed opgeknapt?

@ Danjo: Fijn dat je bekken beter gaat en dat het met Naomi ook geweldig gaat.

Nou het topic is niet erg actief meer...jammer, maar werk er zelf ook niet echt aan mee.
    Ik laat jullie snel weten als mijn kleine man geboren is.

Knuffels,

Femme

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lafemme: Mitch was met 6 mnd pas dicht en dat was net genoeg om geen operatie nodig te zijn.
    Mocht Ziva wel geopereerd moeten worden dan zullen ze dat denk ik voor de 6 mnd doen omdat het dan nog endoscopisch kan, das een lichtere operatie dan een hele schedelconstructie die na 6 mnd moet.

Jee alweer bijna uitgerekend, wat gaat het snellll
    Ben benieuwd naar jullie ventje en de naam ;)

Deel Deze Pagina