langer dan een jaar bezig geweest

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    yeey yeey
    superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    nu genietennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    :D :D

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heerlijk meis weer een geruststelling
    Nog wel gevraagd hoe en wat met werken etc

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh nee niet gevraagd :( Onderweg zei ik nog tegen mijn man dat we dat moeten vragen en we zijn het gewoon vergeten.. gelukkig heb ik geen zware baan. Ik zit de hele dag achter de computer en af en toe moet ik een loopje doen. Geen zware werk. En onderweg zei mijn man nogmaals dat ik geen huishouden mag doen en dat hij dat zal doen.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Toch zou ik het wel overleggen want ik moet dus veel rusten (liggen) maar goed heb lichamelijk wel heel zwaar werk

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    wat een geruststelling enise! Ik zou ook niet zomaar hele dagen gaan werken als ik jou was. Het kan dan wel licht werk zijn maar het is toch altijd zwaarden dan thuis, dan kun je op elk moment rusten.

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik begrijp jullie meiden, vandaag werk ik tot 5. Maar morgen ben ik vrij. Woensdag en donderdag werk ik tot 3 uur en vrijdag ben ik weer vrij + weekend. Totaal 24 uur.. ga dan genoeg uitrusten..

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    je moet doen waar jij je goed bij voelt meis ik vind het nog lang tot 3 uur.

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Enise wat fijn dat alles is meis :D:D:D

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Derona, jaa echt geweldig!

Danjo, ik kijk het gewoon aan.. als het toch niet lekker gaat dan zal ik gewoon rust nemen.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heel verstandig meid vind het wel raar dat het zh er niks over zegt bij mij ook niet
    maar mn vk zei meteen rust houden

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Enise, wat een goed nieuws. Nu maar hopen dat het bloedverlies ook wat minder wordt, is wel zo geruststellend!

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Danjo, dat is wel apart ja. Terwijl je juist zoiets wel verwacht van hun.

@Kipkip, vandaag heb ik een paar keer bij het afwegen wat resten gezien, maar voor de rest lijkt het gestopt te zijn :D hopen dat het zo blijft!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Enise hebben ze een soort van stolsels in je baarmoeder gezien want bij mij zag ze nl wel een soort van stolsel of krijg jij gewoon een echo van een echoscopiste?

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, de echocopiste heeft gekeken. Als het niet goed zou zijn, dan zou de arts langskomen, maar dat was niet meer nodig. Verder heeft ze daar niks over gezegd.

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Wat zouden die stolsels kunnen zijn? Zou dat de reden kunnen zijn dat jullie bloedverlies hebben?

Ik ga vandaag om 11.00 uur naar de VK. Vandaag ben ik nog thuis gebleven. Gisteren heb ik als avondeten zo'n 15 worteltjes uit blik gegeten en misschien twee hapjes aardappelpurree. Toen kwam het er weer een klein beetje uit. Dit kan niet goed zijn dus ik ben er benieuwd wat ze zeggen. Ook het drinken wilde helemaal niet meer lukken. Op een paar slokjes na heb ik sinds de middag geen vocht meer binnen gekregen.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam ondanks dat je moet spugen blijven drinken
    neem bouillon dat neemt je lichaam heel snel op.
    wel vervelend hoor zo misselijk bah.
    Zou sowieso voorlopig thuis blijven als je je zo ellendig voelt
    suc6 bij de vk ( als goed is ga je hartje luisteren)

die stolsels kunnen idd het bloedverlies veroorzaken.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lizam hoe was het bij de vk ?

18. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Goed! Onze kleine uk lag druk te bewegen in mijn buik. Zo leuk om te zien, ik kreeg er tranen van in mijn ogen!
    Wat betreft mijn overgeven. In mijn urine was te zien dat ik wel wat te weinig binnen gekregen heb maar gelukkig nog niet verontrustend. Ik kan het beste een hele week thuis blijven volgens haar. Mijn gewicht was een zorg, onze ukkie leed er nog niet onder zo te zien. Maar gelukkig vandaag nog niet overgegeven! Wel flink misselijk en kokhalzen maar alles is er nog in gebleven.
    Omdat mijn voedingstoestand niet zo geweldig was heeft ze meteen een echo gemaakt (zouden we eigenlijk donderdag krijgen).

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gelukkig is alles goed met jullie uk
    Toch eens die bouillon gaan proberen sterk je vaak ook wel weer wat van aan.

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Lizam meis wat super dat alles goed was,:D ben erg blij voor julie

Deel Deze Pagina