Hey meiden, Hoe is het met jullie allemaal? @Bengeltje, dat is zeker positief nieuws! @Danjo, heb je nog last van bloedverlies? Bij mij is alles nog steeds hetzelfde.. bloedverlies is niet gestopt..
ja ik kon op dat moment ook niet positief zijn hoor geef ik toe had zelf miskraam en bbz gehad en de 3de zwangerschap eindelijk goed maar ook met bloedverlies en me ventje is nu alweer 3 maand geweest. komt goed dames
Danjo gelukkig dat het allemaal goed gaat met de kleine. Enise makkelijk is het niet maar ga van het goede uit meid!
ne vrijdag wat snachts niks meer en sochtends nog even maar daarna gelukkig helemaal niks meer dus denk echt een adertje
Wat fijn Danjo dat het gestopt is. Een adertje kan goed zijn, alles raakt nu meer doorbloed. Enise; ik begrijp dat je bang bent maar idd positief proberen te blijven, dit kindje blijft gewoon bij je, dat moet gewoon. Hier nog flink overgegeven. Weer flauwgevallen En nu kan ik niet slapen terwijl ik zooooo moe ben. Afgelopen vrijdag hield ik zelfs geen water meer binnen, dat was echt niet leuk meer en maakte ik me wel wat zorgen over. Zelf heb ik het idee dat er volledig bij werken gewoon te veel is. In het weekend gaat het op zaterdag niet goed maar de zondag meestal een stuk beter. En dan begint het maandag weer. Morgen heb ik mijn intake bij de VK maar eens vragen wat zij er van vinden. En donderdag weer een echo! En mijn vriend wilde toch de combinatietest laten doen, dus alsnog afgesproken. Die is de week erop.
@Danjo, super dat het is gestopt meid! @LizaM, so dat lijkt mij ook niet fijn zeg.. jij moet echt rustig aan doen! Dit is niet leuk.. Wat is trouwens een combinatietest?
Ben je wel aan het werk meid? Ik heb net de vk gebeld en die belt zo weer of het verstandig is om te gaan werken nu.
Lizam Hier moet ik rustig aan doen van de vk dus thuis blijven. En alles voor onze uk dus we doen dat maar he,ga nu echt aan mn zelf denken
Danjo, goeie zaak meid! Ik mag van mijn man zelfs geen huishouden doen omdat ik bloedverlies heb. Je moet echt aan jezelf denken! Heb net naar het ziekenhuis gebeld, mag om 11:15 komen en krijg weer een echo. Ben erg onzeker geworden en had gister ook een bloedpropje verloren. Indien nodig zal er ook een arts komen kijken. Toch fijn.
Nou ik mag dus even niks ook van de vk niet. Dus als ik jou was zou ik wel even overleggen wat het beste nu is meid
Kwa rust bedoel je he? Ik ga dat wel ff vragen. Want ben nu gewoon aan het werk.. misschien heeft het wel invloed.
ze zeiden tegen mij rust houden al is het voor je eigen gevoel maar ons lijkt het beter. Ik ben een bezig bijtje en mn mannetje stond erop dat ik vandaag zou bellen wat hun zouden zeggen. En vind het toch fijner als ik hun achter me heb staan
goedemorgen, Enise als het goed is ben je nu in het ziekenhuis, ik hoop dat je gerust gesteld wordt. Danjo; ik heb precies hetzelfde als iemand tegen me zegt dat ik thuis moet blijven voor ons kindje dan is het geen probleem. Maar zelf beslissen is lastig. Goed dat je nu thuis bent. Ik ben vandaag thuis gebleven, buiten de dinsdagmiddag heb ik tot nu toe gewoon gewerkt. Ik had sinds 3.00 uur niet meer geslapen. Vanmorgen kwam mijn ontbijt er heel snel weer uit. Nu heb ik alleen nog een banaan binnen kunnen houden, maar nog geen vocht. Ik ben super moe. We hebben de combinatietest op 1 april (geen geintje!). We hebben het gisteren verteld tegen de familie van mijn vriend. Zijn moeder is een beetje vreemd en zei helemaal niets. Mijn vriend was daar wel boos over, ik had niet anders van haar verwacht. Zijn vader was wel blij voor ons. Het jongste neefje had allerlei vragen, zo vroeg hij of het eten nu op de baby zal vallen, hihi, zo lief!
Lizam jammer dat ze niks zei maar ja. Ik heb het ook hoor uit mn zelf kan ik niet snel thuis blijven nu staan hun wel achter me dus kunnen ze nooit klagen. Enise als goed is heb je je echo gehad meid ik ben benieuwd mn duimpjes draaien voor jou. Hier maar een bebiesite gemaakt
Hey meiden, Ik ben weer terug Jaaaaaa het was allemaal heeel goed, hartje klopte zooo mooiiii.. ben weer helemaal blij en heb er echt alle vertrouwen in.. zo wat een opluchting zeg 30 maart mag ik weer hihi