Hallo dames, Hier meldt zich een luie bolleke, heb drukke dagen achter de rug en vandaag letterlijk aan het niksen. Was afgelopen donderdag nara de vk gegaan, bloeddruk/hartje/suikers waren goed gelukkig en ik ben tot nu toe 4kg aangekomen (over aangekomen gesproken). Ik mocht wel verder met sporten, ze raadde het aan aangezien het de bevalling vergemakkelijkt. Over 2 weken moet ik terugkomen om bloed te prikken en vanaf dan moet ik om de 3 weken op controle ipv 4 weken. Gisteren last gehad van harde buiken en nu al 2 dagen in de avond met name last van migraine, ook is mijn griep niet helemaaaaaaaaaaaal weg maar wel stukken beter met voorheen. Af en toe heb ik van die steken in mijn zij dat ik me gewoon echt niet kan bewegen en als ik dat wel doe doet het alleen maar meer pijn, herkent iemand van jullie dit? Pff zo ben weer aan het tetteren zie ik, sorry dames voor de lange verhaal. Liefs,
Danjo, dat is echt goed nieuws! Roosje, beterschap meid! Wat doe je voor sport? Hier gaat alles goed. Af en toe heb ik veel last van buikpijn. En soms niet. Tis echt afwisselend. Voor de rest nergens last van.. probeer lekker rustig aan te doen.
Heb ik ook nog steeds hoor enise en hier word het steeds wat erger ( mn banden zijn echt aan het oprekken). Hier druk aan de poets en laat het nou net mn hobby niet zijn nu ik zwanger ben bah bah
Roosje; hopelijk gaat het snel weer beter met je. Enise; ik herken die buikpijnen wel. Rustig aan doen is zeker een goed plan. Weet je al wanneer je je echo hebt? Danjo hier nog iemand waar poetsen geen hobby van is. Ik moet ook zeggen dat ik de laatste tijd weinig energie heb gehad om te poetsen maar gelukkig doet mijn vriend erg veel.
Enise, dank je meid. Ik doe cardio, loopband/crosstrainer en hometrainer (fietsen). LizaM, thnx meissie. Danjo, en toch zul je het rustig aan moeten doen. Denk aan de lange termijn!. Hier gaat het gelukkig vandaag stukken beter, ben ook ff frisse neus gaan halen buiten in dit lekkere weer en het heeft me goed gedaan. Verder geen plannen vandaag, morgen weer sporten.
@Danjo, nou jij bent ook verder he, bij jou groeit nu alles echt goed @LizaM, mijn echo is 30 maart! Echt spannend.. ging de tijd maar nog sneller zeg @Roosje, echt goed man! Ik sportte ook voordat ik zwanger was.. ging altijd zwemmen en fitnissen. Maar net de maand dat ik niet meer ging ben ik zwanger geworden. Ben ook niet van plan om te gaan. Ben echt super bang dat er wat zal gebeuren, terwijl ik altijd zei dat ik met mijn zwangerschap ook zou gaan. Lekker fit blijven.. maar goed, dat zit er niet meer in haha
Ik heb het steeds uitgesteld, ik voelde me hoe verder in de zw hoe zwaarder en geen conditie. Afgelopen donderdag raadde mijn vk juist om te blijven sporten des te makkelijker de bevalling zou zijn, omdat ik dan meer conditie heb. Na de bevalling wil ook gaan zwemmen, en als de kleine ietjes ouder is ook.
Is echt alleen maar goed.. Ik kijk het gewoon aan. Desnoods pak ik de fiets en ga ik lekker fietsen om een beetje op conditie te blijven.
Dat kan ook idd, of elke dag een uurtje wandelen als je er van houdt (het begint toch lekkerder weer te worden).
Ja zeker weten. Achter ons nieuwe huisje hebben we een parkje, zal daar zeker elke dag wandelen met mannetje in de zomer Pff, moet studeren heb geen zin.. ik moet mijn cursus echt afmaken..
Heey meiden hier ik ook weer ff Sporten ik zwem elke week al heb ik wat weken stilgelegen ivm dat mn vriendinnetje het eng vond haha ( doe aquarobic). Net de vk gebelt en kan er donderdag al heen wou snel want dan kan ik ook meteen bellen voor een echo dan ie die ook sneller haha.
Hey Danjo, wanneer krijg je dan weer een echo? Hihi gaat goed he met die extra echo's Roosje, tis een cursus voor systeembeheer Morgen gaan we lekker met mannetje een dagje uit.. naar Belgie.. prive zwembad, jacuzzi & sauna.. maar zelf mag ik de sauna niet in, het is namelijk een infrarood sauna.. heb er echt zin in!
Donderdag erheen en dan krijg je een verwijsbriefje dus dan bel ik meteen natuurlijk haha denk die week erop enise heerlijk. Mag je wel bubbelen by the way? weet ik niet eens haha
@Danjo wat fijn zeg dat je Donderdag erheen kan,en idd gelijk een afspraak maken weer voor een echo, jij gaat ook naar het Joseph he
Oh echt vet Danjo, maar maakt het hun niks uit dan dat je al eerder bij de gyn 2 x bent geweest? Nu ga ik ook twijfelen of bubbelen wel of niet kan.. ga ff googlen
Nou de een zeg mag niet, de ander wel.. denk dat ik het maar beter niet ga doen.. nou kijk wel naar mannetje hoe hij ervan geniet en ga ik alleen maar zwemmen..
Zou ik het ook niet doen Enise mijn gyn zei zelf dat ik er nog 1 kreeg van de vk. Die geeft dus een verwijsbrief mee en dat buro maakt zoveel mooiere echos dan bij de gyn dus dan is de keus wel heel makkelijk Ja Derona tuurlijk Josef is the best he haha