langer dan een jaar bezig geweest

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Danjo, Oct 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha idd, dat kan ook.. ff hun lastig vallen :D

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    JA daar zijn ze voor hihihi

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ik meende ook dat het niet mocht vandaar dat ik het ook ff zei haha omdat je zei suana mag niet.

derona we moeten nog steeds afspreken he

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Ja idd,we zijn nu aan het afspreken hahah :p

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Volgens mij mag je wel bubbelen maar niet in erg warme baden. Het bubbelen op zich is volgens mij niet zo'n probleem. Maar goed navragen is altijd goed.

Ik sport nog wel sinds ik zwanger ben. Ik doe squash en steps. Dat laatste daar ben ik wel minder geweest want het is nu toch wel wat zwaarder. Bij squash ben ik soms wel bang dat de mannen te lomp zijn, dus ik haak wat sneller af. Komende week gaan we het vertellen dus dan zullen zij er ook wel wat beter op letten.
    Volgens mij kun je gewoon zwemmen tot best ver in je zwangerschap nog doen omdat je dan wat gewichtsloos ben in het water. Mijn vriendin vond dat erg fijn.

Morgen de echo. Ik zei gisteren al tegen mijn vriendin als het niet goed blijkt te zijn dan ben ik volgens mij erg boos want ik heb me zo beroerd en moe gevoeld, dat mag niet voor niks zijn geweest ;)

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam spannend heel veel suc6.

Hier mn dienst geruild dus mag zo al lekker werken.

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    owh lekker,kwam je ook nog toevallig tegen :p

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Haha ja idd.
    ben alweer thuis en had wat energie dus gelijk maar het 1 en ander in huis gedaan

9. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Lizam hoe was je echo je laat ons wel in spanning hoor

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Oh sorry, ik was gisteren zo beroerd! Alles was goed! Ik mag naar de vk! Heerlijk, wat een verschil zeg met drie weken daarvoor, ongeloofelijk.

Maar ik zit nu dus midden in mijn HCGpiek en ben beroerder dan ooit. Gisteren was ik ziek naar huis gegaan vanaf mijn werk. Even heerlijk geslapen voordat we naar de gyn moesten. Moesten we daar 1,5 uur wachten, ik voelde zo ...
    Maar de echo maakte het wachten meer dan waard.

11. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    @LizaM, wat goed nieuws! Fijn dat jullie ook naar de VK mogen gaan..
    Is dat trouwens wat moet? Of mag je ook bij de gyn blijven?

Ladies,

Ik heb gisteren een hele leuke dag gehad.. was het echt waard om een dagje lekker samen te zwemmen. Ben de jacuzzi en sauna niet ingegaan. Had gebeld, maar ze zei niet mag niet liet het dus aan mij over. Jacuzzi zit namelijk vol bacterie.. dus heb het maar gelaten..

Verder gaat het met mij prima, heb nog steeds af en toe buikpijn en dat is alles.. was het ook maar zover dat wij naar de echo mochten. Het wachten is echt moeilijk, vooral omdat je in onzekerheid zit.. maar wil ook niet al te negatief denken :)

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Moeten is een groot woord maar we hebben geen aanleiding om er te blijven he
    we hebben wat hulp nodig om zwanger te worden en boffen al met 2 extra echos

Lizam heerlijk he meis nu lekker op die wolk kruipen al is het ziek zijn zwaar vervelend.

Enise doet je vaak goed even eruit
    Wanneer heb je je eerste echo ik vond het nl wel snel gaan de eerste keer

13. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Bij ons is er geen reden om bij de gyn te blijven. Dus dan doen ze het volgens mij niet zo snel. Ik vind het ook wel erg fijn dat we nu het 'normale' traject in gaan. Bij onze gyn moeten vaak erg lang wachten en hij kan alleen inwendige echo's maken met zijn apparaat. Dus dat heb ik nu ook voor de laatste keer gedaan als alles goed blijft gaan.
    Ik zit ook niet in een ziekenhuis maar bij een vruchtbaarheidskliniek. Dus mocht het niet goed zijn dan hadden we naar het ziekenhuis gemoeten.

Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad gisteren!

14. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Danjo, mijn echo is 30 maart, dus nog ff geduld :)

Klopt, als het niet nodig is, waarom zou je daar nog blijven toch? Het normale traject ingaan lijkt mij ook veel gezonder :D

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Wat super dat de echo goed was meis,
    vervelend dat je zo beroerd bent

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    SPannend meis,nog ffies.

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Hoop dat het goed met jullie en de kleintjes gaan, hier niks te melden behalve dat ik moe ben en geen puf meer heb.

Op naar een voldragen zwangerschap dames en gezonde kindjes!

Liefs,

18. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dames,

Klein uurtje terug ging ik naar de wc en had last van helder rode bloedverlies. Ik schrok me kapot. Ben wel 3 x gegaan en het ging maar door. Heb gelijk mijn man gebeld en hij kwam naar mijn werk.
    Ging echt huilen en trillen van de angst :( Heb daarna gelijk met me man naar het ziekenhuis gebeld en we mochten komen voor een spoed echo. Gelukkig zag alles er goed uit en de echocopiste zag een
    hartactie.. Ben volgens haar ook ongeveer 6 weken zwanger. Het ziet er uit zoals het eruit hoort te zien. Ben erg blij, maar heb nog steeds last van lichte bloedverlies. Hoop echt dat het goed blijft gaan. Heb geen last van hevige buikpijn.. wel een lichte ongi gevoel in me buik..

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Oh enise de schik zit er dan idd wel goed in zeg
    Ik ga duimen maar een hartactie is natuurlijk wel positief bericht.

20. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Oh enise, dat is zeker schrikken. Je hoopte op een snelle echo maar niet om deze reden! Fijn dat het hartje klopt, is bijzonder om te zien nietwaar?
    Ik duim voor je dat het niets is.

Share This Page