Ik heb jullie geaccepteerd als vriend Er staan er maar een paar in, maar toch.. Heb ook zijn saturatiemeter meegekregen voor in het plakboek zei de zuster. En een grote plaat met hoera Mitchell 1 jaar, en zijn naamkaartje, armband enzo. Nu maar eens kijken hoe ik het ga verwerken in zijn fotoalbum dan.
Hey meiden @ Danjo: oh meid wat naar dat je thuis zit. Gaat het wel beter nu je niet werkt? Mag ik vragen wat voor werk je deed? En heb je zicht op wat je anders zou willen doen? Rustig aan doen en goed naar je lichaam luisteren hoor. Dikke knuffels voor jou @ FT: Nick ziek en gelukkig weer beter. Mijn meisje is ook een grote snotdame...zo zielig. Het hele neusje gaat kapot. @ Lizam: Hoe gaat het met de fm? Ik duim voor je. @ Caruli: Oh ik wil ook vriendjes worden. Hoe gaat het met Mitchell? En met jullie? Kan je het allemaal een beetje verwerken en een plaatsje geven. Eigenlijk weet je nog niets, maar dat er iets is, dat is wel duidelijk. Ik hoop zo dat 2011 alleen maar heel goed nieuws gaat brengen voor jullie. Kan de MRI vervroegd worden? Hvj: Zo meid al weer in het laatste trimester beland. Spannend hoor. Nog maar 10 weken. Wat vliegt de tijd. Vind je het zelf ook snel gaan? Hier alles goed. Mijn meisje is zo verkouden. Haar neusje ligt open en ze kwijlt ook zo enorm dat ze een hele eczeem plek heeft onder haar kin en in haar nek. Ze had de plek onder haar kin ook een tijdje geleden, maar het was eindelijk weg en nu zit hij weer op dezelfde plek. Arm wijffie. Verder is ze zo wijs aan het worden. Als we haar slab aandoen (ze heeft zo'n sillybilly met mouwtjes aan) dan gaan die handjes al naar voren toe. En ze babbelt de hele tijd en kijkt je dan zo aan....alsof ik haar snap. Ik moet zo om haar lachen. Mijn zoon heeft morgenavond een kersdiner op school. Ik ga serveren. Ik ben benieuwd. Het is van 17:30 tot 19:30. En dan gaan wij heerlijk een weekendje weg naar het hof van Saksen. Met de familie van mijn man. Hij heeft 3 broers met aanhang en er zijn ondertussen 4 kids, dus met z'n 14en in totaal. Mijn schoonouders zijn 40 jaar getrouwd. We hebben er zin in. Ik neem lekker onze winterpakken mee, want het wordt volgens mij heeeeeeel koud. Dan heeft mijn zoon vakantie en ik ook een beetje. Ik werk alleen op de 24ste en op de 31ste een ochtend. Heerlijk! Ik kom snel vertellen hoe het weekend was, want ik dnek niet meer dat ik voor die tijd langs kom. Prettig weekend allemaal, liefs Femme
@Caruli, leuk joh! Idd leuk voor in zijn boek. @Lafemme, nee hier gaat het voor mij helemaal niet snel integendeel. Aah je meissie ziek, beterschap ermee. En veel plezier met de hele familie. @Hier, sinds vandaag last van indalingsweeen. Kleine knapt ietjes op gelukkig en ik ben moe moe moe en nog eens moe.
@Caruli, wat grappig, Jeroen vd Boom! De saturatiemeter, da's toch dat dingetje met dat rode lampje wat om het voetje of handje gaat? Ik kreeg de plakkers van zijn hartmonitor mee. Voor kindjes hebben ze met plaatjes erop. @Hvj, klinkt oncomfortabel, indalingsweeën. Ik heb echt totdat het daadwerkelijk begon geen krampje gehad. @Lafemme, balen he, als ze niet lekker zijn? Ik vind dat gesnotter altijd zo sneu. En Sillybillyz zijn super, ik vind ze ideaal. Ik heb gewone slabbers ervan en twee jasjes, maar hij weet zich nog uit de mouwen te wurmen. hihi
La Femme: Fijn weekend meid Fairy Tale: Ja dat is het kabeltje dat aan zijn teen vast zat en aan het apparaat hing. Ik dacht dat ze dat meerdere keren zouden gebruiken, maar blijkbaar mag het per kind vernieuwd worden
@FT, idd geen fijn gevoel. Bij mijn dochter had ik ook nergens last van totdat ik moest bevallen maar dit keer heb ik alles tot nu toe meegemaakt. Vanochtend naar de vlos geweest. Met uk/bloeddruk gaat het goed, weeen/krampen van gisteren kwamen doordat uk probeert in te dalen (baby lag vanochtend gwn weer lekker met het hoofdje boven). Ik moest het rustiger aan doen. Ook ben ik ff snel gaan shoppen, voor de baby 2 boxpakjes gekocht en een setje van Hema (overslaghemd/broekje/slofjes/muts/romper), voor mezelf een zwangerschaps 3/4 legging en hemd en een agenda (want mijn hoofd is echt een zeef). Was blij weer thuis te zien, het regent hier constant. C-therapie is verzet dus hoef vandaag niet meer de deur uit gelukkig.
Hoi meiden, Hier echt belachelijk veel sneeuw, zeker zo'n 20 a 25 cm! Erg lastig, maar toch ook weer leuk. De kleine man vind sleeën erg leuk!
FT; wat een schattige foto! jullie hebben trouwens dezelfde slee als wij. Fijn ding hè HvJ; Fijn dat alles goed was. En indalen mag nu ook maar wel eerst nog even draaien hoor! Hier vanmorgen ook de slee uitgepakt en de berg af gegaan. Hoe harder het ging hoe leuker ze het vond! Heerlijk dat geschater. Er mag hier alleen nog wat meer vallen (vannacht dan!) Ik ben trouwens volgens mij weer ongi aan het worden. Want 15 dagen na de IUI is het volgens mij geen innesteling meer
@liza, balen meid! Lijkt me idd ook niet dat dat nog een innesteling is. Dit was de derde toch? En ja, idd superfijne slee. Ik heb de stoelverkleiner van de ikeastoel erin gezet omdat ik bang was dat ie anders om zou kukelen in de zit.
LizaM: Balen dat je weer ongi gaat worden, hopelijk is het snel raak voor jullie!. FT: Wat een leuk ventje zeg
@FT, leuke ventje en foto. @LizaM, ja hoop ook dat ze omdraait voordat ze indaalt. Aaah meid toch, hoop dat er toch nog hoop is. Knuff
Ft wat een heerlijke foto smeid Caruli ben vriendjes geworden Lizam zou baen zijn meid , hier ok vreselijk ongesteld ben dr gewoon naar van zo erg het stroomt eruit bahhhhh. meiden waarvan de kids al lopen ff vraagje, Ik heb voor naomi nu erg leuke bardossa schoentjes en moet zeggen ze lopen ook geweldig maar gezien ze best vrij duur zijn hebben jullie nog andere opties. Helas kan ik nog niet na d escapino voor dokter visser schoenen want naomi leeft nog p een klein voetje 18-19
@Danjo, mijn dochter heeft ook kleine voetjes dus maat 18/19 en gelukkig was ik geslaagd bij de Zara, Dolcis en H&M. Misschien dat je daar een kijkje kan nemen.
Dolcis kan ik wel eens kijken zara hebben we niet helaas, en h&m vind ik de kwaliteit uitermate slecht van de loopschoenen. heb nu leuke oxxylaarsjes besteld met flexzool
Goedemorgen meiden Zo wij zijn weer heel terug gekomen uit Assen. We hebben behoorlijk wat vertraging gehad afgelopen vrijdag (we hebben meer dan 5 uur in de auto gezeten) en jammer genoeg hadden we ook gisteren weer 1,5 uur vertraging. Maar het was een geweldig weekend. Niet echt uitgerust, maar dat maakt niet uit. Mijn zoon heeft zich echt vreselijk vermaakt met zijn ooms. Zwemmen, schaatsen, sneeuwballen gooien en de hele dag mooie tekeningen maken en spelletjes doen. Mijn meisje kroop er gezellig bij. Eindelijk weer eens met haar gezwommen. De eerste keer begon ze te huilen, maar dit was snel over. En de dag erna heeft ze alleen maar heel hard in het water geslagen. Geweldig. We hebben ons dus prima vermaakt. Ik hoef deze week alleen vrijdag te werken. Mijn man is weer thuis, want de treinen reden niet naar A'dam. Hij heeft net een uur op het perron gestaan voor niets. Vanavond ga ik naar de nieuwe HP film. Is er al iemand geweest? Ik heb er zin in. @ Danjo: oh wat een schattige kleine voetjes heeft ze nog. We lastig met schoenen, maar gelukkig heb je wat gevonden nu. Mijn meisje heeft ook niet echt hele grote voeten. Ga binnenkort ook maar eens op jacht, voor je het weet gaat ze lopen. Ik moet heerlijk zeggen dat ik altijd veel geld uitgeef aan schoenen. Elk half jaar worden er nieuwe gekocht (dat is ook echt nodig). Ik vind goede schoenen erg belangrijk. Balen dat je zo ongi bent. Hopelijk is de kraan weer wat dicht. @ Lizam: Oh balen meid dat het misschien game over is. Ik hoop nog wel een beetje voor je. Ik heb mijn ei gehad, opeens veel vroeger dan vorige maand. Jammer genoeg sliep mijn dochter bij ons op de kamer, behalve de laatste nacht.(en daarvoor was het donderdag) Ben bang dat het te laat is geweest. Vanmorgen was mij temp omhoog, maar heb geen temp van vorige dagen....Had ook precies op zaterdag geen test gedaan (heb een persona) was ik vergeten. Waarschijnlijk voor ons ook een verloren maand. Balen he.....maar we gaan gewoon vol goede moed 2011 in. knuff @ FT: Oh wat een heerlijk ventje. Ik wil ook iets voor op de slee. Ik mag de slee van mijn ouders, maar daar zit niet zon zitding op. Ga vanmiddag even kijken. @ Yippie: Hoe gaat het met je meid? Groei je lekker? @ Hvj: Wat vervelend dat je niet echt kan genieten. Dan hoop ik voor je dat de kleine zich op tijd meldt en niet te lang wacht. Knuff Lekker inkopen gedaan, heerlijk hè. Hopelijk gaat uk wel draaien. Dat van die zeef herken ik...nog steeds. Volgens mij komt het niet meer goed. @ Caruli: Heb je de MRI nog kunnen verzetten? Hoe gaat het nu met Mitch. Casey zeker ook lekker vakantie. Lekker voor die kids om even te kunne bijtanken. @ Alle zwangeren: hoe gaat het met jullie? Al een tijd niets van jullie gehoord. Liefs Femme
jafemme het was echt gaos op de wegen, mar heerlijk dat julie zo hebben genoten. ik heb ook wel dure schoenen maar om nou 100 euro per paar te halen vind ik wat ver gaan maar die oxxy laarsjes zijn zo sweet. en 40 eurie
Danjo, Wij hebben deze voor onze dochter gekocht: http://www.dolcis.nl/Images/Catalog/668x501/484200r.jpg Hij is super licht en sinds ze deze schoenen heeft loopt ze veel beter.. ze heeft maat 19.
@Lafemme, welkom terug en fijn dat jullie hebben genoten ondanks dat je niet uitgerust bent en vertragingen hadden. HP film, wat is dat? Ik hoop het ook, dank je. @Enise, je gaat je 3e trimester in zie ik gaat hard he (denk voor jou niet?). En al wat inkopen gedaan? Hoe gaat het met de zwangerschap en je dochtertje? Leuke schoenen, die wou ik ook kopen (waren ook met klittenband) maar ze hadden hem niet in maat 18. Mijn dochter heeft deze nu in maat 18 http://static.zara.net/photos//2010/I/1/3/p/5109/303/100/5109303100_1_1_3.jpg?timestamp=1291303141447 alleen de rits aan de binnenkant van de voet en geen veter (zie dat ze die van haar er niet meer bij hebben staan).
enise zulke heb ik ong van bardossa, en heb oook wel zat andere schoentjes maar wou graag goeie met flexzooltje hebben maar ben geslaagt :d hoe is het verder met jou?