Caruli; wat ontzettend balen zeg dat hij net op zijn eerste verjaardag niet thuis is. Hopelijk kun je wel oppas regelen voor Casey zodat je bij je manneke kan blijven. Waar denk je zelf aan? We zijn vanavond weer thuis gekomen Woensdag gaf ze niet meer over maar had ze enorme diarree. Maar donderdag bleef vrijwel alles er in! Ze dronk alleen nog niet voldoende om haar toen te ontslaan. Die nacht wilde ze proberen om haar zonder de sonde te laten slapen en dat ging gelukkig goed. Toen moest ze vandaag laten zien dat ze zelf allemaal kon. Het was nog even twijfelachtig want ze was toch nog best wat gewicht kwijt geraakt. Ze weegt nu nog 7650 gram Maar goed dat komt ze wel weer aan. Ze staat daardoor nog erg wankel op haar beetjes en valt regelmatig. Jullie weten trouwens nog niet dat het het Rota-virus is geweest. Waarschijnlijk doordat ze ook een (oor)ontsteking had heeft het goed huisgehouden bij haar. Nu we thuis zijn is ze heeeeel erg aanhankelijk bij mij. Ik moet haar eigenlijk de hele tijd dragen en als ik dat even niet doe loopt ze jammerend achter me aan. Hopelijk heeft dat ook gewoon wat tijd nodig. Papa en mama zitten er nu even helemaal doorheen dus hopen dat ze de gehele nacht in haar eigen bedje blijft zodat we goed kunnen slapen.
liza en caruli pff wat een heftige tijden... meiden heel veel suc6.. hier alles goed.. nou ja na de kwaaltjes dan he.. ik ga effe een foto spammen hier zo!!
LizaM: Fijn dat jullie meissie weer thuis is gekomen, hopelijk knapt ze snel op en word ze weer de oude. Yippie: Mooie echo zeg
@ Caruli: oh nee, dus toch. Je vreesde er al voor. En zijn verjaardag en jullie oppas op vakantie. Balen. Hopelijk lukt het allemaal om het een beetje te regelen. Het belangrijkste is natuurlijk dat Mitch onder handen wordt genomen, maar toch. Hopelijk kunnen jullie 7-12 toch een klein beetje vieren. Hij heeft een moeilijk jaar achter de rus en ik hoop met heel mijn hart dat het volgende jaar een stuk beter voor hem wordt. Knuffels. @ Lizam: Fijn dat je meisje weer lekker thuis is. Wow wat een licht gewicht is ze. Mijn dochter is zeker een kilo zwaarder. Hopelijk komt ze snel weer wat aan. Ze moet denk ik misschien gewoon weer wat wennen. Hopelijk slaapt ze vanavond lekker. Hoe is het met jullie IUI gegaan? Of hebben jullie een maandje uitgesteld? @ Yippie: Oh wat prachtig meid.....Alweer 24 weken, wat vliegt de tijd. Mag je eerder met zwverlof als je zwanger bent van een tweeling? Ben je al bezig met kamertjes en kinderwagens? Hier zaterdag naar Sint geweest. Mijn zoon wordt helemaal hyper van die oude man Gelukkig nog maar een week. Wij vieren het as zondag bij mijn ouders, samen met mijn zussen. As. week allemaal feesten op school en nso. Die Sint komt overal Liefs Femme
la femme nee hoor je mag niet eerder met verlof.. ik zit al wel van af 17 weken in de ziektewet voor 40%. verder is het zo dat ik vanaf 18 dec op kantoor ga werken ipv op de groep tot eind januari. kamerjte schiet mooi op kinderwagen hebben we al vanaf 9 weken.. liepen we tegen aan.. greets mij..
Yippie; wat een gave echo! Echt super mooi. Als ik dat zo zie begin ik weer helemaal zin te krijgen. Ben je nu al veel aangekomen? Iemand vroeg naar onze IUI, helaas is poging twee ook mislukt. Komende woensdag weer de FM. Op naar poging drie.
Hai dames, Hier zitten jullie dus, heb lang gezocht en dacht even dat jullie geen nieuwe deel zijn begonnen. Maar heb jullie gevonden, hoe gaat het met jullie en de baby's/dreumes? Hier z'n gangetje allemaal, dochtertjelief is verkouden maar daar is het weer ook voor. Met mijn zwangerschap gaat het gelukkig beter, wel last van rug/bekken en hoofdpijn maar dat nemen we voor lief. Verder niks te klagen.
he liza.. ik weeg nu 81,3 kilo.. na de punctie woog ik 79 dus nee niet echt.. maar moet je er wel bij vermelden dat ikvoor de 1e icsi 72 kilo woog dus als je daar vanuit gaat valt het mee.. zaterdag komt de commode en ik heb inmiddels een lamp gekocht dus het gaat wat worden!!
Hvj: Jee meid jij alweer 28 weken zwanger, wat gaat het snel zeg. Fijn dat het allemaal goed gaat. Beterschap voor je meissie
Hey meiden @ Yippie: Oke ik dacht dat jullie misschien een paar weekjes meer zouden krijgen. Is denk ik wel lekker om van de groep te gaan als je buik zo groter gaat groeien of niet? Oh je gewicht is netjes zeg. Wat fijn dat de babykamer opschiet. Zo leuk en om het in te richten. Wist je nou wat je ging krijgen? @ Lizam: Oh jammer meid dat de tweede poging niet gelukt is. Was ook wel een hectische maand voor jullie. Ik zit in mijn laatste wachtdagen, maar het voelt al als aankomende ongi. Succes voor volgende maand. Hoe gaat het met je meisje? @ Caruli: Lukt het een beetje op de oppas te regelen? Kan je het een beetje een plekje geven. Ik denk aan jullie. @ Hvj: Hey leuk dat je ook weer eens langs komt. Wow wat ga je hard. Fijn dat je zwangerschap zo goed gaat. Lekker genieten. Met mijn meisje gaat het goed, natuurlijk ook verkouden, maar ze is echt een scheetje Hier alle cadeautjes in huis, dus de sint kan beginnen. Alleen nog de gedichten. Ik weet niet of ik nog voor die tijd langskom, dus allemaal, voor de mensen die het vieren, een fijne sint. @ Caruli: mocht ik je niet meer spreken...heel veel succes meid. Ik hoop zo op goed nieuws. En alvast gefeliciteerd met je kleine kanjer. liefs Femme
La Femme: Zo dus jij bent ook al klaar voor de sint hihi. Hier is ook alles al binnen. Morgenavond bij mijn schoonouders en zondag thuis sint vieren. Casey kunnen we onderbrengen eerst bij oma en daarna bij mijn schoonbroer. Tis gelukkig maar voor een paar dagen (hopelijk) Misschien dat het me lukt om zondagavond nog even te komen, zoniet dan zien jullie me weer volgende week als we weer thuis zijn.
caruli heel veel sterkte wij duimen hier, en fijn dat de oppas geregelt is. hou je ons een beetje op de hoogte. lizam hoe is het inmiddels met je meisje? la femme genoten van sinterklaas of heb je het vanavond? hvj lekker rustig aan doen meid helemaal als je last heb van je bekken. Sinterklaas hier niks aan gedaan naomi snapt het toch nog niet al heeft ze wel van oma en opa weer teveel gehad , en op mannetje zn werk ook een kado.
@Danjo, als wij alleen waren geweest hadden we wrsch ook niks gedaan. Maar mijn zus haar vriend heeft een zoontje van 6 en zij zitten momenteel tussen twee huizen in. In het oude huis zijn bijna alle meubels weg (lang leve marktplaats) en het nieuwe huis is nog niet klaar. Dus vierden we het bij ons. Mijn zwager zou nog even langskomen om een kadootje af te geven en daarna zou hij naar mijn schoonzus gaan om daar Sint te vieren. De rest zou om 1 uur bij ons zijn en hij zou om 1 uur ff dat kadootje komen brengen. Bleek dat de dochter van zijn vriendin bij mijn schoonzus Zwarte Piet zou spelen met een vriendin en toen zijn ze dus ook bij ons langs geweest! Was dus echt een superverrassing! Ze hadden een kadootje voor Nick en voor het stiefzoontje (wat een rotwoord, klinkt zo naar!) van mijn zus. Ze zeiden dat ze deze twee kadootjes hadden gevonden en ze toch nog even langs wilden brengen. En toen ze weggingen lagen de andere kadootjes allemaal in de gang. Nick vond het wat minder, het gebonk en het gegooi met pepernoten was hem wat te veel. Ik heb hem lange tijd niet meer zo hard horen huilen! En toen hij net wakker werd, moest ie weer hard huilen met hele dikke tranen. Het heeft dus flink indruk gemaakt! Maar hij heeft al wel heerlijk met zijn kadootjes zitten spelen.
Caruli, mocht je het nog lezen, veel sterkte! FT, wat sneu voor Nick dat hij zo geschrokken was, hopelijk maken de cadeautjes alles weer goed. Hier ook nog geen sint, bij beide opa's en oma's is ze verwent. Het gaat overigens goed met haar, volgens mij is ze weer aardig zichzelf. Je merkt alleen wel dat ze sneller naar je toe komt als er een vreemde in haar buurt is. Maar nu was het ook een dame die er gewoon vandoor ging in de winkel als ze haar kans schoon zag, dus dit is wel wat handiger.
Lieve Caruli; succes meid met Mitchell. En alvast van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag. Hopelijk wordt het toch een fijne dag. Heel veel knuffels voor jullie Hoi allemaal Nou de sint is weer voorbij, gelukkig maar. Wat een hoop herrie en verwilderde kinderen brengt die oude man toch altijd Mijn zoontje was best wel nerveus en bleef maar vragen welke cadeau's van hem waren. Wat worden kinderen toch hebberig van die sint. Natuurlijk ook helemaal mijn eigen fout, want ik verwen hem veels te veel. En als top op de ijsberg hadden we voor thuis, als extra, nog een wii staan. Gelukkig was hij zo moe, dat het allemaal niet helemaal door drong. Om een uur 11 hoorde we opeens soort lachen. Toen ik bij mij zoon kwam was hij warm (39,4) en hij deed echt een beetje raar. Hem een zetpil gegeven en weer toegestopt. Nu zit hij hier met zijn speelgoed te spelen. Vanmorgen toch nog 38.8 en daar stuur ik hem niet mee naar school. Mijn dochter probeert regelmatig het lego van haar broertje te pakken. Gelukkig is zij ook vreselijk verwend, dus speelgoed voorlopig genoeg. Wel fijn zo, kan ik ook even uitrusten Gisteren kwam de rode sint ook bij mij langs, dus we gaan beginnen aan ronde 3. Nog niets aan de hand, maar toch hoop ik dat we niet te lang hoeven te wachten. Ik word er niet jonger op Zo dat was mijn lange verhaal. @ Danjo: Snap heel goed dat je nog geen sint gevierd heb. Het is zo leuk als ze het gaan geloven. Die koppies....en wat een leugens vertellen wij toch @ FT: Arme Nick, hij houdt nog al niet van die lieve man....Komt vanzelf. Hij is ook nog zo klein. @ Lizam: Fijn dat je dochter weer beter is. Dat is zeker handiger dan dat ze telkens er vandoor gaat
La Femme, wat balen dat je weer ongi geworden bent. Ook jullie ronde 3 in dus. Ik ben even helemaal kwijt of jullie het nu eerst spontaan proberen of dat je nu ook al hulp heb (sorry). Hopelijk is voor ons beide driemaal scheepsrecht!
@ Caruli: Gefeliciteerd met Mitchell Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Denk veel aan jullie @ Lizam: Wij zijn beide zwangerschappen spontaan zwanger geworden. Er zijn ook geen problemen gevonden. Mijn zoon was in ronde 5 raak en bij mijn dochter ben ik na 1,5 jaar zelf proberen doorgestuurd. We hebben alle onderzoeken gehad (zelf een kijkoperatie) en vlak na ons gesprek, voor de start met IUI, was ik spontaan zwanger. Ik had de medicijnen al in huis, want ik was overtuigd dat ik weer ongesteld ging worden. Onze derde wens willen we zien als een cadeautje. We krijgen er wel of niet een . Er zit geen druk op, maar toch is ongesteld worden niet het gene wat je hoopt aan het eind van de maand. Maar daar weet je alles van. Jij ook succes weer deze nieuwe ronde. Zoon nog een dagje thuis. Gisteravond weer 38.9. Geloof nu dat de koorts weg is, want hij is zo actief Mijn dochter wordt nu al 2 dagen wakker met haar ogen dicht (van die soepogen vol met snot) Zo zielig....ze lacht naar je, maar ziet je eigenlijk niet....zo'n dotje liefs Femme
@Caruli, gefeliciteerd meid! Een jaar alweer, wat gaat het toch hard zeg! Ik hoop dat je nog enigszins een leuke dag hebt gehad, ondanks dat je in het ziekenhuis bent. @lafemme, mag ik heel brutaal vragen hoe oud je bent? Ik hoop voor je dat het ook spontaan gaat gebeuren en op redelijke termijn. Wat een spannende tijd is dat Sint gebeuren toch voor kinderen he? Ze worden altijd helemaal hyper! Ik weet wel dat mijn mans neefje echt altijd stond te spugen van de zenuwen op pakjesavond.