@Enise meis wat schrikken zeg,maar wel een goed teken dat er al een hart actie te zien was, duim voor je dat je niet meer gaat bloeden,want dat maakt je dan toch onzeker knuffel
Enise hoe is het vandaag meis? Derona gaat hard he met sil jeetje zeg. Hier straks om kwart over 1 naar de vk
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent Enise, nog verder bloedverlies gehad? Ik had het ook de eerste weken dat ik zwanger was, vandaar ook mijn vroege echo met 7 weken maar je ziet, het kon geen kwaad!
@Danjo ja het gaat idd hard,wat mensen zeggen van echt genieten want het gaat zo hard allemaal is echt waar, owh leuk naar de vk wel ff laten weten hoe het is geweest he ben benieuwd wanneer je weer een echo mag
Hey meiden, Heel erg bedankt! Het gaat wat beter met mij. De schrik zat er zo goed in dat ik vannacht bijna niet heb kunnen slapen.. Ik had ook last van buikpijn. Gelukkig is dat verdwenen, heb alleen nog steeds last van bloedverlies. Wel iets minder.. Heb net ook gebeld naar het zh en ze zei dat ik het gewoon moest afwachten.. is idd een onzekere situatie. Ben erg bang dat het verkeerd gaat uitlopen maar ik moet echt positief blijven! @Kipkip, hoe lang heb jij last gehad van bloedverlies? @Danjo, meid jij hebt het ook een paar keer meegemaakt, dat er hartactie was is toch een goed teken ondanks het bloedverlies? @LizaM, de echo was heel mooi, alleen was ik erg aan het trillen en ging huilen toen ik hoorde dat het goed was.. ben nog steeds onzeker
Volgens mij week 6 en 7 maar het was wel echt bruin bloedverlies. In het ziekenhuis zeiden ze toen dat het nog met de innesteling te maken had. Maar ik weet nog wel dat het schrikken was. Sterkte meid.
Enise, ik begrijp dat je onzeker voelt, maar probeer het inderdaad positief in te zien, hoe moeilijk ook. Sterkte en ik hoop dat het bloeden heel snel over is.
Nou meiden, heb er nog steeds last van.. tis soms helder donkerrood en soms bruinig.. ik weet het gewoon niet meer.. buikpijn is ook weer begonnen in mijn onderbuik
Meis rustig aan doen het kan alle kanten op natuurlijk. Maar duim echt heel hard voor je. Hier naar de vk geweest. alles was goed helaas konden we het hartje nog niet horen maar goed dat was normaal met 9 weken en 6 dagen. Wel was mn bloeddruk laag 100/60 normaal rond de 140/82. Maar goed een teken dat ik zwanger ben
Ik weet het, ben alleen erg bang Echt super dat bij jou alles goed is! Je hebt het echt verdiend meid
@Enise logies dat je bang bent meis,dat zou ik ook zijn als ik bloed zou verliezen,maar je hebt alwel een mooi hartje zien kloppen @Danjo fijn dat allles goed was bij de vk mooie bloeddruk wie had je vanmiddag? en heb je nog een afspraak gemaakt voor een echo?wanneer kun je terecht
Hoi meiden, Hoe gaat het hier met jullie? Enise, jeetje meid. Ik wens je veel sterkte en blijf positief hoe moeilijk het ook klinkt! Ik zal voor je duimen meid. LizaM en Danjo, wat fijn dat alles goed was gegaan bij de vk! Geniet ervan dames! Hier gaat het met ups en downs maar goed over het algemeen, ik heb vaak heel erg last van rugpijn en maagzuur (waar niks meer tegen lijkt te helpen). Sorry voor mijn geklaag dames. Ik ga ff loungen op de bank, spreek jullie gauw weer. Liefs Roosje,
Vervelend roosje ik lig nu ook op de bank met bijna niet te houden rugpijn. Euhm had margriet een nieuwe morgen bellen voor echo tussen 9 en 12
Nare tijd valt wel mee toch mag zo bellen haha Maar dacht gisteren kan meteen straks bellen hahahahahaha niet dus. Maar mag zo bellen
Hey dames, Met mij gaat het wat beter vandaag. Probeer ermee te leven. Heb nog steeds last van bloedverlies.. probeer positief te blijven en wacht het gewoon af.
Ja ik ben gewoon aan het werk. Thuis zitten is ook dubbel niks. Mijn andere echo staat nog steeds op 30 maart gepland, wat dus tot die tijd.