Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    La Femme, tjee, voor ons is de zwangerschap voorbij gevlogen, voor jou ook? Hoe voel je je? Ik ben ook benieuwd naar de naam en je bevallingsverhaal. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig.

Caruli; Tjee, meid het zit jullie idd ook echt niet mee! Ik duim voor jullie dat het ook nu weer allemaal meevalt. Hoe is het nu met Mitchell? Hoe reageert hij op zijn kleine zusje? Is het allemaal een beetje te combineren? En Casey hoe is het met haar?

Het topic is idd niet meer zo actief. Ook ik kom hier nog maar weinig. Tijd en energie ontbreken. Het gaat nog steeds matig met mij. Ze artsen hebben gezegd dat ik er een jaar voor uit moet trekken om mezelf weer goed te voelen en ik vrees dat dat gaat kloppen. Ik wer k nu weer 3x 4 uur eenvoudig administratief werk (niet mijn eigen werk). En dat is al pittig. Daarnaast ben ik met medisch fitness begonnen. Hopelijk kom ik er op die manier echt weer bovenop want ik ben zo klaar dat met mijn lichaam niet mee wil werken.
    Met de dames gaat het overigens super goed! Die zijn zo gek met elkaar, erg leuk om te zien. :D

2. hee meiden oooooooooooooo ik mag me schamen

maar goed kom even zwaaien en zeggen dat het hier goed gaat!!

de dames zijn alweer 1!! het is wat..

greets en lafemme suc6 met de laatste loodjes!

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @caruli, hoe was de uitslag 9 maart? Ik hoop positief.

@liza, balen dat het herstel zo traag gaat! Kan me voorstellen dat werken dan erg zwaar is.

@yippie, de dames worden groot zeg! Leuk fotootje in je avatar.

@danjo, alles lekker bij jullie?

Hier een heerlijke week gehad. Nick heeft zo genoten van de sneeuw. Was echt geweldig. Wel grappig, gister terug van wintersport, vandaag 2 nieuwe zomerjasjes gekocht.

4. hah fair is al weer een oude foto

meiden zijn zoveel groter al weer hhiih

5. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

Mar 31, 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Kennen jullie me nog :) (its me SweetRoosje aka Hvj :)), het is alweer een tijd geleden. Ik zal wat vaker proberen te verschijnen, als dat nog mag :)

Er is ondertussen ook veel gebeurd hier waaronder het overlijden van mijn vader (voor diegene die het nog niet wisten), ook loopt m'n jongste bij een neuroloog ivm 'vermoedelijk' lichte epileptische aanvallen (onderzoeken zijn nog bezig).

Hoe gaat het hier met de mama's en de peuters en baby's?

Hier gaat het allemaal zijn gangetje gelukkig, geniet volop van mijn 2 prinsesjes. De oudste daar ben ik met een zindelijkheidstraining bezig, overdag/thuis gaat het luierloos aan toe alleen de avonden en buiten durf ik het nog niet aan. Hoe hebben de mama's het gedaan waarvan het wel is gelukt?
    De jongste tijgert nu op een snellere vaart en trekt zich hier en daar op, het is een lekker vrolijk meisje. De oudste is echt een praatjesmaakster, heerlijk al die praatjes.

Zijn er nog kriebels bij de mama's hier? Hier kriebelt het wel maar m'n gezonde verstand werkt nog gelukkig en houdt me 'nog' goed in toom :p.

Verder is de zoektocht naar een school voor m'n oudste begonnen, het blijft moeilijk om de juiste schol te vinden waar je je goed bij voelt (denk dat geen enkele goed genoeg zal zijn voor je eigen kroost).

Genoeg getetterd denk ik.

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hey meid.

Tuurlijk mag jij meekletsen ;)

Hebben ze al een eeg enzo gedaan bij je oudste?
    Mitch heeft ook epileptische aanvallen..
    Wat goed dat ze overdag al zindelijk is. De nacht is gewoon een keer proberen, voor het slapen gaan laten plassen en dan kijken hoe het gaat.

Hier kriebelt het nog steeds hoor, blijf een zw zoiets bijzonders vinden. Maar helaas kan het bij ons niet meer :(

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Yippie: wow wat een mooie leuke meiden heb je zeg! "smelt"

8. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

Mar 31, 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yippie, wat een leuke foto van je meiden. En 1jr alweer, gaat hard he?

Caruli, ja dat hebben ze gedaan. We wachten de uitslag af. Krijgt je zoontje er medicatie voor? Klopt een zwangerschap blijft prachtig, en dan zo een kleine in je armen *smelt*. Waarom kan het niet meer bij jullie als ik vragen mag?

LizaM, nog gefeliciteerd met je meisje *shame*. Leuk he 2 meisjes, echt dolle pret is dat hier ook. Veel sterkte met het aansterken meid, doe het rustig aan!

LaFemme, al bevallen? Zo ja van wat?

Yippie, hier een *dubbelshame*. Hoe is het om een tween te hebben?

Danjo, hoe gaat het met jou meid? En je kleine meid, zal zeker nu al groot geworden zijn?

FT, ow lekker een week wezen sneeuwen. Ja die kids zijn er idd gek op, hier ook al te graag naar buiten gewild en met sneeuw spelen. balletjes maken, heerlijk om die snoetjes te zien bij het hebben van lol.

9. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lafemme: ben ook wel benieuwd naar of je al bevallen bent enzo?

Moedertjuh: nee nog niet, het is heel moeilijk om bij kleintjes op een EEG een aanval te pakken te krijgen. Dan moeten ze net op dat moment er een krijgen..
    Maar we moeten in April weer naar de kinderarts/neuroloog en dan gaan we het weer bespreken.
    Hij heeft vorige week weer een aanval gehad op het revalidatiecentrum, leidster was er goed van geschrokken..

Wat voor aanval krijgt jou meissie en hoe lang en hoe is ze daarna?
    Wanneer krijg je de uitslag?
    Balen dat je erop moet wachten, wij krijgen bij elke EEG bijna gelijk de uitslag das wel fijn.

10. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

Mar 31, 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt want tijdens de EEG heb ik geen aanval gezien van haar, het blijft een momentopname. Ze moeten zo een 24u EEG doen eigenlijk en dan draadloos, want m'n meissie was geirriteerd door al die draadjes en ik moest haar steeds afleiden.
    Hopelijk goed nieuws voor jullie in April. M'n meissie verkrampt dan helemaal en kreunt erg hard (weet niet hoe ik het moet beschrijven), dit heeft ze een paar keer per dag, ze is daarna ook erg afwezig. En bij jou zoontje?
    Maandag hebben we weer een afspraak en dan horen we meer.

Het blijft moeilijk om je kleintje zo te zien lijden.

11. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mitchell heeft al vanaf zijn geboorte aanvallen, van kleine korte momentjes tot lange aanvallen. Hij heeft nu 4x een EEG gehad waarvan 2 slaap EEG's. Maar er was niet specifiek iets te zien wat op epilepsie lijkt.
    Maar de artsen hadden ons er al voor gewaarschuwd dat het bij kleine kinderen bijna niet te bewijzen valt en ze vaak een klinische diagnose stellen.
    En ze kunnen er nog overheen groeien omdat ze zo klein nog zijn of het worden meer en ergere aanvallen en dan ontwikkelen ze echte epilepsie.

Hier gebeurd het dat Mitchell aan het spelen is en neervalt en zo minuten blijft liggen. De ene keer rustig en de andere keer zijn zijn ogen aan het pendelen en is heel zijn lichaam onrustig.
    Hij is dan niet aanspreekbaar en duurd een hele tijd voordat hij weer bij is.
    Het beste is laten liggen, alleen opletten dat hij zich niet kan verwonden aan iets.
    Daarna is hij prikkelbaar en moe.

12. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

Mar 31, 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier gebeurt het ook als ze aan het spelen is en zoals je het beschrijft, de ha zei destijds dat ik haar eruit moest halen uit die aanval :(. Maar goed ik ben benieuwd wat de neuroloog te zeggen heeft maandag.

Sta niet versteld als ze idd zeggen dat ze niks hebben constateren want ik zag zelf niks tijdens de EEG.

13. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nou ben benieuwd wat jullie neuroloog ervan zegt.
    Hier zeggen ze gewoon laten gaan, maar wel in de gaten houden.
    Ik krijg hem dan toch niet bij, vaak pak ik hem bij me maar daar word hij niet "wakker" van.

14. he moedertje..

had je eerst een andere naam hihi.. ik weet het effe niet meer lol..

dank je voor het compliment caruli..

een 2ling hebben is leuk gezellig en drruk.. Je heb letterlijk alles dubbel leuke en niet leuk dingen..
    Onze E is veel ziek en verkouden haar neus amandelen gaan er ook uit en ze krijgt buisjes..
    V is een lekker boefje..
    Samen hebben ze de grote lol gisteren voor het eerst gezien dat ze boos op elkaar waren hihi was gewoon komische om te zien..
    Maar we zijn vooral dankbaar dat we voor deze meiden mogen zorgen..

15. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

Mar 31, 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hou je op de hoogte maandag.
    Klopt lukt me ook niet, maar hou haar zelf ook graag bij me op dat moment.

16. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

Mar 31, 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja :)

Geweldig hoe je over ze praat (L), ik zou ook wel een tween willen lijkt me echt leuk.
    Beterschap voor E, ik heb als kind ook neusamandelen laten verwijderen en buisjes gekregen en 2 maanden terug weer neusamandelen laten verwijderen pfff.

17. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moedertjuh: al bij de neuroloog geweest?

18. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

Mar 31, 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja en ze konden niks vinden op de EEG, tjah had het wel verwacht want blijf het een momentopname vinden. Ze is nu doorverwezen naar de ka voor verdere onderzoek.

19. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Balen is dat he.
    Het beste kunnen ze maar wat vinden, dan weet je het zeker..

20. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

Mar 31, 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Juist Caruli want ik ga me dan echt zorgen maken dat ze het links laten liggen omdat ze niks kunnen vinden en het achteraf te laat is voor iets (ja misschien denk ik wel te ver maar maak me ook ongerust).

Share This Page