Langer dan een jaar bezig geweest (deel 3)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    caruli alsnog gefeliciteerd met je mannetje.

lizam en lafemme duim voor jullie. Moet er niet meer aan denken elke maand die hoop en dan toch weer ongi worden. Maar we gaan voor jullie extra duimen.

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Caruli; gefeliciteerd met mitchell, hopelijk hebben jullie er toch een leuke dag van kunnen maken. Daarnaast ben ik natuurlijk ook benieuwd hoe het allemaal met jullie gaat.

Danjo; tja, het is ook niet niks ieder maand, zeker omdat wij telkens haar het zh moeten. Maar ik hoop toch echt nog een keer zwanger te worden en zo'n hummeltje van onszelf in mijn handen te houden. Ik voel gewoon dat mijn gezinnetje nog niet compleet is!

LF: Fijn dat jij toch gewoon spontaan kunt proberen, dat is toch een stukkie relaxter. En ik begrijp dat je er nu genoegen mee kunt hebben als het bij twee blijft ookal zou je graag een derde willen. Ik zou niet weten wat ik zou willen als het nu niet meer wil lukken....

3. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Tjonge daar ben ik al weer...

Mijn zoon is aan het spelen bij een vriendje, dus heb opeens het rijk alleen. Ga zo even op zoektocht naar een cadeautje. Mijn zusje haar kids zijn allebei deze maand jarig en ze vieren het dit weekend.

@ Danjo: Ik merk nu ook wel dat dat het gene was (en is) wat het heftig maakt. Al voel ik dat nu niet zo erg als toen ik begon na de geboorte van mijn zoon voor ons 2e kindje. Ik heb er vrede mee als het niet zo mag zijn. Zal zeker wel moeten slikken, want als je eenmaal een stap neemt, hoop je natuurlijk met resultaat.
    Ik kan me voorstellen nav jouw geschiedenis dat het klaar is. Dat redt je niet nog een keer.
    @ FT: Ik ben 36 nu. Ik vind het een grensleeftijd. Vooral omdat ik 2 gezonde kindjes heb. Als ik geen kindje zou hebben, zou ik er misschien anders over denken. Maar elk jaar ouder, brengt risico's mee.
    Mijn neefje heeft ook een aantal jaar, van de zenuwen, de boel onder gespuugd. Gelukkig is hij er nu te oud voor.
    @ Lizam: Ik weet uit ervaring dat het verlangen naar een 2e kindje net zo heftig kan zijn, als het verlangen naar een eerste kindje. Waarschijnlijk vooral omdat je weet hoe mooi het is. Ik heb er erg veel moeite mee gehad. Ook de sfeer in je gezin en naar je zoon toe, die ene rode dag in de maand, kon behoorlijk heftig zijn. Je probeert het wel te relativeren...maar het is moeilijk.
    Wij begonnen met geen IVF in het begin van de mmm (want we hadden al een zoon) en na ons gesprek over de IUI behandeling, stond de deur naar IVF open (onze arts was niet erg positief over dat IUI zou gaan werken) Ik bedoel...je verlegd je grenzen telkens. Gelukkig heb ik dat gevoel nu totaal niet. We zien wel....en natuurlijk hoop ik heel hard dat het nog een keertje mag....lijkt me super.
    @ Caruli: Denk nog steeds aan jullie. Hoop snel iets te lezen.

Ik ga snel

liefs Femme

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    vind t wel moedig hoor. Maar na zon lange tijd en mn 3 mks wat me echt niet in de koude kleren is gaan zitten. En nu ook nog eens mn bekken erbij waardoor ik op moment weer volledig in de zw zit is het goed zo. mischien dat we over een aantal jaar wel anders denken hoor. Maar prijs me gelukkig met een gezond en zeer makkelijk meisje. Zie in mn vriendenclub toch wel veel dat het ook anders kan. Bvb slapeloze nachten etc dat ken ik dus niet

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Hier weer een berichtje van ons.
    We zijn weer thuis uit het zh, wat duren de dagen daar toch lang zeg.
    Hieronder een kort overzicht van wat er gebeurd is.

Maandagmorgen: Aankomst, 24uurs urine opvangen, 3 neurologen zijn hem komen onderzoeken. Slapen met Saturatiemeter.
    Dinsdag: Poging tot bloedprikken, EEG, Onderzoek door geneticus.
    Woensdag: Bloed prikken gelukt, EEG met slaappreventie, hartfilmpje, Onderzoek oogarts.

Het bloed word helemaal onderzocht, dna, chromosomen, schildklier, stofwisseling, lever, nieren en de andere normale dingen.
    EEG kwam geen epilepsie uit, de artsen snappen het niet. Hoe de aanval klinkt en is geweest zeggen ze toch echt epilepsie maar de EEG geeft dat niet weer. Dus nu weten ze het niet meer. Over een paar weken moeten we terug komen en dan moet onze arts maar eens verder gaan bedenken wat ze wil onderzoeken.
    Het beste is een mri scan maar die staat al sinds 6 maanden gepland op 26mei 2011. Helaas kregen ze het niet voor elkaar om hem te vervroegen. Dus nu maar eens kijken of we ergens anders eerder kunnen komen. Ze hopen dat daar wel wat aanwijzigingen op te zien zijn. Want hoe Mitchell is enzo is niet goed alleen nu moeten ze wel erachter komen wat er precies is met hem.
    Dus helaas moeten we nog een paar weken wachten.
    De bloeduitslagen is heel verschillend. Schildklier en stofwisseling duurd ±3weken, chromosomen min 3 mnd en dna onderzoek kan zelfs 1 jaar of langer duren.

Maar goed ik ga nu even Mitchell eten geven en maar afwachten wat de toekomst ons verder brengt. Voorlopig zijn we nog niet klaar met het zh.

6. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Caruli: Meid wat een gedoe allemaal zeg. Gelukkig dat het voor nu even achter de rug. Even weer lekker genieten met elkaar thuis.
    Fijn dat het geen epilepsie is, maar aan de andere kant je weet nu ook niet wat het dan wel is geweest. Alles is dan zo dubbel he.
    Wat lang duren sommige uitslagen zeg. Dan gaan jullie dus nog lang met grote vraagtekens lopen. Jammer hoor dat dat niet anders kan. Wat raar dat die MRI scan niet vroeger kan. Ook niet als zij het urgent vinden? Mei is nog zo ver weg.
    Viel het een beetje mee voor je daar in het ziekenhuis en heeft Mitchell het een beetje goed gedaan? Hebben jullie nog een beetje van zijn verjaardag kunnen genieten?
    Heel veel mega dikke knuffels voor jullie.

liefs Femme

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hier even druk gehad, kleine ziek, gebroken nachten, ik begin het zwaar te krijgen met deze zwangerschap. Ben jullie zeer zeker niet vergeten hoor.

Ff teruglezen.

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

@LizaM, balen dat 2e poging is mislukt. Hopelijk is het bij de 3e raak!

@Yippie, mooie echo meid.

@Caruli, van mij mag het sneller gaan eerlijk gezegd. Dank je.

@Lafemme, jij ook beterschap met je meissie als ze nog ziek is.

@Danjo, ja moet ik echt doen want het doet me toch een pijn als ik ff niet naar mijn lichaam luister. Is ook makkelijker gedaan dan gezegd met een dreumes in huis rondlopen.

@FT, wat gaat Nick hard he.

@Caruli, nog van harte met je zoontje. Jammer dat jullie nog niet wijzer zijn geworden maar fijn dat het 'even' achter de rug is nu. Hoop dat ze die MRI op de een of andere manier toch kunnen vervroegen zodat jullie weten waar jullie aan toe zijn. Dikke knuff meid en het gaat helemaal goed komen.

9. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    caruli balen dat er niks is uitgekomen en dat je zo lang moet wachten op een mri artsen kunnen daar toch spoed achter zetten belachelijk eigenlijk hoor. Maar wat een onzekerheid zeg. Dikke knuffel

hvj en doe het toch maar wel anders ben je straks net zoals mij en ik kan je zeggen tis geen pretje en al helemaal niet met 2 kids in huis straks.

hier morgen weer na de arbo. Van fysio en ergo mag ik voorlopig niet werken word er zo simpel van bah. Lig lekker in mn bedje tv te kijken zo maar slapen morgen er vroeg uit naomi moet na t kdv.

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Caruli; klinkt heftig allemaal. Ook mijn vraag was hoe Mitchell het gedaan heeft allemaal. Erg rot dat dingen niet sneller duidelijk kunnen worden want inderdaad onzekerheid is echt zo rot.

Danjo; wat balen dat je weer volledig thuis zit. Ik kan me goed voorstellen dat je op deze manier zeker niet meer aan een tweede zwangerschap moet denken. Je weet het maar nooit. Ben benieuwt wat de arbo gaat zeggen.

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    @Caruli, jeetje wat duren die uitslagen lang! En dat je niet eerder een MRI kan krijgen is eigenlijk absurd! Ik hoop dat je sneller ergens anders terecht kunt.

@Danjo, wat ontzettend rot zeg. Klinkt alsof een carriere move noodzakelijk is. :( Ben idd benieuwd wat de arbo arts te melden heeft.

@Hvj, denk goed aan jezelf he? Kan me voorstellen dat het zwaar is met een kindje dat ook aandacht nodig heeft.

Hier een zieke Nick. Vannacht had hij 39.1 toen hij om half 2 wakker werd en vanmorgen was dat nog 38.9. Net weer getempt en toen was het 38.4. Het is volgens mij voor het eerst dat ik hem zo overstuur heb gezien. Als hij wakker werd was hij helemaal in tranen. :( Maar gelukkig gaat het al wat beter. :D

12. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Weet eigenlijk iemand of ons zwanger worden topic nog gebruikt wordt? En hoe het Mounia en Tril is? Ik kon het zo niet vinden.

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    lizam nee gebruiken ze niet meer helaas. Ik heb ze wel in msn maar zit zelf weinig achter de pc zal t eens vragen.

ft hoest met je mannetje?

Nou hier voorlopig niet werken en om terug te komen in mn functie is zo goed als uitgesloten. Over een paar maand weer komen en hopen dat t beter gaat gaat het iets beter gaan we ander werk zoeken

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Danjo, merk je wel verschil als je rustig aan doet? Ik hoop voor je dat de klachten iig wel beter gaan worden. :(

Mannetje is gelukkig weer beter. :D

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Danjo, ja moet wel want straks hebben mijn kids niks aan me als ik plat lig.

@FT, fijn dat je kleine mannetje weer beter is. Hier een snotverkouden dametje, ligt elke nacht te spoken. Ik doe mijn best.

16. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ft: Fijn dat het weer goed gaat met je ventje.

Danjo: Jee balen zeg, hoe gaat het als je rustiger aan doet?

17. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Meiden: Ik heb een fotoalbum met foto's van ons ventje in het zh. Dus wie ze wil zien kan ze gaan bekijken

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Caruli, staat niet bij je openbaar profiel of kijk ik er overheen?

19. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dan moet je denk ik vriendjes worden ;)

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007