Hallo all, Danjo had een snel groeiende tumor in zn bek. wij kwamen er op een vrijdag avond achter en binnen ander halve week was hij mega groot, in de tussen tijd al een x bij de dierenarts geweest en die zei dat er weinig aan gedaan kon worden. na 1,5 week ben ik 2 nachten met hem in de weer geweest hij bloede heel erg en de tumor groeie echt in een rap tempo. dus weer na de dierenarts en die zei hij heeft hooguit nog 1 of 2 weken dus toen de moeilijke keuze moeten nemen. Zelf lig ik nu op bed met een fikse keelontsteking , het gaat lekker hier betreft de griep.
Caruli, dank je. Danjo, gerum jullie hond. Lijkt me echt moeilijk om zo een beslissing te nemen. Beterschap meid, hier ook een keelontsteking en m'n jongste nasleep van longoontsteking.
moedertjuh jullie ook al in de lappenmand dus, naomi is een paar dagen bij de tante van mijn man dus kan wel even tot rust komen. heb ook koorts en ben echt slap. het is ook moeilijk om zon beslissing te nemen maar hem zien lijden is moeilijker ( al leek het niet of hij pijn had ) maar nog nachten lang oplopen en alles onder het bloed zagen we echt niet zitten, was ook helemaal op.
Danjo, dikke knuff. Hier keelontsteking geweest bij mij, en m'n jongste heel long en oorontsteking. Caruli, goed en met jullie?
Hoi meiden, hoe gaat het hier? @danjo, voel je je al beter? Balen he, als je ziek bent? @caruli, jij komt ook regelmatig in dat topic van Romy toch? Is er laatst nog een update geweest? We zijn een paar dagen met de caravan weggeweest. Was echt heerlijk! Alleen heb ik donderdag nacht in het ziekenhuis in blaricum doorgebracht met Nick omdat zijn hart weer op hol was. We zijn toen via de hap bij de seh terecht gekomen. Infuus prikken wilde maar niet lukken, zo zielig! Hij lag op een gegeven moment echt te gillen. pfff Maar net voor ze de medicijnen voor het resetten van zijn hart wilde inspuiten, kwam hij er zelf weer uit! Daar waren we zo blij mee! Nu moeten we 13 juni weer naar het cardiologisch spreekuur en krijgt hijb.isschien een 24 uurs ecg om te zien of er misschien vaker storingen zijn die we niet merken. Aan Nick was namelijk niks te zien, het is dat ik het voelde toen ik hem vasthad met tandenpoetsen. We balen er flink van, we dachten dat hij er nu wel vanaf was, de vorige keer was hij 10 maanden!
Nee helaas nog geen update! Jee das schrikken dan weer zeg, gelukkig hadden jullie het opgemerkt. Is het gevaarlijk als je het niet door had gehad? Pff hopelijk gebeurd het niet meer.
Het wordt pas gevaarlijk als het uren aan de gang is en hij komt er niet uit. Maar dan zie je het wel aan hem. Dan wordt ie grauw en ik neem aan dat ie dan wel gaat huilen. Op den duur wordt zij. Bloed niet meer goed rondgepompt en wordt het moeilijk een infuus aan te leggen.
Hoi meiden Moedertjuh: hoe gaat het nu? Al iets wijzer? Hier heeft Mitch gisteren de MRI gehad onder Sedatie. Volgende week heb ik een telefonische afspraak met de arts. Ben benieuwd of de uitslag er dan al is en of hij sowieso belt.. Das altijd de vraag.
Mitch vond het niet leuk infuus prikken en weer onderzocht worden door artsen enzo. Daarna had hij weinig last. Wel wilde hij niet goed wakker worden, maar gelukkig na flink triggeren mocht hij toch nog optijd mee naar huis, anders had hij naar de gewone kinderafdeling gemoeten.. De rest van de avond kon hij niet lopen en dat snapte hij niet. Maar nu gaat het weer goed. Deze keer ging de sedatie beter als de vorige keren, nu sliep hij snel en rustig in gelukkig! Hij had wel een paar flinke uitschieters met zijn hartslag maar gelukkig bleef zijn saturatie wel stabiel.
Ft, tjee dat i s schrikken zeg! Ik ben benieuwd hoe nu verder. Danjo, hopelijk voel je je snel weer wat beter. Wat schrikkelijk van je hond. Caruli, wat fijn dat het dit keer beter ging. Hopelijk heb je er ook echt iets aan gehad. Hier zitten we ook in de lappenmand. Onze jongste heeft krentenbaard opgelopen bij de GO. Ze ziet er verschrikkelijk uit en heeft daarbij ook 7 flinke open wonden rond haar luier. Dat moet verschrikkelijk veel pijn doen. Onze oudste is ondertussen ook besmet maar reageert gelukkig nog niet zo erg. Verder gaat het goed. Onze jongste kruipt en heeft het stappen aan de hand ontdekt. Heerlijk om te zien hoe die op verkenning uit gaat!
@liza, krentenbaard wat vervelend. Ik vond het bij Nick vervelend om naar te kijken, vond het een beetje eng, bang dat ik hem zeer deed. 13 juni moeten we trouwens naar het zh, dan horen we meer. @caruli, fijn dat het dit keer beter ging. Het blijft ladtig dat je ze nog niet kan uitleggen wat er gebeurt. @danjo, hoe gaat het met jou? Weer last van je bekken las ik? Vervelend!
Ft: waarom moeten jullie de 13e naar het zh? Sorrie als ik het al vergeten ben hier een berichtje van deze kant. Uitslag van de MRI van Mitchell: weet niet of jullie er veel van snappen, wij wel. 4e hersenkamer vergroot, vertrikels verwijd, cyste achterin zijn hoofd, kleine hersenen links wel goed, midden en rechts niet! Conclusie: goede uitslag het is nog steeds hetzelfde beeld als vorig jaar. Het is niet goed, maar omdat het niet verslechterd wel. Ppfff gelukkig, nu voorlopig weer gerustgesteld en kijken we naar Mitchell. Mocht hij klachten krijgen enzo dan zal er wel weer opnieuw gekeken worden, maar voor nu is het klaar. Enige wat we nu wel blijven doen is zijn epileptische aanvallen in de gaten houden en natuurlijk zijn gewicht!
Klinkt allemaal behoorlijk ingewikkeld! Weten ze nu wat die aanvallen veroorzaakt? Wij moesten weer terug omdat Nick met hemelvaart weer last heeft gehad van zijn hartritmestoornis. Nu krijgt hij maandag een 24uurs ECG. Ben benieuwd, hij ging nu al huilen terwijl hij alleen maar gemeten en gewogen hoefde te worden. Ze gaan kijken of er vaker stoornissen voorkomen en hoe zijn hartslag over een hele dag is. Dan kunnen ze wellicht ook de oorzaak achterhalen.
Ft: waar de aanvallen vandaan komen weten ze niet. Gelukkig heeft hij ze niet veel, kan hij overheen groeien of het kan erger worden.. Ben benieuwd hoe het gaat maandag. Hoop dat ze erachter komen wat er is en waardoor zijn hartslag van slag raakt. Krijg je snel de uitslag ervan?
Caruli; wat een opluchting dat het niet erger is geworden. Komt dit nu allemaal door de cyste of is er in de aanleg iets 'fout' gegaan? Hoe is het nu met Ziva? Ft; hoe was t in t ziekenhuis? Hier is heel wat gebeurd in de tussentijd, het zijn hectische weken geweest. Gaslek onder ons huis, krentenbaard die niet weg wilde, waterpokken, ik werk weer volledig, veel ruzie met man, en weer een zieke jongste, ws buikgriep ofzo. Gelukkig hield ze vandaag weer iets binnen. en ik weet dat ik weer geopereerd moet worden vanwege de verzakking waar ik erg veel last van heb. Het is effe allemaal heel pittig 32 uur werken de onzekerheid met inkomen doordat mijn man nog steeds thuis zit en zieke kindjes met zoveel gebroken nachten. Komt goed nu ist alleen even heel zwaar....
LizaM: jee wat een hectische tijd maak je nu mee zeg. Is de ruzie met je man al bijgelegd? Sneu dat je kindjes ziek zijn geweest.. Maar wat naar dat je geopereerd moet worden! Heel veel succes en sterkte met alles. Wat de hersenafwijking veroorzaakt heeft weten ze niet zeker, maar ze denken dat dit syndroom komt door een verkeerde aanleg in het begin van de zwangerschap. Met Ziva gaat het goed als ze haar medicatie enzo maar optijd krijgt Donderdag weer naar het CB, tot nu toe groeide ze keurig haar eigen lijntje dus zal wel goed zijn.
Lizam wat heftig allemaal zeg. Wel aanjezelf denken hoor meis. Caruli fijn dar t met ziva allemaal goed gaat. Hoe ervaart casey alles Ft heb je de uitslagen al?. Hier alles goed wij zijnnet terug van een week cp was heerlijk. Verder hebben we ons huisje weer een beetje opnieuw ingericht. Vanavond weer aan de bak.
@liza, jeetje sterkte meid. Dat zijn geen gemakkelijke tijden zeg. Nick heeft maandag die 24 uurs ecg gehad. De uitslag krijgen we 28 juni dus dat weten we nog niet. Alleen zitten de plakkers er nog op. We mogen er amper naar kijken van hem, laat staan eraan trekken. Nu wachten we maar tot ze los gaan zitten. De eerste is er vandaag afgegaan, nog 6 te gaan. Lol hij vond dat kastje wel heel stoer gelukkig. Hij kreeg een gordeltje met een klein tasje waar ie in zat. En een hele kabelboom om zijn nek. Was wel even raar om hem met een tros snoertjes om zijn nek (vanaf zijn borst omhoog en dan achterlangs) in bed te leggen. Maar alles ging goed gelukkig.