oke ja vaak hoor je met bloedverlies bedrust vandaar. Ik heb 27 maart mn echo om kwart over 5 dus nog een weekje
Oh echt? Zoiets hebben ze niet gezegd tegen mij. Nou alleen dat ik rustig aan moest doen. Gister heb ik de hele dag gelegen en ging pas om 5 uur werken.. Wat spannend! Echt snel mag je weer voor een echo
Dag dames, Enise fijn dat je weer positiever bent. Je moet het inderdaad wel echt rustig aan doen hoor! Met mij gaat het wat minder. Ik heb al een paar dagen na alle maaltijden overgegeven, dus weinig binnen gekregen, en ben dus super slap.
Oei, niet echt fijn LizaM. Hoop dat je misselijkheid snel overgaat. Zo kan je er ook niet echt van genieten.. Yep, ik blijf positief!
Lizam ik heb het ook steeds naar mn avond eten vreselijk. Mn bloeddruk was ook erg laag dus daar ben ik iig witjes en zo slap van
Meiden hier net naar de wc en verlies bloed. Ben helemaal naar de klote heb de spoedpost gebelt en de gyn belt me straks als ze het wat rustiger heeft zdat ik voor een spoedecho mag komen
Danjo en wat zeiden ze gisteren bij de echo meid? Hopelijk is het niks ernstigs en gaat het goed met de kleine. Goedemorgen lieve dames, alles naar wens?
gelukkig was alles goed met ons kleine ukje. Het was druk aan het zwaaien met handen en voeten maar wat was ik bang zeg. Het bloeden stopte gisteren aaf laat maar nu heb ik weer wat bruin verlies. Ik doe het maar lekker rustig aan
@Danjo owwwwwwwwwww meis lees nu net je berichtjes,pfffff wat zul je in de stress hebben gezeten zeg pfffffff,gelukkig dat kleintje lekker lag te zwaaien,maar toch bah meis,doe idd echt super rusitg aan he dikke knuffel
Oh Danjo, wat super dat alles toch goed was! Weet echt wat je meegemaakt hebt, zo erg schrikken is dat! Mooie echo meid Dames, Heb sinds gisteren last van bruinige afscheiden en af en toe wat roodjes.. denk dat het de goede kant op gaat, maar ben nog steeds een beetje bang..
Enise ik weer er alles van had de schik er gisteren ook weer goed in zitten.Maar de vorige keren was bloed ook echt mis
gelukkig dat er niets aan de hand is ja ik heb tot 13 weken bloed/bruinverlies gehad nou proberen toch positief te blijven het gaat dit keer gewoon goed dat moet ! succes